Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Voteba15 
Abigail
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Side 12 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:49

Arason smilte til hende og begynde bare og slappe af så hun havde styringen
han gengælde hendes kys mens han selv begynde og stønde virklige meget "åh js hm ja" stønde han imens han kiget op på hende og smilte til hende hun var meget vild af en varulv og være syndes han selv han smilte til hende og lagde hans hovede ned mens han kiget hende i øjne med hans blå øjne han elskede hende det gjorde han virklige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:06

Hun smilede af hans støn... åh... hun havde sådan savnet ham.. han var hendes og han måtte ikke gå igen.. hun vilel holde ham indendøre... kun hos hende ja... hun kiggede dybt i hans smukke blå øjne og sank en klump.. men godt ment.. hun satte tempoet op og smilede ned til ham, hun elskede ham virkelig... hun havde seriøst været helt ude af den imens han havde været væk...men den samtale ville hun tage med ham når de kom hjem... nu skulle de være sammen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:13

han begynde og stønde og kunne mærke han var tæt på at komme
at prøvet og holde det inde men han kunne ikke han var nød til og advare hende han kiget op
på hende hans ansigt havde to e og et ar over øjet plus der hvor hun havde bidt ham "jeg komme snart" lød det fra ham i mellem alt hans stønrie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 21:17

Hun kiggede på hans to e på hans kinder.. arret over øjet... hun blev lidt sur men ikke på ham... nej på den elver... den sort elver, hun strøg let arret og de to e og smilede blidt til ham "Hold det ikke tilbage" hun lænede sig ned og kyssede ham på munden kort og satte tempoet op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:00

han nydt hendes kærtegn på hans ansigt Aret over øjede var han jo vokset op med han smilte til hende og da hun kysede ham kom han med et brøl bagefter hvor han kom han kigget op på hende og smilte til hende han kunne huske hende og det var det eneste der betød noget han smilte op til hende imens han kiget i hendes øjne varulve øjne der var så smukke og så dræblige han smilte af det og prøvede og rejse hans hovede op for at gengælde kyset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:17

Hun smilede af hans brølda han kom i hende, hvor havde hun dog savnet ham.. Hendes dejlige skrøbelige menneske fyr, hun smilede da han prøvede og rejse sit ansigt for gengældelse, Arycia lænede hovedet ned mod ham så han kunne kysse hende, hun kiggede ind i hans øjne og smilede "vi må hjem... Det her bliver du syg af søde" hendes stemme var varm og kærlig som aldrig før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:21

han nikkede til hende og kyset hende en gang "det har du nok ret i at vi må" svarde han og smilte til hende mens han vente på at hun ville hjælpe ham op så de kunne komme afsted imod deres hjem han smilet til hende havde han et hjem åbenbart han forsøgtte og rejse sig op så han var i hovede højde med hende "hva venter vi så på" sagde han drilende til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:30

Hun smilede af kysset og gav ham et hurtigt tilbage inden hun rejste sig og hjalp ham med op og stå, hun rystede kærligt på hovedet af hans drillende bemærkning, hun tog hans hånd og gik roligt mod deres hjem...
Da de kom til hjemmet åbnede hun døren og lod ham gå ind først og så hende bageftee, hun lukkede og låste døren bag sig.. Der var mange ting ude i skoven som kunne gøre stor skade. Hun gik hen til Arason og gav ham et kys på kinden inden hun gik oven på, op på værelset... Deres værelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:36

han smilte og fulgte bare med hende da hun låste døren kiget han forsrækket på hende men det forsvandt da han jo havde fåede et kys på hans kind af hende han rødmede lidt af det og fulgte så med hende op af trapperne han viste ikke helt hvad hun skulle der men han var jo også helt blotte så det var nok en god ide og gå med hende han smilte imens han fulgte efter hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:41

Hun havde godt fanget hans forskrækkede blik men hun vidste bare ikke hvorfor han reagerede sådan... Hun plejede jo altid at låse døren når de skulle sove, hun spurgte ikke videre ind til det.
Hun kiggede sig over skulderen og smilede til ham, hun gik ind på deres værelse og gik over og trak gardinerne for som altid og slukkede lyset.. De skulle bare sove

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:46

han havde aldrig været god til og se i mørke og det gjorde det ikke bedre da der var en anlse for mørket "øm du Arycia hvor er sengen" sagde jan og prøvede og føle sig hen til sengen men det var meget svært han prøvet stadig og se efter hvor hun og sengen var "jeg kan alleså ikke se sengen" lød det fra ham i det han prøvet og finde sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:50

Hun smilede kærligt og da hun var mester i at se i mørket kunne hun sagtens se den, hun gik roligt hen til ham og tog blidt hans hånd og gik roligt hen til sengen, "den er lige her" hun satte ham i sengen og lagde sig ved siden af ham, sengen havde været så tom uden ham, hun havde savnet ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:55

han smilte da han mærkede hende tag fat i hans hånd han smilte og gik med hende så godt han kunne og sætte sig ved siden af hende på sengen han smilte da han mærkede hende bage ham han smilte og lagde sig ved siden af hende imens han lagde en hånd ind få at mærke hendes varme igen da det jo havde været meget koldt udenfor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 2:58

Hun smilede da han lagde sig ned ved siden af hende og trak en stor dyne over dem som dækkede dem grundigt og holde dem varm, hun tog hans hånd i sin og varmede den, hun lagde sig tæt ind til ham og holde ham ind til sig så han fik varmen noget hurtigere, hun smilede imens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 3:02

"jeg elsker dig" svarde han i det han mærkde hendes krop mod ham og at hun trykkede ham ind til sig gjorde det bare bedre han elskede hende det gjorde han han smilte og vendt sit ansigt mod der hvor han trode hun lå han elskede hende han forsøgte og kyset mod hende imens med et smil på munden trode han havde kyset hende han havde jo mærket noget hud mod hans kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 3:09

Hun smilede stort og kyssede ham på kinden, "jeg elsker også dig" åh... Hvor havde hun dog savnet ham, nu vidste hun bare at hun ikke ville kunne klare sig i så mange dage uden ham, hun var så tæt på et nedbrud til han dukkede op igen, hun var så glad for at han var dukket op... Tankerne stoppede da hun mærkede hans læber mod hendes pande, hun var noget mindre end ham og derfor lå hun med panden mod hans læber, hun smilede roligt og kravlede lidt op til han og kyssede ham på munden, hun troede da i hvert fald det var det han fiskede efter og ikke et kys på panden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 3:17

han syndes det var underliget at hun ikke gengælde hans kys han smilte og kysede hende på munden igen i det han jo gengælde hendes kys han smilte og da han havde mærkde hvor hendes mund var tog han hans hånd og lagde den om bage hendes hår der hvor han trode det var imens han prøvede og nusede hende "jeg skal nok aldrig forlade the forest mere" sagde han og kiget på hende med et smil "jeg er alt for svag til og kunne klare mig selv" sagde han og kiget hende i øjnehan kunne godt se hendes øjne fordi de havde en skarp farve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 22:44

Hun smilede da han gengælde hendes kys, hun rykkede sig lidt tættere indtil ham da han lagde sin hånd bag ved hendes hår og nussede hende, hun lukkede blidt øjne men åbnede dem lidt tid efter, hun kiggede på ham med et blidt og varmt smil, "svag vil jeg nu ikke sige, men du har ret i du aldrig skal forlade the forest mere" hun smilede til ham selvom det var svært at se, hun holde godt om ham og kyssede ham blidt på munden, "måske skulle vi få sovet... Er du ike træt?" hun betragtede ham med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 22:54

han nikkede til hende og gengælde kyset imens han lagde sig ned med hovedet i sengen så hun kunne ligge sit hovede på hans mave hvis det var han var så træt somhan aldrig havde følte sig før hans hånd begynde og blive slap og han faldt lige så stille i søvn imens han kiget over mod hende hans vejertrækning begynde og blive tunge af det hvilket var et godt tegn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:00

Hun smilede til ham da han gengælde hendes kys og betragtede ham som han lagde hovedet mod sengen, hun sukkede tungt og lagde sig ned sammen med ham med hovedet på hans bryst og armene om ham, hun mærkede hans hånd blev lidt slap i det og hans nusning ikke var der så meget mere, han var faldet i søvn... Hun faldt også i søvn efter lidt tid med tænken, hendes hjerte rytme blev mere tung og en smule svagere.. Og lå trygt på hans bryst og forsvandt ind i drømmeland

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:07

han vågnde ikke med det samme næste dag han sove faktisk meget længe
han smilte og vente sig ikke om men lagde bare hand hånd på hendes hår som
han blidt begynde og lege med mens han sove vidre og hans åndedræt var normalt som altid han begynde ikke og røre på sig i nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:12

Arycia vågnede først da hun mærkede Arasons hånd i hendes hår som han legede med, hun åbnede stille øjne op og blinkede lidt da lyset som skinnede igennem gardinet ramte hendes øjne, hun vende hovedet op mod ham og smilede men til sin overraskelse så sov han stadig... Hun kyssede ham på halsen og op til hans hage så langt oppe hun kunne nå og så med igen.. Hun vidste at det var dejligt at vågne op til en masse kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:19

han begynde lige så stille og bevæge på sig da han modtaget hendes kys mens han begynde og sove men kysende forsætte *så var det nok morgen* tænket Arason men ville stadig ikke åbende hans øjnde men blive nød til det da kysende piret ham til og åbende hans øjne "godmorgen smukke" lød det fra arason mens han smilte og mærket hendes kys han viste ikke hva han ellers skulle gøre ende og sigde det godmorgen smukke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:24

Hun smilede da hun hørte hans stemme og satte sine kys på pause, hun kiggede på ham med et smil på læben, "godmorgen" det havde taget ham lidt lang tid at vågne selvom hun havde kysset ham, men hvorfor han ikke havde villet åbne øjne noget før forvirrede hende lidt, var han bare træt...? Hun håbede ikke der var noget galt, men det var der nok heller ikke, "er du sulten" hendes stemme var blid og varm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:30

han smilte til hende og nikkede ja han var virklige sulten han kunne ikke huske hvilken dag han sisdte havde spist da hans mave jo rumlte han smilte til hende og ville ikke forsøge og rejse sig op i nu han var jo stadig udmattede og villee helst ikke falde foran hende da det ville være pinliget han smilte stadig til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 12 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum