Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
My little girl... You should behave. //Zela//
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: My little girl... You should behave. //Zela//
''Kend din plads!? Du skal vist kende dit plads slave!''
Han lavede nogle bevægelser med hans hænder og nogle rødder brød frem fra gulvet og geb både hendes hænder og fødder. Han så hende i øjnene og begyndte igen at kærtegne hendes klitoris med hans fingre mens han bed hende i halsen og drak af hendes blod...
''Du er min slave! DIn krop tilhører mig! Og du er en rigtig god pige imorgen! Fordi der tager jeg din mødom! Og jo bedre du har været jo mere vil du nyde det!''
Han stak hende en lussing, og et hårdt slag bagi og lod så hende komme fri igen.
''Ryd op her! Og så kommer du bagefter og tager mig i bad!''
Gæst- Gæst
"please herre, jeg meget sød imorgen, lover jeg, lover jeg, lover jeg"
Hun krummet sig sammen og forventet flere slag, men hun bliv sat fri, og det fik hende til at ånde lettet ud, og kastede sig trakt i arbjede med at rydde op, og spildte ikke et øjeblik på at stå stille, og svare bare ydmygt
"Javel herre. Vil give dem verdens bedste bad"
Gæst- Gæst
Han nikkede stille og han satte sig ned og ventede på at hun var færdig med at ryde op. Hun var en god slave og at hun havde sit eget liv kunne han egentligt godt lide det gav ham mere lyst til hende. Det var det at hun ikke ville det han bad hende om. det kunne han virkelig godt lide når det kom til stykket.
''Jeg venter i badeværelset til når du er færdig! Og hvis du vil sove behageligt så skal du godt nok sørge for at det bad bliver godt!''
Han rejste sig og gik stille ind på badeværelset hvor han bare lagde sig på en lille træmmebænk og ventede på hende han lagde der bare og læste stille og roligt i en bog han havde... Han så på hende da hun kom ind...
''Forresten, vil gerne have du går rundt i din læderdragt til dagligt bare med nedringet bryst!''
Gæst- Gæst
"Hvorfor gudinde, hvorfor efter alle de ritualer, alle de ofringer, efter alle de ekstreme måder at hellige dit navn på, skal vi dine børn forkastet som slaver til hvidskind. Der stod i den hellige bog du hadet dem, hvad gjorde vi så galt, hvad gjorde jeg så galt jeg skal sutte pik og gøre rent for .. en mand. På hvilket tidspunkt af vi alle kunne din hellige bog uden ad, valgte du vi fortjente din vrede?"
Hun råbte ikke, men hun var lidt sur, en kvinde af fin standard og gode kvaliteter, nu degraderet til slave og bruge sine skuespils evner for at gøre en mand glad der slog hende, hun følte sig lidt.. til sidesat i sin gudindes øjne, men hun ville ikke svigte sin guddom, og ville bide tænderne sammen de sidste 250 år af sit liv, hvis det var hvad der skulle til. Efter alt var gjort rent, krummet hun lidt sammen på gulvet, og ville gerne have en eller anden at holde om, for det gjorde lidt ondt på hende, både inde i sjælen, men også i kroppen, og hun var måske lidt skuffet over sig selv, siden hendes gudinde krævet hende til at gøre sin herre glad, og hun ikke kunne det, så fejlet hun til alt i livet, og det gjorde hende lidt ked af det, for hendes gamle formål med livet var slut, hans lykke fra hendes formål, og hun havde nu fundet ud af, at hvis hun svigtet ham.. bliv hun lidt ked.
Hun gik ind til ham, og nikkede uden svar til det han sagde, og sagde så da hun kom helt tæt på med en meget meget spinkle stemme "Undskyld herre." Hun tavs lidt, og bid sig lidt i underlæben, og forsatte "Undskyld jeg var uartig. Må jeg få et knus?" hun kiggede ned i gulvet, og tog sin læderdragt på imens hun lod ham svare, men lynet ned i den, så hendes bryster var blottet for hans syn.
"Skal jeg føre dem ibad nu herre?"
Gæst- Gæst
''Det må du, men så skal du vide at standarden for hvad jeg forventer af badet lige er steget!''
Han lagde så armene om hende stille og roligt, og gav hende et blidt knus. Han kiggede ned på hende og så med en neutral ja næsten kold stemme sagde han noget mere til hende...
''Du er blevet straffet og efter straffen er dine synder tilgivet.''
Han nikkede stille til hende da hun spurgte om hun skulle føre ham i bad så. Og det skulle hun da ihvertfald.
''Ja, og så sig mig noget... Vær ærlig... Hvordan vil du gerne have jeg tager din mødom? Det betyder jo ikke at jeg gør det men det er godt at vide!''
I hans ord lagde det nok at hun ikke kunne slippe for det.
Gæst- Gæst
"Slap bare af herre.. lag dine slavetøs tage sig af din lækker krop"
hun smilte sensuelt til ham, og kyssede ham på kinden, mens hun smøret han lidt sæbe på hans maveskind, og masseret sine hænder på hans nøgne mave mens hun kyssede ned af hans hals, også tog hun hans evne arm, og lavet nogen frække krætegn med sine finger, hvor hun brugte noget sæbe fra maven til at gøre hans arme rene. Hun tog lidt sæbe på sine finger, og begyndte at vaske hans lem med en handjob, og vasket ham over hele kroppen med sine våde fingrespidser og elegante håndflader på resten af kroppen.
"Hvis det ikke er for meget at bede om fantastiske herre, vil jeg gerne have lidt blødt til min første gang... så jeg ikke husker det som tvang"
Gæst- Gæst
''Mmmmhhhhmmmm... Du gør det godt kære... måske du får lov til at sove behageligt?''
Han sagde det halvt spørgende og han nød det bare i store træk hun gjorde det godt det hele. Hendes dragt var faktisk ret fræk og sexet men desværre var den ikke så god fordi man ikke rigtigt kunne få hænderne ind i den og mærke hendes krop...
''Sig mig Zela... min slave... Hvad elsker du mest ved din krop? Og hvad elsker du mest ved min krop?''
Han bed hende igen i underlæben.
Gæst- Gæst
"Min egen.. hm.. den er svær herre, det er mine tænder eller øjne, fik engang at vide af en slave han ville dø for muligheden for at stirre ind i dem.. der hvor jeg kommer fra kigger slaver altid ned herre.. Så mig og min søster lavet en leg, hvor han skulle løbe rundt på en løbebane, det var mega sjovt, og hver omgang han kom rundt uden at stoppe, fik han lov at skære i sig selv, og jo mere kød han skar af, jo længere måtte han se ind i mine øjne."
Hun rødmet lidt, og ligget ned af hans muskuløse krop, og lagde sine spinkle hænder på hans bryst... det skulle også vaskes.. så hun kørte rundt i små kærlige cikler med sine sæbe inmurte hænder.
"Ved dem herre.. jaaa, det finder du ud af når dine nedredele skal vaskes.. mine læber kan måske vaskes ved lejligheden"
Hun lænet sig indmod ham, og vasket hans røv.
Gæst- Gæst
Han grinede drilsk og han blev egentligt ikke overrasket over det hun sagde til ham det var virkelig blevet meget normalt for hende at virke liderlig og fræk overfor ham som en rigtig dygtig slave. Han smilede stille til hende da han ikke fik noget direkte svar...
''Jamen okay... Sig mig Zela... Hvordan ser i på Kys i jeres samfund? Altså hvor læber mødes?''
Han kiggede på hende han vidste slet ikke om der eksisterede det der hed kærlighed hos dem. det eksisterede ikke rigtigt for ham, fordi han levede som han gjorde. Det var ret underligt. Han gengældte at hun vaskede hans røv ved at tage på hendes røv også.
Gæst- Gæst
"Kinden er til dem man viser loyalitet. Hagen til sin ejer. Kys på læberne er en intern familie ting. Panden og resten af kroppen er aldrig brugt sortelvere imellem.. Men du ikke sort "
Hun lagde sine læber på hans højre kind, også bagefter hans venstre kind, og tænkte lidt på sit liv, mens hun så i hans øjne, og bare stod der med sine hænder der kærtegner hans røv og lem. også smilte hun sødt til ham, og gik så under vandet, og satte sine læber på hans lem
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende da hun tog ham på røven og nussede hans lem. Det føltes fucking dejligt. Det kunne han ikke sige det ikke gjorde. Han smilede bare kærligt til hende da hun smilede sødt til ham. han kiggede stille på hende...
''Du er ved at elske min krop hva? Eller elsker du bare at gøre din herre glad?''
Han smilede drilsk til hende og han sukkede nydende da hun lod sine læber glide ned på hans lem. Det føltes endnu engang fantastisk og et stille og nydende suk undslap hans læber mens han rettede sig så hendes hoved ikke var under vandet på noget tidspunkt...
''Jeg glæder mig til 'blidt' at tage din mødom i morgen.''
Gæst- Gæst
"Vi kender til konceptet, men det er det mest forbudte overhoved, vores gudinde tillader det ikke. Der står i vores hellige skrifter i kapitel Reúx bog linje 26.. Kærlighed givet til en anden, er kærlighed taget fra gudinden, og thi at gøre dette er en dødsynd for gudinden har skabt dig, og tilladt dig alt den glæde du har, så enhver respektlsøhed ved at tage kærlighed fra din skaber, skal straffes med offentlig tortur til døden, ellers vil hele landsbyen stå til ansvar overfor gudinden vrede."
hun slikkede ti sekunder på han lem, inden hun så op på ham, og svaret på det næste, hun fik ikke tid nok til at gøre ham glad syntes hun med alle de spørgsmål, og hun ville altså gerne sove godt iaften, hverken med røde balder eller på gulvet.
"Behøver jeg nøjes med en af dem?"
sagde hun med et frækt smil, og slikkede hans lems spids igen. hun kunne godt lide det næste han sagde, så hun lagde hele armen i den her blowjob.. ikke bogstavligt, for det ville nok gøre ondt på ham.. men mere overført betydning.
Gæst- Gæst
Han smilede venligt til hende og han fandt det rart når hun også slikkede spidsen af hans lem. Det føltes så fantastisk og han fik næste lyst til at tage hende. Han sukkede nydende da hun igen vendte tilbage til at sutte. Det føltes vildt rart for ham.
''Nej, men hvad nyder du mest selv? Min krop eller at jeg nyder? Vær ærlig!''
Han smilede drilsk til hende og han ventede stille og roligt da han kunne mærke det ikke varede meget længere inden han ville komme igen. Han var glad for at have hende hun gjorde jo alt for ham.
Gæst- Gæst
hun fjernet munden for at svare på hans spørgsmål
"Med alt respekt herre.. kan du ikke bare tænke mindre og nyde det?"
hun sendte et smil og et glimt i øjet, og kyssede så lige på pikhoved, og svaret. Hun kunne føle hendes sortelvisk ville snakke, hun havde ikke talt så længe i det her sprog på en dag, så hun ville nok snart lyde som om hun taler i metafore og billede sprog, for det var sådan sortelvere snakkede hvis man oversatte deres sprog, og hun kunne ikke forstå hvidskind snakkede så direkte, det var svært at vende sig til
"De befaler ord fra mine læber min tunge ikke kan forme. Hvis vægten fra mine meningers tæppe bliv fjernet, ville de vende min ærlighed til min pinsel og smerte, kære herre."
hun holdt en pause, og forsatte efter at svømme under vandet, og kysse ham på kuglerne, og svømmet op igen og forsatte
"Deres lykke er min dukkeføre, og deres smil er mine stringe. Deres krop er smuk herre, men selv hvis ikke engang gamle koner ville røre den, ville mine kys falde med samme lidenskab. Du forventer jeg takker dig for at tage min møgdom før tid, og stadig banker mit hjerte kun for at tjene dig, men det er ikke kroppen, men manden jeg tjener. Bed mig ikke om at kunne lide den krop der imorgen vil tvinge sig i mig, og ende det eneste som stadig er mit."
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende og han lænede sig stille tilbage mens han bare lod hende fortsætte og han sad bare og sukkede nydende og et smil lagde på hans læber indtil han kom med et nydende suk da han kom i munden på hende.
''Mener du jeg er ren min Slave? Ren nok til at en kvinde ville være i mit selskab?''
Han så på hende hvis ikke hun mente det var det jo op til hende at gøre det. Han ville så bede hende gøre mere for ham hvis ikke det var fordi hun selv gjorde det og ellers ville han tage hende til hendes værelse.
Gæst- Gæst
Hun tog mod hele hans sæd skud, og slugte det hele, og slikkede hans pikhoved rent, mens hun smilte til ham og prøvede at vise hun nyd det, også kyssede hun mildt hans lem.
"De er smuk herre, og enhver kvinde der ikke nyder deres arme, kender ikke til kvalitet. Men jeg kan ikke nyde deres krop oprigtig, jeg er en slave herre, jeg er her for din nydelse, ikke min."
hun tavs og forsatte bedene, mens en lille tåre kom ud af hendes øjekrog, og hun kravlet op på hans bryst så han kunne se den, mens hun sagde bedene og tiggende
"Men søde søde herre. Vil du ikke nok tage mig til dit bryst, og fortælle mig du stolt af mig, og vil tage min mødom blidt imorgen. Lover på min ære at være en artig pige.. vil bare hvide du stolt"
Gæst- Gæst
Han sagde det fast og bestemt men han gjorde som hun bad om han ikke nok ville. Den første uge her ville han være ekstra blid ved hende og han kyssede hende blidt på håret og toppen af hovedet mens han stills tog hende på røven mens han lagde med hende på hans bryst.
''Du har gjort mig stolt min slave! Men mine lyster er stadig til at vil have mere, men du må finde en måde at gøre det på mens jeg stiller spørgsmål!''
Han aede hende stille over ryggen mens han stille ventede på at hun ville gøre noget dog gav han hende ikke lige chancen fordi han trak hende med ind på hendes værelse hvor han lagde sig i hendes seng...
''SÅ!''
Gæst- Gæst
Hun sukkede af velbehag, og sank fredfyldt ned i hans brysts favn, og havde svært ved at høre hvad han sagde selvom hun havde bedt ham om at sige det, for da hun bliv lagt dernede, var hun ved at falde i søvn, og gabte med sine hvide bisser, og hun kæmpet for at ikke falde i søvn, men hun var så tryg, og hun så sort..
hun vågnet halvt om halvt da han bar hende op i hendes soveværelse, og lagde dem i sengen, og vågnet helt da hans SÅ, så hun slog øjnene op, og så på ham men sagde bare nogen små nuttet trætte lyde, og lavet lige en løftet pege finger for at sige hun lige skulle have et øjeblik, så kastet hun en kniv fra sin inderlomme og ramte en mand der havde valgt en snige måde ind i huset, og øjeblikket han slog døren op efter at have sneget sig igennem hele huset, fik han sortelver metallet mellem sine ben, og rollet øjnene tilbage i hoved af den bankene smerte fra hans underliv, så han faldt på knæ. Zela som var løbet tør for knive sagde sødt mens hun stirret sin herre ind i øjnene
"Rydder op mens du sover"
også væltede hun sin høje og tunge reol nedover manden på knæ, der fik en pandekage form, og efterlod en blodig masse tilbage.
Så puttet hun sig ind til sin herrers bryst igen, og leget med hans lem i sin hånd, mens hun tog sin læderdragt af med den anden, og havde lukket øjne fordi hun var rimeligt tryghed-træt lige nu
Gæst- Gæst
''Zela, havde du selv slaver da du var prinsesse?''
Han kiggede på hende og sukkede stille og nydende over hendes hånd, men han stoppede hende stille, han ville ikke længere bare have hendes hånd. Han ville have noget andet nu her.
''Dine bryster har en passende størrelse til mit lem kære slave...''
Han ville lige udnytte hende seksuelt disse første par dage og så ville der komme andre ting senere hen. Han ventede bare på hun gik i gang og han tænkte allerede på et nyt spørgsmål.
Gæst- Gæst
Hun lagde sit hoved på hans bryst, og sluttede af med et drilsk smil til gode minder
"Men jeg var ikke særlig rar."
hun kiggede totalt overrasket på ham over hans næste kommando, men rejste sig fra sengen, og satte ham på senge kanten, så hun kunne sidde på knæ foran sengen, og gnide hans lem gentagende gange mellem hendes dejlige store og varme bryster. hvilket hun gjorde mens hun smilede til ham
"Men jeg er rar mod dig"
Gæst- Gæst
Han så stille på hende og han sukkede nydende da hun gned hans lem imellem hendes store varme sorte bryster. Hun havde en vidunderlig krop og hvem end der kunne få hende til at have sex med ham ville prise sig selv lykkeligt for dette...
''Mmmmmhhhmmmm... Du gør det godt!''
Han smilede drilsk til hende og han aede hendes kind ganske stille og blidt. Han smilede sagte til hende og han bøjede sig ned og plantede et kys på toppen af hendes hoved endnu engnag...
''Sig mig Zela, hvor mange mænd har sagt de ville dø for en nat med dig?''
Gæst- Gæst
hun lagde sine hænder på siden af sine bryster, så det strammet lidt mere på hans lem, også bevæget hun sig frem mod ham og væk fra ham, og rev ham af på den måde.
hun smilede bare af hans kys, og ville gerne kysse tilbage, men så skulle hun stoppe sine bevægelser, så hellere kysse ham bagefter tænkte hun
"Mænd er ikke tilladt seksuel nydelse der hvor jeg kommer fra, så i 150 år, var der ingen mand der ture kigge mig øjnene, eller tale til mig uden jeg startet.. men fra øjeblikket jeg kom her.. vel omkring 100? tror jeg"
Gæst- Gæst
Han kiggede stille ned på hende, mens han kunne mærke hvordan hans tryk opbyggede sig i hans lem, og han kunne jo regne ud at det ikke ville vare meget længere inden han ville komme, og denne gang ville han komme på sig selv og så måtte han se om hun ville fjerne det med det samme eller om han skulle sige hun skulle...
''Så nydelse var forbeholdt kvinder kun? Hjalp i kvinder så hinanden med at giver hinanden nydelse?''
Han kiggede stille på hende og efter hun havde strammet hendes bryster om hans lem kom han på sit bryst og sin mave, og han kiggede på hende stille...
Gæst- Gæst
hun smilte til ham, og lavet nogen små støn da hun kunne mærke hans sæd mellem hendes bryster, og kiggede lystigt op på ham, og spurgte som en lille pige der spurgte om lov til at slikke skålen efter der var lavet chokolade muss.
"Herre, det ville tænde mig totalt, hvis jeg måtte slikke dig ren" hun slikkede sig selv om mudnen og afventede hans svar, hvis han sagde jeg ville hun gøre det sensuelt for hans syns skyld, og sluge det hele med et smil
"Jaa.. og neej. Kvinder var i princippet tilladt nydelse, men vi måtte kun ligge med en person, en gang i vores liv. og viderføre slægten er vigtigt så man valgte altid mænd, og kun de stærkeste og bedst fysisk form. Alt andet nydelse skulle forgår gennem .. ting som at få mændene til at ydmyge sig selv eller skade dem."
Gæst- Gæst
Han grinede stille og han smilede ved det hun sagde og han lagde sig bare ned og nikkede til hende om at hun godt måtte slikke ham ren og han nød det ret meget. HAn kunne godt lide hun slikkede og slugte hans sæd fra hans krop direkte.
''Så jeres stamme voksede kun når der kom tvillinger? Jeg stammer selv fra varulvestamme, og der var det normalt at de stærkeste hanner havde alle kvinderne og gjorde dem alle gravide, igen og igen...''
Han kiggede på hende og smilede stille til hende. Da hun var færdig med at rengøre hans krop kiggede han på hende og satte sig op i hendes seng i skrædderstilling.
''Du ville gerne bede til din gudinde? Så er dette tidspunktet.''
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Hey again. //Zela//
» oh and you are? (Zela)
» Im not a part of your culture. -Zela-
» i dont care //Zela//
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata