Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
oh and you are? (Zela)
Side 1 af 2 • 1, 2
oh and you are? (Zela)
Sted: En dunkel og mørk lysning i skoven...
Omgivelser: natur...
Vejr: Fin temperatur...
Påklædning: Et par slidte hørbukser og en arbejdsskjorte...
Matic sad i den ene ende af den mørke lysning og kiggede sig lidt omkring. Han sad op af et træ og holdt som basis bare øje med hvad det var der skete i lysningen, og kiggede efter om der kom nogle dyr. Han sad der bare og kiggede sig lidt omkring. Han vidste ikke helt hvad det var han skulle give sig til, men der var noget der fik ham til at søge naturen. Han var begyndt at se naturen som noget der var mere værdig, end hans 'gud', til at modtage hans tilbedelse...
Han sad der bare og tænkte, og tegnede nogle underlige symboler i jorden med en pind... De havde ikke nogen specifik betydning...
Gæst- Gæst
Sv: oh and you are? (Zela)
Gæst- Gæst
''Matic til deres tjeneste frue...''
Han valgte at bruge frue da han ikke ville risikere at insinuere at hun ikke ville kunne finde sig en mand. Han vidste jo ikke om hun var gift, enke eller hvad hun egentligt var, men frue var det han som regel omtalte kvinder som når det var ham der åbnede samtalen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Står De ikke engang ved Deres rødder? Står ved at De bør være hævet over mænd og bør se os som intet andet end slaver, ofrer og avlsdyr?''
Han så stille på hende, mens han trådte lidt væk fra hende igen og bukkede så igen for hende...
''Undskyld frøken, men ville blot kalde dem frue da jeg ikke ville lade dem tro, at jeg ikke troede De kunne finde dem en mand... Hvilket også ville være underligt ikke at tro...''
HAn rettede sig op igen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så på hende... Hvis hendes frøken og herre havde været tilstede havde han ikke været bange for at hugge denne frøken ned, for at give denne sortelver sin frihed tilbage... Han var ligeglad med om folk var fanget, men man skulle ikke tage den ære fra en sortelver at være kvinde da han af en eller anden grun på et vist punkt godt kunne lide at være under en kvinde...
''Hvis din frøken var her havde hun vel skullet bede mig underkaset mig dig, da du stadig er en kvinde?''
Han blev ved at køre på det han vidste om sortelvere... Blev ved med at køre på hendes stolthed som kvinde i et sortelver samfund...
''Du er mere respektabel end de fleste kvinder jeg har mødt... Ikke blot grundet din yndefulde statur der viser hvilken statuse du burde have, eller blot grundet din velformede krop, og smukke ansigt... Men mere grundet din kultur arv og dine rødder...''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Så du er slave blot fordi du tror din guddom ønsker det? Det giver da ikke mening at det skulle ønskes for et folkefærd der er værdig for at råde over jorden, og styre denne verden... Det har vel været noget du er blevet fortalt af nogen... Men dette kunne sagtens være en løgn produceret af den del af denne verden som, modsat mig, ikke kan se jer som retmæssige ejere af jorden...''
Han valgte derfor bare at gå helt ud med den... Han bøjede sig i støvet for hende, virkelig helt ned i støvet for hende...
''Jeg erkender dem som værende en mere suprim kvinde end de fleste jeg har mødt... Og at mændene i vores samfund burde underkaste os Dem...''
Han så ned mens han fortsatte...
''Vi som mænd burde vise os være gennem intet andet end at gå i døden med hovedet højt løftet for Dem, og andre vilje stærke kvinder...''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''UNdskyld jeg ikke introdicerede mig ordentligt Frøken... Matic Doranos Titel vil være at min plads høre til under Dem... Om du er slave eller ej, vil min plads altid høre til under de viljestærke kvinder som fortjener jeg vil gå i døden for dem...''
Han blev bare ligende som han var bøjet i støvet, og undgik at han så på hende, da det ville være forkert af ham at se hende i øjnene da han så hende som højere stillet end ham selv... Eller ihvertfald var det det han spillede som...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Det var bedre... DU er skabt til at dominere du er oplært til det... Men hvorfor så lade de svage folk fra min verden få dig til at lægge lænker på dig selv?''
Han så på hende... For første gang så han hende direkte i øjnene...
''Hvorfor ikke selv kontakte din gudinde og høre det fra hende?''
Gæst- Gæst
kontakte sin gudinde? nu VIDTSE hun, at han var dum i hoved, hun var ikke højeste præstinde, ingen andre end en præst måtte sige hendes navn højt, og da slet ikke hidkalde hendes ord, det ville være direkte ... utænkeligt. sortelveren mistede kontrollen nogen sekunder, og med en fast hånd med ellers små uskyldigt udsende finger, fik hun revet manden i siden, til han bliv vendt om, hvorefter hun satte et knæ på mandens adams æble, med et faretruende blik, for at minde ham om hvilken følelse af luft der bliv flået ud af kroppen på ham, hvis han så meget som rørte en muskel på sig der ikke havde gået gennem hendes godkendelse først. hendes lys lilla øjne bliv is kolde som et bjerg af is, og hårde som stål, mens en sadistisk og væsenende tone undslap hendes læber, mens hun viste de skarpe kridt hvide tænder, skarpe som militær kniv blade, og var dobbelt så mange i hendes mund som hos et menneske, hvor tænderne lå i to lag, som en hej. "Sådan taler man ikke til en dame din lille ubetydelige vanskabning," hun pressede lidt hårdere ned med knæet, og forsatte "Jeg er ikke en frøken længere. jeg er et redskab af min høj frøkens vilje.. men hvis din lille uartige drenge mund former et ... et... et ord mere, der ikke er ´Ja, forsæt deres aften´skal jeg personligt ligge dig over knæet i mangel på bedre redskab. er du med din svagpisser? lag det ligge, den frøken er død"
Gæst- Gæst
Da hun havde presset til greb han fast i hendes knæ og flåede til i det, så hun blev væltet ned fra ham, hvorefter han kastede sig op at stå med hurtigt balance og plantede en fod mod hendes hals...
''DU skulle have taget imod da jeg var klar til at underkaste mig... Ikke bare lalle rundt og tro jeg ville blive ved...''
Han smilede ondt ned til hende...
''Du kan selv være en svagpisser... Jeg har respekt for sortelvere, men ved du hvad? DU en er direkte skændsel for din race... Du lader dig underkaste grundet en løgn skabt af dem du underkster dig... Du er ikke engang mere vær end en af os...''
Han stirrede hårdt på hende...
''Indse det du er sunket dybt... Den dag du kan bevise du er værdig som en sortelver... Der har du redt til at kalde mig svagpisser og vanskabning, og jeg vil med glæde underkset mig dig... Men så længe du er så svag i din vilje lige nu at du lader dig underkaster de svage fra min verden, så er du ikke mine underkastelse værdig!''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han grinede direkte af hende over det... Han var ligeglad hvis hun ville behandles som en mide blev hun behandlet som en, da hun jo alligevel ikke var meget mere værd før end hun indså hendes retmæssige plads...
''Og hvordan vil du høre fra din gudinde når du er alene... Ingen prstinde til at fortælle det... Du er alene, resten er døde og du følger ordre fra nogen der er mindre værd end du burde...''
Han bøjede sig lidt ned mod hende...
''INdse det nu bare... Du er svag... den vilje du mener du har er bare en ilusion for at du kan holde din svaghed ud... Du har skabt ideen om at det er din gudindes ord, bare for at kunne holde dit lille ynkelige liv ud... Det er derfor du flipper sådan ud... Fordi det ikke er det liv du vil have... MEn du ved du er for svag til at slippe væk fra det...''
Gæst- Gæst
hun trak på mundvigen, og sagde underkastende "Alene eller ej, mine sidste ord fra min gudinde står ved magt til nye er hørt. ingen undtagelser." hun var ikke bange for ham, hun var jo ikke ligefrem fra et samfund hvor svage eller bange folk overlevede særlig længe, men hun spillede med på den, for han havde ikke knækket hende endnu, og hun nægtede at lade sin gudinde blive skuffet. "søde søde mester, vil de ikke nok flytte deres fod. jeg er intet uden min gudinde, vil de ikke nok respektere det min herre?"
Gæst- Gæst
Han grinede hånligt af hende... HUn var for sølle til at han gad bruge meget mere tid på hende...
''Du tror du gør som din gudinde vil... Men se på dig selv du går jo faktisk imod hende... Hun gjorde jer til de stærkeste dem der skulle dominere mænd! Hvad gør du? Lder dig dominere af en mand... Hun sørgede for at i skulle være stolte med hovedet højt! Hvad gør du? Måske du er stolt, men den er falsk når dit hoved vender ned af! Hun sørgede for at i havde respekt! Hvad gør du? Smider den væk som om det var en gave fra en ussel tigger!''
Han grinte igen...
''Du siger du vil ære din gudinde, men samtidigmed svinder du hende til igennem dine handlinger! Glemmer at vise din styrke, glemme hende! Det eneste du husker er di orde, men du glemmer hvad hun ellers står for!''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Du kan ikke engang se mig i øjnene... fordi du ikke vil have jeg ser din tvivl og din svaghed... At jeg ser at du faktisk bliver stødt af det jeg siger... at du faktisk kan se mening i det... Men du vil bare ikke erkende det...''
Han så hårdt på ehnde...
''Men jeg stopper ikke før du indser hvad du har gang i, og indser at du er forkert på den...''
Han maste hendes hals lidt...
''Se det dog... Du får en ordre som strider mod alt hvad jer og jeres gudinde står for... Selv du med din mangel på både vilje og hjerne, burde kunne se at det ikke helt passer sammen! Det giver ikek emning at en gudinde skulle bede hnedes folk, det folk som hun skabte for at reagere, om at underkaste sig dem de skulle regere over! du er blevet løjet til, men du tør ikke tro andet! Du er en lille bange møgunge der knap nok forjener en herre... Den eneste herre du er værdig til at tjene... Er en mide!''
Han trykkede til igen...
Gæst- Gæst
hun prøvede at gispe og bruge det lidt luft hun kunne få "Zefira vil savne mig.. men død under din fod, eller død ved min frøkens side om mange år, forskellen er lille.. min gudinde vil tage mig i sit favn i efterlivet, lige meget hvilken måde eller tid jeg dør, så længe jeg ikke er en kætter som du prøver at lave ud af mig.. men skån Zefira fra savnet, hun er en god kvinde, bedre end jeg nogensinde bliver. vil du ikke nok være sød.. be om"
Gæst- Gæst
Han blev ved med at køre på hende, men slap presset lidt imod hendes hals... Han grinede igen af hende... Han kendte typen lidt for godt, de ville ikke erkende at den de stod overfor faktisk vidste mere end de ville tro på... At de faktisk gav mening, men meningen var ikke det man ville høre...
''Ved du selv hvor søle du er lige nu? Du vi ikke erkende at jeg giver mening og at du ikke kan se sandheden i det jeg siger... Hvorfor ikke bare se lidt af det?''
Han så ned på hende og sagde så lidt mere...
''Ved du hvorfor du også skulle bryde fri og ikke være underdanig? Fordi det burde være dig selv der styrede din skæbne og ikke din gudinde! Fordi ved du hvad du gør? DU lægger ansvaret fra dig... Og ved du hvad det er? Det er at være svag! At være svag handlesvag! Ikke kunne tage ansvar! Du er som et usselt drengebarn, der komme grædende løbende hen til sin mor!''
Han så på hende...
''Og hvis det kan hjælpe dig til at bryde fri fra din herre... Ville ofringer ikke formilde din gudinde? Eller kræver der igen en præstinde? Er du igen for lille svag og for meget mand?!''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede skævt til hende... Han vidste hvad han lavede. HAn vidste hun ikke var svag udover at hun var svag grundet hendes pil... Men hun skulle tirres og prikkes til...
''Du må vel selv kunne se at det er svagt af dig det du gør! Du lader en mand trampe på dig... En der ikke engang er din herre!''
Han grinede igen...
''Du siger du er stolt? Ha! Du er ikke engang stolt nok af din arv og dine rødder til at føre det videre de kæmpede for! Blot fordi nogen hvidskind fik nogle løgne bragt ind i dit samfund!''
Han så hårdt på hende...
''Bevis for mig at det ikke var en hviskind der sørgede for at det blev fortalt til jer! Bevis at du er stærk gennem at modbevise mig, og jeg tager med glæde hvert eneste ord i mig igen!''
Han så igen ned på hende denne gang roligt...
''Jeg kan fornemme du er enig med mig og sikker ser mig som ignorant... MEn den eneste her der virkelig er ignorant er dig! Du høre ikke engang på en smule fornuft... Du prøver ikke engang at tænke over det jeg siger... Du afviser det blankt og ignorant... Og ved du hvorfor? fordi du allerede har tænkt det, du har allerede set lidt af det, men er bange for at jeg en hviskind fortæller dig en sortelver noget der kunne være sandt''
''Du siger jeg intet ved om din gudinde? Jeg ved mere end du tror... Jeg ved mere om det samfund du levede i... Og hvordan du burde være... jeg ved mere end de fleste, men du er for ignorant til at indse det... Men det er vel din stolt hed så noget har du da beholdt og det er godt...''
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» My house? No, my owners house - Zela
» Im not a part of your culture. -Zela-
» i dont care //Zela//
» race family - zela
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine