Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
en som mig //Nille//
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
en som mig //Nille//
Omgivelser: en masse træer og en lille sø.
Tid: 18.36 - begyndelsen af efteråret
Vejr: Kølig aftenbrise. Støvregn.
Lily Malou listede rundt mellem de mange træer. En lille sø kunne anes mellem nogle træer ikke så langt væk. Træerne var ligeså stille begyndt at miste deres blade. Lily Malous hvide pels var blevet fugtig af regnen, men hun bed sig ikke mærke i det. De faldne blade rislede under hendes poter, som var blevet grålige af den mosbelagte skovbund. Hun var på udkig efter en då, som kunne stille hendes sult, men de gemte sig tit væk på denne tid af dagen. Det var jo ikke noget nyt, at det var på lige præcis dette tidspunkt, at hun blev sulten, men det skulle heller ikke undre hende hvis der var et uforsigtigt kid i nærheden. Hun spidsede ørene for bedre at kunne lytte alle skovens bevægelser. Hun var nu ikke mere end et par meter fra søen. Kun skjult af et par træer. Tit stod der en då og drikkede fra søen, men det så ikke ud til at være tilfældet idag. Hun ventede dog stadig på, at der skulle komme en. En stille vind fik bladende til at risle endnu mere og i søen dannedes et par ringe.
Gæst- Gæst
Sv: en som mig //Nille//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Hej.* Tankesendte hun til leoparden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nille sad ned ved søen og kiggede på Sne leoparden.
Gæst- Gæst
Lily Malou forvandlede sig også om til en pige. Hun havde en lyseblå, næsten hvid, kjole på. En tynd sølvtråd var bundet under brystet. Stropperne var lavet af hvide blonder. Hendes blonde hår hang løst og havde lette bølger. Hun havde ikke nogle sko på, men hun var egentlig ligeglad. Hun følte sig fri i det lette tøj.
"Hvad hedder du?" spurgte hun pigen.
Gæst- Gæst
Hun var tydeligvis en shapeshifter.
//Undskyld kort svar //
Gæst- Gæst
//Det gør ikke noget... vi har alle vores korte svar //
Gæst- Gæst
Hun nikkede, og fulgte Lilys blik. En hare. Nille skiftede form, og listede hen imod den... Hendes bevægelser var katteagtige, og lydløse. Hun slikkede sig om munden, og kom tættere på haren. Nille kneb øjnene sammen, og angreb. Haren gjorde som en normal hare ville gøre... Løbe. Men Nille havde allerede boret sine tænder i den. Hun traskede hen til Lily og lagde haren ved siden af hende og slikkede sig om munden hvor der var blod. Hun gav tegn til at Lily kunne tage den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//undskyld det blev lidt kort:)//
Gæst- Gæst
//Det er okay Mit blev heller ikke så langt xD//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej, det har jeg ikke." Hun vendte sig om på maven og begyndte at svømme ind mod bredden igen.
"Har du?" spurgte hun.
Gæst- Gæst
"Om jeg har? Jeg har mødt mange! Der er endda en klan til shapeshifters..." Sagde Nille, og lagde sig ned igen. "Men jeg har min egen klan, og jeg elsker min klan." Nille smilede.
Gæst- Gæst
"Jeg vidste slet ikke, at der fandtes så mange shapeshifters."
Lily Malou gik op ad vandet og rystede hovedet, for at få alt vandet ud af håret. Hun trak kjolen ned over hovedet igen og smilte.
"Jeg tror jeg tager ind til byen. Jeg skal se om jeg kan få nogle penge for det her," sagde hun, løftede armen og nikkede mod det hareskind hun havde båndet om håndleddet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//skal de tage til elverbyen eller skal de tage på en lang rejse til Doomsville?//
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» What have you done now? -Nille-
» something new and...//Nille//
» Well, now I'm out here... //Nille//
» Well..... You don't know me, but i know you and i have something to tell you!//Nille//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth