Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
My little girl... You should behave. //Zela//
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: My little girl... You should behave. //Zela//
Hun tænkte lidt over det næste han sagde, og det var rigtigt nok, stammen voksede kun når mere end et barn var født, men det havde fungeret fint i alle de år, en hård opvægt med en masse kamp og tjener træning for mændene, og specifikt avl af de bedste, har over mange generationer givet sine fordele, og hvis man mødte en anden sort elver civilsation var de meget hurtigere til at dræbe en stor del af dem, og tage de overlevende ind i stammen som en måde at rejse deres antal på som stamme.
hun slikkere ham videre.. efter han var ren, og smilte frækt til ham imens, men da hun hørte det var tid til at bede, rejste hun sig op, og tog en kniv fra sin læderdragt, og skar et lille hul i sin arm, og sagde "Depotau Nevidu" også lod hun dråben af blod hun tog fra sig selv falde ned på gulvet, og der hvor den landet, satte hun sig i skræder stilling, og rodet lidt i sit hår, og fandt en lille sy nål størrelse beholder med væske, som hun så tømte i munden på sig selv, og i samme øjeblik bliv hendes smukke hvide øjne med et rosenrødt skær, helt lilla over det hele, og nogen lilla streger bredte sig forskellige steder på hendes ansigt som lignet ar. også sagde hun sødt med blikket rettet mod sin herre
"Zela.. Høje gudinde, må min mor finde dvale i dit favn, og må min herre bringe den ære til dig jeg straffes for at fejle i at opretholde. Må du vælge en ny højestepræstinde der vil rejse de overlevende i kamp mod de hvidskind der stjal din hellige grund fra os, og må din visdom straffe vores synder og belønne vores troskab."
hun stoppede med at snakke, og stregerne forsvandt langsomt og bliv sort som resten af hendes hud, og hendes øjne bliv normale
Gæst- Gæst
Sv: My little girl... You should behave. //Zela//
Han smilede stille til hende da hun havde gjort sin bøn færdig. Han smilede stille til hende og egentligt syntes han det var synd bare at udrydde et andet folk. Man kunne da i det mindste interegrere dem i ens samfund som en del af det og ikke kun som slaver men han sagde ikke noget til det.
''Nå Zela... Det er ved at være tid til at sige godnat for denne gang... Og husk hvad jeg har sagt til dig om imorgen.''
Han smilede venligt til hende, og løftede hendes hoved op til hans og gav hende et blidt kys på hendes pande. Han kendte til hendes regler fra hendes samfund og han forsøgte at leve op til dem så godt han kunne...
''Forresten Zela... jeg forventer du vækker mig imorgen! Med to ting morgenmad og dig!''
Han blinkede til hende.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Hey again. //Zela//
» oh and you are? (Zela)
» Im not a part of your culture. -Zela-
» i dont care //Zela//
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata