Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Valentine
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Natalie
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Lori
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Jake
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Lenore
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Renata
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Katrina
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Sean
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 
Elizabeth
This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba13This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba14This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

This is not a nice place. -Nille-

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 19:30

Hun lynede jakken op, og puttede hænderne i jakkens lommer. Hun trak lidt på den ene skulder. Hun kiggede stadig hen imod skovens dybe mørke. En skikkelse var der... Hvem det var vidste hun ikke... "Der er en der kigger på os Jacob." Sagde hun. Hun nikkede hen imod skikkelsen. Personen stod helt stille... Hun skævede til Jacob. "Tror du det er ... Du ved hvem." Hun hentydede til Victoria. Det kunne sikkert ligne hende... At holde øje med Jacob.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 19:43

Jacob kiggede hen mod skikkelsen.. Det kunne sagtens være Victoria, det skulle ikke undre ham hvis det var hende.. Det gav ham kuldegysninger at tænke på at hun måske holdte øje med ham lige meget hvad han lavede.. Det håbede han ikke at hun gjorde.. Det ville være en smule.. Underligt.. "Måske," hviskede han og gik tættere på skikkelsen.. "Hvis det er, så undre det mig sjovt nok ikke,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 19:50

Nille trak hætten op over hovedet... Og piftede højt. BlackStar var altid i nærheden. Det ville han altid være. BlackStar kom galopperende bagved Nille, og vrinskede venligt til hende. Hun lagde en hånd på hans mule, og sendte ham en tanke. *Kan du se den skikkelse derovre? Hun er en fjende... Du må ikke lade dig gå bag lyset.* Tankesendte hun til ham. Han var dog stadig et dyr, men forstod. Hun gik med Jacob, og BlackStar gik bag Nille, med foldet vinger. "Nej, det ville heller ikke undre mig." Sagde hun. Hurtigt fik hun glødende øjne for en sikkerheds skyld. "Jacob, ikke se mig i øjnene..." Hviskede hun højt til ham. Forhåbentlig hørte Victoria hende ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:07

"Victoria," sagde han koldt og kiggede hen på skikkelsen. "Hvis det er dig, så kan du godt droppe alt im jeg skal med dig,"
Skikkelsen kom frem og afslørede endnu engang den lange fletning som dinglende ned af den timeglas formede figur.
"Hej min skat," grinte hun og lagde hænderne på sine hofter. "Jeg sagde jo at jeg ville komme igen?" Hun lagde hovedet på skrå og betragtede Jacob op og ned.. Gav ham elevatoreblikket.. "Gemmer du egentlig muskler under den hættetrøje?" Hun blinkede til ham, hvilket fik ham til at vrisse tænder.
"Det rager ikke dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:13

Nille mærkede hadet blusse op i hende da hun så Victoria igen... Og da hun snakkede til Jacob, var hun lige ved at gå amok. BlackStar vrinskede højlydt og hadsk. Han begyndte at stejle bagved Nille. Nilles glødende øjne var fulde af had... Kun ene og alene til Victoria. Hun fik normale sorte øjne igen... Hun måtte ikke miste energi! "Victoria, selvom han havde ville du aldrig få chancen til at se dem..." Sagde Nille flabet, og lagde armene over kors. Hun smilede endda flabet, og gik hen ved siden af Jacob. BlackStar prustede, og stod bagved dem, og havde foldet vingerne ud. "Jeg fatter dig ikke Victoria... Hvad vil du med Jacob?" Spurgte hun, og lagde hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:21

Jacob rødmede en smule.. Men det var ikke tydligt. Ja, han gemte muskler under hættetrøjen, de var bare ikke til at se pga. Hættetrøjensform, det var skam også meningen med en hættetrøje..
"Jeg får dem at se lige meget hvad," grinte Victoria og lagde armene på kors. "Som jeg sagde før kære shapeshifter, jeg er kommet efter ham da han tilhører mig!" Hin smilte lumsk. "Jeg ejer ham, om så han vil have det eller ej,"
"Du ejer mig ikke!" Vrissede Jacob og spændte sine muskler, klar til et hvilket sim helst angreb. "Og det kommer du aldrig til!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:24

BlackStar vrinskede igen højt. Nille vendte sig om, og beroligede ham ved at kæle ham blidt på mulen. Hun vendte sig om igen, og gik tættere på Victoria, sådan at der var to skridt imellem dem. "Du svarede ikke på mit spørgsmål. Hvad vil du med ham? Hvad vil du bruge ham til?" Nille så spørgende på hende, og smilede drillende stadig. "Jeg er ikke bange for dig lille dæmon... Jeg tror slet ikke jeg kan være bange for dig? Nej det kan jeg ikke... Og jeg er ikke blot en lille Shapeshifter. Jeg er også en skammer... Og det gør mig en smule stærkere... Men det forstår sådan en lille dæmon som dig vist ikke, vel Victoria?" Nille irriterede stensikkert Victoria lige nu... Og det fik Nille til at smile både drillende og ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:36

Victoria løftede bare på et øjenbryn af nille. Hun kunne ikke skjule et hånende grin, efter hun havde kaldt hende en lille dæmon.
"Denne lille dæmon, kan flå dit hjerte ud hvis det er det hun vil," sagde hun og sendte hende et alvorligt blik. "Og hvad jeg vil bruge ham til spørger du?"
Victoria så chancen til at tirre nille, få hende til at eksplodere.
"Tjoh, måske kysse lidt på ham, hvor jeg bagefter kører ham træt ved at få ham til at lave slave arbejde og hvis han ikke gør det godt nok, er der altid en pisk," hviskede hun i hendes øre og grinte derefter lumsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:39

Det fik Nille til at koge over... Men hun prøvede at beherske sig...
"Hvis du så meget som tænker på at få ham med dig... Så jagter jeg dig til jordens ende..." Hun smilede ikke mere... Så bare alvorlig ud. Hun var ligeglad med at Victoria tirrede hende... En eller anden dag skulle de jo sikkert kæmpe?
"Du får ikke engang chancen før jeg har revet dit klamme hoved af, Victoria." Sagde Nille sødt, og smilede uskyldigt. Det med pisken... Fik Nille til at angribe Victoria. Hun skiftede form inden da og brølede højt. Hun snappede ivrigt efter hendes hals. Hvis hun ramte eller ej, ville hun rulle væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:53

"Så det vil du? Hvor sødt," sagde hun efterfulgt af endnu et hånende grin. "Du vil simpelthen rejse til verdens ende? Kært, det må jeg sige!" Hun gav sig til at kredse om nille, som et rovdyr om sit byttedyr.
Jacob løftede på et øjenbryn, kunne ikke forstå hvad de snakkede om, selvom han kunne se på nille at hun var ved at eksplodere.
"Lad hende nu være Victoria?" Sagde han og sendte hende et alvorligt blik.
Victoria ville svarer, men blev afbrudt da nille sprang på hende som en panter.. Victoria fik et chok, men skubbede hurtigt nille væk og rejste sig som et lyn. Hun smilte lumsk og løb om bag Jacob, placerede sine hænder under hans trøje.
"Jeg elsker at tirre dig," grinte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:58

Nille faldt på ryggen, men rejste sig hurtigt. Hun klynkede da hun så at Victoria placerede sine hænder under Jacobs hættetrøje... Hun satte sig endda ned.
BlackStar så Nille var ked af det, og begyndte at stejle. Han vrinskede højt, og siden han stod bag ved Jacob, så stod han også bagved Victoria. Han slog vingerne ud, og vrinskede højt. En tanke fra Nille fik ham til at bakke væk. Nille skiftede form, og hendes jakke var ødelagt ved armene, og hendes bukser ved benene. Hendes ansigt var trist... "Fint. Tag ham, men jeg vil stadig jagte dig. Du tror du er sej, men du er et kvaj." Sagde hun, og mærkede tårerne. Hun vendte ryggen til, og fløjtede. BlackStar travede hen til hende, og hun svang sig op. Hun kiggede sig over skulderen for at se Jacobs reaktion... For hun havde en plan i baglommen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 21:04

Victoria løftede på et øjenbryn.
"Giver du op allerede?" Grinte hun og kyssede Jacob på halsen.
Jacob vrissede irriteret og vred sig ud af hendes greb, hvor han derefter slog en saldo over victorias hoved, så han landede bag hende.
"Måske giver hun op, mén ikke mig!" Sagde han og stillede sig i angrebsposition. "Jeg tager aldrig med dig Victoria!"
Victoria vendte sig om imod ham, med et løftet øjenbryn.
"Nuurh, hvor er du blevet stor," sagde hun hånende.
Jacob kiggede bare vredt på hende, men drejede hovedet lidt for at se til nille.. Ville hun virkelig bare give op nu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 21:07

Nille fik BlackStar til at vende om, og han satte i galop mod Victoria. Nille hoppede over BlackStars hoved, og kom op på Victorias ryg, og låste sig fast. BlackStar fløj op ad, og ventede der. Hun lænede sig ned mod Victorias øre. "Måske vil du hade mig for dette... Men jeg vil ikke give op før du er død." Hviskede hun, og smilede drillende.
Hun blinkede til Jacob, og holdte sig fast ved Victorias ryg. Hun gav ikke slip. Hvad hun skulle nu tænkte Jacob og Victoria sikkert...
Nille lænede sig bagover for at se om hun kunne vælte Victoria ned. Hvis hun kunne ville hun rulle sig fri, og slå Victoria i maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 15:26

Jacob spærrede øjnene op, da Blackstar pludselig kom galoperende hen imod dem..
*Hvad har du tænkt dig Nille?* tænkte han og kunne ikke stoppe med at spærre øjnene op..
Victoria blottede sine tænder, efter Nille sprang på ryggen af hende.
"Gå ned din møgunge!" vrissede hun og langede ud efter Nille, så godt hun nu kunne. Nilles ord betød intet for Victoria, selvom hun måtte indrømme at hun var modig af sig denne shapeshifter..
Jacob ville løbe hen og hjælpe Nille, men stoppede da Victoria faldt om på ryggen.. Hun gav sig til at masse hende og Nille ned mod jorden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 15:37

Nille skreg da hun mærkede Victoria masede dem ned i jorden, og da Nille var nederst gjorde det meget ondt på hende. Hun lagde hænderne på jorden, og den blev til mudder. Hun tog hænderne op og to vand bobler svævede over håndfladerne, og hun lagde håndfladerne mod Victorias ansigt så at vandet ville ramme hendes ansigt. Forhåbentlig ramte hun.


Sidst rettet af Nille Tors 13 Dec 2012 - 15:40, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 15:43

Victoria fik vandet i hovedet og rejste sig hurtigt fra jorden, som en slang der havde fundet sit bytte og ville angribe det..
"Møgunge!" hvæste hun og tørrede sit ansigt med sine arme. "Hvem pokker tror du at du er!?"
Jacob så sit snit og løb hen mod Victoria, sprang over hendes hoved og betvingede is ned på hende, imens han svævede kort over hende.. Victoria skreg og lukkede øjnene, imens armene blev taget op foran hovedet som beksyttelse..
Jacob landte på jorden nær Nille og hjalp hende op ad mudderet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 18:48

Nilles krop gjorde ondt, fordi at hun var træt, og Victoria havde mast hende. Javist, var hendes knogler smidige, men det gjorde ondt! Hun kiggede bare op i himlen, og forstod intet. Hvad havde hun lige gjort? Hun havde gjort jorden til mudder, og plaskede vand på Victoria... Men hvordan? Nille rejste sig da Jacob hjalp hende, og smilede beroligende til ham. Hun havde mudder i hår og i tøj. "Victoria... Jeg er Nille. Jeg er Skammeren." Svarede Nille, og smilede venligt. Hun kiggede på Jacob. "Jeg ved ikke hvad der skete... Mudderet, og vandet i hendes ansigt..." Sagde Nille, og lød bange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:13

Victoria fnyste bare.
"Jeg er ligeglad med hvad du er," sagde hun og kørte en finger igennem sin fletning, for at fjerne det mudder der havde sat sig fast.
Jacob løftede på skuldrene, imens han holdte øje med Victoria i sine øjenkroge, ellers havde han blikket rettet mod Nille.
"Jeg ved det desværre heller ikke," hviskede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:17

Hun knurrede advarende af Victoria.
"Du spurgte selv." Sagde hun, og kiggede så på Jacob igen.
"Hvis det er det jeg tror det er..." Begyndte hun at mumle og kiggede sig omkring. En sø... Vandet var smukt... Det dragede Nille. Hun løftede hånden hen imod den, og bevægede hånden lidt. Vandet reagerede og rejste sig lidt. "Umuligt..." Mumlede hun, og kiggede på Jacob igen. Hendes øjne var store og skræmte, men hun tog chancen. Hun flyttede hurtigt hånden hen til hvor Victoria var, og vandet reagerede stadig. Det var nærmest en slags... Slange. En slange der adlød Nilles hånd. Vandslangen fór hen til Victoria.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:26

Jacob fulgte Nilles blik hen mod søen.. Hans øjne blev store, da hun pludselig gav sig til at manipulere med vandet, præcis ligesom han manipulerede med is! DEt var jo fantastisk! Nille havde nu to evner..
Victoria fulgte deres blik og løftede på et øjenbryn, så snart vandet gav sig til at forme sig som en slange.. Og ikke nok med det.. Den var på vej hen mod hende..
Victoria udviste dog ikke frygt, men smiskede bare og med en hånd bevægelse, fik hun en kraftig vind til at blæse vandet væk, så dråberne ramte jorden.
"Du er ikke den eneste med to evner," grinte hun og med et sving fra hånden, kastede hun en hård vind hen mod dem.
Jacob reagerede hurtigt og trak Nille med sig til siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:29

Hun gav et lille peb fra sig da hun mærkede at kræfterne var sluppet op. Hun lavede store øjne da hun så hvad Victoria gjorde ved vandslangen. Hun var for træt til at reagere... Men heldigvis fik Jacob hende væk. "Jeg kan ikke mere! Hvis jeg bruger så meget som en ting mere med mine evner... Så besvimer jeg." Sagde hun. Hun følte sig svag, træt og bange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:36

jacob nikkede til det hun sagde.. De måtte få Victoria væk, om han så selv skulle kæmpe med hende, selvom han godt vidste at hun var en ældre og stærkere dæmon end ham.
*ældre og stærkere, men hvem siger at det betyder at hun er mere snu end mig?* tænkte han og lyste op.
"bare bliv her!" sagde han lystigt til Nille og gik lidt væk fra hende, hen mod Victoria med armene på kors. "Så, du tror du er stærkere end mig? Lad det komme an på en prøve Victoria!" Han smilte lumsk og ventede på hendes svar.
Victoria løftede bare på et øjenbryn af ham og grinte derefter hånende.
"Skat, jeg ved at jeg er stærkere end dig," sagde hun og sendte ham et hånende blik. "Men, fint lad det komme an på en prøve,"
Jacob smilte lumsk.. Han havde det hele under kontrol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:39

Nille havde svært ved at holde sig på benene, men kunne lige få det til at gå.
Hun kiggede overrasket på Jacob som udfordrede Victoria. Det forstod hun ikke!
"Men Jacob..." Begyndte hun at sige, men kom i tanke om at han nok ikke ville udfordre hende medmindre han havde en plan... "Glem det." Sagde hun hurtigt, og satte sig ned. Hun kiggede bare på. Spændt på hvad der ville ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:46

Jacob gjorde en hånd bevægelse, der betød at Victoria gerne måtte starte med sit trick. Victoria fnyste bare, hun var en lille smule fornærmet over at han var så rolig. Det forstod hun ikke, han burde at være bange som de fleste andre unge dæmoner ville være..
Hurtigt som et lyn, løb hun hen imod Jacob, vrissede med sine tænder, imens fletningen svingede om kroppen på hende. Jacob stod bare stille, rørte sig ikke før Victoria var så tæt på han ville have hende..
Da Victoria kun var en meter væk, sprang han til siden og undveg hendes angreb. Victoria stoppede med at løbe og kiggede om på Jacob, der bare stod og smilte hånende.. Det gjorde hende rasende.. Hun forsøgte endnu engang ved at løbe hen imod ham, men denne gang hoppede Jacob over hende i stedet for at gå il siden.. Endnu et lumsk smil strejfede Jacob da han kiggede om på hende..
Victoria var ved at blive godt gal..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 15:52

Nille kiggede på med benene helt oppe ved brystet, og armene omkring dem.
Hun var lige ved at grine hele tiden over hvordan Jacob undvigede Victorias tricks. Hun kunne se at Victoria var ved at blive godt gal... Hun rejste sig op, og kiggede hen imod BlackStar. *Væk.* Tænkte hun til ham. Han fløj væk, og Nille kiggede på Jacob og Victoria igen... Hvordan kunne hun advare Jacob uden at Victoria opdagede det? Hm.. Hun kiggede hen imod søen, og spekulerede om hun havde nok energi... Hvis ikke så måtte det jo være sådan. Hun kiggede på Jacob, og pegede på søen og så på Victoria, og derefter ham. Hun håbede at han forstod at hun ville have ham til at distrahere Victoria, så Nille kunne angribe hende med vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not a nice place. -Nille- - Page 4 Empty Sv: This is not a nice place. -Nille-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum