Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Voteba15 
Edgar
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Side 2 af 13 Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 20:46

han mærket hans ben stramme sig om hans ben der
var brækket smerten blive være i et korte øjeblik trode han
at hans ben exspoldere i smerte der kom et skrig fra ham men bagefter slappet
han af og kiget på hende imens han mærkede søvne overfaldet ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 20:50

Hun kiggede forskrækket da han havde givet et skrig fra sig, hun holde sine hænder på vær sin kind så hans ansigt var mellem hendes hænder, hun kiggede på ham undskyldne og så han var begyndt at blive træt, hun kyssede ham på munden "skal vi sove søde" hun kiggede spørgende på ham og bekymret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 0:53

han rystede på hovedet "nej" løj han i det
han kyset hende på munden og gik ud foran huset
og trænet alt han kunne han mærkede smerter i hans arm også
mens han kæmpte vidre //sorry krea svigt og godt nytår//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 0:59

Hun vidste godt han løj da han sagde nej men ville ikke diskutere det med ham, hendes blik fulgte ham da han gik ud af huset hun gik efter ham ud af huset og fandt ham i gang med at træne hun gik hen til ham og tog hans hånd og trak ham ind igen "du skal havde noget søvn" sagde hun bestemt.//iotden, jo tak og i lige måde//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 1:06

han blive nærmest trukket ind af hende "du gir mig ikke noget
valg vel søde" svarde han da hun trak ham med sig ind og sagde
det bestemt til ham han kiget bare på hende og var nød til og
nikke hvis hun spurgte ham om han ikke var træt det var
ikke lide sådan han ville ende aften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 1:10

Hun rystede på hovedet af ham, nej hun gav ham ikke noget valg selvom det var deres uges dag, de burde nok havde lavet noget, hun sukkede og kiggede på ham, hun ville have det dårligt vis aften skulle slutte sådan, "er... Er det noget andet du vil end at gå i seng" hun kiggede spørgende på ham, hun ville alligevel ikke ende aften... Endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 1:15

"ja alt andet ende og sove" svarde han drilende
som et barn der lide havde fåede en orde fra hans søster
han håbet at hun ville lege lidt med i det ende hun fandt ud af hvad
de skulle lave det enste han ikke ville lide nu var at sove han havde aldrig brudt
sig om og sove da han følte sig alt for sårbar på det punkt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 1:22

Hun smilede til ham og lagde sine arme rundt om hans nakke og træk ham ind til sig i et langt og dejligt kys, "er der noget bestemt du vil" spurgte hun og smilede drillende til ham og strøg hans kind blidt og kiggede ham dybt i øjne, hans smukke dejlige øjne hun ville aldrig såre ham aldrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 1:37

"nej hvad med dig en ide til hvad vi skal" svarde han og smilte drilende
til hende i det han kiget hende i øjne og gengælde kyset han elskede
hende og det skulle det beast hun var blivet her til aften ikke
ødlæge aldrig han ville altid være sammen med hende og sådan
var det han elskede hende over alt på jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 1:41

Hun trak på skulderne, hun kiggede mod den varme pejs som stadig stod tændt, hun smilede da han gengælde hendes kys og da han havde gjort det tog hun hans hånd og førte ham hen til pejsen, hun havde fået en ide, de skulle side ved pejsen og hygge sig, det ville være den perfekte måde at afslutte aften på."sæt dig ned skat" hun satte sig selv ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 1:51

han nikkede til det og sætte sig ned ved siden af
hende i sofaen imens han smilte til hende han elskede hende
det var der ingen tivel han lagde hans hovede på hendes skød som en hund
der sad ved sin ejere han lod sig gø lidt som
en hunden ville gøre for at have det sjovt og godt med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:01

Hun smilede da han lagde sit hoved på hendes skød og strøg en hånd gennem hans hår, hun brød ud i latter da han gøede som en hund, det var også ret sjovt da han havde lagt sit hoved i hendes som en hund, hvor var han dog sød og sjov, hun elskede ham og hun ville ikke forlade ham kun vis hun havde nød til det for at beskytte ham fra monstret men det håbede hun aldrig ville ske "du er sød"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:12

han smilte til hende imens han stadig lå med hans hovede på hendes
skød det var nemlige dejliget varmt han smilte op til hende og
kiget udforedne på hende mens han tænkte på hvem af dem der bestemt hvilket
der var hende men han mente selv at han var den men det var jo noget man normalet gjorde han kiget på hende med det udforende smil stadigvæk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:17

Hun strøg hans kind da han smilede til hende og smilede selv af hans udfordrende blik, hvad var det, hvad udfordrede han hende til, hun kiggede spørgende på ham med et skævt smil og lagde en hånd i hans hår og rodede lidt i det, hun lagde mærke til hans udforende smil og smilede sødt til ham "hvorfor så udfordrene" hun kiggede stadig spørgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:27

"jeg er stærker ende dig derfor" svarde han drilende
imens han kiget hende i øjne på den drilende måde han elskede
hende men han mente ikke at hun var den stærkst "jeg er stærker ende dig"
sagde han drilende og kiget op til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:33

Hun kiggede på ham og grinte så af han troede han var stærkere, hun rystede på hovedet af ham, han måtte bevise at han var stærkere end hende "så det tror du, bevis det" hun smilede udfordrende til ham og kyssede ham på næsen og ventede "bevis det søde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:36

han rejste sig op og stod klar med hans hænder "er du klar"
svarde han imens han stod klar med hans næve "hva skat" sagde han
og smilte udforendrne til hende nu vente han jo bare på at hun
ville rejse sig så de kunne komme igang han smilte stadig udforendrne til
hende mens han vente på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:40

Hun smilede til ham da han rejste sig op og stod klar med sine hænder foran sig, hun rejste sig op og kiggede på ham udfordrende, "jeg er klar skat" hun måtte indrømme hun blev lidt i tvivl om at hun var stærkere end ham, men hun var varulv så det var hun sikkert, men vis han var varulv ville han helt sikkert være meget stærkere end hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:49

han var klar nu så han begynde og slog ud mod hende
med hans hænder begge 2 af hans hænder slog ud mod
hende og efter de slag lavet han et spark mod hendes mave
som han håbet der ramte det håbede han virklige han smilte for sig selv imens ha vente på hvad hun ville gøre med hans slag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 2:56

Hun undveg han slag med hans hænder ved at blorkere dem med hendes arme men da han sparkede mod hendes mave var hun ikke så hurtog og ham ramte hende lige i maven, hun sank til jorden på knæ og holde sig til maven, god en mavepuster, hun suede luft ind da alt luft var ude af hende og gispede efter vejret, hun holde en hånd op som tegn på hun gav op og lukkede øjne, hun kunne ikke vinde over et menneske hvor ydmygende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 3:02

da hun blokerde hans slag faldt han selv ned og slog sin ryg en stor smerte var
der han kunne ikke se at hun gav op så han træk sin egne hånd
op og sagde så forslåede "jeg gir op" sagde han forpustede hun var
stadig stærker ende ham hvordan kunne det dog være han forstod det ikke virklige ikke
hun kunne ikke være stærke ende ham kunne hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 3:07

Hun kiggede på ham da han og var faldt til jorden med ryggen først, hun kravlede hen til ham ynkeligt og lagde sig oven på ham og kyssede ham på munden, han havde også givet op men det havde hun først så det var ham som var stærkest, "du er stærkere end mig" sagde hun lidt ydmyget og kiggede undrende på ham hvordan kunne hun ikke havde blokeret hans spark, det frustrede hende "Jeg tror du ville blive en rigtig, rigtig stærk varulv" hun smilede drillende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 3:13

"nej du har ret du er stærkest det var bare held det spark at det gik
inde for mig" svarde han og kiget ydmyget op på hende han kiget på
hende imens han smilte "hvordan kan du være så stærk i forhold til mig ja nu skal
du ikke få en ide om og gøre mig til varulve" sagde han og kiget
op på hende mens han vente på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 3:19

Hun smilede til ham "nej det var ikke held jeg var ikke hurtig nok" hun kiggede ned på hans bryst men kiggede så op på ham igen, hun trak på skulderne "det ved jeg ikke, jeg er varulv vi er bare... Stærkere" hun trak igen på skulderne. Hun smilede "den ide har strejfet mig mange gange" hun gav ham et kys på halsen efterfulgt af et lille slik og så et blidt bid i hans hals "mange gange"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 3:25

"men du er stadig stærke ende mig og hurtigere" svarde han og
smilte til hende imens han kiget på hende han viste at hun ikke
ville gøre ham til varulv eller ville hun "han stønde da hun legde med sin mund på hans hals han kiget på hende og talte så til hende "du er hurtigere og stærker ende mig og det ved du også selv" svarde han bestemt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 2 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 13 Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum