Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptyIgår kl. 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptyIgår kl. 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptyIgår kl. 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Lori
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Valentine
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Natalie
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Jake
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Katrina
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Sean
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Lenore
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Renata
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 
Celenia
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Side 11 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 16:07

Hun kiggede på ham med hovedet på skrå, han troede virkelig han kunne vinde... hun ville lade ham have den tro til hun vandt over ham, hun smilede til ham, "skal vi ikke bare løbe om kap, jeg vil helsti ikke risikere at skulle noget" svarede hun smilende og gik så lidt væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 16:28

"hvad med hvis du vinder gør jeg noget du vil ha mig til
hvis jeg vinder sigde vi det var for sjovt hvad sigde du" svarde han og smilte sødt
til hende hanvar meget sikker på at han ville være den der vandt af dem
"og hvorfra og hvor til her i skoven" sagde han og smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 16:32

Hun tænkte lidt over det han sagde og smilede så til ham og nikkede, "det kan vi godt sige" sagde hun roligt og smilede til ham, hun stod lidt og overvejede hans spørgsmål, hvorfra og hvor til i skoven?... "fra huset til en sø som ikke ligger langt herfra" svarede hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 16:36

"iorden" svarde han og sendte hende et skævt smil i det han stillte
sig klar ude foran huset til og løbe det ville blive sjovet ogg se hvem der var
hurtigeste af dem han smilte og for bliven i hans tro at han var hurtiger ende hende¨nu vente han bare på at hun også var klar og kom ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 20 Jan 2013 - 16:39

Hun smilede og gik med ud lige i hælene på ham og stillede sig ved siden af ham, hun kiggede på ham og smilede til ham "er du klar" spurgte hun og smilede udfordrende til ham og stilte sig klar som ham mens hendes blik stadig var på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 1:20

han vendte hans blik mod hende og nikkede "jeg var født klar smukke"
sagde han og smilte til hende og ventede nu på at de kunne løbe om kampe han smilte og inden hun kunne nå og sigde starte var han løbet afsted selv om han ikke viste hvorr stedet lå prøvet han stadig væk//sorry krea svigt er lige kommet hjem fra norge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 0:43

Hun smilede til ham og blinkede og skulle lige til at sige start da han bare løb, tyv starter... Hun vrissede lidt og løb sp bare efter ham, han løb den rigtigte vej men Arycia havde godt på fornemmelsen han ikke vidste hvor de skulle hen... Hun burde nok 'føre an' hun smilede og satte farten op og kom så op på siden af ham og smilede, "Ja, du VAR født klar" hun blinkede og løb så op foran ham ikke for langt væk for så ville han ikke kunne se hende, han skulle bare løbe efter hende, og vis han tog en omvej... Ja så held og lykke til ham da der var ingen andre stiger der førte til denne sø og vis han drejede af ville det være svært at finde ham igen.. Selvom hun nok godt kunne men det ville tage lidt tid.. Da de var dybt inde i skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 0:47

han smilte da han så hende komme op på siden af ham igen han løbe vidre sammen med hende får at prøve og overhale hende men det var sværte han fulgte bare efter hende og håbede han kunne nå og løbe forbi hende men han måtte da indse at huin var hurtigere ende ham til og løbe han løbe derfor vidre med hende imens han tog sig til hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 16:33

Hun kiggede tilbage og satte farten lidt ned da hun så han tog sig til hovedet, var der noget galt, havde han det skidt, spørgsmålene overfaldt hende og fik hende til at stoppe og ligge hovedet på skrå, hun stod foran ham og stoppede ham med at ligge hænderne på hver hans skulder, "Har du... det skidt" hun tog hænderne op til hans hænder som han tog sig til hovedet med og så ham dybt i øjne med et bekymret blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 17:12

"nej du er jo bare hurtiger ende mig det var derfor jeg gjorde det" svarde han
og smilte undskylden til hende "er du klar igen" sagde han og smilte til hende i det han stadig var igang med og være klar til og løbe vidre med hende han kiget på hende og vente på hendes svar så han kunne se om hun var klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 8:23

Hun nikkede og smilede til ham og lod hænderne falde fra hans og gav ham et kys inden hun trådte væk fra ham, "jeg vinder" sagde hun drillende og løb videre og kiggede nogle gange tilbage...

//Nogle uger senere Smile//

Arycia gik tur i skoven, mørket havde lagt sig ovet skoven så intet kunne ses undtagen de pletter som blev lyst op af månen, hun gik med tunge skridt og det kunne høres hun gik da hendes fødder ramte jorden... Hun var trist... Hun var ensom... Hun var bekymret.. Arason havde ikke været hjemme i meget lang tid... Hun var bekymret og hun savnede hsm, hvad vis nu der var sket ham noget, hun ville ikke kunne tilgive sig selv... Det var jo hendr der skulle passe på ham og beskytte ham... En tåre faldt og hun hylede mod den halve måne... Hun faldt ned på knæ og tåre strømmede ned sf hendes kinder, "Arason... Kom tilbage" hun sagde det højt nok så det kunne høres vis nogen stod tæt på hende... Åh hun savnede ham så meget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 9:36

han komme spænde ind i the forest med hans hånd foran hans ene arm hvor der nu var et E på hvorfor var det dog sket for ham han sukkede og løbe vidre imens han kiget sig over skulderne alt der var sket kørte i hans hovede han var flygte fra hende sort elverne og nu løbe han bare for sit liv han nåede ikke og se en træ stup og faldt så over den og slå sig meget "arg" løød det fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 9:46

Hun kiggede op og tilbage da hun hørte noget... Et brøl... Hun så en mand ligge på jorden... Havde han slået sig... Hun gik lidt tættere på og så det var Arason... "Arason!" hun faldt på knæ ned foran ham og tog hans ansigt op i hendes hånd... Hun kiggede på ham med tåre trillende ned, hun græd af glæde "hvor har du været søde" spurgte hun og smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 10:05

"hvor kender du mit naven fra" han kiget på hende og det var et spørgende
blik han havde på sig men da han kiget p hende og mærkede hendes hænde om
hans ansigt talte han"du er min kærste er du ikke" sagde han og kiget bestemt på hende mens man kunne Se E på hans arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 10:11

Hun kiggede forvirret på ham, "hvad snakker du om Arason..." hvad mente han, havde han glemt hende... Hun ånede lettet ud da han spurgte om hun ikke var hans kæreste.. "jo Arason... Det er jeg..." hun smilede til ham med det faldt da hun så et E på hans arm... Hun tog om hans arm og flammer stod op i hendes øjne... "hvem har lavet det" spurgte hun surt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 11:36

Arason viste ikke hva han skulle sigde men smilte bare til hende
"det er en sortelvere der har lavet det jeg er lige stukket af fra hende for at inde her i the forest" svade han og kiget op på hende han viste ikke hva han skulle gøre så han kiget flovet ned i jorden han var en byrde for alle han mødte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 14:57

Hun nikkede og rystede på hovedet... han roede sig altid ud i sådan noget... hun smilede... gode gamle Arason.. han var tilbage... hun krammede ham ind til sig og kyssede ham blidt på munden... det havde hun savnet... så meget, "jeg har savnet dig Arason" sagde hun blidt og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 15:02

han begynde og kunne huske hende da hun kyset ham han
håbet at hun ville se bort fra dem han lugte af "jeg har også savnet dig din store stygge ulv" sagde han og smilte og fløj på hende og kyset hende mens de trilde rundt han smilte til hende mens de gjorde det mens de trilde rundt på skovens bunde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:03

Hun smilede til ham og grinte lidt af hans svar... hun fik sig lidt af en overraskelse da han fløj på hende og kysset hende mens de trillede rundt på skovens bund... hun stoppede trilleriet så hun lå øverst og kiggede ned på ham, hun lod sin hænder snige sig ind under hans trøje og løftede den over hans hoved og kyssede ham op af hans overkrop til hans løber som fik et langt og lidenskabeligt kys... det her havde hun savnet... "Du må aldrig aldrig gå igen uden at sige noget... du skal blive hos mig... jeg tror jeg låser dig inde i huset..." hun smilede drillende til ham og nappede ham i halsen... smagen af hans blod havde hun ogs savnet... men hun ville vente med at bide ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:10

han smilet til ende og nikkede han kiget på hende "øv vil du ikke rive min trøje af istedet for" sagde han smilende det vil han virklige gerne "ja det ville nok være en god ide og låse mig fast inde i huset jeg lover dig at jeg aldrig vil tag afsted igen jeg kan jo ikke klare mig selv vel" sagde han og smilte drilende til hende han begynde og gi et suk da hun bidt ham blidt på halsen han stønde lidt af det og kyset hende på panden og bagefter munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:15

Hun smilede til ham og rystede blidt på hovedet af ham "Hm... det kunne du godt lide var..." hun havde ikke helt fået hans bluse så hun rev det sidste af trøjen af ham og smilede til ham, "Nej du kan ikke klare dig selv... jeg skal nok få fat i hende elver pigen og når jeg gør vil hun fortryde hun gjorde det mod min fyr..." hun smilede drillende til ham og kyssede ham op af halsen... hun smilede da han kyssede hende i panden og så på munden og hun gengælde det glædeligt... hun begyndte at klæde ham af... men på den måde hun altid havde gjort det... hun rev det af ham og efter kort tid lå de nøgne oven på hinanden og lå og kyssede ham op af brystet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:21

an smilte og kiget på hende hun var så sød ved ham han begynde og kunne huske hende "ja det er noget være rod nu har jeg ikke noget tøj jva skal vi gøre ved det" sagde han drilende og begynde og stønde da hun kysede ham op af maven han var helt i hendes magt han elskede hende han ville så gerne kunne huske hvordan de mdtes men nu kunne han huske det igen "du kan godt lige og smadre mit tøj har jeg ikke ret" svarde han drilende og smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:25

Hun smilede til ham og kiggede ned af ham... han kunne da bare gå nøgen rundt... det var intet problem for hende det var han velkommen til hjemme hos hende... "du kan da bare gå nøgen rundt der er ikke noget at gøre ved det" hun smilede drillende til ham, hun blev helt fristet da hun hørte hans støn og krøb længere op til ham og bed ham hårdt i halsen... bloden flød ind i hendes mund... åh hun havde savnet det... hun sukkede og slap så hans hals og slikkede den ren bagefter, "jeg elsker at smadre dit tøj skat.." hun smilede drillende til ham og uden lige lod hun sig glide over hans lem og stønnede... savnet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:31

han kiget på hende og smilte "uden tøj jeg er jo ikke lige så varme som dig vel min smukke ulv" svardee han og begynde og grine lidt "ja det kan du jo" han kunne ikke lade vær med og smile han stønde endenu mere af at hun bed ham i halsen han nikkede nu kunne han huske alt omkring dem "når men ulven den smukke ulve vil gerne lege lidt" grinte han og så på hende da hun lige pluslige var oppe på hans lem "det er dejliget" stønde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:45

Hun smilede til ham "Jeg skal nok gøre dig varm..." hun lagde hovedet på skrå og smilede af hans støn da hun bed ham i halsen... hun rensede det godt... så der ikke ville gå betændelse i det.. det kunne de jo ikke have. Hun smilede til ham "Jeg vil altid lege" hun smilede frækt til ham og kyssede ham på munden, "mhm... ja" hun stønnede og begyndte at ride ham... hun startede lidt langsomt i starten men lidt efter satte hun tempoet op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 11 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum