Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
My little girl... You should behave. //Zela//
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: My little girl... You should behave. //Zela//
Hun sagde ikke noget, hun masseret hans kugler med den ene hånd, mens munden gik et par centiemeter mod midten af hans lem, også trak op igen, og ned igen, og for hver gang kom hun lidt længere ned.
Gæst- Gæst
''Vend dig! Sådan at du kan blive ved med at jeg også kan slikke dig!''
Når hun havde vendt sig rundt sådan at de lagde til en 69'er ville han begynde at kærtegne hendes klitoris med hans tunge og nappe hendes inderlår ganske ganske blidt. Han smilede drilsk til hende og han kom så bare i munden på hende... Afventede hendes reaktion...
Gæst- Gæst
"Er herre tilfreds?"
hun slikkede en enkelt gang på hans lems hoved inden han svaret, og lavet nogen søde lyde af det han havde gjort med hendes klyserix. Hun vidste ikke om hun skulle slikke videre, de fleste fyre plejet ikke at ville mere efter de var kommet, hvorimod piger godt kunne lide ting efter de var kommet flere gange i træk.
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende inden han vendte tilbage til at slikke hende. Han kunne godt lide at gøre det for at få hans eget system renset ud. Han bed hende en gang immelem i inderlåret mens han greb fast om hendes bryster og blidt kærtegnede han dem med faste hænder...
''Sig mig, hvorfor satte du sæd i oanden?''
Han spurgte stille mens hans tunges bevægelser blev vildere og vildere ganske langsomt. Han håbede hun nød det, altså hun lød jo sådan men han håbede at hun faktisk virkelig nød det. Det var faktisk vigtigt for ham...
Gæst- Gæst
"Det er en markerings ritual herre, jeg har smagt en mands sæd, og det er et løfte overfor gudinden at man aldrig vil blive præstinde, tilgengæld for hun ikke straffer en for at sutte en mand. Herre... En kultural ting"
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende og han blev bare ved med at kærtegne hende mellem benene med hans tunge. Han vidste at hun nød det eller ihvertfald så nød hendes krop hvad han gjorde det kunne han mærke på den. Han havde derfor lige en enkelt ting at sige til hende.
''Zela, hengiv dig til din krop! Jeg er din herre og du burde være beæret over at jeg vil gøre dette!''
Han begyndte at massere hendes røv med faste tag, mens han stadig slikkede hende og dette ville han blive ved med indtil hun fik en orgasme. Han havde ikke tænkt sig at hun måtte slippe for det.
Gæst- Gæst
Hun kunne godt lide at blive berørt på røven, og at han slikket hende, men at direkte nyde det gjorde hun ikke, og komme på kommando var.. svært. Hun havde aldrig haft en orgasme før, så at tvinge en frem uden at være tændt var noget af et slemt bid bagi. Hun lagde sine hænder på hans inderlår, og lukkede sine øjne, og prøvede at blive tændt af hans berøringer.
"Ja herre.."
der gik ret lang tid, noget hele minutter hvor hendes udåndinger, men det kom ikke fordi hun bliv mere tændt, men fordi hun mere prøvede at bilde sig selv ind hun bliv tændt af det, men på et tidspunkt lavet hun et langt og inderligt yndigt støn, hvor hun så kom, og hendes hul bliv vådt. hun sank en klump i halsen, og spurgte ydmygt
"Må jeg bede til min gudinde iaften herre?"
Gæst- Gæst
''Se, du skal bare lære at slappe af og nyde det Zela, din krop elsker det, og ellers må du jo bare forestille dig at det er en du gerne vil tages af!''
Han smilede drilsk og skævt til hende og rejste sig op fra hende og han løftede hende stille op af vandet og stillede hende der. han kiggede ned af hendes krop, og han tog hende lige lidt mere på røven...
''Det må du godt, men hvad vil du så gøre som gengæld?''
Gæst- Gæst
"Tak herre"
Hun prøvede at slappe af, og lod sig løftet op af vandet, hvorefter hun dækkede sig lidt til med sine arme, og nu frøs hun lidt, så hun krummet sig lidt sammen, og belejligt var der et stort og stærkt mandebryst, så hun lænede sig i bedste putte stil op af ham, og håbede ikke han havde noget mod hun fik varmen lidt. han virkede ikke som om han havde mo fysisk kontakt.
Da han sagde hun skulle gøre noget tilgengæld sukkede hun, og spændte lidt som en kat mens hun krammet hoved indtil ham.
"Herre min røv, mine bryster, min vilje, alt er ejet af dig, du skal blot ligge stemme til en kommando for at se mig fuldføre den. Må jeg ikke nok få lov at bede iaften søde søde herre, savner det sådan"
Gæst- Gæst
''Zela Jeg vil gerne have lov til at overvære dig bede til din gud.''
Han måtte virke som en meget nem person at være slave for men hvis hun lavede større fejl kunne han være direkte ondt. Han kunne finde på at piske hende og om nødvendigt 'voldtage' hende hvis det var den straf hun fortjente.
''Her tag denne på igen, og hvad har du tænkt dig at bære i morgen?''
Han rakte hende en kåbe. En blød silkekåbe der måske vaar en smule for stor til hende da det var en kåbe beregnet til ham selv.
Gæst- Gæst
"Hvad end du begære min herre"
Hun kunne godt lide han var sød mod hende, og det var lidt mere rart at blive behandlet godt, men hun husket hvem der bestemte, og det var ham.
"Hvad end du begære min herre"
Hun smilte frækt til ham, og lagde sit hoved med et glimt i øjnene tilbage på hans bryst, og sagde sødt med en underkastende tone
"Med alt respekt store herre, vil jeg hellere varmes inde ved pejsen af en rigtig mand som dig, end et tyndt lag stof."
hun lagde en hånd på spidsen af hans lem, og forsatte
"De er ikke den eneste nysgerrige, og jeg vil ogs vide noget om dig, hvis de vil være så sød en herre at dele det, hvis ikke er det helt fint, valget.. som alle andre valg, er dit"
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende og han tog hende med ind til hans pejs og satte sig med hende og havde hende stadig i hans arme. han havde ikke så meget mere at sige fordi han ville være lidt sød ved hende, hellere have en sød og rar slave end en slave der kun gjorde ting grundet magt.
''Du er velkommen til at spørge hvad du vil kære, men lad os gøre det interessant et spørgsmål og så må du gøre noget for mig, du vælger selv hvad du vil, men du skal.''
Han smilede drilsk til hende og han ventede på hendes første spørgsmål. Han grinede lidt, hun var nem nok at have med at gøre, men hun virkede for stolt til at kunne blive ved med at lystre.
Gæst- Gæst
Hun kravlet ind til ham da de lå ved pejsen, og lagde sine arme om hans liv, og lagde hoved på hans maskuline bryst, og nussede hans side med hendes spinkle og bløde hånd, og var glad for hun ikke skulle fryse.
"Javel herre. Og tark for at ikke have misbrugt mig eller gjort noget ydmygende ved mig selv"
Hun bid sig i underlæben mens hun tænkte på et spørgsmål, og tog sig et par sekunder inden hun så sagde med ydmyg tone
"Hvad du mest nysgerrig for at vide om mig?"
Gæst- Gæst
HAn grinede stille og han nussede bare hendes sider med blide strøg mens hans hænder stille gled ned på hendes røv endnu engang og langsomt begyndte han at massere hendes røv, fordi den var så god og behagelig end nogen anden røv han havde rørt ved.
''Det Jeg helst vil vide? Hmmm... Det må være hvad var din status i dit samfund?''
Han så stille på hende og han bed hende blidt i øret mens han stille blev ved med at massere hendes røv. Han vidste ikke engang at hun faktisk kunne lide det han gjorde det bare fordi han elskede hendes røv.
Gæst- Gæst
"Prinsesse Zela, af det daværende sortelver Rugaskov samfund. baronesse af de tusinde tåres grotte. Ældste og eneste overlevende datter af afdøde høj præstinde Estalia. Nuværende slavinde af gentlemand Serkan Misnoran."
Hun sagde sin title, og slappede lidt af sine skuldre, og lagde sine hænder ned på hans røv, og smilte frækt til ham, og spændte lidt i kroppen da han bid hende i øret.
"Nu skulle de sige en ting jeg skulle gøre, korretk?"
Gæst- Gæst
Han grinede stille og han mærkede godt at hun lagde sine hænder på hans røv, men han grinede stille til hende. Han ville ikke sige hvad hun skulle gøre, han ville have at hans slave skulle kunne tænke selv og gøre noget for ham uden at han skulle sige direkte hvad han ville have af hende.
''Nej, du skulle gøre noget for mig! DU skal selv finde ud af det, og jo mere tilfreds jeg bliver jo flere spørgsmål må du stille.''
Han smilede frækt til hende og han bukkede sig lidt ned og kyssede hendes bryster med blide blide kys. Han kunne lide hendes krop... Han smilede glad og tilfreds.
Gæst- Gæst
Hun høre hvad han siger, og sætter sig op på hans skød, og puffer blidt hans overkrop tilbage så han ligger ned, så løftede hun sine skamslæber få centimeter over hans lem, og tager hånden ind mellem sine ben, og begynder at lege med spidsen af forhuden, og når en langsomt er hård, så uden at tage den ind i sig, gnider hun sensuelt sine skamslæber frem og tilbage af hans hårde lem, mens hendes hænder udforsker hans nøgne overkrop, og kysser hans ene brystvorte, som var det en elsker hun kysset på munden. Hun kiggede kort op til ham, og mens hun gnid sig selv op hans ædele, hviskede hun frækt til ham
"Herre, jeg kan føle mit underliv blive vådt af tanken om dig, kan føle mine bryster bliver ensomme i tanken om manglen på dine hænder, kan føle mit hjerte slå hårdere når du ligger dig ind til mig, og kan føle dine ordre som kom de fra min egen mor. Herre vil du være sød at passe på mig? har sådan brug for dine stærke arme til at beskytte lille mig. be om herre. hold om mig"
Hun kravlet ned fra hans lem, og lagde sig tilbage på hans bryst, og sagde nogen trætte lyde
"Hvor mange spørgsmål fik jeg herre?"
Gæst- Gæst
Han grinede drilsk og han sukkede nydende da hun begyndte at drille go tirre hans krop. Det føltes rigtigt godt at mærke hendes skamlæber specielt fordi han fik en ekstrem lyst til at mærke sig selv i hende. Det ville være virkelig skønt at tage hendes mødom.
''Mmmhhh...''
Han sukkede nydende over det hun gjorde ved hans krope, og han mærkede hvorda han var virkelig tændt nu. han ville have hende men han ville vente til hendes spørgsmål var ovre.
''du har to nu.''
Han masserede igen hendes røv.
Gæst- Gæst
"Så længe jeg er artig, vil du så være god ved mig?"
Hun kravlet ind til ham, og nikkede til hendes svar, og sagde nogen søde lyde til hans bryst, som var det en person, også smilet hun op til ham, og sagde næste spørgsmål
"Hvorfor er det i jeres samfund, at man kan stole på hinanden. Er i ikke bange for i bliver svage af at være så venlige?"
Gæst- Gæst
Han vidste godt at hun ihvertfald var nød til at sige det var det hun også ville have da hun jo var hans slave, og derved var tvunget til at sige at det han gjorde var det rigtige. Han smilede stille til hende da hun spurgte om det andet. Det var ikke noget han rigtigt tænkte på.
''Tror bare oftest at folk ser sig selv som stærk nok til at kunne klare det hvis nogen vender sig imod en, det er ihvertfald sådan jeg har det.''
Han kiggede på hende, og det var jo så hendes tur til igen at gøre noget for ham. Han kunne godt lide denne leg egentligt han fik snakket om hende ved at hun spurgte ham og hun var en rigtig god slavetøs...
Gæst- Gæst
Zela lænet sig indover ham, og skulle til at hviske noget frækt i hans øre, men da man kunne høre et par rum ved siden af, at hoved døren bliv sparket op, lagde hun sine spinkle... men overraskende stærke jagt hænder på hans skuldre, og drejet dem rundt 360 grader to gange, så de hurtigt lå ved sofaen, hvor hun havde en sortelvisk kniv gemt nedenunder sat fast til toppen af bunden, og i en meget hurtig bevægelse, som den første regn dråbe altid faldt som en overraskelse, selv hvis man i forvejen havde set de grå skyer en halvtime før, kastede hun sin sorte kniv med et let og elegant blad gennem væggen i den modsatte ende af rummet end de var i, og gennem en god elver hørelse, og øje og hånd kordination, kunne man høre et bump på den anden siden af væggen fra en person der drettet om.
Zela ventet ikke på sin herres tilladelse, og forlad hans favn for gå hen til sin taske hun havde med alle sine ejendele i, og tog to lang sorte stænger op, og satte dem sammen fordi de havde en lille klip mekanisme på den enes bund, og dens anden top, også drejet hun håndledet oppe i toppen af staven så et lille kammer åbnet sig, og en spids kom frem, spidsen var af sølv på den ene side, og den anden var af sortelver metal, som hele staven var af. Hun havde ikke et eneste sekund mere at spilde, for i samme øjeblik, kom en rimelig stor mand dækket af bjørnepels på sine skuldre ind døren til pejsestuen, også kastet hun spydet med dødelig præcision, og ramte manden lige i adams æblet, så han fik over balance fra stødet fra spydet, og bliv vendt om, også sprang Zela op på ryggen af den dødene mand der var ved at blive kvalt af blodsamlingen i sin hals, og på ryggen af ham, spildte hun ikke et eneste øjeblik, og satte sine hænder på mandens øjehuller, og stramte sine elegante finger ind i mandens kranium, og bløjet gennem de svage øjeæbler som stål gennem en måkken liter mælk, og lod hans øjevæske løbe ned af hans kinder, og mens hun skreg som et vildtdyr sortelviske krigsråb ind i øret på ham, slikkede hun blandingen mellem øjemasse og sved fra hans ansigt.. det hele gik meget hurtigt, til manden faldt om med tyndekraften, og Zela lavede et roll på ryggen når hun ramte jorden, for ikke at lande under manden når han ramte jorden med sin store veltrænet ryg.
Zela tog sig til sin numse, og kunne ikke lide at slås nøgen, og kiggede med uskyldige øjne der sagde ´av min bagdel´ mens hun kned sig der, og rejste sig op. de tidligere slag han havde givet, og rolle rundt, var ikke en god kombination.
Gæst- Gæst
Han sukkede og gik over til hende, og samlede mandens korpus op og kiggede på hende. Han vidste ikke hvad hendes mening var om menneskekød eller lignende. Men han havde ikke tænkt sig at lade det gå til spilde overhovedet. Han elskede al form for kød.
''Ja du må forvente at de her tosser kommer nogle gange... Du kan kende dem på pelsen på skuldrende... De imiterer en stor mand som endnu er den eneste jeg har respekt for, og tror ved at klæde som ham at de kan skræmme mig...''
Han rev mandens tøj af og lagde hans nøgne krop på bordet i hans bryggers og han havde vinket Zela med sig ud i bryggerset. Han kiggede på hende og han var taknemmeligt men sagde ikke noget...
''Værsgod at spise! Men du lader hjertet og hans arme være!''
Han fik skåret hans hjerte ud hvilket han så bare spiste hurtigt og lysten, indtil han havde fået det meste og han frådede løs i hans bryst og arme... Hans krop blev langsomt dækket til af blod...
Gæst- Gæst
"Så vil jeg undgå hjertet og armene"
Hun satte sig på hug på bordet, og begyndte at rive små slunter af hans hud med hendes finger, og når der var hud hun ikke lige kunne løsne, så bid hun et hul at rive udfra, hun nød de kødfyldte stimler, men efter et par minutter valgte hun at sætte næsen helt ned i mandens åbne kødsår, og gnave løs på alt der kom indenfor hendes munds rykke hvide, og da hun kunne føle der kom et tom rum, som var pladsen hjernen var i, også lagde hun sin fingre ned i hullet til hjernen, og kørte lidt rundt med den, som et barn der leget med kødbollerne i hendes suppe.
"Det en fornøjelse at spise med dem herre"
Gæst- Gæst
''Han er din nu... Mæsk dig godt og grundigt så din krop bliver smurt ind i blod!''
Han tvang hende op at sidde på manden men kappede hans ædler dele af, da det ikke var noget han ville finde sig i var i nærheden af hendes krop. Det var kun ham der måtte have den slags i nærheden af hendes krop... Han så på hende og blodet gjorde ham mere dyrisk... Så da hun var blevet smurt lidt ind i blodet rev han hende ned...
''NU skal min krop renses igen som din!''
Han begyndte at slikke blodet af hendes krop og han nappede hende også når han sådan langsomt bevægede sig rundt på hendes krop, og han gav hende et rap i røven igen dog stadig ikke noget der skulle gøre ondt på hende, han masserede så hendes røv bagefter og så lod han et par fingre fra den anden hånd trænge op i hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Hey again. //Zela//
» oh and you are? (Zela)
» Im not a part of your culture. -Zela-
» i dont care //Zela//
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata