Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
So you are the one - Markulius
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: So you are the one - Markulius
Da han var godt stykke væk fra huset lukkede han øjnene. Da han endelig åbnede øjnene igen. Kom der en skræmmende aura fra ham. Hans øjne var ikke længere mørkeblå og dybe. De var blevet glødende røde. Og om øjnene var der en lang rød ring. Som havde han grædt og hans øjne var blodforskudt. Men det var det ikke. Det var skræmmende. Hans tænder begyndte at komme frem. Og om hans øjne begyndte man at kunne ane blodårene som førte til øjet. Og langsomt hævede han kniven.
Kort efter fra en af buskende kom en varulv løbende. Hylet fra den var intet i sammenligning til skriget efter. Men selvom at varulven havde bevæget sig så hurtigt at en normal person ikke ville have nået og ænse det. Var det ikke Markulius'es skrig. Det var varulven selv. Mens Markulius havde dukket sig og stukket kniven op igennem varulvens brystkasse. Og igennem dens hjerte. Varulven faldt om på jorden. Flere varulve angreb. Og med yndefulde bevægelser. Undgik varulvenes gentagende angreb. Og da han endelig rettede sig op. Lå varulvene på jorden i en cirkel om ham. Døde alle sammen. Markulius sukkede roligt. Og begyndte at bære varulvene hen i en bunke. Hvor han begyndte at sætte brænde op af dem for at brænde ligene.
Gæst- Gæst
Stilheden blev brudt ti minutter efter da hoveddøren blev åbnet. Demitra slog øjne op, hvem kunne det mon være... ham?... nej han var da gået... men hvem skulle det så være...
Hun rejste sig fra sofaen og uden at føle det mærkeligt gik hun mod hoveddøren hvor en muligvis stod i sin sikekjole uden noget indenunder... Hun gik ned af den lange gang til døren og til hendes overraskelse var der ingen, døren smilede til hende stort til hende som den stod åben, hun lagde hovedet på skrå.. den kunne da ikke bare åbne af sig selv... hun kiggede sig omkring inden hun forsigtigt og tøvende gik hen mod den smilende dør... Hun lukkede den roligt i og da hun vende sig om stod en høj mørkhåret fyr foran hende.
Demitra udstøtte et forskrækket skrig da hun jo ikke havde regnet med at der ville være en inde i huset udover hende, men inden hun kunne nå at slutte sit skrig holdt fyren hende for munden, hendes skrig blev afbrudt med et og der blev stille igen i hele huset...
Fyren begyndte at grine ondskabsfuldt mens Demitra lige så stille var begyndt at blive godt gal... hvor vovede han at bryde ind i hendes hjem... hun kunne tydeligt lugte at det var en dæmon.. typisk... Med et fjernede hun hånden for sig mund og grunte ondskabsfuldt med ham... hun sluttede det brat og kiggede så koldt på Fyren... "Hvem tror du lige du er..." Fyren blev stille med et og kiggede på hende, "En tyv...?" fyren grinte igen og trak så en kniv frem.. Demitra skævede til kniven og med et kort dramatisk grin tog hun den ud af hans hånd. Hun forsvandt med vampyr fart bag fyren og stak ham midt på ryggen. Han faldt sammen på gulvet uden en lyd.. han var ikke død men han var såret
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede ned på den døde mand og lagde sin hånd på hendes arm. Hun forstod ham ikke helt.. Denne mand havde jo lige brudt ind i hendes hus, hun havde jo bare forsvaret sig, vis hun ikke havde gjort det ville hun være død... "Han brød ind.. Je.. Jeg forsvarede mig bare.. Han ville dræbe mig.." Hun kiggede stadig med på liget... Hun kunne ikke kiggge på Markulius lige nu... Hun skammede sig lidt men så var hun også irriteret.. På ham for hva pokker skulle hun ellers havde gjort.. Ventet på han slog hende ihjel... Ej hun ville gerne leve lidt endnu
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede dybt og vende sig mod ham uden noget udtryk at vise.. Hun så ligesom ud til at være træt... udmattet... Hun var i chok... chokket var ved at komme til hende da hun var ved at skifte personlighed efter denne mand var brudt ind.. "Ja ja" Sagde hun bare... hun sukkede igen og gik bare forbi ham på vej hen til hendes ejet værelse... hun stoppede dog lige op uden at vende sig om ham... hun åbnede munden.. men der kom ikke noget, hun rystede på hovedet og gik videre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et kort lavt grin kom fra hende mens hun stadig kiggede ned i bordet, hvorfor hun drikkede? Hun rystede på hovedet, det var egentlig for at drukne følelserne... drukne savnet, savnet af det rigtige liv, savnet af hendes familie, hun savnede dem så meget, selvom det ikke havde været sådan et godt liv ville hun hellere have det end at være vampyr... "Hvorfor jeg drikker?" hun løftede blikket og kiggede lige ud et kort sekundt og vende så blikket mod ham og trak på skulderne, "Jeg savner mit liv... mit gamle liv.. Min familie, er det så svært at forstå" Hun sukkede og kiggede ned igen, hendes bevægelse var hurtigt da hun kunne mærke en tåre kom frem, men selvfølgelig kom den og en enkel blod tåre faldt ned på bordet og det kunne sagtens ses.
Hun kiggede dog hurtigt på ham igen en anelse undrende, fransk accent, hvad gemte denne fyr dog mere på... hun lagde hovedet på skrå men i stedet for at koncentrer sig om hans mærkelige accent, valgte hun at besvare hans spørgsmål, "Jeg hader ikke mit liv... eller.. jo på en måde... jeg vil bare have mit gamle jeg tilbage... Ikke at jeg ikke er taknemlig for at du rede mig for at dø... men.. jeg savner bare at kunne spise rigtig mad, at kunne være i nærheden af nogen uden at hungre efter deres blod, jeg vil ikke skræmme nogen jeg vil skabe venner.. forstår du?" hun kiggede på ham med spørgende øjne og man kunne se at tårende var ved at løbe over. Hendes stemme var ogs knækket et par gange.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede lidt... De rigtige omgivelser.. Det vil sige... Kun vampyr og dæmoner måske, for det var deres blod der ikke lige smagte så godt... Hun rystede lidt på hovedet, nej hun tørstede ike efter hans blod.. Det ville være som at drikke sit eget... Vampyr blod smagte bare ikke godt... Men det var ogs det med at dræbe folk for at få blod.. Det skulle hun jo egentlig stadig... Hun skulle dræbe et menneske eller noget andet for at få blod og det kunne hun ikke helt så godt lide.
Hun smilede stort til ham, hmm... En ven var dejligt.. Og han var nu slet ikke tosset." hun lagde hovedet lidt på skrå af hans franske accent... "Sig mig.. Hvor pokker kommer du fra... Den franske accent?" Hun grinede lidt og kiggede roligt på ham.
Hun kiggede lidt på sine hænder da han nævnte det med familie, ja han var godt nok hendes 'familie' på den måde... Mhm.. Hun kiggede op på ham med et smil og kiggede på det lommetørklæde han rakte hende... hun kiggede let på det og rystede så på hovedet, det behøvede hun ikke.. Hun var ikke så meget ked af det mere.. "Ellers tak, jeg klare mig nok uden" hun smilede blidt til ham. "Tark.." sagde hun stille og kiggede lidt på flasken fra før... Mhm... Indbydende... Hun holde blikket på den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede straks på flasken der faldt mod gulvet og smadrede... Hun kiggede lidt på den og så op på ham, det havde han altså gjort med vilje.. Æh.. Hun sukkede og smilede til ham.. "Først tror jeg lige jeg rydder dette op.. Og så går jeg i seng bagefter..." hun trak på skulderne, hun var fristet til at spørger om han ikke ville putte hende, men hun gjorde det dog ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun fulgte langsomt med ham, til de var i badeværelset og hun stod lidt og kiggede så ham gjorde en klud klar til at vaske gulvet.. Hun sukkede "ikke noget jeg kan hjælpe til med?" Spurgte hun let og smilede til ham og kiggede lidt på ham... Mhm
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Where am I? //Markulius//
» What to do? ~Markulius~
» We meet again, Markulius.
» Markulius, we need to talk!
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine