Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I dont create feelings i push them away //Victor// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Lori
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Lenore
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Genevira
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Celenia
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Renata
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Jake
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Sasha
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Abigail
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 
Elizabeth
I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba13I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba14I dont create feelings i push them away //Victor// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

I dont create feelings i push them away //Victor//

Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 21:40

T: 18
V: aftnen er kold og mørk
S: Bloodrage Village
O: Mørke, ingen mennesker på gaden
P: sort nederdel, en sort top og et par støvler.

Usha havde lige været på cafe og kom ud med en cigaret i hånden, røgen kunne ses i månelyset da hun pustede ud.
Hun havde ikke sine solbriller på i dag, hun havde brugt sine øjne som hun havde planer om så hun havde ladet dem blive hjemme.
Hun gik roligt ned af gaden, hendes støvler kunne sagtens høres, de gav en høj lyd fra sig vær gang de ramte jorden, hendes øjne var tomme og sorte som huller, det var som om man blev suget ned i dem vis man kiggede hende i øjne.
Hun havde kontrol over dem så de var hamløse og der var ikke så meget over dem udover de var uhyggelige sorte.

Hun havde et tykt lag make up og det var kul sort udover hendes røde læber, hendes lange negle var også sorte alt ved hende var sort så hun nærmest kunne camuflere sig i natten, hun var som en skygge og så alligevel ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 23:16

man skulle ikke knibe øjnene sammen for at se den store klippe af en mand i en af gyderne. han var skaldet og hans hud var blevet farvet mørk igennem de mange år under solens hede. hans øjne var gule reptiløjne med kolde mørke følelser bag dem. han havde stiret lige ned i helvede og hades havde kigget op igen mod Victor.
hans store krop var mere end alt bygget som en mindre kæmpe.

han gik ned af en side gade, den eneste der var i denne gade var en pige der var i komplet sort tøj. han selv var klædt i en lang sort læder trench coat og et par lærreds bukser samt et par kamp støvler i sort læder. han stødte ind i pigen og fortsatte mens han puffede på en stor cigar i den ene mund vig "skøre pige børn ved ikke hvilke magter de leger med" han mumlede det lidt hen for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 23:23

En vrede røg op i hende da en mand gik ind i hende og da hun hørte det han sagde, et råb forladte hende røde læber, hendes stemme var spydig "gik dig for din idiot" hun var stoppet op og vendt sig mod ham så hun så på ham.
Hendes øjne borede sig ind i ham som en kniv som borede sig ind i ens ryg, man kunne nærmest mærke det, hun havde knyttet sin ene hånd ikke at hun ville tro det ville hjælpe noget der skulle nok mere til men det var vreden inden i hende som fik hende til det og man kunne sagtens se hun var vred, hun fandt sig ikke i noget, og slet ikke mænd hun havde dem virkelig, det var de værste væsner nogensinde udover engle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Lør 13 Okt 2012 - 0:08

han vendte sig langsomt om med de dyriske øjne rettet mod pigen "kalder du mig en idiot" han gik mod pigen med målrettet hed og vrede i blikket. ingen overhovedet var nogen sinde sluppet fra at kalde ham en idiot.
han var nu helt henne ved hende og greb hende om halsen og løftede hende op "sig det igen, kom nu jeg kan ikke høre dig" han smed hende langs gaden og gik efter hende med sin stok i den ene hånd. han trak stokken op om hendes hals, trak hende på benene og hviskede i hendes øre "ingen kalder mig en idiot" han blæste en sky af røg i hovedet på hende "hvad er der galt kan du ikke få luft" han grinte og lod stokken splittes i en stav og en klinge i det stærkeste stål man kunne købe for penge. hans smil var vredet af de skarpt filede tænder i hans mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Lør 13 Okt 2012 - 0:28

Usha smilte lumsk *endelig sker der noget* "hvad har du brug for et høreapperat makker, ja jeg kaldte dig en idiot, hendes smil blev breder da han gik hen mod hende hun havde ikke været oppe og slås i lang tid så hun havde glædet sig som en gal til dette øjeblik.

Usha skulle lige til at slå ham så hårdt som hun kunne men blev afbrudt da han greb fat om hendes hals og løftede hende op fra jorden, hendes blik var ændret fra kold og tomt til frustration og forvirring hun var ikke van til at det var hende der fik tæskene,
hun sagde ikke noget til ham, men udstødte blot et lav peb da han kastede hende langs gaden, hun løftede hovedet og kiggede på ham fuldstændig i chok over hvad der skete, hvad var der sket med hende hun plejede jo at kunne klare sådan noget her men det havde slået helt klik for hende, hun holdt om stokken da han holdte den om hendes hals og løftede hende op, "Jo" hun prøvede at få stokken for hende hals men blev afbrudt da han blæste en sky af røg i hendes ansigt, hun hostede selvom hun var van til det, hun vred sig voldsomt for at komme fri fra hans stok, hun ville væk dette var ikke noget hin havde regnet med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 1:05

han gav slip på hende lod hende løbe lidt men så slog han til. en enkel hånd bevægelse og en masse små rødder greb om hendes ben og fik hende til at snuble "du er nok ikke så fræk hva'. først stødder du ind i mig så kalder du mig en idiot og så fornærmer du mig" han slog smæld med tungen og gik nærmere til hende "jeg har etableret et rygte i den her verden ok men efter som du er ny vil jeg lige ligne det op" han kom tættere og tættere på " ser du lille ven jeg er den ukronede hersker af den kriminelle underverden folk frygter mig over alt og ved du hvorfor? fordi en hver modstand bliver personligt slået ned af mig" han stod nu lænet over hende med en klinge fra stokens slange hoved "så tro du jeg er bange for en dæmon med for meget selvtillid" hans øjne skød lyn. han var ikke særligt glad for dæmoner generelt da de var arrogante væsner uden sans for nogen tro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 10:27

Da han gav slip tog det ikke langt tid for hende og så var hun oppe på benene og løb væk i et rask tempo men faldt med et bump til jorden og slog hoved lige ned i asfalten hun slog hul på kinden og det tog ikke lang tid at hendes ansigt var dækket med blod, hun var snublet men over hvad, hun kiggede ned på hendes fødder og så nogle rødder var det ham som havde gjort det, hun kiggede op på ham med blodet der dryppede fra hendes ansigt.
Først var det ikke hende der stødte ind i ham men ham som stødte ind i hende og for det andet "jeg et ligeglad med til ryg"
Hun gad ikke det her det var på en måde pinligt den følelse havde hun aldrig følt før den var mærkelig og meget ubehageligt.
Hun var da ligeglad om han blev bange for hende selvom det ville være sjovere men hun gad bare ikke at nogen stødte ind i hende fordi de havde travlt.
Hun blev vred og fik sine ben fra hvor hun efter sparkede ham i maven og kom fri fra ham, hun tog ham i kraven og løftede ham hen mod en mur og trykkede ham op i mod den "jeg er sgu ligeglad hvem du er hvad du er, men bare fordi du har en syg dårlig dag eller hvordan fanden du har haft det skal det ikke gå ud over andre" hun holdte ham stramt det ville nok blive lidt svært for ham at komme væk da hun var meget stærk.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 23:08

normalt ville alle andre være skræmte men en kold latter kom bare fra Victors læber "du burde heller ikke frygte mig" han løftede langsomt den ene hånd og piftede. der lød en torden af fødder og igen så Victor på pigen "det er dem der støtter mig" en vred kurren blev til tre da den store tre hovedet hund kom frem fra skyggene "den store basse der kan flå dig på sekunder det eneste jeg skal gøre er at knipse" han løftede hånden dramatisk.
da hun var distraheret tillod Victor sig at undergå en forvandling. hænderne blev omformet til klør og sorte skæld voksede rundt omkring på hans krop som blev spredt som en hudsygdom. hans ansigt blev reptil lignende hoved. han voksede også fra to meter og blev 80 centimeter højere end det "du kan ikke vinde selv hvis du løber nu vil din lille dæmon stank være her fra og hele vejen hjem til dit hus" hans stemme var blevet dybere og meget mere dyster fra den spøg fulde stemme der var før. han greb fat om pigens arm og bøjede den mod albuens rigtige vej "sig til når det gør ondt og derefter går vi lidt mere " hans stemme var sadistisk og humorforladt "skak mat" han smed hende og løftede en hånd "gå nu og måske lader jeg dig leve eller også for du et minuts forspring inden jeg sender Jasper efter dig" den store hund gøede da den hørte sit navn "hvad bliver det til lille ven" denne stemme fik det til at løbe koldt ned af ryggen på en selv om man så var den hårdeste af dem alle. et sidste grumt spidst smil bredte sig over hans mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 23:30

Hun slap hendes greb om ham og kiggede forvirret på den tre hovedet hun der nu stod der og knurrede af hende, en dyb høj hvæsen kom fra hende og hun vidste tænder, hun kiggede op på manden som lige pludselig var forvandlet til en stor drage, hun skreg højt og hvæsede af ham da han bøjede hendes arm, det gjorde ondt på hende men hun indrømmede det ikke det var hun for stolt til.
Hun stoppede med at skrige da han smed hende og hun faldt til jorden med et bump, hun tog sig til armen og kiggede så op på Victor med et koldt og ondskabsfuldhed blik, en dyn hvæsen kom fra hende "bring it on" hun vidste godt hun ikke kunne klare ham men hun ville ikke være sådan en kvinde som gjorde hvad hun fik besked på sådan var hun ikke hun var sin egen og det var der ingen der kunne tage fra hende slet ikke en stor drage og en tre hovedet hund med et fjollet navn, Jasper det er da et helt almindeligt navn ikke et hunde navn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I dont create feelings i push them away //Victor// Empty Sv: I dont create feelings i push them away //Victor//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum