Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
This is not a nice place. -Nille-
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: This is not a nice place. -Nille-
"Nej, jeg har aldrig set en.. Pegasus før?" sagde han og kiggede stadig imponeret på hesten.
Han tøvede en smule, men tog imod Nilles hånd alligevel.. Hurtigt trak han sig op bag hende, men kunne ikke rigtig forstå hvor han skulle holde fast..
"Skal jeg bare holde fast i dig?" spurgte han forvirret.
Gæst- Gæst
"Du skal ikke være bange for ham." Sagde hun så.
Hun trak ham op da han tog hendes hånd.
"Hold mig fast om maven?" Sagde hun, og kiggede sig over skulderen. Hun smilede til ham. Tog hans hænder og lagde den om hendes mave. Hun tog fat i BlackStars man. "Hold godt fast." Sagde hun. BlackStar vendte sig om, og begyndte at galoppere. Han foldede vingerne ud, og fløj så. De nåede op til skyerne.
Gæst- Gæst
Hurtigt lukkede han øjnene i, da de lettede.. Vinden blæste i ansigtet på ham, så han kunne regne ud at de var fløjet..
Forsigtigt åbnede han øjnene igen, der hurtig blev store af forbløfelse..
"Wow," sagde han og kiggede rundt..
Gæst- Gæst
"Jeg sagde jo at det ikke var farligt?" Grinede hun. Hun strøg BlackStar over halsen, men tog så fat i manen igen. BlackStar dykkede ned af, men fløj så op igen. Han vrinskede højt.
Gæst- Gæst
Forsigtigt rakte han hånden ud, for at røre en af dem.. Det føltes ikke som noget.. Det var som at have røg imellem fingrene.
Det suste i hans mave, da hesten pludselig dykkede ned og fløj op igen.. Han kunne ikke lade være med at smile.. Dette var noget han aldrig havde oplevet før.. Det var fantastisk!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Og så gik det op for hende hvad hun lige har gjort.
"Undskyld..." Hun kiggede væk. "Jeg jeg... Undskyld. Jeg vidste ikke hvad jeg tænkte på..." Hun var faktisk glad for at hun havde kysset ham... Endnu mere glad for at han havde gengældt det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det.. Det må vi vel," sagde han og kiggede op på hende, med et kærligt smil.. Hvsi bare hun kunne se hans indre lige nu.. Det var et stort rod, i det ene hjørne lå der en bunke følelser og i det andet hjørne lå der en bunke fornuft.. Lige nu, var det bunken med følelser der var størst..
"Jeg ved at det er skræmmende Nille," sagde han og kiggede op på hende, de blege kinder var rosefarvet.. "jeg er selv lidt skræmt for at være ærlig, ikke at det er en dårlig ting, men som du siger, vi må tager det som det kommer,"
Han måtte indrømme, at det var svært.. Han ønskede at kysse hende igen, men måtte heller holde styr på sig selv..
Sidst rettet af Jacob Man 10 Dec 2012 - 21:26, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Uden at hun vidste det havde hun sendt hans læber et hurtigt blik. Hun kunne snart ikke holde igen... "Ja..." Mumlede hun. Uden at hun kunne nå at stoppe sig selv, havde hun sine arme om hans nakke, og kyssede ham. Hendes sind slappede af, da hun blidt mødte hans kolde læber mod hendes. Hun havde ikke kunnet stoppe sig selv... Hun holdte kysset længe, og håbede virkelig at han ikke havde noget imod det. "Undskyld" mumlede hun imod hans læber, og kyssede ham stadig.
Gæst- Gæst
Han kyssede hende igen, holdte sig ikke tilbage..
"Det gør intet," mumlede han og kyssede videre med hende, placerede sine arme om hendes hofter..
De læber var varme og lokkende.. Men, han måtte holde fokus.. Selvom det var svært.. Så hvorfor ikke lade være med at holde fokus..
Han blev ved med at kysse hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han trak sig væk fra hende på sammetid som hende og kiggede kort på hende, inden hun puttede sig ind til ham, med hovedet gemt i hans hals..
Han undslap et lille suk, der skulle stå som et tilfredst og smule forvirret..
"Det var ikke så nemt som vi troede var?" hviskede han stille efterfulgt af et kærligt grin. Han hentydede til at de aftalte før at tage den lidt med ro.. Eller, noget i den stil..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» What a... Nice place(Johan hunt)
» Nice books..? (Nille)
» Another shapeshifter? Nice to meet you.//Nille//
» And here I was having a nice day... - Fenrer
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth