Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
The Past//Matic
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The Past//Matic
Han så på hende. Han forstod det virkeligt ikke til hende. Han vidste ikke hvorfor men det her gjorde ondt, det her gjorde sindsygt ondt at hun stod og svinede ham til ved at kalde ham for en løgner. Han kiggede på hende. Han kunne ikke lade være med at tro hende.
''Okay... måske har du ret... Men jeg kan virkelig ikke huske det... jeg kan ikke huske andet end hvad der er sket det sidste halve år af mit liv...''
Han sank sammen på bænken gemte sit ansigt i hans hænder og et stille hulk kom over hans læber.
Gæst- Gæst
"Okay, jeg tror dig Matic men du skal vide en ting, jeg lyver ikke om det her".
Hun var kravlet hen og havde sat sig foran ham og sagde den sidste del mens hun så ham i øjnene eller i hvert fald der hvor hun havde en idé om hvor de var. Stille lagde hun sin hånd på hans knæ og gav det et lille klem.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Han smilede roligt. Han kunne ikke lade være med at give hende et komliment og måske virke en smule flirtende det lagde bare et sted gemt i ham og han havde lagt mærke til at det nogle gange dukkede op til overfladen. han kiggede roligt på hende mens han sendte hende et smil
''Men egentligt må jeg være heldig, da det at have mistet en pige som dig, må være forfærdeligt.''
Han sendte hende et varmt smil. han ville ikke være et svin mere han var meget skiftende og der skulle ikke emget til at bløde ham op, nu håbede han bare ikke at hun havde det alt for skidt med at han komplimenterede ehnde.
Gæst- Gæst
Hun så på ham med et lille smil, hun havde ikke tænkt sig at fortælle ham om det var en god eller dårlig ting både fordi hun ikke havde lyst men også fordi hun ikke selv kendte svaret på det endnu. Alane sad forsat bare på jorden foran ham, hendes hånd stadig placeret på hans knæ men efter lidt tid fjernede hun den og lagde den i skødet sammen med den anden. De grønne øjne så stadig op på ham og et let smil lå Over hendes ansigt. Et let grin kom fra hende, hun kunne ikke gøre for det.
"Jeg ved det ikke. Det er første gang jeg ser dig efter og der er alligevel sket mange ting for os begge to på det tid der gik"
Alane opfattede ikke rigtig at det var et kompliment og selv hvis hun gjorde reagerede hun ikke negativt. Let bed hun sig i læben mens hun så på ham. Smilet brød dog hurtigt frem igen.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Han sendte hende et ganske stille og roligt smil. Han kunne ikke lige se andre grunde til hvorfor han ellers skulle have ændret sig meget lige pludseligt. Han smilede stille og roligt til hende og blev lidt trist over hun ikke virkedet il at fange hans kompliment.
''Er denne verdens kvinder bare sådan at i ikke tager imod komplimenter?''
Han sagde det grinende. han kunne ikke lade være med det, han rystede lidt på hovedet af sig selv, mens han kiggede roligt rundt. Han havde godt kunnet lide hendes hånd.
''Men hvis jeg har ændret mig er det så til det bere?''
Gæst- Gæst
Hun satte sig stille anderledes så hendes ben nu var strakt ud under bænken i stedet for at være foldet under hende. Hænderne forblev dog i skødet på hende mens øjnene gled op på himmelen. Natten havde altid tiltalt hende skønt det nu ikke var hendes element eller hvad man nu end skulle kalde det. Hun var ikke et natdyr. Øjnen landede dog på hans igen og hun smilede stille til ham men det blegnede dog da hans ansigt viste den tristhed han følte.
"Undskyld... Jeg har bare aldrig været god til det med komplimenter"
Alane kløede sig forlegent i nakken mens hun stille kiggede ned på hendes hænder som hun stille vred dem. Hun kiggede stille op på ham med et lille smil.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede roligt. Han vidste jo at livet ikke var sådan at livet ikke altid var som man ønskede det og dette var endda på trods af at han aldrig havde haft det super svært. Han smilede roligt til hende og kiggede rundt da hun blev forlegen.
''Det er helt okay... Det er måske også underligt at en du siger er din gamle elsker giver dig komplimenter?''
Han smilede roligt til hende og lagde en hånd på hends knæ som hun havde gjort det tidligere. han smilede roligt til hende
Gæst- Gæst
Nu var det ikke lige det Alane havde den største erfaring med men her på det sidste havde hun oplevet det i en stor grad hvilket gik hende på. Hun ville bare gerne være den samme gamle smilende og søde pige som hun havde været i stedet for det hun var nu. Ked af det, aggressiv og forvirrende. Hun sukkede let da hun sad i sine egne tanker men hurtigt rystede hun dem af sig. De grønne øjne så stadig op på ham selvom de et kort øjeblik havde været helt tomme.
"Det syntes jeg nu ikke, han skal have lov til at komplimentere mig selv hvis det er en Eks, alle har ret til at sige hvad de mener"
Alane så på ham med et lille men varmt smil. Hum blev lettere overrasket over han lagde hånden på hendes knæ men hun flyttede den ikke. Hun så bare på ham i stedet for, det lille forsigtige smil lå stadig på hendes læber.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"jamen det er jeg meget glad for at høre."
han smilede ganske roligt til hende og han flyttede heller ikke hånden fra hendes knæ fordi han følte at hun var en smule ubekvem ved situationen, hvilket han ikke synes var særlig heldigt for hende. Han kunne nemlig godt lide folk smilte og hendes var særligt godt og dejligt at se på.
"Jeg kan godt lide dit smil."
Gæst- Gæst
"Det var da heldigt"
Alane så på ham og kom med et lille grin. Hun blev dog forlegen atter engang da han komplimenterer hendes smil. En let rødmen lagde sig over hendes kinder. Men det forsvandt hurtigt igen.
"Mange tak skal du have... Men sig mig engang Matic, hvad laver du så nu?"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede roligt til hende, et lille varmt smil sad på hans læber. Han kunne ikke lade være med at synes det her var meget hyggeligt. Hun var en meget sød pige at snakke med det kunne han ikke komme uden om så at han engang havde elsket hende kunne han skam sagtens forstå. Han kiggede ganske roligt på hende.
''Ej men det er det virkeligt... det gør en varm... Jeg forsøger at finde et arbejde.''
Han smilede roligt til hende og nu flyttede han sin hånd fra hendes knæ, men han gjorde det ved bare at trække den til sig sådan at hans fingre gled hen over hendes knæ. han kunne ikke lade være med det
''Og hvad laver du?''
Gæst- Gæst
"Jamen tak skal du da have igen og jeg er da glad for at du syntes om det"
Hun så forsat smilende på ham. De grønne øjne faldt på hans hånd da den gled ned over hendes knæ. Kuldegysninger spredte sig over hendes krop men dt var ikke til at sige om det var grundet berøringer eller den massive kulde som havde lagt sig over parken. Hendes hud var silkebløde og meget rar at røre ved men samtidig var den enormt kold.
"Lige for tiden handler det om at overleve og ellers så passer jeg egentlig bare mig selv"
Og så er jeg leder af alle Shapeshifters.. Denne tanke kørte gennem hendes hoved og hun havde egentlig ikke selv vænnet sig til den endnu.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
''altså burde du så ikke give mig et kompliment også?''
Han grinede lidt mens han kiggede på hende, han kiggede på sig selv lidt og trak så jakken af sig selv og gav hende den. Han lagde den bare i hendes skød. Han smilede venligt til hende.
''Tag den nu på, du fryser jo helt vildt.''
Han smilede venligt.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke, burde jeg det?"
Hendes øjne var fyldt med et drillende glimt og det samme var hendes stemme. Alane kiggede stille på den jakke han atter engang prøvede at få hende til at tage på. Hun kom i tanke om noget, stod det tilbud mon stadig åbent?
"Står tilbudet stadig åbent om at du vil tage mig med hjem til sig og rense mit sår?"
Hun kunne næsten ikke lide at spørge men nu havde hun gjort det. Underbevidst begyndte hun at sidde og pille ved hans jakke mens hun forsigtigt så på ham.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han grinede bare igen, mens han roligt kiggede på hende. han var meget usikker på sig selv. Han vidste ikke lige hvad han skulle sige, men selv om dette var sådan i hans hoved virkede han rolig ud ad til hvis man altså ikke var god til at læse folk.
''Ja selvfølgelig, men tag nu jakken på først.''
Han smilede venligt til hende og pludseligt virkede han glad igen. han rejste sig op og rakte hende en hånd. Han boede bare på et værelse på en kro da det var alt han kunne skaffe, med de få penge han tjente, men han regnede med at kunne få noget større engang.
''altså det er bare et værelse på en kro...''
Gæst- Gæst
Hun smilede stille og strøg atter engang det hvide pandehår ud af hendes øjne og så stille op på ham med et lille smil atter på læberne. Hun kunne godt se hans nervøsitet men hvorfor var han mon nervøs? Ville han i virkeligheden ikke have hende med hjem til ham eller hvad var det der var galt? Let lagde hun hovedet på skrå og betragtede ham lidt, hun prøvede nærmest at regne ham ud men det kendte hun ikke den nye Matic nok til at kunne.
"Okay okay mor"
Hun så på ham med et drillende smil og et ligeså drillende glimt i øjnene. Roligt tog hun imod hans hånd og kom derved op at stå. Hun børstede den værste sne væk og to derefter hans jakke på. Alane kiggede på ham med et dejligt og imødekommende smil.
"Det er da også helt fint"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede roligt. han stod lidt efter hun havde kaldt ham for mor og kunne ikke lade være med at rødme, mest af alt fordi han jo åbenbart havde virket som en mor, hvilket han da syntes var utroligt pinligt. Han kiggede lidt på hende og forsøgte at forstå hende...
''Synes du virkeligt men det lægger også tæt på heldigvis.''
Han smilede roligt til hende, mens han bare begyndte at gå, han overvejde at tage lidt alkohol at drikke når han kom hjem, men så alligevel hans krop var ikke så glad for alkohol, det fik noget der mindede mere om den gamle Matic til at komme frem.
''Kom bare med.''
Han smilede og inden længe var de nået kroen og op på hans værelse.
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke lade være med at smile drillende atter engang mens hun kiggede på ham men kort tid efter så hun op på himmelen igen. Hun havde til funderet over hvordan det var at være en stjerne, var det ensomt eller hvordan fanden var det? Et eller andet sted ville hun gerne prøve det og så alligevel ikke. Alane vendte opmærksomheden mod ham da han snakkede igen.
"Ja da ellers ville jeg da ikke sige det"
Alane så lidt lettere undrende på ham men kunne stadig ikke lade være med at smile til ham. Hun nikkede stille og begyndte at følge eget ham. Hendes fødder var efterhånden ved at blive helt Lilla men hun brokkede sig stadig ikke. Roligt gik hun op på siden af ham og trak jakken tæt om sig mens hun så ham i øjnene.
"Hvorfor skulle det ikke være godt nok at du boede på et kroværelse?"
Hun så lidt undrende på ham og lagde hovedet let på skrå mens hun betragtede ham.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Hvor ordene var kommet fra vidste han ikke helt at sige den slags til nogen var normalt ikke noget han gjorde, han vidste ikke lige hvad han skulle sige så han blev bare ved med at gå hvilket han gjorde ret så hurtigt. Han smilede stille til hende.
''Du havde måske håbet på at kunne gemme dig på dit eget værelse.''
Han smilede roligt mens han gik ind og han lukkede og låste så døren bag hende og gik hen og fandt nogle ting frem fra et skab og han gik hen til hende. han smilede venligt til hende.
''Sæt dig ned.''
Han smilede varmt, og tog jakken og hang den op
Gæst- Gæst
"Smukke? Hvor kom det lige fra"
Alane smilede stille og satte da tempoet op da han gjorde men hvorfor mon han pludselig gik så stærkt, var han blevet forlegn over det han var kommet til at kalde hende? Hun fulgte efter ham ind på kroen og kiggede sig omkring, den var helt Tom borset fra en krofatter som nok nærmere sov end passede sig arbejde. Alane kunne ikke lade være med at smile over dette.
"Hvorfor skulle jeg ville gemme mig?"
Alane lagde undrende hovedet på skrå men smilede drillende til ham mens hun så ham i øjnene. Hun fulgte efter ham ind på værelset og så sig omkring. Det så da meget hyggeligt ud det gjorde der virkelig. Hun lod ham roligt tage jakken og jorde så som han sagde og satte sig på kanten af hans seng. Hun kiggede på ham med et dejligt smil og begyndte så at vikle bandagen af igen.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede roligt til hende. Han kiggede dig lidt omkring, en smule usikker på hvad han mere skulle sige til hende. Han vidste ikke om han burde sige mere eller om han allerede havde sagt nok. han sendte hende et varmt smil.
''Hvis jeg nu blev for meget.''
Han smilede og gik hne til hende han hjalp hende af med bandagen, og han fandt så noget rensevæske frem og begyndte med meget blidt strøg at vaske hendes sår. han smilede varmt til hende imens.
''Tag en dyne eller en pude og bid i, hvis det er.''
Gæst- Gæst
Hun smilede stille og så forsigtigt op på ham, hendes kinder var en smule røde men hun prøvede dog hurtigt at skjule det med hendes lange hår. Kjolen lå omkring hendes fødder på jorden, den var virkelig lang til hende men den klædte hende dog også rigtig meget. Hun kiggede på den forslåede hånd som stadig blødte. Det var jo det der skete når man ikke kunne finde ud af at holde den i ro.
"Jeg tror nok nærmere det ville være mig der blev for meget"
Hun sagde det med et lille grin men der var dog også en alvor i det hun sagde. Sean havde tydeligvis fået for meget af hende. Hun virkede et øjeblik helt trist men rystede det hurtigt af sig. Den magt ville hun ikke give ham, hun ville ikke sørge mere over det der var sket mellem dem.
"Det klare jeg sikkert uden"
Det var tydeligt nemmere sagt end gjort. Med det samme han begyndte at rense hendes sår lavede hun en bevægelse der gjorde hun fik kradset ham over kinden så han blødte. Hun kiggede undskyldende på ham.
"Matic det må du virkelig undskylde"
Alane kiggede forsigtigt op på ham mens hun slikkede blodet fra sin finger væk hun ville heller ikke tørre det af i hans seng.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han griende lidt inden han gjorde klar til at rense ehndes sår. Han smilede bare roligt lige indtil hun sagde hun nok blev for meget og han rystede bare på hovedet af hende, og smilede. Han kiggede ganske roligt på hende da han begyndte at rense hendes sår.
''Argh...''
Han var kort lidt irriteret men så snart hun undsykldte forsvandt irritationen. han smilede roligt til hende og sendte hende et hjerteligt og varmt smil. han kiggede roligt rundt inden han tørrede det af.
''Bid sammen om noget så jeg kan gøre det færdigt?''
Gæst- Gæst
Hendes stemme var drillende men samtidig også rigtig forlegen. Dt var pinligt at han havde set hende rødme, det var jo ikke lige det hun var vant til at folk gjorde, komplimenterede hende. Hun var vant til at det var hende der havde de smarte replikker og hende som styrede legens gang men det var det ikke denne gang, nej det her var hans leg. Men hun kunne lide den, den var anderledes og gik ikke bare ud på at komme i hendes bukser.
Alane skannede sig og så derfor ikke rigtig på ham og hvis hun gjorde var det når han kiggede væk og så snart han kiggede på hende ville hun bide sig i læben. Men det havde bare gjort så ondt. Hun lænede sig op mod ham og tørrede blodet væk fra hans kind. Hendes fingre var silkebløde og dejlig varme. Hun sendte ham et undskyldende smil og fjernede så fingerne. Hun fulgte hans instruktioner og fandt noget af dynen hun kunne bide sammen om.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede roligt og han sukkede lidt smertende da hun fjernede blodet fra hans kind. Han smilede så ganske stille og roligt til hende bagefter og da hna kunne se hun havde gjort sig klar til at bide forsøgte han igen at rense hendes sår. da han så var lykkedes med at rense såret, fandt han noget vat som han lagde over såret, og så en forbinding uden om.
''Sådan nu kan du bare rende ud og lege igen.''
Han grinede flabet. han smilede og smed sig ned på sengen. Han lagde bare og kiggede op i loftet ikke fordi han ikke ville se på hende men han syntes nemt han blev for meget overfor hende og det ville han ikke.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Why have I never met you before? //Matic//
» I don't need you! - (Matic)
» æh hva så //Matic//
» Game's on ~ Matic
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata