Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Dragom peak is like a home (Nille=privat)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Dragom peak is like a home (Nille=privat)
Gæst- Gæst
"Jeg har set mange øjne, dine er ikke noget specielle." Hun smilede lidt mere hånligt, end uskyldigt. Hun ville ikke lade ham vinde så let. Sådan var hun ikke.
Kuldegysninger bredte sig da han sagde noget... Hun seriøst ikke forstod. Men hun ville stadig ikke lade ham vinde.
"Beklager, jeg er ikke sammen med hvem som helst." Rettere sagt, hun var kun sammen med en der faktisk elskede hende. Det var tydeligt at denne mand ikke gjorde. Hun spærrede øjnene lidt op da han tog sin jakke af, og prøvede at få den bag hende. Hun gjorde intet. Men fik den ligegyldige facade op igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Stop." Hendes stemme var stærk på trods af det der skete. Hun lagde mærke til alt hvad han gjorde, og det irriterede hende grænseløst.
"Nej, du er en vampyr. En vampyr der skal lade mig være i fred... Jeg er ikke bare skammer." Eller dæmon. Men hun kunne ikke sige det sidste. Hans ord var fulde af længsel hvilket ikke gjorde hende... Roligere. Nærmere mere panikslagen. Hun gav endnu et klynk fra sig, og så ham i øjnene da hans ansigt var ved hendes igen... Og overraskende tæt.
"Hvad er det du har gang i?" Hendes stemme var hviskende, og en skælven af frygt var der.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg stritter imod fordi jeg aldrig har været sammen med en sådan... Og fordi det føles forkert. Jeg kender dig knap nok, og jeg har tænkt mig at gøre det med en der elsker mig... Og at jeg elsker ham." Hun sank en klump. "Men hvorfor ønsker du overhovedet at være sådan sammen med mig?" Hun undgik bevidst ordet 'sex'. Hun mærkede et spjæt i sig da han lagde en hånd på hendes ved hjertet. Hans ord overraskede hende mere.
"Du vil ligefrem blive min kriger?" Hun kunne se i hans øjne han var nervøs.. Hvorfor? Hun så forbløffet på ham.
"Hvorfor?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"David... Manden du kæmpede imod?" Hun så spørgende på ham. Hun lagde hurtigt mærke til at hun stadig havde hænderne på hans brystkasse da han nussede hendes hånd.
"Fordi det ikke giver nogen mening. Hvorfor vil du være min kriger? Hvorfor ville du vække en følelse jeg aldrig har prøvet før?" Hun mente at hun ikke havde prøvet det før... Men ja, hun havde kun været dæmon i en uge.. Og levede sit liv i en uge. Vågnet op i en gyde, og en sorthåret pige... Nej! Hun måtte have den tøs ud af hovedet!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så du ønsker bare at komme i seng med alle de piger du kan?" Hendes stemme var hård, og øjnene blev kolde. Hun tog hænderne væk fra hans brystkasse, og lagde armene over kors.
"Fint, jeg bliver." Hun veg ikke væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor tvang du mig så til at føle begær efter dig?" Hendes stemme var ikke hård.. Mere forsigtig, og tøvende. Hun mærkede på ham at han ville rykke hovedet væk, men hun lagde hånden på hans nakke for at stoppe ham. Hun smilede en anelse drillende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tja, det er vel sandt at jeg var det... Men kun fordi at hvis jeg ikke er... Så er jeg et let bytte." Se ind i fremtiden, tja, det lød meget sejt.
"Ikke gud, men gudinde. Vi skammere er for det meste kvinder... I hvert fald de rigtige af os." Hun vidste ikke hvor den viden kom fra, men den var der. Den viden var muligvis heller ikke sand, så hun ville ikke holde fast i den viden. Hun rynkede lidt på panden da han sagde det til sidst... Og blev overrasket da han tog en kniv frem. Han skar det genmen hans trøje, og lidt af hans hud... Hun så på såret.
"Det kunne jeg ikke finde på... Jeg ville selv stikke dig ned, hvis det endelig skulle være." Hun trak på den ene skulder, og tog hånden væk fra hans nakke for at give ham plads. Hun havde stadig ryggen mod muren.
Sidst rettet af Nille Fre 1 Nov 2013 - 8:47, rettet i alt 3 gange
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Skal du ikke have din jakke tilbage?" Spurgte hun, og så efter ham. "Og du ved slet ikke hvad mit navn er..." Hun rystede på hovedet, og sukkede igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen, okay så... Tak." Hun smilede skævt. "Hjertet er en organ, søde." Hun lagde hovedet på skrå, og smilede uskyldigt, og en anelse sødt. "Uanset hvad så er mit navn Nille." Hun gav ham simpelthen frivilligt hendes navn. Hvorfor ikke? Manden tilbød hende jo at være hendes kriger.
"Vækker noget i dig?" Hun grinede kort. "Og hvad vækker jeg så i dig?" Hun rystede lidt på hovedet af ham. "Jo, bare sig frem."
Hun så oprigtig interesseret ud. Det smil han havde fremme gav hende kuldegysninger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gå hen til det hotel hun boede på, i hvert fald midlertidligt boede i, og tænke... Hun sukkede, og bed sig kort i underlæben. Hjælpe vampyrer... Men de dræbte jo... Men det gjorde hun jo også selv... Arh! Hun måtte tænke over det efter hun havde sovet. Hun tog sig til tindingerne, og masserede dem kort. Men så kom der en slags blå tåge om hende, og hun var hurtigt ude af tunnelen. Hun så sig kort omkring da tågen forsvandt, og hun stod ved gaden udenfor hotellet... Og gik ind.
//Ouuuut.//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Home But Not Alone.~Nille~
» This is my way to live //Nille privat//
» mødes igen //Privat Nille\\
» i am not helping you i just need answer//Nille og Sean privat//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine