Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 Voteba13alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 Voteba14alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

alle dage har noget nyt at byde på (Akuma)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 Empty Sv: alle dage har noget nyt at byde på (Akuma)

Indlæg af Gæst Søn 26 Feb 2012 - 16:37

Han tænkte over spørgsmålet.
Der var ikke så meget at tænke over men alligevel så vidste han ikke hvad han skulle sige.
"Nu ved jeg dog ikke noget om din race..." sagde han.
"Men har det noget med magi at gøre?" spurgte han uforstående.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

alle dage har noget nyt at byde på (Akuma) - Page 2 Empty Sv: alle dage har noget nyt at byde på (Akuma)

Indlæg af Sean Søn 26 Feb 2012 - 22:17

Hun grinte lidt.
"Jeg acceptere dit forsøg" sagde hun så, måske lidt kort, men med et lille glimt i øjet som viste hun hyggede sig.
"Nogen af os finder nok magi mere interessant end andre, men det er altid sjovt at have med at gøre" hun nikkede lidt
"Mine interesser er mere...Ja, jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det. Det er sjældent jeg oplever noget direkte sjovt....Men interessant er det, med smerte" hun så lidt på ham.
Hvordan kroppen reagerede, hvordan personen reagerede....hvordan person der gjorde reagerede og gjorde og hvorfor. Måske kunne man sige...det mere psykologiske aspekt af det...

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Gæst Fre 2 Mar 2012 - 0:58

Akuma smilede.
"Hmm smerte? Fortæl mig mere er det i at påføre den?" spurgte han og havde hans gavtyvs udtryk i øjnene.
Hmm en pige der syndes at smerte er interessant? det måtte han vide mere om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Fre 2 Mar 2012 - 15:06

Hun grinte kort og lod en hånd glide gennem det silkebløde hår.
"Hmmm...Ja. på en måde. Det er jo en kunst, selv om de fleste ikke ser ud til at være klar over det" hun lænede sig tilbage og så rundt i lokalet.
"De fleste gør bare noget de ved der gør ondt...Kun de færreste ved hvilke steder de skal trykke for at det rigtig ondt...Eller hvilke redskaber de skal bruge. Det er også de færreste der ved hvor meget skade de enlig kan gøre og hvor meget der skal til for at få personen til at besvime...Der er ikke noget mere kedeligt end ikke at vide det og personen så besvimer før man får noget ud af det" hun smilte lidt og så tilbage på ham. Hun snakkede om emnet som om de bare snakkede om en hverdags ting. Dem det var det måske også?

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum