Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba13Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba14Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba15 
Edgar
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba13Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba14Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba15 
Valentine
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba13Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba14Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba15 
Abigail
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba13Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba14Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba15 
Genevira
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba13Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba14Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba15 
Lori
Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba13Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba14Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Be nice Or Kill? -Bethany-

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Empty Sv: Be nice Or Kill? -Bethany-

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:03

hun grinede og nikkede "ja den vil jeg meget gerne have, sidst jeg gik nøgen rundt, endte jeg næste med at skulle spise ude" hun kørte en hånd igennem håret og lagde armene over kors. det var tydeligt at se at han var meget forlegen, hvilket hun kunne udnytte til at have det sjovt. hun gik hen mod ham og lagde en hånd på hans sagde, hvorefter hun tvang ham til at se på hende "hvad er forskellen fra nu og i vandet, jeg var da lige så nøgen der som her" pointerede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Empty Sv: Be nice Or Kill? -Bethany-

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 15:06

Han rødmede endnu mere, da hun tvang ham til at kigge på hende..
"Forskellen er.." sagde han og tøvede en smule.. "Forskellen er.." Årgh, hun havde en god pointe der.. Hun var jo også nøgen under vandet, men der havde hun jo en hale og vandet dækkede det meste af hende..
"Lige meget," sagde han og trak sin hpnd til sig.. "Så må du heller låne min hættetrøje," Han tog den af, så godt han nu kunne eftersom den var plask våd. Da han havde fået den af, afslørede han muskler der ikke var så tydelige at se pga. hættetrøjens form.. "Her," Han smilte skævt og rækkede den til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Empty Sv: Be nice Or Kill? -Bethany-

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 15:12

hun rystede på hoved med et lille grin, hvorefter hun tog imod trøjen med et smil "mange tak" grinede hun og tog den over sig, så den dækkede at, og fem cm ned over balden "nå kan du godt se igen, jeg er dækket til" hun rullede med øjnene og trådte et skridt tilbage "jamen så hvem der har trænet" hun grinede og idet hun trådte et skridt frem mod ham vaklede hun og greb fat i ham kun for at kunne holde sig oppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Empty Sv: Be nice Or Kill? -Bethany-

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 15:16

Han kiggede hen på hende igen.. Den passede hende da meget godt, den kunne lige dække ned over hendes numse, så den gik vel an..
"Meget morsomt," sagde han og rullede kærligt øjne, og ville til at sige noget til hendes komentar om hans krop, men stoppede da han så at hun var ved at vælte. Hurtigt greb han hende, hjalp hende op at stå igen.
"Klare du den?" spurgte han og kiggede på hende, med et venligt blik..
Det kunne godt være at han var kold udenpå, men han var ikke lavet af is indeni.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Empty Sv: Be nice Or Kill? -Bethany-

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 15:23

hun nikkede og en svag rødmen bredte sig på hendes kinder, måske var hun en dræbe, en der forførte folk for bare at dræbe dem bagefter, men hun var ikke helt igennem umodtagelig "ja, nok har jeg ben nu, men jeg er ikke vant til at bruge dem så tit" hun smilede og med armene om hans hals, fik hun igen balancen. et blidt og selvfølgelig ikke overraskende smuk latter passerede hendes læber, men dette var anderledes mere blidt og ikke nær så forførende som alle de andre, denne var mere fri

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Empty Sv: Be nice Or Kill? -Bethany-

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 14:38

han lod hende holde om hans hals, så hun kunne genvinde sin balance igen.. Det overraskede ham en lille smule at hun var ved at falde, måske havde han troet at hun ville have bedre ben styrke, siden hun pralede med at kunne komme op på land. Men, det var også klart nok at hun ikke var så godt til det, når hun var van til at svømme rundt med sin majstætiske, smaragdgrønne hale.
"Forståeligt nok," sagde han og sørgede for at hjælpe hende, så hun kunne holde sig oppe. "Jeg giver ikke slip før du har balancen," Han smilte venligt til hende og kunne ikke undgå den søde latter hun havde.. Den latter.. Den var ikke som før.. Den var mere.. Sød end forførende.. Jacob smilte for sig selv, da han meget bedre kunne lide denne naturlige latter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Be nice Or Kill? -Bethany-   - Page 2 Empty Sv: Be nice Or Kill? -Bethany-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum