Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
something new and...//Nille// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
something new and...//Nille// - Page 2 Voteba13something new and...//Nille// - Page 2 Voteba14something new and...//Nille// - Page 2 Voteba15 
Jake
something new and...//Nille// - Page 2 Voteba13something new and...//Nille// - Page 2 Voteba14something new and...//Nille// - Page 2 Voteba15 
Valentine
something new and...//Nille// - Page 2 Voteba13something new and...//Nille// - Page 2 Voteba14something new and...//Nille// - Page 2 Voteba15 
Lori
something new and...//Nille// - Page 2 Voteba13something new and...//Nille// - Page 2 Voteba14something new and...//Nille// - Page 2 Voteba15 
Edgar
something new and...//Nille// - Page 2 Voteba13something new and...//Nille// - Page 2 Voteba14something new and...//Nille// - Page 2 Voteba15 
Abigail
something new and...//Nille// - Page 2 Voteba13something new and...//Nille// - Page 2 Voteba14something new and...//Nille// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

something new and...//Nille//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:04

Nille tog en dyb indånding og holdte den inde. Hun kiggede omkring sig omkring, selvom det var svært eftersom Nilles øjne ikke var født til at se under vand, men det gik da. Hun kiggede specielt meget på fiskene, dyr havde altid inspireret hende... Altid. Hvis hun ikke var under vand ville hun grine. Hun kunne ikke smile tilbage da hun skulle holde vejret men nikkede bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:06

hun grinede og det kom ud som en smuk lyd der blev kastet rundt som et ekko i vandet. hun gav slip på hende og så kort op, for bare at se de var længere nede end hun lige havde regnet med. hun svømmede hen og fangede en smuk blomst hvorefter hun igen svømmede tilbage til Nille og rakte hende den med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:09

Nille tog imod blomsten, men pegede så op af. Hun kunne ikke holde luften meget længere. Hun begyndte at svømme op, og hun nåede det. Hendes hår var helt vådt og dryppede som en gal, og hendes øjne grinede, på en måde. Hun kiggede lidt på blomsten, den var skam smuk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:11

hun rynkedde brynet men nikkede og lod sine hænder under hendes fødder, kun for at hjælpe hende det sidste stykke op. hun dukkede op på overfladen og lagde hoved på skrå "se jeg spiste dig ikke" grinede hun og svømmede lidt tilbage hvorefter hun løftede sin hale og sendte en stor bølge vand mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:12

Nille gav et lille peb fra sig da hun så den lille bølge og dukkede ned. Hun kom op igen med hovedet og grinede. "Nej det gjorde du heldigvis ikke!" Hun grinede svagt. Hun satte blomsten i håret, sådan at den ikke kunne komme af medmindre hun selv gjorde det. "Tak for blomsten." Hun smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:15

hun grinede, men hun stoppede, så rundt og svømmede hen mod hende "nu skal du vidst op igen" hun greb fat hendes arm og svømmede hende mod land, hvilket gik hurtigt på grund af hendes hale. hun svømmede mod stranden og gav først slip på hende da de var helt inde ved land "det var så lidt" hun smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:16

Nille rejste sig fortumlet. "Oh god, det var hurtigt." Mumlede hun og kiggede smilende på Bethany. "Spiser du aldrig mennesker?" Spurgte hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:23

hun nikkede "der er ikke altid gode ting ude i vandet...så par på" advarede hun og satte sig i vandkanten, så hendes hale var dækket, men hendes overkrop var over "jo det gør jeg vel, men det er jo min mad" hun trak på skulderne og lagde sig ned, hun lagde armene under hoved og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:25

Hun nikkede til svar. "Jeg passer altid på." Sagde hun og satte sig ned og kiggede på hende. "Ligesom at jeg eventuelt æder rådyr..." Hun grinede svagt. "Er man ikke dødsdømt hvis man snakker med et landvæsen uden at ville æde det?" Spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:29

hun nikkede og så på hende "ja det er jo bare normalt for os at spise dem" hun satte sig op og så på hende "ikke for noget, men jeg er nu mere til at spise mænd" hun trak på skulderne og begyndte at rede det efterhånden filtrede hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:31

Hun smilede. "Ja det er jeres natur, men det er derfor de er bange for jer og... De ønsker sikkert at bruge jer til alle mulige mærkelige ting." Hun trak lidt på skulderen. "Det ved jeg, men jeg er halv panter." Nille havde altid set at hun var halv panter... Halv menneske, halv panter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:34

hun nikkede "ja hvis de kunne ville de sikker bruge os som et eksperiment" hun rullede med øjnene og lod håret glide på plads igen "ja, jeg spiser ikke dyr, det smager ikke nær så godt" hun trak på skulderne og så på hende 2vil du da gerne have keg spiser dig" spurte hun næsten uskyldigt, det var den evne alle sirener havde, de kunne få det værste til at lyde så uskyldigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:36

Hun trak lidt på skuldrene. "Pantere elsker råt kød, så det undrer mig ikke at jeg elsker det. Du er sirene, du elsker menneske kød." Hun smilede roligt. "Nej helst ikke. Jeg fortrækker at leve selvom jeg har dusør jægere på nakken." Hun grinede svagt men det stoppede så, og smilede forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:39

hun nikkede "ja og vampyrer elsker blod, og alligevel bliver vi alle kaldt monstre" hun trak på skulderne og slog et smæk med sin hale, så det kom et stort plask. hun grinede og puffede til hende "det var en joke...men det lyder jo ikke for godt" hun rynkede brynet og havde svært ved at forstille sig hvordan det måtte være, en dusør jæger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:43

Nille fik nogle dråber i ansigtet og grinede. Hun tørrede dem væk og kiggede på hende. "Jeg har mødt et par vampyrer..." Hun sukkede. "Men ja vi bliver kaldt monstre... Eller en heks." Sagde hun. "Nådada, det var en god joke i så fald" Hun grinede. "Nej det er ikke godt specielt ikke hvis der er mange af dem." Svarede hun og rømmede sig uroligt. "Så jeg gemmer mig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:46

hun nikkede "jeg tror aldrig jeg har set en vampyr, hvordan ser de ud" spurte hun og lagde sig på maven, hun så på hende med et mystisk udtryk "ja det er irriterende til tider" hun trak på skulderne. hun grinede sammen med hende og nikkede "det var det" sagde hun og grinede uskyldigt som en engel og ligeså rent som en "det ville være nemmere hvis du havde været en sirene, så havde du bare været i vandet" hun så mod havet og derefter Nille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:50

Hun trak lidt på skuldrene. "De er smukke, deres skønhed forstærkes vist når de bliver vampyrer... De er jo på en måde rovdyr..." Svarede hun og tog sig til halsen. Der havde ikke været noget ar efter at Christian havde suget noget af hendes blod. "Måske. Men jeg er en shapeshifter og er stolt af det..." Hun grinede og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 12:58

hun så på hendes hals "du er blevet bidt" konstaterede hun og møvede sig op, betragtede nysgerrigt hendes hals, hun fjernede hendes hånd og lod en finger glide ned over arrende "tænk vi spiser jer og de drikker jer tomme" hun rystede på hoved og gispede da hun blev skubbet længere op på land af en stor bølge, hun landede helt inde på land og lidt efter forsvandt halen og to ben dukkede op. hun stirrede på dem med store øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:00

"Det er intet... Jeg lod ham bide mig." Svarede hun. "Han kunne ikke finde på at drikke mig tom... " Sagde hun roligt. Da bølgen kom og skubbede hende op rejste Nille sig og kiggede på hende. "Hva dælen?" Mumlede hun. "Kan det lade sig gøre?" Hviskede hun for sig selv og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:02

hun nikkede "i det mindste er han din ven" sagde hun stadig med et forskrækket udtrykke "min hale, hvor er min elskede hale" hun var helt nøgen, hvilket ikke var det største problem, for da hun prøvede at rejse sig op, valkede hun og faldt "min hale" udbrød hun og prøvede at komme tilbage til vandet, hvilket var svært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:04

Da hun så at Bethany var nøgen, trak hun sin skjorte af. Hun havde jo sin hvide tank top på så... Skjorten var okay lang og ville dække det meste. Hun hjalp ham og stå og gav hende skjorten på. "Om han er min ven ved jeg ikke..." Mumlede hun og holdte hende oppe. Da hun at hun ville tilbage til vandet, hjalp Nille hende. "Måske kommer den tilbage hvis du kommer ned i vandet." Foreslog hun opmuntrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:09

hun klamrede sig til Nille og stoppede op "vent" hviskede hun og lagde armene om Nilles hals, hvorefter hun lod sin fod glide op, så hun kunne se nærmere på den "jeg har små fingre på min... hvad er dette" spurte hun og så på hende med nysgerrige øjne, hun fjernede den ene arm, og følte på foden, men holdte igen fast i Nille da hun var ved at vælte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:11

Hun blev lidt overrasket, men kom så i tanke om at Bethany ikke havde set sådan noget før... Da slet ikke på hende selv! "Æhm din fod... Og det er tæer ikke fingre." Svarede hun og rømmede sig. Hun holdte stadig fast om hende. "Er du sikker på at du ikke vil tilbage til havet?" Spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:14

hun så overrasket ud "en fod, jeg har små tær der ligner fingre" hun grinede og rynkede brynet "om lidt, nu vil jeg lige se lidt på disse underlige ting" hun fik sat sig ned uden at falde, hvorefter hun prikkede til fødderne og virkede med tæerne "hvor er de dog sjove" udbrød hun og grinede smukkere end en engel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:16

Nille kløede sig i håret, om hun fattede Bethany lige nu... Men nu var Nille jo så vant til hendes krop. "Underlige? De er skam meget almindelige. Alle mennesker har dem." Mumlede hun uforstået. "Sjove???" Spurgte hun forbløffet. Hun satte sig også ned. Hun kiggede efter hendes sko, men kunne ikke finde dem. Nå det var lige meget, hun havde ikke brug for dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 2 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum