Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
something new and...//Nille// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
something new and...//Nille// - Page 3 Voteba13something new and...//Nille// - Page 3 Voteba14something new and...//Nille// - Page 3 Voteba15 
Valentine
something new and...//Nille// - Page 3 Voteba13something new and...//Nille// - Page 3 Voteba14something new and...//Nille// - Page 3 Voteba15 
Genevira
something new and...//Nille// - Page 3 Voteba13something new and...//Nille// - Page 3 Voteba14something new and...//Nille// - Page 3 Voteba15 
Lori
something new and...//Nille// - Page 3 Voteba13something new and...//Nille// - Page 3 Voteba14something new and...//Nille// - Page 3 Voteba15 
Edgar
something new and...//Nille// - Page 3 Voteba13something new and...//Nille// - Page 3 Voteba14something new and...//Nille// - Page 3 Voteba15 
Abigail
something new and...//Nille// - Page 3 Voteba13something new and...//Nille// - Page 3 Voteba14something new and...//Nille// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

something new and...//Nille//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:19

hun nikkede "ja måske, men jeg er vant til at have en hale, så at have ben er underligt" hun trak på skulderne og fik møvet sig ned til vandet og ligeså snart hendes fødder var i berøring med vandet, forsvandt de og en hale dukkede op "ja da sjove" gentog hun og rynkede brynet af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:21

Om hun fattede... Nilles blik røg over havet og et hoved var der. Hun gav et peb fra sig inden at hun kunne nå at svare Bethany, personen kom nærmere. Nille rejste sig med et sæt og hendes øjne glimtede truende. "Jeg tror en af dine artsfæller kommer." Mumlede hun

//Syntes at vi skal have lidt spænding i emnet :p //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:29

hun så ud og hævede øjenbrynet "ja det ser sgu sådan ud" hun rynkede brynet "se ud som om du er ved at blive forført af mig, så overlever du måske" hviskede hun og så op på hende og med et blev hendes udtryk helt forførende og smukt "kom med" hviskede hun og greb hendes hånd, trak hende med sig

//super//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:31

Nille bed sig i læben og følte sig ikke helt okay med det hun sagde... Hun ville hellere flygte. "Vent, måske?!" Spurgte hun overrasket. Hun sukkede og fik sit ansigt til at ligne noget der var helt fortabt i en. "Fint..." Hviskede hun til svar og fulgte med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:34

hun nikkede og så kort ud på manden der kom nærmere, hun hvæsede af ham og vidste tænder "min!" hvæsede hun og gav slip på Nille for at svømme ud mod ham, at muligt blev slynget ud og Bethany så ud til at gøre sig klar til at slås om sin mad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:36

En sirene mand? Åh gud ikke igen... Wave havde været på at æde hende men hun havde flygtet og han havde spist en sæl i stedet. Derefter var de begyndt at snakke. Nille blev hvor hun var og kiggede på dem.

//Du må gerne tage kontrollen over sirenen. Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:39

"men det er jo en tøs og du kan ikke lide piger vel" lødet charmerende fra ham, hans øjne lå på Nille og han blinkede til hende og svømmede forbi Bethany, som hurtigt greb fat i hans hale for at trække ham væk fra hende, hun svømmede hen mod Nille men blev stoppet da han også greb fat i hendes hale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:41

Hun blev lidt urolig... Men vidste at hun måtte hjælpe! "Se mig i øjnene... Se mig i øjnene lille sirene mand" Sang hun med sin engle der denne gang blev så utålelig der gjorde at alle i miles omkreds ikke kunne andet end at se hende i øjnene. Nilles lysende øjne var på sirene manden. Nogle sirener kom til og kiggede efter hendes blik... Der var både mænd og piger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:44

hun gispede og ramte ham hårdt i ansigtet med sin hale "hun er min!" hvæsede hun og gispede efter vejret da han greb fat om hendes hals, hun rev ham ned af kinden og slog ham hårdt. han lukkede af og stirrede kun på Bethany med vrede øjne "er hun dit menneske" grinede han og slog hende hårdt i maven så hun gispede af smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:47

Nille fik nok. Hun svømmede hurtigt hen til dem og greb fat i mandens hår og tvang ham til at se hende i øjnene. Hendes øjne lyste stærkt og man skulle tro der var en indre ild i dem. "Se mig i øjnene din fisk! Jeg er intet menneske... Jeg er ikke en som du kan manipulere med... Hvis du så meget som rører hende igen så sværger jeg at jeg river din sjæl fra hinanden!" Sang hun mens hun kiggede i hans minder. Det trættede hende... De andre sirener kiggede forbløffet på hende og mærkede hendes stemmes kraft. De flygtede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:58

han stirrede forbløffet på hende, men greb chancen og trak hende under vandet, svømmede afsted med hende. Bethany hvæsede og svømmede hurtigt efter ham, hun greb fat i hans hale og fik en på siden af hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 13:59

Hva dælen? Den virkede kortvarigt ja, men stadig! Hun havde ikke nået at tage en indånding og fik vand i munden. Hun sparkede manden på hovedet, for at hjælpe lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:01

han snerrede og greb fat i hendes hals, hans skarpe tænder kom til syne, men hans skreg op da hun hamrede ham en på siden af hoved med sin hale, hurtigt greb Bethany fat i Nille og trak hende ind til sig, mens hun snerrede af manden, som efter noget tid forsvandt. hun sukkede og svømmede Nille ind på land igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:02

Hun kravlede hostende op på land, og spyttede vand ud. "Jeg hader vand!" mumlede hun men det var ikke sandt... Hun kunne godt lide at svømme men lige nu hadede hun det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:04

hun rynkede brynet og svømmede lidt væk "jeg sagde jo der var slemme ting derude" udbrød hun og pegede mod vandet, hvor manden tidligere var dukket op "men..." hun trak vejret dybt "er du ellers okay" spurte hun og svømmede hen mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:17

Hun hostede for sidste gang og satte sig så ordentligt. "Der er også slemme ting oppe på land." Sagde hun, og kiggede efter hende. "Jah jeg har det fint, og dig?" Spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:20

hun nikkede "ja der er slemme ting over alt, men i vandet kan du drukne også vidt jeg ved er det ikke verdens sjoveste ting" hun trak på skulderne og sagde sig hen til land "ja jeg har det fint" hun trak på skulderne og berørte svagt sin kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:21

Hun trak på den ene skulder. "Nej det er ikke rart." Mumlede hun. "Godt." Sagde Nille. Hun lagde sig ned på ryggen og stirrede på op på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:24

hun nikkede stille "når men jeg tror jeg må skynde mig afsted inden der sker flere slemme ting, men det var hyggeligt at møde dig og ikke spise dig" hun grinede og gled langsomt en smule tilbage, mens hun betragtede Nille med blide øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:26

Hun nikkede og grinede så. "Og jeg takker skam for at du ikke har spist mig! Det var også hyggeligt at møde dig." Hun satte sig op og smilede. Hun rejste sig og begyndte at gå... Hun holdte sig dog i skyggerne.

//Out, tak for et godt emne. Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:28

hun nikkede og vendte sig om hvorefter hun forsvandt under vandet og svømmede afsted hurtigt og forsvandt ud på det dybe

//out jamen jeg siger også tak, det var hyggeligt;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:29

//Det var det da Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

something new and...//Nille// - Page 3 Empty Sv: something new and...//Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum