Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Lori
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Valentine
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Natalie
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Sean
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Lenore
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Renata
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Jake
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Edgar
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Side 3 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 3:30

Hun trak på skulderne, det var hun åbenbart ikke hun havde jo ikke kunne nået at blokere hans spark, "hurtigere... Søde jeg nåede ikke at blokere dit spark du er hurtigere" hun smilede da han stønnede af at hun legede lidt med hans hals, hun bed igen og hver gang hun bed ham blev det bare hårdere og hårdere men hun skulle nok stoppe vis han ikke fandt det behageligt, men lige nu havde hun faktisk lysten til at lave ham om til varulv, at han ville være meget stærkere end hende var skræmmende men også spændede, hun kiggede undrende på ham af hans bestemte tonelege, "hurtigere vil jeg nu ikke sige" mumlede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 3:38

han rystede på hovedet af det "nej jeg snød jo et var et angreb der var en kylings" svarde han og hans åndedrage blive mere og mere tunget jo hård hun bid i hans
hals han kunne ikke mærke forskeæ på det han stønde
vidre da hun jo stadig tog sig af hans hals han kom lide til og sigde noget enden han forsætte med og stønde af hendes behandlige "du er hurtiger ende mig det var en kujons træk at bruge ens fod det var den enste grund til det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 3:46

Hun rystede på hovedet "nej du snød ikke jeg var bare ikke klar... Jeg gider ikke den diskusion okay..." da han ikke sagde noget til hun bed ham i halsen bed hun til og bed huld i hans hud, det var ikke nok til han blev varulv men nok til hun blev fristet at tage mere af hans blod, hun slikkede der hvor hun havde bidt og smagte på hans blod, "stop, jeg vil ikke diskutere okay" hun bed igen hun var fristet til at tage alt hans blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 14:46

han nydt hendes mund mod hans hals i det
han lide så stille begynde ogblive svimerl han kiget
op på hende og mærkede hendes tænder mod hans hals
han viste ikke hvad han skulle gøre andet ende og nyde hendes
behandlinge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 15:10

Blodet begyndt at blive mere og mere tiltrækende men hun holde igen hun ville ikke såre ham, hun slikkede det rent fra blod der hvor hun havde bidt ham og kiggede så på ham og kyssede ham på munden med en tilfreds sukken, hun havde lyst til mere men hun holde igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 15:13

han smagt hans eget blod da hun kysede ham han
smiltte og gengælde hendes kyse han var virklige forelsket i hende
og sådan ville det nok hele tiden være han sukkede i deres kys han elskede hende og
det med at hun havde tagede et bid i ham var meget mere det var forygende
at vide at hun kunne gøre det og han nydt det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 15:23

Hun smilede mod deres kys og nussede hans kind, hun kørte hånden ned til der hvor hun havde bidt ham og strejfede det blidt, han ville nok være lidt øm der, hun kyssede ham videre og hendes hånd gik ned til hans overkrop og ind under hans bluse og nussede ham op af maven til hans brystkasse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 15:27

han stønde også af det hvordan kunne hun dog gøre ham så liderlige han forstod det ikke han nydt hendes kys og hendes berøringe
på hans krop han elskede hendes berøringer det gjorde han
han kiget hende i øjne imens hans øjne var bare fast froset til hendes
han elskede hende og sådan var det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 15:34

Hun smilede til han et kærligt smil hun elskede ham og derfor skulle han nyde at være sammen med hende hun ville få ham til at nyde denne aften, hun afbrød kysset kort for at tage hans trøje af eller nærmest rive den af og kaste den langt væk og lod sine finger glide pirrende hen over hans bryst, hun ville lege lidt med ham, hun havde en ide hun ville ikke gå helt i gang før han tiggede og bad om det, en lille leg, hun smilede og kyssede ham langsomt og pirrende ned af hans bryt til hans mave og op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 15:48

han mærket hende da hun rev den af ham nærmest han
elskede den brutale måde hun gjorde det på han begynde og
stønde af det og sagde så til hende "gør det nu" imens han stadig
mærket hendes mund på hans krop han tiggede hende ikke om det ikke i nu da

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 15:52

Hun smiledd af hans støn og lod tungen køre op af hans mave efterfulgt af flere kys små pirrende og langsomme kys, "hva skal jeg gøre" sagde hun flabet, hun ville have ham til at tigge og be, og det gjorde han ikke lige der det kunne hun godt høre, hun kiggede flabet op på ham og slikkede pirrende der hun havde bidt og kyssede det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 15:56

"det du gør nu" svarde han og stønde stadigvæk af alt det
hun gjorde ville hun ha at han skulle tigge om det eller hvad
han stønde stadigvæk han syndes at det var ved og blive for meget
nu han stønde stadigvæk af hendes pirene behandlinge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 16:01

"tigger du" spurgte hun drillende og kyssede og slikkede hans overkrop men hun pirrende og kildende sine finger glide ned af hans sider og smilede for sig selv, hun gjorde ikke noget før han tiggede og bad om det, det kunne han godt glemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 16:59

"nej jeg gøre ej" svarde han og stønde stadig
af hendes berøringe han ville ikke tigge om det da
ikke i nu det var han helt sikker på at stønde stadig
af hendes berøinge han overvejde meget og tigge hende
om det nu så han kunne få den fulde behandlinge


Sidst rettet af Arason Tirs 1 Jan 2013 - 17:08, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 17:06

Hun smilede og kyssede ham på kinden og hviskede blidt i hans øre "det var synd" hun bed ham i øret, hun kyssede ham på munden og lod sin tunge snige sig mellem hans læber, hendes hænder lande på hans bukse kant som hun rykkede drillende i som om hun skulle til at tage dem af men kørte dem så op af hans sider igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 17:13

"du pine mig" stønde han da hun også gjorde det med hans
bukser drilende han stønde stadigvæk men han ville ikke
gi op han ville ikke være selv tigge hende om det men det var som om en
anden havde tagede over det var hans stemme men det føltes som om det var en andens da han talte til hende"jeg ber dig gør det"stønde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 17:19

Hun smilede og strøg hans kind, "det ved jeg" hun kyssede ham igen, på munden, på kinden, ned af halsen og så hans overkrop langsomme, drillende og pirrende kys, hun skulle rigtig være ond, det var jo ikke sådan han straffede hende for det, hun kiggede drillende på ham da han begyndte at tigge, nu lignede det noget "sig det igen" sagde hun drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 17:25

"nej det gør jeg ikke" svarde han imens han stadig
stønde af hendes behandlinge han var helt og aldeles i hendes
magt nu han stønde af den måde hun pinede ham på "jeg vil ikke tigge mere"
sagde han imens han stadig stønde af hendes behandlinge men han viste også hun ville blive ved til han tiggede hende om og gør det og det var åbenbart mere ende en gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 17:31

Hun smilede af at han ikke ville sige det igen og trak så bare på skulderne, så blev hun jo bare ved, "det var da synd" hun smilede af at han stønnede så meget af det hun gjorde, hun tog sin meget korte sort kjole af og smed den på gulvet så hun nu var næsten helt nøgen foran ham, hun havde kun trusser på, det var for at drille ham, friste ham, hun smilede drillende til ham og lagde sin krop mod hans og kyssede op og ned af hans overkrop pirrende, langsomt og drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 17:57

"du gi ikke op vel" stønde han og kiget op
på hende i det hun smed hendes kjole af sig selv han kiget på
hende med et lad nu være med og pine mig blik imens hun var
lideglade hun elskede garagntert at ha magten hvilket han
ikke selv viste hvad han skule mene af det her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 18:02

Hun rystede på hovedet "nej" hun smilede drillende til ham, hun ville have ham til at sige det en gang til, bare en gang til det var jo alt, hun lagde hænderne op hver side af hans ansigt og kyssede ham på munden intenst og længe hvorefter hun kyssede ham ned af hans overkrop og rykkede igen drillende i hans buksekant, hun lynede hans bukser op men tog dem ikke af hun gjorde ikke noget hun lod bare hans bukser stå åbne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 18:48

han ville ikke tigge hende om det. det kunne hun godt gleme
han mærket den pinefulde del af det med hans bukser han kunne ikke
klare det han måtte lukke hans bukser han prøvet nu og lukke hans bukser men hvad mon hun ville sigde til det han var ved og gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 18:53

Hun kiggede undrende på ham da han ville lukke sine bukser men lod ham, hun sukkede satte sig op og tog sin kjole på igen, at han ikke tiggede viste hende bare at han faktisk ikke gad eller det var sådan hun opfattede det, hun rejste sig op "jeg går mig en tur det bliver alligevel ikke til noget kan jeg fornemme" hun gik ud mod døren for at gå en tur, hun var skuffet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 18:59

"hva taler du om" kom det fra ham da han bare lod
sine bukser stå åbnet han viste ikke hvad hun talte
om han kiget op på hende som et spørgsmåls tegn hvad talte
hun om han forstod det ikke han kiget på hende med et spørgene blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 19:04

Hun rystede på hovedet "glem det jeg går bare en tur" hun sukkede tog overtøj på, inderst inde ville hun gerne have han fulgte med men, hvorfor skulle han også det, hun åbnede døren og gik ud i det kolde vejr, hun kiggede sig omkring, gøs og gik så videre ud mod skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 3 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum