Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164976 indlæg i 8752 emner
Busted.//Nille//
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Busted.//Nille//
"Har du måske tænkt over at han eventuelt har venner? Nogle der vil hjælpe ham? Altså, jeg kunne godt, men jeg er dårlig til at forklare ting... Men jeg kender en masse folk der kan hjælpe." Sagde hun flabet for at irritere manden.
Gæst- Gæst
"han har ingen venner dit blød dyr!" hvæste han og gik vredt hen imod hende.. Han prøvede stadig at puste sig op, for at virke mere skræmmende.. Der var dog noget mere skræmmende over ham end før.. Hans øjne var langsomt ved at blive rød af bare raseri.
"Så, hvis du vil lukke din dumme mund og lade være med at give min slave falske forhåbninger," han kiggede vredt på hende og derefter op på D12. "Han kan ingen venner få,"
Gæst- Gæst
"Min dumme mund? Åh, så hold dog din mund selv!" Råbte hun, og gik hen imod ham med truende bevægelser. "Ingen venner? Og kan ikke? Skal vi vædde, gamle mand?!" Råbte hun videre.
Gæst- Gæst
Hvor vovede hun at kalde ham gammel? Han var aldeles ikke gammel..
"Jeg er ikke gammel din lille møgunge!" hvæste han. "Du skulle lærer at holde dig på plads, du skal ikke genere mig eller min slave,"
D12 kiggede skiftevis på dem begge.. Han var forvirret.. Skulle han beskytte Nille og risikere smerte fra sin herre, eller skulle han gøre som sin herre sagde og angribe Nille?
Hurtigt lagde han en hånd på Nilles skulder..
Gæst- Gæst
"Lille møgunge? Kalder du en pige på 17 år der kan få store stærke mænd ned på hug af skam en lille møgunge?" Nille smilede flabet. "Kend din plads, fister." Hun smilede uskyldigt, og lagde hovedet lidt på skrå. Hun så kort på D12 da han lagde en hånd på hendes skulder, og gik lidt væk fra den lille mand.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Busted - Wade - Niylah -
» Hey there who are u? //Nille//
» Oh well... go! (Nille)
» I know this man...(Nille)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray