Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Well, i have heard of you//Dust// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Well, i have heard of you//Dust// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well, i have heard of you//Dust// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Well, i have heard of you//Dust// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Well, i have heard of you//Dust// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Well, i have heard of you//Dust// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Well, i have heard of you//Dust// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well, i have heard of you//Dust// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Well, i have heard of you//Dust// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Jake
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Sasha
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Renata
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Lenore
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Genevira
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Celenia
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Taliia
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Madelena Gray
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 
Katrina
Well, i have heard of you//Dust// Voteba13Well, i have heard of you//Dust// Voteba14Well, i have heard of you//Dust// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Well, i have heard of you//Dust//

Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 17:49

T: Om aften to timer før midnat
S: gydernes skygger
V: Køligt og blæsende
O: Skygge og mørke
P: Sorte jeans, en lang sort top og et par slidte gummisko

I gydernes skygger, i den mørkeste krog i den tomme og forladte gyde stod Usha, hun stod op af en væg med en smøg i hånden som hun tog et hvæs af, af og til, i den anden hånd havde hun et styk foldet gult papir, hun stod med et lumsk smil på læben, hun havde stået der i godt tre timer nu bare ståede og smilet lumsk mens hun bare utallige gane havde foldet papiret ud og kigget på indholdet og et endnu støre smil kom frem

Hun havde sine normale sorte jeans på og en sort lang top, hun bar sine slidte næsten ikke fod venlige sko på, hendes føder var slidt opbda der var gået hul i bunden af dem og hvor hun trådte støtte hendes hud som var frit mod jorden og flåede endnu mere hud af en der allerede var, men hun stod ikke og holde pause og ømmede sig over sine føder, nej, fordi hun havde kigget på indholdet på papiret var fordi der var gode penge i det, hun skulle finde en mand, en mand ved navn Dust, og vid hun bragt ham levende ville hun få en dusør, hun havde brug for penge hun havde brug for de penge, hun kiggede lidt rundt og tog et hvæs af sin smøg igen og pustede en røg ring ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 18:07

I efterlysningen var der et billede af en bleg gut med et blodigt rødt ar ned af højre side af hovedet lyseblåt himmelblåt hår og følelses forladte øjne han så voldsomt aggressiv ud og i forklaringen stod der at han var yderst farlig for sine omgivelser og sædvanligvis bar 5 daggerts i et sort bælte med et stort dødningehoved bæltespænde sort løst tøj af stærke fibre en blå rejsekappe samt 2 sværd der var lige så lange som han selv var høj og hvis man støtte på ham skulle man udvise stor agtpågivenhed da denne Dust ikke veg tilbage for at angribe og dræbe hvis han fik mulighed for det!

Med et bevægede en skikkelse sig gennem skyggerne med hætten på den blå rejsekappe over hovedet og hvis man havde læst forklaringen i efterlysningen igennem var der ingen tvivl om at denne skikkelse var Dust den blå rejsekappe og de 2 sværd på hans ryg afslørede ham tydeligvis det ene var et skarpretter skarpt nok til at skære gennem sten det andet lavet af hajskin og med bladet bundet ind! Dust havde en smøg i munden og han registrerede tilstedeværelsen af en anden skyggedæmon da han passerede den gyde Usha stod i men han fortsatte bare frem af han var vant til at folk af samme race som ham var ude efter ham så han valgte at ignorere hendes tilstedeværelse og bare fortsætte sin bevægelse gennem disse mørke gyder!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 19:45

Usha kiggede ud af den tomme gyde hun så noget en skikkelse, skikkelsen så bekendt ud, hun follede det gule papir ud og kiggede på det, *Yep* det var ham, det var denne Dust, penge bomben som hun skulle have fat i, hun kunne tydeligt mærke han var skyggedæmon, et ondt smil brede sig på hendes læber da skikkelsen gik forbi gyden, den gyde hun var i, hum rettede sig op så hun ikke stod op af vægen mere men stod helt af sig selv, hun tog et hvæs af sin smøg som hun havde trygt i sin hånd og gik stille hen mod skikkelsen, hen mod Dust.

Hun gik stille og roligt efter ham som om hun ikke ville ham noget, en tilfældig forbipasserende men det var hun langt fra, hun var på jagt, man kunne se det i hendes følsesløse øjne som stirrede tomt på hans nakke mens hun gik bagved ham et par meter fra ham, hun startede med at batragte denne Dust så hun kunne få et ordenligt indblik af ham inden hun tog ham til fange og bragte ham til dem der vil have ham, hun var lydløs udover de gang hun pustede ud efter hun havde taget et hvæs af sin smøg, hun smilede lumsk i mørket bag ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 20:05

Hvis hun bare kunne se hans ansigt nu hvordan det følelsesløse ansigt smilede i galskab han kunne mærke at hun fulgte efter ham studerede ham som en jæger studerede sit bytte og han var euforisk ved tanken om at møde en skyggedæmon fra fortiden han var vant til dem fra hans tid som kunne skyggevandre skyde med plasma våben og som ikke tøvede med at angribe ham hvis de fik muligheden for det mens hende her bare fulgte efter ham som om hun ventede på det rette tidspunkt at slå til!

Dust passerede en gyde mere og hans øjne så kort ned af den og mens han gik videre ventede han til han kunne mærke at hun var lige ud for den ved at bedømme afstanden mellem dem og sammenligne den med hvor langt han var fra gyden af efter han havde passeret den! Da han bedømte at hun burde være lige ud fra den smed han sin smøg fra sig forsvandt for hendes øjne som et spøgelse og dukkede kort efter op lige bag ved hende greb om hende med en hånd foran hendes mund og tvang hende ind i gyden!

"Hvorfor følger du efter mig hvad vil du med mig siden du finder grund nok til det?" hviskede han i hendes øre med en isnende kold stemme!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 20:55

Usha gik stille med øjne fast låst til hans nakke, nogen gange kiggede hun også nogen andre steder hen mest for lige at tjekke op på om der mon var nogen andre om der var andre efter ham, det håbede hun ikke for deres ejen skyld han var hendes og ingen andres, hun ville have de penge og dem fik hun kun ved at ham hjem i et stykke så hun ville helts ikke rive ham fra hinanden midt i en kamp om ham hvor de trak i hver deres ende.

Hun kiggede forud igen men da hun kiggede var han der ikke han var pist forsvundet hun havde overhovedet ikkr lagt mærke til det, dammit... Hun havde sluppe ham ud af syne og hun var så tæt på, hun stoppede op og kiggede rundt, hvordan kunne han bare være forsvundet, *skyggdæmon* selvfølgelig der var mørkt og der var skygger enten gemte han sig eller så var han bare løbet, men lige som hun skulle til at gå videre for at lede efter ham, blev der lagt en hånd for hendes mund og hun blev tvunget ind i en gyde som havde stået lige ved siden af men ikke havde tænkt et sekundt over, hun sparkede og prøvede desperat at få hans hånd væk fra hendes mund, hendes øjne var grebet af panik et øje sekundt og forsvandt igen men den tid det havde været oppe var nok tid til at han kunne havde set det.

Hun gøs af han kolde stemme i hendes øre og prøvede stadig at få hans hånd væk desperat, hun kunne jo ligesom ikke svare ham vis han havde en hånd foran hendes mund, hun bed hårdt i et lille luns hud hun kunne få fat i ved at bide i hans håndflade, hun hårdt til og hendes øjne var følelsesløse og tomme og de stirrede direkte ind i hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:17

Dust fjernede sin hånd da hun begyndte at bide og han undgik hendes blik han vidste stadig ikke hvad hendes evne var det kunne være hvad som helst lige fra noget med hendes øjne til noget fysisk eller psykisk baseret så han måtte tage sine forholdsregler han greb fat i hendes arme og løftede dem op i en lås så hun stod på en akavet måde og stilte sig så der kun var et minimalt mellemrum mellem deres kroppe så hun ikke uden videre kunne sparke ham i skridtet men stadig kunne jogge ham over fødderne eller lose ham en over skinnebenet!

"Nu gætter jeg bare men du har vel tilfældigvis ikke brug for penge vel?" spurgte han roligt "Og så fandt du en dusør seddel med en lokkende ubegribelig stor dusør på en fyr du skulle fange levende og du tænkte at det lød da som noget der kunne klares i en ruf? Eller kunne det være af en anden grund du forfulgte mig?" hans kolde følelses forladte stemme var som en kniv mod ens øretrommer selvom han kun hviskede for at undgå at tilfældige forbipasserende skulle lægge mærke til dem inde i mørket!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:38

Lige da han fjernede sin hånd fra hendes mund så hun sit snit til at stikke af, hvorfor hun ville stikke af... Hendes plan var gået i vasken ville havde listet sig ind på ham og havde fanget ham, men det var blevet omvendt, da hun skulle til at løbe tog han fat i hendes arme og løftede dem op i en lås, hun stod ikke behageligt den måde han holde hende på gav hende en akavet stilling, hun prøvede at stille sig i en anden mindre akavet stilling men hun kunne ikke røre sig, hun kiggede på ham med et koldt blik da han rykkede tæt på hende så der ike var langt fra dem, hun prøvede at komme fri fra hans greb.

Hun grinte hånligt da han lagde et forslag til hvorfor hun fulgte efter ham, han havde helt ret, det havde han hun manglede penge og penge fik hun af at aflevere ham, hun kiggede koldt på ham og holde straks op med at grine, hun løftede sin fod og i en hurtgt og hård bevægelse joggede hun ham hårdt over foden, hun følte sig fanget og det kunne hun ikke lide, vis man kiggede på hende kunne man se en anelse panik i hendes øjne hun kunne ikke lide det her, det gjorde... Hende utryg... Hvad var hun ved at blive hun var begyndt at føle, men lige meget hvor meget hun prøvede at skjule det hjalp det ikke meget og panikken i hendes øjne sad der stadig og brede sig langsomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:52

Dust trak sig ikke da hun joggede ham over foden men det gjorde stadig ondt på ham så han rykkede let i hendes arme så det gav et jag i hendes skuldre for at give hende en ide om at hun ikke stod i en position hvor hun bør angribe ham
"Av for pokker skøre kvinde det er da højest uvenligt af dig at træde folk over fødderne!" sagde han roligt og løftede kort sin fod for at dreje lidt i den så smerten hurtigere kunne fortag sig før han plantede den solidt på jorden igen!

"Hør jeg gider ikke at blive fanget i dag og jeg kan godt lide dig du virker livlig så jeg har et forslag til dig eller det er nu mere en job stilling!" sagde han roligt og smilede skummelt "Hvad siger du til at arbejde for mig du får fuld betaling mad hvis du vil have det og hvis du ønsker dig noget kan vi snakke om det måske kan jeg skaffe dig det!" Dust virkede dybt seriøs og det virkede som om han slækkede lidt på den lås han holdt hende i for at sikre sig at hun kunne tale frit!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 22:10

Hendes ansigt fortræk sig i en svag smerte og hun ømmede sig en smule, hun kiggede på ham og prøvede stadig at komme fri, hun kiggede undrende over hans rolige sætning, "slip mig" sagde hun bestemt og koldt og kiggede på ham.

Kunne godt lide hende ahva for en fisk, hun stod helt stille og kiggede på ham undrende, hun grinte hånligt inden hun plantede en spyt kladt lige i hovedet på ham, "som om jeg på nogen måde vil arbejde for dig om det så gav gode penge" råbte hun direkte i hans hoved og prøvede desperat at komme fri og væk fra ham, hun skulle ikke være der mere

//sry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jan 2013 - 13:17

Dust rystede roligt på hovedet af hende mens hans hale kom frem fra dens gemmested under hans tøj med en kniv halen snog sig op af hende som en slange vis hoved var en kniv og stoppede ved hendes skulder som ville den angribe hendes strube derfra!

"Du burde måske have overvejet det jeg er ellers en god arbejdsgiver og du kunne have blevet langt stærkere ved min træning!" sagde han roligt mens hans hale lavede et tyndt snit i hendes skulder så det ville skabe et ar når det healede igen "Et lille mærke som tegn på at du er en af dem der slap væk!" Dust slap hende og begyndte at gå sin vej da hun ikke længere havde hans interesse!

//Det går nok Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jan 2013 - 18:56

Usha kiggede på hans hale som dukkede op under hans tøj med en kniv og snoede sig op til hendes skulder, hun skævede til den og gik så helt i stå, hun kiggede på hende og panikken og angsten for ham dukkede op i hendes øjne, det var ikke længere hende der havde kontrollen, ikke længere hende der dominerrede, ikke hende som var stærkest han havde taget over og det havde hun ikke regnet med, hun havde troet det bare var a piece of cake, men han var anderledes, hun sank en klump

Hun kiggede på ham, åh... hun skulle havde sagt ja til hans jobtilbud, det kunne havde givet hende penge og hvordan skulle hun leve nu, hun var lejemorder men der var ingen der kom med noget, men det var for sent at takke ja, hun skulle havde sagt ja for starten... En lille tåre som dog lige kunne ses gled ned af hendes kind, hun kiggede med sine uskyldige øjne på ham, hun kunne ikke bruge sin evne men det var heller ikke det hun ville, hendes øjne... de bede om hjælp, de bede ham om hjælp, han havde givet hendes skulder et snit, hun faldt på knæ da han slap hende og tog sig til skulderen, hun kravlede ind i skyggen hvor hun gemte sig op af en mur, hun var ikke så stærk som hun troede, det var bare noget hun havde bildt sig selv ind, hun kiggede tomt ud i luften men vende sine øjne mod ham som han gik, hun trak sine ben op til sig og hold om dem og kiggede så ned i jorden, mon.. hun rystede på hovedet, nej det ville hun ikke spekulere på...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jan 2013 - 19:15

Dust stoppede roligt op og så på hende selvom hun var gemt i skyggerne så han direkte ind i hendes øjne og han var ligeglad med om hun kunne noget med øjnene eller noget hans smukke følelses løse øjne så den svage lille tåre der gled ned af hendes kind den hjælp hendes øjne bedte ham om og Dust vidste nu at han var nået ind til hende på en måde hun måske ikke selv havde prøvet med nogen anden og det fik ham til at reagere som han nu gjorde! Han rakte roligt sin hånd frem mod hende som et tilbud om at komme til ham og søge hans tilbud ikke for at hånde hende eller tvinge hende til at føle sig ydmyget men dette var ren og skær tilbud om at acceptere det hun følte lige nu og bruge det til at blive stærkere!

"De følelser du har lige nu er helt naturlige de fleste jeg har stødt på er gået i panik de har grædt og bedt mig om nåde da de indså at min ondskab og styrke var mere end hvad de selv kunne klare!" sagde han roligt og blev stående med hånden frem mod hende for enden af gyden "Men du indså at jeg overtog situationen og at jeg var stærkere og ikke ville vige fra at tage dit liv! Mit tilbud står ved alt hvad du skal gøre er bare at tage min hånd og følge med mig så vil jeg give dig hvad jeg har at tilbyde dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 18:04

Hun kiggede op da han var kommet tilbage og nu stod med hånden rakt frem mod hende, tilbudet stod stadig fast åbenbart, men hun vidste ikke om hun ville tage i mod det... hun havde sin stolthed.. han havde ikke helt slået den ihjel, hun havde aldrig arbejdet for nogen... hun ville ikke arbejde for nogen.. og slet ikke for ham... der var stadig en masse penge i ham... hendes ansigts udtryk ændrede sig da hun hørte ham ham sige at han var stærkere.... hvabehar... det kunne godt være han lige havde fået hende til at trille en tåre... men hun havde stadig sin stolthed, hun havde dog arkendt at han var stærkere end hende men det skulle ikke forhindre hende at sige ham imod eller sætte ham på plads... hun for op fra sit hjørne tog om hans hals og holde ham op mod muren i et fast greb, "jeg vil aldrig modtage dit tilbud om et job... aldrig" et lumsk smil brede sig på hendes læber.. og får at sætte prikken over iet kyssede hun kort hans kind og slap ham, hun trådte væk fra ham og gik så hurtigt ud af gyden... men nok ikke hurtigt nok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 20:55

Som et spøgesle skyggevandrede han igen, og forsvandt fra det sted hun havde efterladt ham for så at dukke op ved siden af hende, med sit skarpretter sværd i hænderne og bladet lige foran hendes strube "Fint så det betyder jo så at du stadig er for stolt til at indrømme, at du godt kunne bruge en hjælpene hånd fra din races efterkommer!" sagde han ondskabsfuldt "Ser du jeg er ikke fra denne tid af, jeg kommer fra en tid hvor kaos hersker, og når jeg siger jeg er stærkere end dig er det fordi jeg er vant til langt større fare, trusler, og modstandere end du er! Med mine evner og tankegang, burde jeg kunne nedlægge dig uden problemer!" Dust smilede koldt og så op på hende med et uhyggeligt sindssygt ansigts udtryk, der kunne skræmme farven ud af håret, på de fleste normale mennesker der ikke var vant til at se dette uhyggelige syn. Hun havde i den grad ikke med en nybegynder at gøre, Dust var en højt udviklet dræber maskine, og man havde ikke lyst til at kæmpe mod ham når han var kamp lysten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well, i have heard of you//Dust// Empty Sv: Well, i have heard of you//Dust//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum