Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Jake
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Renata
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Marcus
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba13Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba14Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Can i not get one days peace or what//blair//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Ons 2 Jan 2013 - 23:14

Blair lagde en hånd foran hendes mund.

"Det er jeg virkelig ked af. Jeg har bare virkelig brug for pengene. Men det er ikke det værd, opdagede jeg."

Hun sukkede, hvorfor skulle hun også være så et forfærdeligt menneske? Hun så undskyldende på ham og prøvede at smile, men hun var faktisk ikke specielt stolt af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 19:06

han grinte lidt af det imens han smilte til hende "det gør ikke noget"
svarde han "jeg har været ude for det der var meget være sagde han og
grinte til hende mens han tog sig til skulderne "og det var også min skyld fordi jeg kæmpte
imod du er da godt nok blivet stærke siden sisdte" svarde han og smilte til hende
imens han kiget hende i øjne han kunne huske hvordan de var sammen den ene
dag han smilte igen til hende "vil du ned hen til en kro her i gyderne" sagde han og smilte til hende det var mere fordi han var tørstig at han forslår det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 19:22

Blair sendte ham et smil. Hun havde klaret sig selv med at leve ude i naturen længe, uden at kunne nå ind i byerne. Hun kunne selvfølgelig godt, men lod vær. Hun havde brug for bare at leve alene. Men det havde også fået hende til at blive mere hårdfør og stærkere.

"Jeg har boet alene i naturen længe. Så jeg har skullle klare mig selv. Det har gjort mig stærkere."

Hun lod endnu et smil flyde i hans retning.

"Det lyder som en god idé."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 19:28

"ok du går bare først så skal jeg nok følge efter" sagde han
drilende men samtidig med at han mente det han smilte for sig selv inden
han sendt et nyt smil i hendes retnige det havde da været sjovt "tror du du er stærke ende mig nu blair" svarde han drilende imens han rejste sig op og sendte
et nyt smil i hendes retnige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 19:46

Blair rejste sig og begyndte at gå. Hun vidste ikke lige hvor kroen var henne, men det ville han vel fortælle hende. Hun så tilbage på ham med et smil.

"Selvfølgelig er jeg stærkere end dig nu. Se lige mine overarme."

Hun forsøgte at få en muskel frem på hendes arm. Men der skete ikke rigtig noget.

"Måske ikke alligevel."

Hun sukkede som om hun opgav alting, men det var selvfølgelig bare for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 19:49

"det kan vi finde ud af i aften" sagde han drilende imens
han gik med hende de gik igmen nogen gyder og til sidste
nåede de til en kro han smilte til hende og peget på den med den
ene hånd mens han havde sin anden arm på skulderne han skar hans ansigt
lidt da han mærkede smerten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 19:56

Blair rystede på hovedet. Hun kunne ikke lade vær med at le en smule.

"Det ville du ønske."

Hun klappede ham blidt på kinden og gik videre og da han pegede hende ind på en kro gik hun ind af døren og holdte den for ham. Hun så sig rundt omkring i kroen. Det var ikke et stort sted, men det var meget hyggeligt. Blair så over på Arason igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:01

han smilte af at hun klappet ham på kinden
"jeg er alleså ikke en lille dreng blair! grinte Arason
imens han gik ind han smilte af at hun holde døren for
ham hvor han bageefter hvisket til hende "jeg er ikke en kvinde"
imens han gik hen til hende og fandt hans pung frem "du går op og
køber drikkevare til os eller vil du finde et bord til os" sagde han smilende
til hende


Sidst rettet af Arason Tors 3 Jan 2013 - 20:05, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:04

Blair lukkede døren da han var gået ind.

"Jeg ved godt du ikke er en lille dreng. Det var kærligt ment."

Hun så undrende på ham. En kvinde? Nej, selvfølgelig ikke. Det vidste hun da godt.

"Nej.. Men jeg er ikke traditionel."

Hun gik hen og fandt et bord og viftede Arason hen imod baren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:08

han smilte og gik op og købte to stykker øl en
til hende og en til ham han smilte og gik ned til der hvor
hun sad han elskede den måde hun var på ikke traditonel
han gik ned og stilte hendes øl foran hend eimens han selv sætte
sig ned ved siden af hende imens han smilte drilende
til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:15

Blair så op på ham mens han hentede noget at drikke til hende og ham selv, hun lod ikke hendes smil falde ned en eneste gang. Hun så på øllen med stor appetit. Det var meget længe siden hun havde fået øl. Hun tog en stor slurk og mærkede den hurtigt stige hende til hovedet, men hun nød bare smagen der forsatte med at ligge på hendes smagsløg.

"Du ved ikke hvor meget jeg har manglet sådan en her."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:34

"nej det ved jeg nok ikke men jeg har heller ikke haft en i lang
tid efter af alle dem der ville ha min dusør" svarde han og smilte
drilende til hende imens han selv tog en tår af ølen hvor han bageefter
kiget på hende der kom et til drilende smil fra ham imens han
tænket på hvordan de havde mødt hianden hvilket var sjovt og tænkete
over det hele i hans hovede på den måde de havde mødt hianden det
var så sjovt og tænke på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:38

Blair duftede til den og lukkede øjnene for at nyde det så længe hun kunne. Hun tog endnu en tår og prøvede at hælde med ud af glasset, men det kunne hun ikke. Det var tomt? Det kunne da ikke være tomt allerede? Hun sukkede og begyndte at blinke med øjnene, fordi det gjorde hende mindre beruset. Hun var ikke fuld, men hun kunne godt mærke at hun havde drukket noget hurtigt. Blair sendte ham et smil og lagde hendes hænder på bordet, så de lå midt i det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:43

han kiget smilende på hende og spurgte så "er du mere tørstig"
sagde han smilende og kiget drilende på hende imens han vente på hendes
svar hun havde jo tømt den hurtiget han smilte lidt af det og kom så igang med
drikke lidt mere af hans egne inden han stilte den hen til hende og smnilte drilende "komme nu
jeg har nok penge sagde han drilende og lagde hans egne hånd på bordet
i det han kaldt på en tjene for mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:46

Blair skulle lige tænke over om hun ville have en mere. Hun skulle til at svare nej, da han sagde at han havde penge nok og kaldte efter en tjener. Hun nikkede bare til ham og smilte stadig.

"Jeg siger så ja, kan jeg se."

Hun lagde hendes hænder oven på hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 20:51

han smilte til hende og tømte hans første krus øl
han fik lidde en lille hovedepine af det men den var hurtige væk
i det han fandt sin nye øl frem og lagde den anden ved
siden af hende mens han smilte drilende til hende og
talte så "skal vi lave en kamp om hvem der kan drikke
mest og vinderne besteme hvad den anden skal gøre for ham eller hende"
sagde han drilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 21:03

Blair tog imod øllen og stilte den mellem hendes hænder, som hun havde trukket en smule tilbage imod hende. Hun lagde hovedet en smule på skrå og så tænksom om, efter han havde spurgt efter et væddemål.

"Okay, jeg er frisk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 22:27

"nogen ider til vædemålet" svarde Arason og sende hende
et lille smil inden han lagde sin hænder om kruset han smilte
til hende og vente bare på hvad hun ville svarde imens
han smilte til hende han havde ikke selv en ide til det i nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 22:32

Blair nikkede, hun havde en enkelt idé.

"Hvad med at vi ser hvem der kan drikke ud først. Den der vinder må bestemme noget den anden skal gøre?"

Hun så på ham med et smil og ventede på at han ville svare. Hun synes det lod som en god plan. Hun var dog næsten sikker på hun vile tabe det væddemål alligevel. Men det var da en sjov tanke han havde fået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 22:40

"iorden" svarde han og smilt drilende til hende imens han
skulle til og skåle med hende "klar parate start" svarde han
og smilte til hende på en drilende måde imens han skålet
med hende//sorry har ikke så meget krea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 22:44

Blair tog glasset op da han gjorde klar til at drikke. Hun lod glasset sidde mellem hendes læber. Hun begyndte at drikke da han sagde start. Hun mærkede den gyldne væske strømme ned forbi hendes smagsløg og ned gennem brystet. Hun elskede simpelthen at drikke øl, det var så fantastisk at noget så eneklt, kunne være så fantastisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 22:48

det hele begynde med og svimle lidt for ham da de begynde med og drikke
han viste ikke hvordan det kunne lade sig gøre men han tog kun to tåre
da han var nøde til og sætte den fra ham da han begynde med og blive meget beruset han kunne ikke drikke mere det var som om han havde fåede noget der var så stærket at han ikke selv kunne besteme han rækket hans hånd op og multe "du vinder" imens han mærket alkoholen tag over

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 22:56

Blair havde ikke set at han var stoppet. Så hun blev bare ved. Og det skyldtes i at hun blev fuld. Men ikke så fuld at hun ikke ville kunne huske var der var sket dagen efter. Hun ville dog stadig være nogenlunde svimmel og gøre ting som ikke helt var passende. Hun stilte glasset og så på ham. Han havde ikke drukket ud. Hun greb ud efter glas.

"Må jeg få det?"

Man kunne godt høre hun fuld, men også at hun ikke var vildt fuld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 23:07

"ja det må du godt" svarde Arason og var helt væk af alkoholen der
var i hans mave han hikket og skubet den over til hende
mens han kiget på hende han var virklige blivet beruset men hvordan
kunne det lade sig gøre der kom et til hik fra ham imens han smilte til
hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Gæst Tors 3 Jan 2013 - 23:12

Blair tog imod glasset og tømte indholdet i det og skubbede det tilbage på midten af bordet. Hun rejste sig og gik hen til, hun tog fat i hans ene hånd.

"Du.. Skal danse med mig."

Hun kunne tydeligt mærke at hun ikke skulle have drukket dem så hurtigt. Det fik hende til at gøre ting hun ikke burde gøre. Hun så afventende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i not get one days peace or what//blair// - Page 2 Empty Sv: Can i not get one days peace or what//blair//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum