Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
This is not a nice place. -Nille-
Side 6 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: This is not a nice place. -Nille-
"Aaahh... Det tror jeg ikke søde!" Sagde hun, og grinede kærligt af ham. Hun aede ham på kinden igen.
"Godt spørgsmål." Hviskede hun, og havde stadig sit hoved læggende på hans skulder.
Gæst- Gæst
"Hmm, har du et spil eller noget i den stil vi kan rode med?" Spurgte han og lagde sit hoved på hendes. "Jeg har ikke andre forslag nemlig,"
Duften af varme drillede hans næsebor, hånede ham med at han ikke kunne føle varme.. Han lukkede kort øjnene i, huskede tilbage til den tid hvor han havde brunt hår og kunne føle den varme sol på sin hud, samt kulden som krøb ind under huden..
Han åbnede øjnene igen og skubbede tankerne væk. Man skulle fokusere på fremtiden, ikke fortiden.
Gæst- Gæst
"Nej... Jeg plejer at løbe ude i skoven, men det kan vi vist ikke." Svarede hun, og kom i tanke om første gang de havde været sammen. De havde også siddet sådan her... "Kan du huske første gang vi mødtes? Vi sad faktisk også sådan her." Sagde hun, og smilede kærligt til ham.
Gæst- Gæst
"Ja, jeg husker det tydligt," sagde han med et smil og lagde sin hånd på hendes, men flyttede den hurtigt da han kom i tanke om at den kunne være kold.. "Det er pudsigt sådan tiden går,"
Gæst- Gæst
"Ja.. Det er sjovt." Sagde hun, og tog hans hånd igen. Hun holdte fast i hans hånd, og smilede til ham.
Gæst- Gæst
"Tiden er noget værre noget," grinte han og placerede et hurtigt kys på hendes bløde og lokkende læber..
Tiden var noget værre noget, man havde ingen magt over den, som han havde over is, nille over skam og Victoria over vind.
Gæst- Gæst
"Ja det er..." Hun blev afbrydt af hans kolde læber der ramte hendes. Hun lukkede øjnene hurtigt, og gengældte kysset. Det gjorde hende intet at han var kold på huden, hun var næsten vant til det.
Gæst- Gæst
Han gjorde som han havde lyst til og kyssede hende igen, denne gang ikke hurtigt men dybt og roligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det gjorde ham ikke noget at hun tig hætten af ham, for at rode lidt i hans hår, det var meget behageligt så..
Han lagde selv en hånd og hendes nakke, imens den anden var om hendes hofte.
Gæst- Gæst
"Jamen.." Hun var tom for ord. Hun havde syntes om det, men det var så forvirrende... Så utrolig forvirrende. En del af hende sagde at hun var forelsket, og den anden var usikker. Hun lagde hænderne på hans brystkasse.
Gæst- Gæst
"Jamen hvad?.." Spurgte han stille.
Havde han gjort noget forkert? Eller, var hun bare forvirret over ham? Han forstod det ikke, var de forelsket i hinanden eller var det bare en tiltrækning?
Gæst- Gæst
"Jeg vil have klar besked nu Jacob." Hun så ham alvorligt ind i øjnene. "Hvad er dette? En flirt, eller...?" Hun bed sig i underlæben, og kiggede væk. Bange for hans svar.
Gæst- Gæst
"Nille jeg.." Stammede han.. Hvad skulle han sige? At han var meget tiltrukket af hende og var ved at blive forelsket, men at han ikke var helt sikker.. Han var forvirrede, ønskede ikke at miste hende.. "Det er mere end en flirt.. Men jeg.. Er forvirret,"
Gæst- Gæst
"Så ønsker jeg dig held og lykke indtil vi begge finder ud af det." Sagde hun, og rejste sig. Hun ønskede ikke at være sur... Hun kunne bare ikke holde det ud. Hun gik ud af døren, og fortsatte hen imod skoven. Velvidende om at Victoria måske var derude.
Gæst- Gæst
"Men nille," mere noget han ikke at sige, før hun var gået ud af døren.. Efterlod ham i stilhed i hendes eget hus.. "Undskyld," han kiggede ned i jorden og trak sin hætte over, inden han selv så småt gik ud af døren og lukkede den efter sig..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nuurh er den lille shapeshifter ked af det?" Sagde hun og kom frem dir en skygge. Hun var ikke længere fuld af mudder, men var ligeså ren som første fang de så hende. "Har min slave knust dit hjerte? Stakkel, men kære barn, det ville ikke gå alligevel, han er en dæmon og du er en shapeshifter,"
Hun smilte hånende.
Gæst- Gæst
"Nej, han har ikke." Snerrede hun af hende. Nille knyttede næverne, og tørrede hidsigt tårerne væk. "Det kan stadig gå! Men det rager endelig ikke dig... Jeg vil have dig til at gå væk fra min jord." Sagde Nille, og snerrede videre.
Gæst- Gæst
"Nej, det kan ikke gå, medmindre du vil forvandle dig om ril en blodsuger en dag for at blive hos ham," sagde hun og løftede spørgende på et øjenbryn. "Kan du ikke selv se at han ikke er det værd? En blodsuger, vil du virkelig være det?"
Gæst- Gæst
"Nej, det har jeg ikke, men der er også Varulve muligheden? Jeg er faktisk ret ligeglad. " Sagde Nille, og trak lidt på den ene skulder. Hun kiggede bagud for at se om Jacob måske havde fulgt efter hende. Hun kiggede på Victoria igen. "Og smut så. Mit hus, min jord."
Gæst- Gæst
"Så meget for kærligheden, det giver mig lyst til at brække mig," sagde hun og lagde armene på kors. Hun bemærkede at hun kiggede bag sig, hvilket fik et smil på de røde læber. "Så min slave er alene siger du?" Hun kiggede hen mod huset og før nille kunne nå at reagere, var hun løbet hen mod huset. Hen for at finde ham, hun mente tilhørte hende.
Gæst- Gæst
"Nej! Han er ikke!" Råbte hun, og vidste det var sandt. Han var jo sammen med dyrene... Måske.
Hun begyndte at løbe hen imod huset.
Gæst- Gæst
Side 6 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» What a... Nice place(Johan hunt)
» Nice books..? (Nille)
» Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//
» And here I was having a nice day... - Fenrer
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth