Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hello to you //Sajro//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Hello to you //Sajro//
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hun trak sine klør lidt til sig, så hun stille og roligt gled ned af. Hun ramte jorden, der var ikke set noget, hun var okay. Hun kiggede op på ulven, hun knurrede. Hun begyndte at løbe væk igen.
Gæst- Gæst
''You may run but you cant hide.''
Hans stemme var stadig grum og dyb.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
''Nogen hjemme?''
Gæst- Gæst
han rystede lidt på hovedet af hende, men forvandlede sig dog bare om, hvorefter han vadede ind i huset hvor han skubbede hende til side. Han gik ind og fandt det første stykke stof han kunne og tog det om livet på sig selv...
''Du er en shapeshifter, og du burde af alle kunne kende forskel på en truende og en legende ulv...''
Nille gik også ind, og kiggede på ham da han havde fået noget på. Hun måbede da han havde snakket færdig. Legende ulv? Legende?! Han havde leget!
"Siger du at du bare drillede mig? At du teknisk set ikke ville dræbe mig, selvom du jagtede mig som en gal? Jaja jeg er en Shapeshifter men jeg er stadig under udvikling!
Jeg har ikke mødt mange varulve, så nej jeg kan ikke kende forskel. Jeg har dog mødt mange ulve, og dem kan jeg snakke med fordi jeg er stærkere end dem. Du derimod er stærkere end mig! " Hun gik ind i stuen og satte sig. Dyrene gemte sig stadigvæk, hun håbede at han ikke opdagede dem.
Gæst- Gæst
Han kiggede stille på hende og han vidste at der var dyr da han havde fanget lugten af dem, men han havde ikke nogen problemer med dem, så han lod det bare være. Han havde jo ikke nogen grund til at gøre noget ved dem...
''Men så bør du kigge efter om de har blottede tænder, er stille, har rejste børster og skyder ryg... De er tegn på at de vil dræbe dig...''
Han kiggede stille rundt, og vidste ikke helt hvad han mere skulle sige til hende...
''Og lad være med at kalde mig en varulv...''
"Jamen så fortæl mig dit navn? Jeg hedder Nille, og jeg bor her." Hun rejste sig op og kiggede undersøgende på ham, mon han var sulten? Hvis han var, hvad spiste han så? "Er du sulten? Hvad spiser varu.. Jeg mener din race endelig?" Hun undgik og sige varulv, for han ville jo ikke have det så hun lod være. Hun satte sværdet på sofaen.
Gæst- Gæst
Han smilede stille og roligt til hende, han var ikke ude på at skade hende eller gøre noget ved hende overhovedet. Han ville bare drille hende og det var det, det hele havde været om...
''Nej jeg er ikke ligefrem sulten... men min race Nightcans lever af blod og kød...''
han kiggede stille på hende og havde en ide om at hun var en af den slags shapeshiftere der var vegetar sikkert.
"Du må klare dig med en bøf, jeg gætter på at du vil have den rå?" Hun smilede roligt til ham, hun havde faktisk ingen ide om hvad nightcans racen var, nuvel det måtte hun spørge om senere. Nille var panter og pantere levede af kød. Hun spiste dog helst en bøf, bare alt andet end hestekød og små dyr, mest fordi at hendes dyrevenner var der mens hun spiste men også fordi hun ikke kunne lide det. Denne mand var uforudsigelig. Sargonis, var hans navn. Hun havde aldrig hørt om ham, men hun blev langsomt mere og mere nysgerrig omkring ham.
Gæst- Gæst
Han smilede venligt til hende og kiggede stadig rundt, men selvom han ikke var sulten kunne han da godt snakke med omkring det der med om han ville hav den rå, hvilket han helt klart helst ville...
''jeg vil helst have den så rå, at jeg selv har fået lov til at skære den af dyret... jeg har heller ikke noget imod at spise direkte fra dyret...''
Han kiggede stille på ehnde og slikkede sig lidt om munden.
"Så er vi to, og dog er det bestemte dyr jeg spiser som panter." Hun løftede et øjnebryn.
"Nå, hvad er en Nightcan så? Jeg er meget nysgerrig nu" Hun satte sig ned i sofaen og kiggede på ham. Skulle han bare stå der? Ville han ikke sætte sig?
Gæst- Gæst
''En Nightcan, er egentligt en varulv, vil bare ikke sammenlignes med disse svæklinge... Som du jo nok lagde mræke til havde jeg horn hvilket er fordi jeg er nightcan... Vi er varulve, der er tættere på naturen en almindelige varulve... Vi har fået vores kræfter fra naturen og derved også imunitet overfor psykiske evner og magier...''
Han kiggede stille på hende.
"Okay, men jeg troede at din race kun kunne skifte til ulv når det er fuldmåne?"
Hun tog sine ben op til brystet og lagde sine arme om benene.
Gæst- Gæst
Han kiggede stille på hende. Han vidste ikke lige hvad han mere skulle sige eller gøre. Han var slet ikke sikker på hvad hun forventede han fortalte hende, men han kiggede bare stille på hende...
"Men det gør ondt ikke? Altså at skifte? " Spurgte hun stille.
Hun kunne høre en hest vrinske, og skyndte sig at hoste så han ikke fattede mistanke.
*Schyyy... !* Hun sendte hurtigt hesten en tanke.
Gæst- Gæst
han smilede stille til hende, som han selv hørte hesten vrinske... han kiggede stille og roligt på hende da hun hostede og rystede på hovedet af hende...
''Må jeg spørge hvorfor du forsøget at skjule dyrene?''
"Tjoh... Altså du jagtede mig jo og så var jeg bange for at du ville gøre dem fortræd"
Hun sendte hurtigt en tanke til alle dyrene *Vent lidt*
Hun kiggede efter om han havde nogen våben.
Gæst- Gæst
Han smilede stille og lod hende bare kigge efter om han ahvde nogle våben da han ikke havde det, fordi han ikke kunne have andet på end det klæde han havde om livet, eller han havde ihvertfald ikke andet på end det.
"Okay okay, jeg er dum. Nu til noget andet! Hvad laver du endelig i din fri tid? "Nille ville gerne lære ham og kende, og dyrene inde i huset kom frem. Dyrene udenfor om også frem igen og de lavede alt det de havde gjort før hun kom brasende.
Gæst- Gæst
Han grinede lidt og kiggede undrende på ehnde, hvorfor sagde hun pludseligt den slags?
Det gav ikke vildt meget mening fra hans side, eller ihvertfald syntes han at hun ikke var dum.
''Jeg lever mit lev... passer skoven omkring soulriver...''
Hun kiggede på en af panter ungerne der begyndte at lege med hendes hår.w
"Jamen hvad er dit liv?"Spurgte hun med nysgerrighed i stemmen.
Gæst- Gæst
Han kiggede stille til hende og smilede stille til den unge der legedde med hendes hår. Han var glad for dyr og specielt dyreunger... Trodsalt ville han nok aldrig kunne finde på at spise en dyreunge medmindre han var på randen af at dø...
''Hvad med dig selv?''
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Who are you? //Sajro//
» Sajro - why now?!
» A very bad day - Sajro
» I'm all alone - Sajro.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine