Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Bloody - Sajro. - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Jake
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Sasha
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Renata
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Genevira
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Celenia
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Lenore
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Katrina
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Lori
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 
Edgar
Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba13Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba14Bloody - Sajro. - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Bloody - Sajro.

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 20:19

Destiny smilte til ham. Han var alt for sød. Hun så forvirret på ham da han begyndte at skære i sig selv. Hun gik med hurtige skridt hen til ham og begyndte at tørre blodet væk fra ham. Hun prøvede ihærdigt ikke at lade dyret dominere. "Hvorfor gør du det? Lad... vær ..... Hun gjorde utrolig meget for at holde igen, alt hendes viljestyrke blev brugt på ikke at forvandle sig. Hun tænkte ikke på at dække sig til, bare på at få ham til at holde op med at bløde. "Nej.. Jeg bryder mig bare ikke om at være nøgen generelt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 22:00

Han kiggede stille på hende og smilede bare, han kiggede stille på hende og da hun var kommet hen til ham. Var det ham der ikke kunne styre dyret i sig helt... han smilede bare venligt til hende...

''For at teste dig... Se om dyret kunne dominere uden forvandling.''

Han smilede sagte og kiggede på hende, og da hun så sagde at hun ikke brød sig om at være nøgen kiggede han stille på hende, og uden rigtigt at sige så meget lagde han en hånd på hendes skulder...

''Så du bryder dig heller ikke om sex?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 22:08

Destiny rystede på hovedet, det skulle han ikke gøre lige meget hvad. "Jeg er ligeglad med om du vil teste mig. Men du skal altså ikke gøre det igen. Okay?" Hun gumlede videre på hendes læbe mens hun prøvede at finde ud af hvordan hun skulle formulere sig. "Jeg er ikke til sex der bare er sex.. Der skal være intiminitet, følelser, kemi. Jeg er ikke en der er sammen med hvem som helst." Hun vendte sig om og gik hen imod teltet. "Har du mere tøj herinde?" Hvis ikke ville hun bare låne hans skjorte igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 22:13

''Hvad er problemet i at jeg gør det? Det er jo ikke fordi jeg tager sådan rigtig skade af det.''

Han så undrende på hende og han havde kun et enkelt spørgsmål til det hun havde sagt...

''Så du er den type der kun har sex med en kæreste?''

Han så stille på hende og trak på skuldrende omkring om der var mere tøj... Han satte sig op af et træ...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 22:23

Destiny rystede på hovedet. "Nej.. Men hvad hvis du gjorde? Du kunne nemt skære forkert. Du er ikke udødelig jo." Hun fortsatte hen imod teltet og rodede det igennem efter tøj. Men hun kunne ikke finde andet end hendes afskåret bukseben og ærmer, og så skjorten. Hun tog skjorten på og tog ærmerene og benene med. Hun gik over til ham igen og satte sig for neden af træet. Hun havde hørt hans spørgsmål, men vidste ikke om hendes svar var rigtigt. For hende. Hun vidste ikke om det var rigtigt. "Ikke altid, hvis jeg bare har kemi med en person kan det også være nok."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 22:30

''Okay jeg har trodsalt levet i skoven nu mang år... Og ved godt hvor de forskellige nerver sidder, senerne blodårene og så videre... Jeg ved hvor jeg skal skære uden at gøre varig skade.''

Han smilede venligt til hende og han blev bare siddende op af træet... Han kunne nok godt lave noget tøj til hende hvis det skulle være. Hvis hun altså gav ham nål og tråd samt stoffet...

''Ahh... jeg forstår.''

han smilede venligt...

''Hvis du vil have et par bukser eller bare shorts, så giv mig de stykker stof du kan finde, en kniv og nål og tråd.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 22:37

Destiny kunne godt regne ud han vidste en masse om den slags. Men det betød ikke at han altid ramte rigtigt. "Måske.. Men jeg får dårlige nerver af det." Destiny lyttede til hans tilbud. "Normalt ville jeg sige jo tak. Men jeg føler mig ret fri nu. Så behøver jeg heller ikke frygte en masse ødelagt tøj hvis jeg nu skulle ske at forvandle mig igen. Det har jeg ikke råd til." Destiny sad op af træets stamme med et smil plantet på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 22:53

''Hvorfor? fordi du er bange for at jeg skader mig selv? Eller fordi du er bange for at det vil få dig til at forvandle dig?''

Han kiggede ganske stille og roligt på hende. Hvad mon det var der gjorde at hun var så nervøs for det? hvad var der galt i at han skar i sig selv han kunne jo alligevel godt lide det.

''Så du kan alligevel godt lide at vise lidt?''

Han blinkede til hende og blev bare ganske stille og roligt siddende op af træet mens han smilede til hende og vinkede hende over til sig...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:01

Destiny frygtede vel en smule at forvandle sig. Men hun frygtede mest for ham. "For dig. Selvfølgelig." Hun rejste sig op ved hans næste spørgsmål. "Ikke før.. Men jeg tror at varulven er lidt billig. Du ved, ude efter alt og alle. En rigtig liderbuks." Hun sørgede for at smile, så det ikke blev for alvorligt. Destiny kravlede op i træet og satte sig på grenen han også sad på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 23:08

''Det er faktisk ret sødt af dig.''

Han smilede stille og venligt til hende, og lyttede til det hun sagde. Han vidste hvad hun talte om med at varulven var en rigtig liderbuks... Det var de generelt mere dyriske og sådan og derved også mere sexglade...

''Ja nogle varulve kan måle sig med dæmonerne i deres sexlyst...''

Han smilede bare drillende, og for sjovt lagde han en hånd på hendes lår som langsomt gled op af...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:11

Destiny var blevet mere sexfikseret efter hun var blevet varulv. Men hun havde tænkt på en masse andet end lige det. Men det skete indimellem at hun følte sig trængende. Destiny så væk fra ham et kort øjeblik for ikke at tabe masken. Hun så over på ham med længselsfyldte øjne. Hun kastede med håret og holdte blikket rettet mod ham. "Kan du ikke bare tag mig nu. Du vil, jeg vil. Lad os bare gøre det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 23:18

Den måde hun sagde det på overraskede ham... han havde ikke noget imod at tage hende, slet ikke. Han havde bare forventet at hun skulle blødgøres ja så at sige forføres inden han kunne få lov men at hun sagde det sådan overraskede ham og han smilede bare drilsk...

''Er du nu sikker på jeg vil?''

Han hoppede ned på jorden og vinkede hende ned til sig hvor han ville gribe hende når hun hoppede ned...

''Men for din skyld så okay...''

Han smilede drillende til hende... Hans stemme var også drillende... Han væltede så ned på ryggen og rullede så om så hun lagde på ryggen hvorefter han ville kysse hende op af halsen mens han nussede hende inderlår ganske blidt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:23

Destiny sank en klump. Hun vidste ikke helt om hun ville. Men du havde hun jo ledt ham på vej, så at sige nej ville næsten være ondskabsfuldt. Hun sprang ned i hans arme og lagde sig med ham. "Kan vi ikke bare starte med at.. Altså starte stille ud?" Destiny ville gerne være sikker på der var kemi før hun sprang ud i det. Hun kunne selvfølgelig godt gøre det uden det, men det ville bare gå imod hendes etik og det ville hun ikke gøre. Hun ville ikke gå imod sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 23:29

''Selvfølgelig kan vi det.''

Det var lige præcis derfor han stille kyssede hende op af halsen og nussede hendes inderlår, og langsotm åbnede en af knapperne på den skjorte hun nu havde på. Han smilede til hende og kyssede hende blidt på læberne...

Hans fingre gled stille op under hendes trøje og en enkelt finger gled rundt over hendes mave og meget forsigtigt gled han op og begyndte blidt at massere hendes ene bryst...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:36

Destiny lagde hendes hovede en smule til siden så han bedre kunne komme til. Hun bed blidt i hendes læbe. Ikke fordi det var dårligt, men det var hun gjorde når hun prøvede at finde ud af hvad hun skulle føle. Hun var rimelig tryg ved ham. Men hun havde svært ved at gøre det med hvem som helst. Destiny tog fat i hans hånd. "Undskyld.. Men jeg kan ikke." Hun trak sig væk fra ham og gemte hendes ansigt i hendes hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 23:42

Han satte sig op da hun sagde at hun ikke kunne. Han kiggede stille på hende og knappede hendes skjorte igen. Han undrede sig så over hvorfor hun havde spurgt om det i første omgang... Det undrede ham, men han lagde bare en hånd på hendes skulder og krammede hende blidt efterfulgt af et kys på kinden og panden...

''hvis du gjorde det bare fordi du troede jeg gerne ville, skal du altså ikke... Du skal aldrig nogensinde gøre den slags overfor nogen bare for deres skyld... Kun hvis du selv har lyst til det...''

Han smilede venligt til hende og rettede sig op og trak sig væk sådan at han kunne se hende i øjnenen

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:48

Destiny vidste godt hun ikke skulle gøre det, medmindre hun selv ville det. Men det var bare svært for hende at finde ud af hvornår hun ville og hvornår hun ikke ville. Hun kunne ikke styre noget som helst længere. Hun var bare forvirret om alting. Virkelig alting. Destiny rejste sig og gik hen forbi ham. "Tak fordi du har været så hjælpsom. Men jeg tror det er bedst jeg går nu." Destiny havde det rigtig dårligt med at hun havde fået ham til at tro hun gerne ville. Det var ikke meningen at hun ville være sådan. Hun følte sig ondskabsfuld og faktisk bare som en helt anden. Hun begyndte at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 23:53

Han kiggede forvirret på hende da hun snakkede om at hun skulle gå... Han gik hen til hende og tog hendes hånd. Han stoppede hende i at gå på den måde. Han så stille og smilende på hende...

''Så tag i det mindste mine bukser... Men der er da ingen grund til at gå?''

Han kunne ikke forstå det... Han forstod ikke hvorfor hun havde tænkt sig at gå det var der da virkelig ikke nogen grund til at hun skulle medmindre det var fordi hun var bange for at ende med at have sex med ham...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 23:57

Destiny tog en dyb indånding. Hun havde utrolig svært ved at styre sig selv. Det var derfor hun ville gå. Hun følte at hun havde ændret sig en hel masse på ingen tid og det skræmte hende. Destiny vendte sig op og lagde en hånd på hendes skulder før hun heftigt plantede et kys på hans læber. Hun avde ikke rigtig lyst til det, men på det punkt var dyret bare dominerende og hun kunne ikke gøre noget ved det, selvom hun prøvede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Man 12 Nov 2012 - 18:38

Da hun pludseligt kyssede ham kunne han ikke lade være med at reagere som han normalt ville gøre. Han lagde armene om ryggen på hende og lagde blidt en hånd mod hendes nakke og gengældte kysset lidenskabeligt... Det var bare sådan han var, han krævede ikke så meget at lokke med...
''mmmhhh...''
Han sukkede en smule nydende imod hendes læber da han fandt det rart at mærke det, og stille slap han hendes læber, og så hende bare i øjnene...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 18:47

Destiny blev ved med at kysse ham, indtil han stoppede hende. Hun så kort ind i hans øjne, men rev sig så væk fra ham. Hun kunne bare ikke kontrollere det bæst. "Du må meget undskylde jeg udsætter dig for alt det her." Hun vendte sig rundt, så hun stod med ryggen til ham. "Men det er ikke mig der gør det.. Eller jo.. Men så alligevel ikke. Jeg kan bare ikke styre dyret, det vil noget som mennesket i mig ikke vil, og det dominere mig. Jeg tror ikke at mennesket vil være til stede ret meget længere." Hun tog en dyb indånding og så ned i jorden. Hun hadede at hun var så nem at dominere, at hun ikke kunne styre dyret og bare vise hvem der bestemte. Hun begyndte at gå, men med langsomme skridt fordi hun ikke ville gå. Men hun ville heller ikke blive der, fordi hun så bare ville dumme sig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Man 12 Nov 2012 - 18:51

Da hun begyndte at tale stod han lidt og kiggede på ehnde og nikkede så ganske stille da han forstod hvad det var der var hendes problem. Han kiggede stille på hende og smilede...
''Så der er ingen kemi mellem os?''
Han så stille på hende og da hun til sidst begyndte at gå gik han stille hen til hende og lagde armene om hende bagfra og kyssede hende blidt på kinden... Hun var en sød pige, og smuk... Så at lige være med hende noget tid ville ikke være skidt... At binde sig var nok lidt sværere...
''Vil du virkelig gerne gå?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 18:59

Destiny ville ikke afvise der ikke var kemi. De forstod hinanden og det gjorde noget specielt ved deres kemi. Hun prøvede inderligt på ikke at gøre noget dumt igen, da han lagde armene og kyssede hende på kinden. Hun lyttede til hans ord. "Det var ikke sådan jeg mente det.. Jeg har bare svært ved at gøre det, når det ikke rigtig er mig der ønsker det. Forstår du? Jeg ville måske komme til at ønske det med tiden.. Men ikke lige nu.. Og så er det bare forkert at gøre det." Hun vendte sig om i mod ham og måtte kæmpe endnu mere for at holde dyret inde. "Jeg har lyst til det, fordi jeg er bange for at gøre noget jeg fortryder. Men alligevel vil jeg ikke, fordi jeg gerne vil tilbringe tid med dig." Et dyrisk blik dukkede op i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sajro Man 12 Nov 2012 - 19:07

''Jeg kan godt forstå dig... Det er underligt at man ikke er i kontrol... Men du skal huske at hvis du altid kæmper imod dyret så gør det oprør og tager helt over... Ikke som at den forvandler dig, men bruger din krop helt uden du kan gøre noget...''

Han smilede og nussede hende ganske blidt på maven mens han stille nød at mærke hende op af sig, mærke at holde hende sådan imod sig. Han havde hele tiden hendes ryg mod sig, så han lagde ikke mærke til at hendes øjne ændrede sig...

''Men hvad er du bange for at gøre som du ville fortryde? Hvis det er at skade mig, skal du ikke bekymre dig...''

Hun havde jo sagt han ikke skulle skade sig selv...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:19

Destiny kunne godt se at hun ikke altid kunne kæmpe imod. Så måske skulle hun bare lade tage dyret over. Lige nu var alligevel ikke det værreste sted at lade det tage over."Ja.. Også det, men jeg ønsker bare ikke at gøre det uden at jeg virkelig ønsker det. Så vil jeg gå imod mig selv." Hun forsvandt ned i sig selv, og dyret tog over. Hun trak sig en lille smule væk fra ham, så hun kunne vende sig. Hun begyndte at knappe hendes trøje op, stadig med det dyriske blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bloody - Sajro. - Page 3 Empty Sv: Bloody - Sajro.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum