Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
en som mig //Nille// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
en som mig //Nille// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en som mig //Nille// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
en som mig //Nille// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
en som mig //Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
en som mig //Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
en som mig //Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
en som mig //Nille// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
en som mig //Nille// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Jake
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Sasha
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Renata
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Celenia
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Lenore
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Genevira
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Edgar
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Marcus
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 
Elizabeth
en som mig //Nille// Voteba13en som mig //Nille// Voteba14en som mig //Nille// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

en som mig //Nille//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

en som mig //Nille// Empty en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 0:08

Sted: The Forest
Omgivelser: en masse træer og en lille sø.
Tid: 18.36 - begyndelsen af efteråret
Vejr: Kølig aftenbrise. Støvregn.

Lily Malou listede rundt mellem de mange træer. En lille sø kunne anes mellem nogle træer ikke så langt væk. Træerne var ligeså stille begyndt at miste deres blade. Lily Malous hvide pels var blevet fugtig af regnen, men hun bed sig ikke mærke i det. De faldne blade rislede under hendes poter, som var blevet grålige af den mosbelagte skovbund. Hun var på udkig efter en då, som kunne stille hendes sult, men de gemte sig tit væk på denne tid af dagen. Det var jo ikke noget nyt, at det var på lige præcis dette tidspunkt, at hun blev sulten, men det skulle heller ikke undre hende hvis der var et uforsigtigt kid i nærheden. Hun spidsede ørene for bedre at kunne lytte alle skovens bevægelser. Hun var nu ikke mere end et par meter fra søen. Kun skjult af et par træer. Tit stod der en då og drikkede fra søen, men det så ikke ud til at være tilfældet idag. Hun ventede dog stadig på, at der skulle komme en. En stille vind fik bladende til at risle endnu mere og i søen dannedes et par ringe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 9:17

Nille var i sin panter form, så hun havde kulsort pels, og tre hvide striber på ryggen. Hun var oppe i et træ og kiggede ned på et lille kid... Nille blottede sine tænder, og hoppede på det lille kid. Hun fik dræbt den meget hurtigt, og begyndte at trække den hen imod søen. Hun lagde sig ned, og begyndte at æde af det stakkels lille kid. Støvregnen havde fået Nilles pels til at blive mørkere, men det gjorde hende ikke noget. Hun var færdig med at spise kid'et selvom der stadig var lidt tilbage. Hun begyndte at drikke af søen, og få blodet væk. Hun lagde sig ned tæt ved søen og slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 12:07

Lily Malou kiggede hen på en panter som lige var blevet færdigt med at fortære et kid. Lily Malou listede sig hen til søen, så hun kun stod et par meter væk fra panteren. Hun dyppede sin højre forpote i søen og strøg den hen ad snuden. Hun lagde sig ved siden af søen og kiggede hen på panteren. Var det mon en shapeshifter ligesom hende, eller var det bare en normal panter? Hun havde en anelse om at det var det første.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 12:34

Nille var næsten faldet i søvn.. Hun kiggede svagt omkring og fik øje på en leopard... En Sne leopard? Hun kiggede nysgerrigt på den, og rejste sig. Hun brølede lavt for at sige 'hej'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 13:09

Lily Malou rejste sig og listede hen mod panteren. Hun så den lidt an og sendte et lille brøl igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 13:26

Nille rejste sig og lagde hovedet lidt skrå.
*Hej.* Tankesendte hun til leoparden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 14:44

Lily Malou nikkede mod panderen og satte sig ned. hendes hale svagede stille fra side til side. Hun gik i en bue rundt om panderen for at se den ordenligt an. Tre hvide striber lå hen over panderens ellers sorte pels. Det her var en shapeshifter ligesom hende selv. Det kunne ikke være andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 14:47

Nille snusede nysgerrigt til Sne leoparden. Hun skiftede form, og blev til en pige med sort hår der hang ned af ryggen. Hun havde en hvid jakke på med hætte der hang ned af ryggen, og sort tank top indenunder, og sorte bukser og sorte converse sko.
Nille sad ned ved søen og kiggede på Sne leoparden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 15:51

Lily Malou sendte pigen et smil så man kunne se hendes hjørnetænder.
Lily Malou forvandlede sig også om til en pige. Hun havde en lyseblå, næsten hvid, kjole på. En tynd sølvtråd var bundet under brystet. Stropperne var lavet af hvide blonder. Hendes blonde hår hang løst og havde lette bølger. Hun havde ikke nogle sko på, men hun var egentlig ligeglad. Hun følte sig fri i det lette tøj.
"Hvad hedder du?" spurgte hun pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 15:54

"Mit navn er Nille... Og dit?" Nille så nysgerrigt på pigen.
Hun var tydeligvis en shapeshifter.

//Undskyld kort svar //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 16:56

"Lily Malou," svarede hun. Hendes blik var rettet mod et punkt lidt længere henne ad søen. Det var en hare. Lily Malou slikkede sig om munden og snusede ind. Hun kunne allerede fornemme smagen af hare på hendes tunge. Hun fulgte alle harens bevægelser. Hun skulle være sikker på at det ikke varen shapeshifter, før hun gik til angreb på den.

//Det gør ikke noget... vi har alle vores korte svar Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 17:00

// Haha Very Happy//

Hun nikkede, og fulgte Lilys blik. En hare. Nille skiftede form, og listede hen imod den... Hendes bevægelser var katteagtige, og lydløse. Hun slikkede sig om munden, og kom tættere på haren. Nille kneb øjnene sammen, og angreb. Haren gjorde som en normal hare ville gøre... Løbe. Men Nille havde allerede boret sine tænder i den. Hun traskede hen til Lily og lagde haren ved siden af hende og slikkede sig om munden hvor der var blod. Hun gav tegn til at Lily kunne tage den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 20:00

Lily Malou smilede og rystede på hovedet. "Jeg er ikke vandt til at have en tjener. Jeg plejer altid at fange min mad selv, men hvis du absolut insistere." Et drilsk smil spillede over hendes læber. Hun rejste sig op og samlede en lille bunke grene sammen. Hun fandt også to sten som hun gned mod hinanden. Gnister sprang frem fra stenene, og et bål blev tændt. Hun tog en skarp sten og begyndte at flå lidt i haren. Skindet lagde hun til side, indvoldene smed hun ind i bålet. Kødet hæktede hun fast på en pind som hun holdt ind over flammerne. Den lækre duft af harekød spredtes rundt om det lille bål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 20:06

Nille rullede øjne med sine katteagtige øjne. Hun lagde sig tæt ved bålet og nød dens varme. Hun slikkede sig om munden ved lugten af harekød... Lækkert. Hun slikkede sin pote.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 20:44

Hare kødet blev færdigt. Lily Malou kunne godt lide når kødet var halvt rødt og saftigt, så det var det også. Hun hev en luns kød af pinden og gav det til Nille. Hun tog selv en luns og tog en bid.
//undskyld det blev lidt kort:)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 20:45

Nille gnavede sultent det lille luns af haren i sig, og slikkede det lidt, og spiste så videre.
//Det er okay Smile Mit blev heller ikke så langt xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 21:01

Lily Malou tog fat i hareskindet og rensede det med en sten. Hun rullede det sammen og bandt det om håndleddet. Hun rejste sig og glattede sin kjole. "Hvad laver du egentlig her ved søen? jagt?" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 21:02

Nille skiftede form. Hun rejste sig og puttede hænderne i jakkens lommer. "Jagt... Og fordi jeg kedede mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 21:23

"Samme her," sagde Lily Malou. Hun dyppede sine tæer i søens vand. Selvom det var efterår og der regnede, var vandet ikke koldt. Det var køligt. Nogenlunde omkring tyve grader, hvis hendes sands for temperaturen ellers stemte. Hun gik ud i søen og stod nu med vand op til knæerne. Hun hev op i sin kjole og gik længere ud. Til sidst trak hun kjolen op over hovedet og kastede den ind på bredden. det var dejligt at mærke det kølige vand mod hendes bare hud. Hun lagde sig om på ryggen og lukkede øjnene. At flyde oven på søens vand og vide at man ikke kunne nå bunden var ikke så slemt, som man kunne gå at forestille. Det der måske kunne virke lidt skræmmende var, at man ikke vidste, hvad der var under overfladen. Hun tænkte ikke mere over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 9:43

Nille lagde sig ned, da Lily gik ud i søen. Nille tænkte sig lidt om... Der var kommet mange shapeshifters.. Mon de deltog i Shapesclan? For Nille gad ikke! Hun havde sin egen klan... The Clan Shame. Hun sukkede, og satte sig op. "Har du mødt andre Shapeshifters end mig, Lily?" Spurgte hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:21

Lily Malou åbnede øjnene og tænkte lidt.
"Nej, det har jeg ikke." Hun vendte sig om på maven og begyndte at svømme ind mod bredden igen.
"Har du?" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:22

Nille grinede kærligt af Lilys spørgsmål.
"Om jeg har? Jeg har mødt mange! Der er endda en klan til shapeshifters..." Sagde Nille, og lagde sig ned igen. "Men jeg har min egen klan, og jeg elsker min klan." Nille smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:40

"En klan?" sagde Lily Malou eftertænksomt.
"Jeg vidste slet ikke, at der fandtes så mange shapeshifters."
Lily Malou gik op ad vandet og rystede hovedet, for at få alt vandet ud af håret. Hun trak kjolen ned over hovedet igen og smilte.
"Jeg tror jeg tager ind til byen. Jeg skal se om jeg kan få nogle penge for det her," sagde hun, løftede armen og nikkede mod det hareskind hun havde båndet om håndleddet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 10:42

"Men ikke alle Shapeshifters er medlem. Jeg har jo min egen klan" Nille smilede, og rejste sig op. "Der er skam mange.." Sagde Nille, og lynede sin jakke op, og stak hænderne i lommerne. "Jeg kan gå med hvis det er?" Sagde Nille høfligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 11:18

"Jeg har ikke imod at du følger med," sagde Lily Malou og begyndte at gå.

//skal de tage til elverbyen eller skal de tage på en lang rejse til Doomsville?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en som mig //Nille// Empty Sv: en som mig //Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum