Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Voteba15 
Edgar
Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Voteba13Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Voteba14Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Side 13 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:35

Hun nikkede da han nikkede og smilede drilsk til ham, hun slog ham på maven men det var ikke et hårdt slag som en der gav en anden en mave puster, nej det var mere sådan som et lille chat med flad hånd, hun kiggede på ham og da han ikke så ud til at ville rejse sig så løftede hun sit hoved fra hans bryst og satte sig op sengen, hun rejste sig fra sengen og gik hen ved hans side hvor han lå, hun tog dynen af ham og rakte hånden ud mod ham vis han havde brug for hjælp til a kunne komme op fra sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:47

han smilte da hun rejste sig op og da hun gav ham the chat slag inden
han smilte til hende og kiget så med store øjne der også var drilende på hende
da hun kom over og fjernde dyne og rækket ham hånden han smilte og tog imod hendes hjælp i det han kyset hende på munden da de stod op han mærkde også solen skinne ind til dem men han var ligeglad han kyset hende stadig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:52

Hun smilede da han tog hendes hånd og hun hjalp ham roligt op, hun blev lidt overrasket da han kyssede hende på munden efter ham var blevet hjulpet op og de stod foran hinanden men hun slappede hurtigt af og lagde armene om nakken på ham og kyssede glædeligt med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 23:57

hans mave rumlte og han smilte til hende imens de kysede "skal vi snart ned og ha noget mad så eller skal vi bare stå her og kyse vidre" sagde han drilende og lagde hans hænder omkring hendes liv hun var stadig den domindrene af dem ikke anderledes var det jo han smilte til hende og vente på hva hun svarde da hendes øjne lyste stærket fordi man kunne se solen i hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 0:03

Hun hørte hans mave rumlede og kiggede surt ned på den da den lige havde afbrudt deres kys, hun kiggede op på ham og nikkede så, ja de skulle ned at have noget mad, selvom hun godt kunne stå hele dagen og kysse med ham men det nyttede jo ikke noget, hun skulle lige til at gå da han lagde armene om livet på hende men stoppede lige, hun kiggede ham tilbage i øjne med et smil, "lad os få noget mad"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 0:08

"god ide" svarde han drilende og smilte lidt da hun jo havde kiget surt ned på hans mave han smilte til hende og nikkede han begynde og var klar til og følge med hende ned mod køkent da hun jog gjorde klar til og gå var han også han smilte og begynde og gå med hende ned mod køkent men inden de gik ud fra vælset smilet han af solen der skinde ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 0:13

Hun smilede til ham og nikkede, ja det var nok en ret god ide at få noget morgenmad, hun tog hans hånd blidt og gik med af trappen ned mod køkkenet, hun vende sig om mod ham da de var nede i køkkenet og kiggede på ham, "hvad vil du have, vi har lidt af hvert" hos hende var selv kød morgenmad så vis han ville have kød skulle han bare sige eller noget andet selvfølgelig.. Så skulle han også sige det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 0:18

Arason smilte da hun spurgte om det "overaske mig" sagde han drilende imens han kiget på hende og tog fat om hendes liv igen og kysede hende på halsen mens han smilte til hende og stadig gjorde som hun kunne lave mad hvis det var han var ikke kræsende kød pandekager næsten alt var velkomment efter hans mening han smilte til hende og holde stadig fat og kysde hende på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 0:24

Hun nikkede og gik i gang med noget der lignede en omelet, alt hvad hun skulle bruge lå nemlig lige ved siden af hende, hun mærkede hans arme omkring hendes liv og hans kys på hendes hals, hun sukkede nydende og smilede af ham, hun kunne stadig lave mad men det var lidt svært når han distraherede hende så meget, lige nu kunne hun bare stå og kysse med ham men der skulle laves mad så kunne de kysse bagefter, hun begyndte at lave maden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 0:31

han smilte da hun begynde og lave omelet imens han jo forsætte med og kyse hende på halsen han elskede hende det gjorde han virklige han smilte og dufte til maden "det dufte godt smukke næsten lige så godt som dig" sagde han drilende og kysede stadig hende lidt på halsen mens han hvile hovedet mod hendes skulder som en hund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 10:56

Hun smilede da han stadig kyssede hendes hals imens hun lavede mad, han fristede hende virkelig, en kort lille latter kom fra hende da han kommenterede hendes duft, "den smager sikkert også næsten lige så godt som dit blod søde" hun smilede til ham over skulderen og kyssede hans næse inden han fortsatte sine kys på hendes hals.
Hun blev færdig med med maden og lagde det på to tallerkner som hun stillede over på bordet og satte sig, "kom og spis" sagde hun blidt og smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 11:44

han nikkede til hende og smilte da hun stilte maden ned til dem han grinte
lidt da hun sagde det med hans blod "smager mit blod virklige så godt" sagde han med et smil og gik ned til bordet sammen med hende og smilte drilende og forførende til hende imens de sætte sig og begynde og spise
//sorry ikke så meget krea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:52

Hun smilede blidt til ham og nikkede, "du har ingen anelse om hvor fristende dit blod egentlig er søde" Hun smilede af hans forførende smil, hun satte sig ned sammen med ham og begyndte langsomt og pænt at spise. Pænt... Var lidt nyt for hende, men hun prøvede da, hun ville gerne kunne spise lidt pænt i hvert fald mere end hun gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er jeg ked af - Arason - Page 13 Empty Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum