Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba15 
Jake
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba15 
Lori
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba15 
Valentine
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba15 
Edgar
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba15 
Abigail
We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba13We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba14We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

We are family hah i don't think so//Arason//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 14:34

"en du ikke kender" svarde han og smilte
drilende til hende imens han kiget på hende "jeg har fundet
hvores familles sværd det virker kun 2 gange og ja når eller hvis du bliver vampyr kan det reddet dig jeg har ikke selv tænket over og bruge det i nu" svarde han og
kiget smilende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 14:50

Hun kiggede på ham "spyt ud brormand" hendes stemme var ivrig, hun ville høre hvem denne partner var om hun så skulle tvinge det ud af ham, hun havde et smil på læben som hurtigt forsvandt efter det han havde sagt, hende blive en vampyr ikke tale om det blev hun aldrig "du skal heller aldrig bruge det sværd du skal ikke engang så meget som overveje det høre du, jeg mener det du bruger det ikke" hun kiggede alvorligt på ham og hendes stemme var meget alvorlig som en mor der stod og opdragede på sin søn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 14:55

"rolige jeg har heler ikke fundet det i nu" svarde han og sendt hende
et lille smil inden han kiget på hende igen "du mærke jo kun nå man lige skær sig
på det ikke andet" svarde han og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:03

Hun stod lidt og kiggede på ham inden hun sukkede og lagde armene overkors, hun havde stadig ikke fået svar på den partner endnu.. mon det var fordi han ville holde det hemmeligt, i så fald... det skete ikke, "jeg er lige glad om det gør ondt eller om det ikke gør ondt" hvad havde det med sagen at gøre, han skulle bare stadig ikke bruge det.
"Nok om det, hvem er den partner og du kan ikke komme uden om det" hun kiggede drillende på ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:04

"fint hun hedder julianne og jeg har tœnket mig og bruge det jeg kan ikke klare og vœre vampyr" svarde han og kiget bestemt på hende
han ville finde svœrd om det så var det sisdte
han gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:13

Hmm... Julianne, den pige måtte hun vidst lige tage en lille snak med, hun smilte for sig selv, men kiggede så alvorligt på ham "Ja selvfølgelig hader du at være vampyr men find dog en anden måde end at skære dig" hendes stemme var skarp og alvorlig, det måtte være en anden måde end det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:21

"jeg har truffet mit valg søs og ja jeg er også eftersøgte
kan du huske den klare som besdtefar havde
og som far fik bageefter jeg er dens leder nu" sagde
Arason og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:26

Hun kiggede på ham med et koldt blik, han havde truffet sin beslutning javel ja.. Hun gik hen til ham og stod hævet over ham da han jo sad i stolen så der var hun lidt højre ellers var han nok endnu højre end hende, "Arason du gør det ikke og jeg vil gøre alt for at stoppe dig" hun så bestemt på ham, selvfølgelig kunne hun huske den klan den skabte altid problemer, og nu havde Arason overtaget den og han var allerede eftersøgt "den klan gav altid problemer" et svagt smil bredte sig på hendes læber og hun gik lidt tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:40

han fik et storte smil da hun sagde det "lad mig lide sigde
dig en ting jeg er stœrker ende dig hvordan vil du stoppe mig"
svarde Arason og kiget hende i øjne imens han var nøde
til og prese sig ned i stolen da han var tœt på
at angribe hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:44

Hun kiggede på ham og lagde hoved på skrå, stærkere end hende, det kunne hun huske da de var små at de prøvede af mange gange, rigtig mange gange endda, hun stod hurtigt hævet over ham igen, "der er mange ting du ikke ved om mig min kære broder" hun smilede hånligt som da hun var barn og kiggede direkte ind i hans øjne, "mange ting"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 23:18

han kiget forviret op på hende hvad talte hun om dog om
"jeg er vist ikke helt med søs" svarde han og
kiget skrœmt på hende imens han tœnket for
sig selv at han stadig ville gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 23:30

Hun rystede smilende på hovedet af ham, nej selvfølgelig var han ikke med, han havde jo ikke set hende i hundred år og en madpakke, men hun var ændret siden sidst hun havde fået en evne en stærk evne "nej selvfølgelig, du forstår hvad jeg mener når du ser det" smiler da hun kunne se hans skræmte blik og gik så væk fra ham, hvorfor var han bange for hende han var meget stærkere end hende selvom hun ikke ville indrømme det men forpokker han var vampyr selvfølgelig var han stærkere, "nu ikke se så skræmt ud broder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 16:44

han kiget på hende og så ikke mere skræmt ud "jeg gør det stadig væk du kan ikke stoppe mig fra det" svarde han og kiget op på hende imens han stadig holde sin tørst til bage han havde tog glas med noget og drikke i og ved siden af var der sove midele men han brugte det aldrig han kiget op på hende og spurgte så "kan du hente noget og drikke til mig og dig selv hvis du vil" sagde han og kiget på hendde han trode ikke hun kunne finde på at hælde sove midle i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 22:12

Hun smilede flabet og drilsk til ham "broder broder broder, jeg bliver vel nød til at prøve at stoppe dig" hun kiggede undrende på ham da han spurgte om hun ikke kunne hente noget at drikke, hun nikkede svagt og skævede til de to glas og til det der lå ved siden af... Sovemiddel, hun skulle nok få ham stoppet.. Hun smilte "ja selvfølgelig kan jeg det" hun tog glasne og kiggede på ham, men hvad ville han have hun vidste da ikke hvor han opholde drikkevarer "hvor er dine drikkevarer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 14:59

han smilte til hende hun ville ikke kunne stoppe
ham med hvad han ville gøre han sukkede og kiget op på lofte
og i det hun spurgte ham hvor drikkevaren var nikkede han mod
et skab lide ved siden af hende "der er det søs" sagde han smilende til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 15:07

Hun kiggede mod skabet han nikkede imod og smilede til ham "og kald mig ikke søs men Lynie husker det som i plejede at kalde mig" hun gav ham et drilsk smil og vendte sig mod skabet med drikkevare, hvad skulle hun tag, "hva vil du ha" hun kiggede på ham spørgende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 15:10

"bare et eller andet" svarde han og sendt hende et lille smil
ja de havde kaldt hende det men han fortræk nu og kalde hende
søs han viste ikke om hun ville kunne finde på og putte sovemidel i hans
drik så han ville sove og ikke kunne gøre noget men han måtte finde sværdet koste hvad det koste vil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 17:55

Hun nikkede og smilede til ham, okay.. Bare et eller andet.. Hun vendte sig om mod skabet tog en flaske uden at læse hvad det egentlig var, men hun regnede nu med hun godt kunne lide det alligevel og han nok også kunne lide det siden han havde det, hun tog glasne og hælde en smule af drikken i og uden Arason så det tog hun også en skefuld af det sovepulver der.. Eller faktisk to, hun vendte sig om mod ham og smilede til ham, "her" hun rakte ham glasset med pulveret og smilede venligt til ham og ventede til han skulle tage den første tår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 18:38

han tog glædligetimod glasset han kunne ikke
lugte eller se noget mistænkliget ved hans glas dog tøvede
han om han skulle drikke af det hvad havde hun i tænkerene
han smilte til hende "du har ikke langt noget i den har du" sagde han
smilende og drilende til hende han sagde det bare for at drille hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:26

Hun smilede til ham, om hun havde proppet noget i drikken... "Nej hvordan kunne du da tro det om mig" hun smilede drilsk til ham og løftede glasset lidt op, "skål" sagde hun lidt for glad som om hun gemte på noget og tog så en tår af sit glas og sank det med et smil på læben, hun kiggede drilsk på ham og ventede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:42

han nikkede til hende og tog også sit glas
op til munden men inden drikket af den sagde han "skål" han
tog en tår af det virknigen var meget hurtige han stilte glaset fra sig og nåede lide
og komme op i hans seng inden han faldt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:48

Hun smilede da han begyndte at drikke og hun kunne se det virkede ret hurtigt, hun kiggede på ham og gik roligt hen til ham som han faldt i søvn der, "jeg kan sagtens stoppe dig" hviskede hun og satte sig hen i stolen han havde sidet på før og ventede bare på han vågnede igen, så havde han fået en smagsprøve på hvordan hun ville kunne stoppe ham, hun faldt stille hen med prøvede hele tiden at holde sig vågen men forsvandt til sidst væk.

Efter noget tid vågnede hun med en voldsom smerte i ryggen og kiggede rundt i værelset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:59

det sisdte han hørte fra hende var det hun hviskede til ham han
fik kæmpte sig op dagen efter og tog sig til hovede hvad havde hun
gjorde ved hans drik han fik det helt dårliget af det han tog sig til hovede i det han var ved og finde døren ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:03

Hun kiggede på Arason som havde fået kæmpet sig op fra sengen og på vej mod døren, hun rystede på hovedet af ham og lagde en hånd på hans skulder som trak ham væk fra døren og tilbage til sengen, "du gør ingen steder du bliver her" hun kiggede bestemt på ham dog med et lille drilsk smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:07

han var alt for svag til og kæmpe imod "jamen jeg må ude og finde sværdet"
svarde han og kiget skufte op på hende
i det han ikke viste hvad han skulle sigde til det da hun
fik ham ned i sengen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are family hah i don't think so//Arason// - Page 2 Empty Sv: We are family hah i don't think so//Arason//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum