Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyIdag kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
We are family hah i don't think so//Arason// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
We are family hah i don't think so//Arason// Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// Voteba15 
Genevira
We are family hah i don't think so//Arason// Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// Voteba15 
Valentine
We are family hah i don't think so//Arason// Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// Voteba15 
Jake
We are family hah i don't think so//Arason// Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// Voteba15 
Edgar
We are family hah i don't think so//Arason// Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// Voteba15 
Lenore
We are family hah i don't think so//Arason// Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// Voteba15 
Abigail
We are family hah i don't think so//Arason// Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

We are family hah i don't think so//Arason//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 8:21

T: 20:43
S: kroen det vilde svin
V: køligt udenfor
O: Fulde mennesker, uro og slås kampe
P: En sort trøje som er for stor, et par små shorts og slidte sko

Lynie sad i et hjørne og hunde frøs hun var lige kommet ude fra hvor det var køligt og hun havde ikke lige frem tøj på til vejret det havde hun faktisk aldrig hun havde altid sommer tøj på, hun sukkede og tog en tår af den vand hun havde bestilt, hendes trøje var for stor til hende som hun havde lånt en trøje af et bjerg af en bodybuilder, også havde hun bare små shorts på og bare ben ikke lige tøjet til vejret i dag, hun rettede på sit blå hår så det sad lidt mindre rodet, vinden havde taget i det mange gange og vær gang hun havde rettet det blev det bare rodet igen og så havde hun bare stoppet med det.

Hun kiggede udover kroen hun var på, der var meget uro denne aften, slås kampe var overalt fulde mænd der skubber og tæskede hinanden gule og blå, hun rystede på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 10:23

Da Arason åbnet døren ind til kroen stoppet folk med at slås han var respkterter
af alle her på grund af hans klan han smilte for sig selv han elskede at være leder af
the shadow wind alle respketeret ham som om han var en meget berømt person de stoppet med og slå hianden at han var skygens søn han var selv glad for titlen han kiget ned på hans halskæde af en ørn og sukket imens han bedte om en øl hans påklædnig varen kappe og en læder rustnig//påklædnig et på profil//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 11:55

Lynie kiggede op da uroen var stillet af, hun fik øje på en mand som var trådt ind i kroen og alles øjne var rettet mod ham og ingen slog eller skændtes mere, hvem var denne mand siden han kunne bringe stilhed i kroen, hendes øjne fulgte ham hvor han gik, hun havde ingen anelse om hvem denne mand var, men han måtte være respekteret siden at han kunne få folk til at stoppe med at slås, hun tog en tår af sin vand igen imens hun kiggede på ham, hun kiggede på hans påklædning, den var anderledes, og varm sikkert også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 12:11

han bedte om en øl hvor manden så komme ind med
den "den er på Huset Skygens søn" sagde mande og smilte til Arason
men Arason fandt pengne og gav ham dem "jeg har selv penge"
svarde han koldt og begynde og gå ned i et hjørne hvor der ikke sad nogen han fandt halv delen af sin ulve halskæde frem han havde fået den af hans forældre og hans søster
hvis hun levet skulle ha den anden del han sukket og lagde den på bordet imens han selv bare en ørne halskæde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 12:22

Hun kiggede lige fra han kom ind til han satte sig ned i et hjørne, hvor hun så stoppede med at kigge, hun sukkede, hun skulle nok til at gå hjem ad, eller tilbage til gaden, hun tog hånden ned i sin lomme der var ingen penge så hun kunne ikke leje et værelse, hun rejste sig op fra det hjørne hun sad i og gik mod udgangen hvor hun kom forbi det bord manden sad ved, hun kiggede ned på hans bord bare tilfældigt og stoppede op da hun så en halv ulve halskæde ligge på bordet, hun havde præcis den samme om hendes hals, men den anden halvdel havde hun givet til sin bror, hvordan kunne denne mand have den, hun gik hen til bordet og kiggede stadig ned på smykket da hun sagde stille "hvor har du det fra" hendes stemme var kold men forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 12:28

han fik nærmeste et chok da hun stoppet op
og spurgte ham om halskæden "det er en jeg har fået af min
søster hvorfor" svarde han og kiget stadig ned i bordet mens han tog
en tår af hans øl han haddet at være vampyr han kiget stadig
ned i bordet han havde fået den af hans søster sådan at hun altid ville kunne finde ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 12:34

Hun kiggede op på ham med et undrende blik, af hans søster men... Hun havde givet det til hendes bror, vil det så sige at dette var hendes bror, nej det kunne det ikke være hendes bror var død, han blev dræbt, hun kiggede ned på smykket igen "fordi jeg gav den til min bror" hun tog sin halskæde op af den alt får store trøje og tog den af og lagde den ved siden af hans del af halskæden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 12:38

det kunne da ikke være hende kunne det han kiget op på hende
inden han spurgte "skal vi se om de passer sammen" han vendte
på at hun ville gi lov til det han ville ikke gøre sådan noget med mindre
han fik lov af ejerne han kiget på hende og vente på et svar omkring det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 12:47

Hun kiggede på ham og nikkede "ja hvorfor ikke" hun ville da gerne vide om hun havde levet så lang tid uden at vide at hendes bror hele tiden havde været i live, hun fandt det lidt mærkeligt at hendes bror faktisk kunne være ham, men hvordan kunne han havde kommet ud og væk fra vampyrerne uden at blive opdaget.
Hun sin halskæde og hans og lagde dem sammen så den blev hel, hun var helt paf, det var hendes bror, hendes storebror så vidt hun huskede, ham hun altid havde været sammen med og lavet sjov med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 13:02

han kiget ned på den hva hva der lide sket
hun kunne ikke være haans lilesøster hvad var der dog sket
han viste ikke hvad han skulle gøre eller sigde
det var som om verden var gåede i stå han måtte tænke
hurtige hvad ville hun gøre nå hun fandt ud af at han var vampyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 13:11

Hun smilede "Arason er det virkelig dig" selvfølgelig var det ham, ellers ville halskæderne nok ikke passe sammen, dumt spørgsmål, men hun vidste bare ikke hvad hun skulle sige, 'lang tid siden' hvor plat, hun stod lidt og så kom spørgsmålet til hende, "hvordan slap du væk fra vampyrene" hun kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 13:21

"jeg vil ikke tale om det" svarde han og kiget på hende
han var ikke blivet vampyr af dem det var noget helt nyt han var blivet
han sendt hende et smil og tog en ny tår af sin øl"væresågod og sætte dig"
sagde Arason og sendt hende et lille smil inden han tog en ny tår af sin
øl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 13:31

Ikke noget han ville tale om, de var bror og søster det fortalte hinanden alt de havde de hvert fald gjort den gang, hun nikkede og satte sig ned foran ham og smilede "Arason som jeg husket det plejede vi at tale om alt så ud med det" hun smilede drillende på ham og tog halskæden og tog den på igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 15:19

"jeg komme væk via den hemlige tunele" svarde han lide ude "og så levet
jeg af at stjæle i et stykke tid og så mødt jeg en jeg ende med og blive partner med og vi blive begge to til vampyr af en kvinde det er et år siden nu" svarde han og kiget på hende
nu var han færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 16:15

Hun lyttede til hvad ham sagde, noget om en hemmelig tunnel, hvad var det for en, sikkert endnu en ting hendes mor og far ikke havde sagt til hende, hun spærrede op og kiggede frastødt på ham, vampyr!! Var han en vampyr hvordan, hun rejste sig op hendes bror var en vampyr, den kvinde skulle få betalt ingen forvandler hendes bror til et monster, det monster som ødelagde hele deres families liv, hun vidste ikke hvad hun gjorde men hun ville finde denne kvinde, hun gik med raske skridt mod døren, men hvordan ville hun finde vampyren der var sådan en lille chance for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 16:20

Han gik efter hende og stoppet hende
"lad være med og tag af sted jeg drikker kun blod fra dyr"
svarde han og lagde en hånd på hendes skulder"og jeg er selv igang
med og finde en kur" svarde Arason og kiget på hende "så lad mig selv orden det vil
du ikke nok"sagde han og sende hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 16:28

Hun kiggede på Arason med et lidt ked af det blik, forhelved hendes bror var død og hun kunne ikke gøre en skid ved det, hun kiggede på hans hånd som han havde lagt på hendes skulder, hun nikkede da han bedte hende om at lade ham selv gøre det, hun kiggede op på ham med et svagt smil og lagde hånden på hans hånd som lå på hendes skulder "jo" hun tog hånden væk og kiggede på ham, hvordan ville han finde en kur der var da ingen kur mod vampyrer var der?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 16:41

"tak" sagde han kyset hende på kinden i det han kiget på hende
"du skal ikke mere ud idag du får et værlse" svarde Arason og sendte hende
et smil i det han kiget på hende "vil du overnatte her på kroen søs"
sagde han og smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 16:50

Hun smilede til ham idet han havde kysset hende på kinden, dejligt! Han ville give hende et værelse, hun hade af sove derude og desuden var det også så sent at der nok ikke var nogen plads nogen steder da de andre hjemløs nok allerede har lagt sig til rette, hun nikkede smilende til ham "Ja tak, heller her end på gaden" hun kiggede på ham og smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 18:15

han smilte til hende og gik hen for at spørge om der var
et ledige værlse hvilket hvilket der ikke var han sukkede så
måtte hun sove på hans værlse han gik hen til hende igen
"der er ikke flere ledige værlser men du kan sove på mit"
svarde Arason og sendte hende et usikkert smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:38

Hun vidste ikke om hun skulle gå efter ham eller om hun skulle blive, men hun valgte at blive stående og ventede på ham, hun smilede til ham da han kom tilbage, men uden et værelse, skulle hun sove hos ham?... Ja hvorfor ikke, det var der nok ikke noget mærkeligt i han var jo hendes bror bare han holde sig fra hendes blod, hun nikkede "okay" hun smilede usikkert som mindede meget om hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:45

"ja så følge efter mig" sagde han og sendt hende et smil i det han
begyndete og gå op af trapperne til det værlse han havde han kiget på hende da
de var kommet op "jeg har kun en doble seng så du ved det
svarde han og åbenet døren for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 22:12

Hun smilte til ham og fulgte efter ham, hun stoppede op da han stoppede, hun tøvede lidt da han sagde han kun havde en dobbelt seng, "øh... okay" hun gik ind da han åbnede døren for hende og kiggede sig omkring, der var da intet galt med de sov sammen var der, de kunne da bare ligge i hver sin ende vis det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 9:37

"jeg kan skaffe dig en masede nyt tøj nå jeg har talt med min partner"
svarde han og sende hende et lille smil inden han sætte sig i stolen der var
der inde han tog sin halskæde af med ørne og lagde den på bordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 14:32

Masse nyt tøj.. havde hun altså ikke brug for, hun havde nok fra det arbejde hun havde godt nok var det masser af undertøj nok det mest men der var også bluser og bukser, hun behøvede ikke nyt tøj, partner...hmm havde han fået en partner "Jeg har ikke brug for du skaffer tøj til mig, jeg er din lillesøster ja men jeg kan passe på mig selv som jeg har gjort alle de andre år" hun smilede drillende til ham i mens hun gik rundt i værelset "så man har fået en partner" hun grinte lavt, ikke fordi hun aldrig havde regnet med han ikke ville få en men det var bare mærkeligt. "hvem er det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum