Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
My little girl... You should behave. //Zela// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
My little girl... You should behave. //Zela// Voteba13My little girl... You should behave. //Zela// Voteba14My little girl... You should behave. //Zela// Voteba15 
Abigail
My little girl... You should behave. //Zela// Voteba13My little girl... You should behave. //Zela// Voteba14My little girl... You should behave. //Zela// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

My little girl... You should behave. //Zela//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:56

Tid: 16:00
Sted: Hans hus
Omgivelser: Ikke rigtigt nogen folk, og omgivelserne er at de er i udkanten af firewood.

Serkan gik omkring i huset. Han lavede ikke rigtigt noget, det havde han aldrig rigtigt gjort men nu var det også blevet endnu mindre nødvendigt for ham at gøre den slags nu hvor han havde fået denne smukke unge elver kvinde som hans egen lille private slave... Det var da ikke skidt...

''Zela!!! Jeg er sulten!''

Han havde valgt at det nok var det bedste lige at starte stille ud med hvad han gav hende af ordre, og så kunne han altid blive mere og mere streng og udfordrende med hans ordre til hende. Hun skulle jo helst ikke blive helt nedbrudt eller trist... Eller stikke af...

''Kun råt kød! Husk det nu!!!''

Han råbte ikke direkte men hans stemme var fast og bestemt når han talte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:27

Zela havde for engangs skyld endelig fået sin praktiske læderdragt af, og iført sig selv en kort sort nederdel, taget et hvid slør nedover, og hoppet i en hvid feminin skjorte der var knappet lidt op ved brysterne, så hendes herre fik kunne nyde synet af hende 75F skåls kavalergang. Hun havde redt sit lange hår tilbage, og gik rundt på sine bare fødder, og havde en plade i hænderne hvor der lå et en stor rå bøf, det var ikke svært at huske han spiste råt kød, for hun som sortelver spiste også kun råt kød, faktisk kun råt, intet andet form for mad overhoved, så at huske han også gjorde var ikke svært.

"Ja herre"

Zela nejet med pladen foran sig og bøjet hoved i æresfrygt for ham, og forsatte

"Frisk vildt fra skoven herre, renset, og skåret til tanken om dem."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:32

Han kunne godt lide den måde hun klædte sig på det gjorde det hele meget rart. Man fik virkelig en fornemmelse af hvilket pris hun var at have som slave. Hun var smuk yndefuld og den sorte hud, var så fræk. Han smilede stille til hende ikke venligt, kærligt eller varmt, meget netutralt faktisk.

''Zela kom her... Jeg ser ikke noget drikkelse?''

Han sukkede og greb bare fast i hendes hage og hendes ene skulder og trak hende tæt ned mod sin tallerken... han sukkede bare endnu engang.

''Skal man virkelig alting selv?''

Han drejede hendes hoved sådan at hendes hals var fri og satte så tænderne i. Heldigvis for ham havde han skarpere tænder end normale, ja hans tænder var mere som hendes egne, så der gik nemt hul og han tog en enkelt slurk af hendes blod...

''Tak...''

Han spiste så hurtigt den bøf der lagde foran ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:45

Zela kiggede ned i skam, og stod som en lille pige der bliv skældt ud af sine rektor på skolen, da hun fik at vide der ikke var noget drikkelse, hun kunne sige han kun sagde han var sulten, men hun var en god slavetøs, så hun nikkede bare med blikket rettet mod jorden, og sagde

"Omforladelse herre. Jeg mente ikke at være uartig, jeg bare ikke så klog som dig"

Hun lagde sin skuldre lidt ned for at vise hun var under ham, og gjorde ikke modstand når han bid hul på hende, hun bid sig bare i underlæben for ikke at sige nogen utilfredse lyde, og da han havde sagt tak, kiggede hun ned på hendes nøgne fødder, og sagde

"Det er mig der takker herre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:52

''Jamen når man ser på dig ved man jo du vil være uartig søde... Bare se på din påklædning.''

Han smilede skævt til hende men stadig var hans smil meget tilfreds. Han så hende i øjnene. Han havde to ting han ville bede hende om nemlig og selvom mange måske mente det var forkert at se en slave i øjnene ville han altid kræve det...

''Hør her jeg har to ting at sige! For fremtiden når jeg er sulten og du bringer mad skal du stå klar til at blive bidt! Og for det andet skal du give mig et bad nu!''

Han rejste sig op og lod bare tallerken stå og vinkede hende med sig ind i et rum med en fordybning i midten der var lidt under en meter dyb og så 2 gange 2 meter... Et badekar af stor størrelse...

''Så kære Jeg skal have et bad... Ved du hvad du så skal gøre?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 23:10

"Jeg er så uartig som min herre begære"

Hun havde ikke lyst til at fange hans blik men han krævet det, så hun kiggede op af mod ham med sine rolige øjne, som havde tvunget begær til ham og kærlige undertoner for at gøre ham glad. Hun nikkede til hans ønske, og anderkendte hans beslutning, og tog talkerken op da han efterlod den, og gik med ham ind i bade rummet, og da han stoppede op og sagde det sidste, satte hun hurtigt talerken et sted så den ikke var i vejen for dem, men også så hun kunne tage den når han var færdig med at få et bad, så hun kunne gå ud med den i køkkenet.

"Altid min herre"

Hun gik op foran ham, og beordret kyssede ham på hagen, og ned af halsen, så hun holdte ham underholdt, mens hun fik jakkesættet af ham. Hun lagde lidenskab ind i kyssene, og hvis han kiggede ned mod hende, ville hun kigge op, og genbetale hans blik med et frækt smil, og nogen tilfredse og romantisk stemning øjne, der fligtigt kiggede på deres herre, som en loyal hundehvalp der altid ville vende tilbage lige meget hvor meget man sparket til den.
hun fik hans blazer og skjorte af, og satte sig på knæ foran ham, mens hun tog hans bukser, bælte, sko, og underbukser af, mens hun nussede hendes ene hånd op og ned af hans underlår for at gøre det lidt intimt for ham mens han ventet. da hun havde fået det så blidt og mildt af hun kunne, foldet hun det mest nødvendige af tøjet en eller to gange, og lagde det i en bunke ved hans side, og fra en hylde i enden af rummet, tæt ved den dør de kom ind af, tog hun noget sæbe fra en skål, og krammet sig ind til hans krop i en masse sex stillinger mens hun smorte sæben på hans maskuline bryst, arme, ben, fødder, hænder, og ryg, og ædledele. Hun stoppede med at diskret give ham sæbe på mens hun hav en lapdance, da hun var færdig, og førte ham ygmygt med bøjet nakke ned i vandet skridt for skridt,og begyndte at kærtegne hans krop men vandet for at vaske sæben af og gøre ham ren. hun smilet venligt og omsrogsfuldt til ham imens, som var det hendes eget barn hun vaskede.

"Nogen sang herre ønsket nønnet eller synget under deres bad?"


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 23:17

Han smilede stille da hun tog hans tøj af og han kunne lide den måde hun faktisk lagde både krop og sind i det. Ikke bare som en nikkedukke eller andet der ikke var sjovt at se på. Han smilede dog drilsk til hende da hun begyndte at sæbe ham ind og vaske ham...

''Uhm... Kære du glemmer to ting... Dit tøj og at være stolt over jeg tillader dig at røre mig overhovedet!''

Han talte sådan fordi hun havde det ydmyge bøjede hoved hvilket hun ikke skulle. Han smilede stille da hun spurgte om han ville have noget nynnet eller sunget, og fordi han gerne ville kende hende så han dette som en mulighed...

''Hvis du engang fik nynnet eller sunget noget... Så vil jeg have du nynner eller synger det!''

Han lænede sig tilbage i vandet og sad bare helt afslappet og nød at hun rengjorde hans krop. Han kunne helt klar godt vænne sig til at hun var hans slave. Ikke engang den rigtige mængde penge ville få ham til at afgive hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 23:32

Hun havde ikke glemt sit eget tøj, hun havde lyst til gennemboe ham med lyst ved senere at bruge det våde tøj som undskyldning for at gå nøgen i hans selskab til det tørret, hvis hun selv var slavepiskeren, ville hun mere nyde en slaves undskyldning for frækhed, end at hendes slave bare gjorde det, det usendte en mere nydelsesfuld stemning at slaven gjorde ting på egen konto. Hun satte sig på knæ foran ham, efter han havde snakket, og med et frækt smil sagde mens hun sensulet bid sig i underlæben, med en lille sød stemme

"Jamen omforladelse herre. Kan"

Hun greb blidt om hans pik under vandet, og rev lidt af forhuden tilbage mens hun snakkede

"En intim vaskning være en passende undskyldning?"

hun kiggede nuttet op på ham, og tog den ene side af hendes hvide og våde skjorte af, så hendes over skønne krop kom lidt til syne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 23:38

Han blev overrasket over at hun gjorde den slags af sig selv. Af en slave at være var hun enten bare glad for at være intim med nogen eller også så havde hun været opdraget godt men da de var mødtes virkede hun ikke som en der var blevet opdraget direkte til at være slave, men hvem vidste?

''Hmmm... Det kommer selvfølgelig an på hvor intim, men jo det vil jeg da tro den kan... Du er trods alt en god slave.''

Han nød det virkelig den smule hun gjorde ved ham. Han havde et meget neutralt blik da hun trak lidt af tøjet af men gjorde ikke mere hun var jo en slave så han skulle jo ikke gå hen og blive alt for savlende over hende...

''Sig mig min kære Zela... Er du vant til sex? En erfaren kvinde måske?''

Han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 23:51

Zela var opdraget til at være det direkte modsatte af en slave, hun var lært hvad en rigtig prinssese skal kunne, så hun en dag kunne ... stikke sin mor i ryggen, og tage hendes plads, ikke at det var en hemmelig ting, sortelver samfundet var bygget på intriger, undertrykkelse, og jagt, det var nærmest en utalt tradition at hvis ens mor havde en høj status, at man skulle frigøre hende fra den når man selv bliv myndig, men den måde hun havde lært hvordan en god slave opføre sig på, er ved at have dem, hun som højestepræstindesn datter, havde kontant en slave til rådighed, og i et samfund hvor stort set den eneste føde er kannibalisme, der lærte slaver hurtigt at være elskede af deres mistress. Men hun nyd sådan et ... på ingen måde at være seksuel med ham, men hendes gudinde krævet hun var en god slavetøs for hendes herre, så det vil hun gøre helhjertet.

"Og de den perfekte herre"

Hun begyndte først at sætte farten op med hendes blide greb på hans pik under vandet, så han først fik en handjob, mens hun kysset ham for hver sætning

"De gavmild"

Rykker lidt videre med hånden, og kysser lidt længere nede af brystet

"De smukkere end de drømme mit hoved kan frembringe når jeg skal sove"

rykkere lidt hurtigere ved hans forhud, og kysser lidt længere nede

"De er den sidste tanke før mine øjne lukkes for at sove, og den første når det åbnes op dagen efter"

tager fast mere ind på midten af pikken, og forsatter mildt, mens et nyt kys nu rammer maveskindet denne gang, lige over vandt grænsen

"vil du have sang eller en blowjob herre?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 23:56

Han gjorde ikke for meget i det hun sagde, fordi hun jo ligenetop var hans slave så hun var lidt tvunget til at gøre den slags her. Hun var tvunget til at gøre hvad hun kunne for at tilfredsstille ham fordi ellers havde han jo al sin ret til at straffe denne smukke unge sortelver.

''Nurh De smiger mig Zela...''

Han grinede lidt jo længere ned af hun kom og han blev en smule overrasket over hendes spørgsmål. HAn valgte at det var hendes eget valg for at vide lidt mere om hende også. Det var en ting han kunne bruge til at manipulere med hende det at vide noget om hende...

''Hmm... Kære det er et valg der er op til dig selv, hvad det er de gerne vil?!''

Han sagde det igen bestemt og lænede sig bare tilbage og så afventende på hende for at finde ud af hvad det var hun ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 0:09

Hun håbede da ikke hun fortjente straf, hun syntes indtil videre hun havde været en god slave, og selvom hun hadet at være slave med hver eneste knogle i kroppen.. også de små og ubetydelige nogen.. at han så syntes hun var en god slave, det var en svag trøst i en situation af lort, at vide man i det mindste var god til det man ikke kunne lide.

"Jeg smiger på mange lejligheder herre, men ikke denne"

Hun kunne ikke rigtig gøre begge, så hun syntes det var retfærdigt han kun forventet en af tingene, for hun kunne hverken synge med hans lem i munden, eller under vand, så hun prøvede at gøre det næste bedste for ham ved at lade ham vælge, men da valget stod i hendes hænder, så at synge var enlig meget rart, og han ville nok ikke have noget mod det, for ligesom hendes sorte hud var attraktiv og smuk, var hendes stemme yndig og klar.
Han ville nok bare ikke kunne forstå sproget, hendes samfund var jo isoleret, så hun kunne kun sortelver sange på sortelvisk, men selvom man ikke forstod ordne, kunne lyden vel stadig få ens hjerte til at varmes.

"Dé Cora, Mitala unde Zela, unde Vladikúr, Metrania, Cora Mitala unde ooon fetix nova, a Zela koviet, Kóo nitivo nova, unde Zela. Grav Natja, unde sleecth unde Víu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 0:14

''Selvom det ikke er løgn så er det stadig smigrende og derved smiger du mig.''

Han smilede bare skævt og tilføjede en varme og venlighed, simpelthen fordi han kunne. Han troede ikke på hende. Det ville være for sært hvis hun faktisk mente de ting hun sagde, så han lod hende bare tro at han troede på hende det ville måske også gøre hendes humør bedre.

''De har en smuk stemme Zela, glæder mig til engang at finde ud af hvordan den lyder med støn istedet for sang.''

Han grinede stille men lagde sig så længere ned i vandet sådan at hans hoved var det eneste der var over og det hvilede blidt på kanten af karet. Han smilede bare stille til hende som han lagde og nød hendes sang...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 0:23

"Hvi tuala unde natja"

sluttede hun af, og sagde på et tidligere spørgsmål han havde stillet, som hun havde været lidt for optaget af at vaske og kysse hans overkrop til at kunne svare på. Hun sagde med et lidt bedene smil, og håbet på hans omsorg på det emne, men var jo ikke sikkert han ville give hende det

"Nej herre, jeg er ikke en erfarin kvinde, har faktisk ingen, men en sommerfulg behøver ikke selv have fløjet for at vide hvordan man basker sine vinger"

hun holdte en pause, og forsatte lidt med at vaske indersiden af hans lår, og kiggede sødt op på ham, og sagde lidt halv tiggende, uden at sige hendes ønske direkte

"Min møgdom ligger i din magt at tage som de ønsker"

Hun svaret på det næste han sagde om hendes sang stemme og støn

"Gennem hver eneste gang i deres hus vil den lyde til nydelsen af deres krop mod min, herre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 0:31

''Deres vid overgår de fleste kvinders, hvilket jeg finder intressant og spændende. De er en vis kvinde, og ved egentligt godt hvad de vil have og har egentligt ingen materielle grunde til dette slaveri... men jeg klager ikke...''

Han så bare på hende og lod hende bare vaske videre på hans krop men han stoppede hende ganske stille da hun også havde talt helt færdigt. Han overvejede at tage den med det samme, hendes mødom, men så alligevel ville han ikke han skulle være i humøret til at gøre det blidt, eller hun skulle straffes...

''Jeg er ret sikker på jeg er blevet gjort ren min kære Zela... Men har et spørgsmål til dig trænger du selv til at blive vasket?''

Han kiggede på hende og nu ville han se hvordan hun mon ville reagere på dette, hun kunne jo bare sige ja, og ikke mere, sige ja og begynde at gnubbe hendes krop, sige ja og faktisk bede ham gøre det, eller helt sige nej...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 0:41

"Materielle genstande har ingen værdi for den, vis sind er berørt en kraft stærkere end en selv. De kan være ganske rolig herre, mit intellekt er en støtte til deres ryg, ikke en byrde på skuldren"

Hun kiggede op på ham, mens hun kærtegnet hans krop med vandet, men stoppede da han sagde han var blevet ren, hun kyssede ham på kinden for at give ham følelsen af nærhed, og efterlod et lille kærligt smil han kunne se på efter kysset.

"Det er ikke et spørgsmål om min lyst herre, men et spørgsmål om de mener deres slavetøs har fortjent det. Men jeg kan også hente dem et håndklæde"

Hun lagde sine ben under vandet rundt om hans, og trak dem tættere sammen mens hun flettet ben med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 0:50

''Om du fortjener det? Lad mig nu tænke... Du hentede mad, lod mig drikke fra dig, gav mig nydelse, tændte mig, vaskede mig og sang... Men du nød ikke mit bid... jeg er nu ikke sikker på om du fortjener det, men jeg ved en ting og det er at jeg fortjener at røre ved dig.''

Han smilede drilsk til hende og det var faktisk rart det hele med at hun sådan gjorde det så intimt og flettede dem sammen, men han rev hende så rundt sådan at hun sad med hendes ryg mod hans bryst og han startede med at gnubbe ehndes mave med den ene hånd og tage på hendes bryst med den anden...

''Se nu mener jeg at grundet din smukke krop så fortjener du nydelse så sig mig Zela... Hvad vil du nyde mest?''


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 0:58

"De fortjener ikke blot at røre min krop herre. De ejer den, hver eneste del af den er sammen med min vilje under deres magt."

Zela ville gerne bide hans strupe over og mæske sig i hans kød, men hun smilet bare sødt til ham, og gav ham nydelse, for det var hvad hendes gudinde krævet, så hun skjulte hun ikke havde lyst til ham, og prøvede at gøre sit alerbedste for hans velbehag, hvad end hans krav af hende skulle være
Hun gispede lidt af overraskelde da han rev hende rundt, hun havde ikke set det komme, men gjorde ingen modstand da hun opdaget hvad han havde gang i, hun bliv bare overrasket af at blive vendt om og lagt mod hans bryst
Hun vidste ikke hvad hun skulle svare, mest af alt ville hun nyde han ikke rørte hende, men lod hende bede til sin guddom iaften. Men hun kunne vel ikke bede om ikke at blive rørt, så hun svaret frækt lidt tøvende, som om hun var lidt genert over hendes svar

"Min numse vil gerne berøres af deres hænder min herre. Hvis de vil tillade det selvfølgelig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 1:10

''Så du siger at hvis jeg bad dig om at stille dig midt i dette basin og onanere for mig ville du gøre det? Og du ville nyde det fordi jeg som din herre havde sagt du skulle?''

Han smilede drilsk til hende, han kunne måske godt finde på den en dag. Specielt op til at han ville tage hendes mødom fordi det at hun legede med sig selv ville give hende det nemmere ved ikke at få ondt.

''Din numse siger du?''

Han grinede lidt over hendes måde at sige det på men gjorde tegn til at hun skulle vende sig rundt imod ham, og han begyndte så at massere hendes ballere med begge hænder imens han stille kyssede hendes store fast dejlige bryster...

''Leg med dig selv!''

Han hviskede det i hendes øre, og forventede hun ville nyde det da han havde hentydet at det skulle hun tidligere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 1:23

Hun kunne enlig godt lide lidt den måde at få sine balder masserede på, det gjorde hende lidt glad og varm i sine mørke kinder, men hun stivnet som en bræt da han bad hende lege med sig selv, og sukkede lidt, og sagde med en svag stemme

"Her..herre, tillader min gudinde ikke"

At hun havde nydt ham røre hende var i sig selv kun okay med hendes gudinde fordi han på en måde var herre og befalet det, men at hun leget med sig selv havde et helt forbandet ord opkaldt efter sig, de kaldte ornani for Thy, et stort ord på sortelvisk, og det var bare straf bart at sige det, grunden til det var at seksuel nydelse var tildelt en mistress der udnyttet og ydmyget sin slave, men at hun eller nogen anden leget med sig selv var en dødsynd.

"Herre.. vær sød ikk at slå"

Hun krummet sig lidt sammen op af hans bryst som hun jo i forvejen lå op af, og prøvede at få det til at gære det okay hun ikke følger hans befaling

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 1:32

Han lyttede til hende og fordi dette jo lige netop var hendes første hele dag hos ham acceptterede han det og ville det nok også for fremtiden, men kun fordi det var åbenbart en del af hendes kultur ikke at gøre det og han respekterede kultur og religion.

''Det kan du ikke?''

Han hævede hånden lidt men istedet for at slå hende gav han hende bare et klap bag i og begyndte igen at massere hendes baller ganske stille og roligt. han sad bare med hende og han nød det egentligt ret meget hun havde en god røv...

''Nå, men så må du hellere vise 'din' mening om min krop?''

Han smilede drilsk til hende han sagde din på den måde han gjorde fordi han havde på fornemmelsen at hun hadede hans krop men som slave skulle hun jo elske den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 1:45

Hun var lettet og glad for han kunne respektere hendes religion, det var også hele grunden til hun var i hans favn, men at han kunne respektere den, og 'bare ' slog hende hårdt i røven, så der kom et lille støn af ubehag, gjorde han vandt .. ikke hendes respekt, det er et dårligt ord, for som herre har han krav på hendes respekt, nok mere hendes lyst til at være sød mod ham vokset, den var høj i forvejen, men den lyst var bygget på tvang og forventning, mens den her mere var bygget på han tolereret hendes kultur.

"Av herre. Tak for straffen herre, jeg skal nok være en god slave"

Hun takkede for straffe, det var altid en ting hun selv satte pris på når hun sad med pisken i hånden over en rød røv fra en flabet slave, at slaven kunne takke og forstå sin straf, men om han kunne lide det, kunne vel være lige meget, for hvis han ikke kunne, ville han vel bare lade det flyve ind af det ene øre og ud af det andet.

"Javel herre."

Hun var usikker på om han mente fysisk, eller verbalt forklare hendes mening, men fordi han brugte ordet vise, så ville hun gøre det fysisk. Hun lagde hænderne på sin herre bagdel, og begyndte at massere den, mens hun smilte til ham, og kyssede ham ned af hage benet, fra øret og ned til hagen, mens den ene hånd svømmet fra hans røv til hans pik, og forsatte hvor den tidligere slap

"Du er en smuk herre. jeg er heldig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 1:53

''Tak lige frem? Du er måske fan af at blive klappet i røven?''

Han gav hende lige et rap mere da hun havde sagt det, og da hun begyndte at tage på ham smilede han bare til hende. Han havde altid været fan af andre kulture og religioner, han var nød til at få hende til at fortælle ham noget om hendes religion og kultur en dag.

''Og De er utroligt smuk min slave... Jeg kunne ikke ønske mig en bedre slave.''

Han smilede stille til hende og da hendes hånd gled mod hans lem gled en af hans hænder om imod hende klitoris som han begyndte blidt at kærtegne, Da hun jo ikke havde sagt noget om at det var forkert af han at gøre...

''En dag må du fortælle mig om din kultur.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 2:04

"Jeg.."

Hun bliv afbrudt af endnu et klap i røven, og lukkede lige øjnene for at tage det værste af svien fra hvor hans håndflade havde landet, inden hun svaret med et smil mod ham, og kyssede ham på kinden

"Jeg takker for de er retfærdig og straffer når straf fortjent. En gestus om man vil"

Hun kunne gode lide de søde ting han sagde om hende, og selvom hun ville skære tungen af ham for at sige det, var hun da glad for ordne alligevel, det med tungen var mere et spørgsmål om princip om søde ting til en slave.

"De ære mig herre."

Hun bid tænderne sammen da han satte sine fingre ind i hende, og holdte sin egene hånd lidt under vand for at kæmpe mod en kæmpe lussing, men jo længere tid der gik, og jo mere han fik stimuleret hende, jo mindre.. helt forfærdeligt bliv det. Hun nussede af alt sin viden videre på hans lem, og flettede igen deres ben sammen for at få et bedre greb om hans lem.

"Vil fortælle dem alt de vil vide herre. Men en civilisation der vokset med solens første stråler, er for gammelt til at kunne forklare på en halv time. Hvis de har nogen præcise spørgsmål, ville det gøre det nemmere at finde et sted at starte på 1.120.000 års gammels samfund


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 2:11

''Måske mere sådan her?''

Han gav hende endnu et klap, slet ikke hårdt nok til at det ville svige eller gøre ondt men mere bare et lille blidt klap for at se hvordan hun reagerede på det. Han nød at mærke hende nusse hans lem, men han ville ikke komme så længe de var i vandet. Han smilede stille og han kunne mærke hun slappede af langsomt...

''Jeg ære dem ved at lade dem være min slave Zela''

Han grinede stille og bed hende i underlæben lidt frækt, mens han tral fingrene ud af hende og begyndte at kærtegne hendes klitoris men uden at have nogen fingre oppe i hende da han ikke havde tænkt sig at gøre dette mere inden de skulle have sex...

''Hmm jeg skal nok spørge engang... Men lige nu har du noget du bør fylde din mund med...''

Han rykkede sig sådan at hans lem var helt frit for vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My little girl... You should behave. //Zela// Empty Sv: My little girl... You should behave. //Zela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum