Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
The Past//Matic
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The Past//Matic
"Haha meget morsomt mor"
Alane havde forsat en drillende tone i hendes stemme. Hun vendte sig om så hun nu sad mod væggen og med fødderne og benene lå udover hans skridt og den øverste del af lårene. De vejede ikke særlig meget men man kunne godt mærke noget vægt fra dem.
"Er det okay jeg har mine ben her?"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Han smilede roligt til hende og han blev en smule overrasket over at hun bare lagde sine fødder hen over ham. han smilede dog bare til hende og rystede lettere opgivende på hovedet af hende. han havde egentligt ikke noget imod det overhovedet, han fandt det bare morsomt
''Det er okay men hvorfor vil du gerne have dem der?''
Han smilede ganske roligt til hende mens han bare blev liggende og kiggede op i loftet men han kiggede engang imellem over på hende også. han smilede roligt til hende.
Gæst- Gæst
"Jeg kan også godt ligge dem et andet sted men jeg ville bare gerne have dem strukket ud i stedet for at side helt sammenkrøllet"
Hun kunne jo også bare have lagt sig ned ved siden af ham men hun var bange for det ville være alt for akavet.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Han smilede venligt til hende han kiggede over på hende og rullede om på siden så han bedre kunne kigge på hende. Han vidste ikke rigtigt noget om denne pige, men han følte noget var mellem dem, en eller anden form for forbindelse men hvad det var vidste han ikke rigtigt.
''Hvad laver du i din fritid?''
Han smilede roligt. han vidste ikke om hun overhovedet havde fritid men han ville da gerne vide hvad hun lavede i den.
''Og hvis du ikke har hvad kan du så lide at lave.''
Gæst- Gæst
Hun smilede stille til ham og betragtede ham blidt. Hun kunne stadig kende den gamle Matic i ham men samtidig var han så ny og anderledes hvilket hun også nød, hun nød at lære ham at kende. De havde intet vidst om hinanden sidst så mon ikke det her var sundt for dem. De grønne øjne forlod hans og søgte så rummet. Hun ledte efter noget at drikke men det eneste hun fandt var alkohol og hun kunne alligevel ikke lide at tage af det uden at spørge først.
"Jeg jager og ellers så udforsker jeg denne verdens mysterier og når ja så træner jeg også. Hvad med dig?"
Hun bukkede nu benene så fødderne var plantet mod madrassen og hendes bagdel var få centimeter fra hans krop. Hendes knæ hvilede nu stille mod hans hofte i stedet for. De grønne øjne betragtede ham med nysgerrighed, både angående om at det har okay hun sad sådan men også fordi hun gerne ville vide hvad han lavede i sin fritid.
"Jeg har skam massere fritid"
Hun sagde det med et lille grin i stemmen.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede roligt til hende. Han fulgte lidt hendes blik, men han vidste ikke hvad hun søgte og af en eller anden underlig grund så turede han ikke rigtigt at spørge hende om hvad hun manglede. han kiggede roligt på hende med et stille og legende smil.
''Lyder interessant...''
Han smilede oprigtigt og hans stemme var også ærlig fordi han virkeligt mente at han syntes det lød spændende., han forsøgte jo bare at begynde at passe lidt ind. Han smilede roligt til hende mens han mærkede hende noget tættere på isg.
''Hej.''
han smilede og grinte lidt.
''Jeg forsøger at passe ind her.''
Gæst- Gæst
Huk smilede stille og så forsigtigt på ham som hun lagde sig tættere på ham ved at rykke sig men hun rykkede ikke helt op mod ham. Let strøg hun noget at det hvide hår ud af øjnene. Den ellers så lange hvide kjole lå nu mere eller mindre så een kun lige dækkede hendes trusser dog var hendes trusser til fuld skue ved hendes bagdel. Hun tænkte ikke rigtig over det da hun ikke mærkede kulden mod hendes krop da det var så dejligt varmt her.
"Det er det også men det kan godt nok også være kedeligt"
Hun kiggede op på ham og smiler igen.
"Tror du man kunne få noget at drikke?"
"Og Hey?"
Hun kiggede lettere uforstående på ham men kunne ikke lade være med at smile til ham alligevel selvom hun ikke fortid hvad det Hey skulle til for.
Det var ikke noget hun var glad for at spørge om men hun var simpelthen så tørstig og hun kunne virkelig godt bruge noget at drikke.
"Det er da sikkert også meget klogt men bare husk hvem du er og at du aldrig må give slip på dig selv"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
''Noget at drikke? Jo nu skal jeg finde noget. Det var fordi du pludseligt var tættere på.''
Han smilede venligt til hende og fandt hurtigt et glas vand til ehdne som han kom tilbage til ehnde emd. han smielde og satte sig ned, men inden han gjorde det tog han hurtigt fast i hendes kjole og rettede den ud, så den dækkede som den skulle.
''se lidt anstændig ud min pige.''
Han sagde det grinende og legede endnu engang mor for hende han kunne ikke lade være med at have det underligt til måde.
Gæst- Gæst
"Ah okay, så er jeg med igen"
Som han kom tilbage mod hende satte hun sig mere op, hun kunne dog ikke lade være med at grine over hans kommentar omkring hendes anstændighed. Men lod ham bare trække i hendes kjole som egentlig bare resulterede i at hendes bryster blev mere synlige. Hun tog imod glasset.
"Jaja mor"
Atter engang kom der et dejligt grin fra hendes læber. Hun kunne godt mærke at han havde det lidt underligt.
"Er der noget galt Matic?"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
han smilede og satte sig ned og kiggede roligt på hende men det rlige blik blev hurtigt mere flakkende og undersøgte alt andet end hende, som om han forsøgte at undvige hende. han smilede ganske stille og roligt mens han gjorde dette og endte med at give op.
''okay der er noget galt... jeg er bare ubkvem ved at være sammen med en pige.''
Han smilede roligt til hende at få det sagt hjalp ham rigtigt meget. Han vidste ikke hvordan hun ville reagere overfor det han havde sagt til hende. han vidste slet ikke hvordan han selv regnede med at nogen ville reagere han var bare så sær omkring piger.
''Jeg er bange for at gøre noget galt...''
Han kiggede ned i sengen og rødmde
Gæst- Gæst
Hun stillede glasset fra sig og lagde sin hånd mod hans kind mens hun kiggede ham i øjnene, hendes blik var ikke et der havde ondt af ham men et der sagde at hun ville ham, at han skulle stole på hende og at hun gerne ville snakke med ham om alt mellem himmel og jord uanset hvad det end måtte være. Hendes hånd var dejlig varm og blød som den lå imod hans kind. Hun lagde hovedet på skrå og så ham i øjnene som han sagde han var ubekvem ved at være sammen med piger. Med det samme fjernede hun hånden for ikke at gøre ham endnu mere ubekvem.
Alane kiggede stille og roligt på ham mens hun sendte ham et beroligende smil. Han ville stort set ikke kunne gøre noget galt men der var stadig nogle ting som hun ikke ville finde sig i men sådan var det vel for alle?
"Matic, du kan ikke gøre noget galt eller jo du kunne voldtage mig men det virker du ikke lige som typen der gør?"
Atter engang sendte hun ham et beroligende smil mens hun strøg det hvide hår ud af øjnene. Hun løftede stille og forsigtigt hans hoved ved at tage fat om hans hage. Hun ville gerne se ham i øjnene.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede ganske roligt til hende mens han ikke vidste hvad han mere skulle svare hende omkring at han ikkehavde det så godt ved at være sammen med piger, hvad grunden til det vidste han faktisk ikke helt han havde det bare ikke så godt med det, ihvertfald ikke uden noget alkohol i blodet.
''Jeg er bare nervøs for at at i har høje forventinger som jeg måske ikke kan leve op til, som ven eller noget andet.''
Han sukkede og kiggede på hende dette stammede fra at han slet ikke følte sig som en mand hvis man kiggede på alle andre mænd han havde mødt.
''Jeg er jo tøset.''
Gæst- Gæst
Hun sendte ham et dejligt og forsikrende smil mens hun stadig holdt hans ansigt lidt men efter kort tid slap hun det dog og rødmede lidt. Hun satte sig op mod væggen igen og trak benene op mod hende. Hun samlede stille glasset op og satte det mod læberne. Den kolde væske gled ned gennem hendes hals og sendte en dejlig frisk fornemmelse igennem hende. Hun stilede så glasset fra sig igen over på det lille side bord der var ved sengens side.
"Matic, jeg har kun så høje forventninger til dig som du selv skaber og intet andet. Du er den du er og det er jeg glad for"
Alane sendte ham et dejligt smil mens hun så kort rundt i rummet. stille rejste hun sig op og gik over og kiggede ud af vinduet, de befandt sig cirka godt og vel i midten af distriktet ikke fordi hun gjorde sig så meget i byerne men denne nat var det rart med noget varme. Sneen faldt så tungt og det blæste så meget. Sikke en snestorm hun skulle hjem i om nok ikke alt for lang tid. Hun kunne ikke lade være med at smile til ham.
"Matic du er langt fra tøset, tro mig.."
De grønne øjne ramte igen hans mens han så på ham med et dejligt smil.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede over det hun sagde med at han ikke var tøset, som om hun vidste alt om det. han så på hende hun kendte jo kun hans gamle jeg, ikke det han var nu. Han smilede venligt til hende og ganske roligt. Han vidste ikke hvordan han skulle ofrmulere sit svar.
''Det er jeg da, set i forhold til andre mænd, bare set i forhold til de mænd i baren... Og du kender mig vel heller ikke godt nok endnu.''
Han smilede venligt til hende mens han stilel sad og kiggede på hende fra sengen
Gæst- Gæst
Han kunne vidst ikke rigtig forstå hvad hun mente men mon ikke hun fik forklaret det lidt bedre nu ellers vidste hun virkelig ikke hvad hun skulle sige. Lige nu kunne hun jo sige til ham at hun ikke forventede noget af ham. Hvad skulle hun forvente, lige nu ville hun bare gerne nyde hans selskab og det at være sammen med ham.
"Matic, jeg vil ikke forvente noget af dig, jeg vil bare nyde tiden vi har sammen og hvor vi bare snakker eller hvad vi nu har lyst til og okay hvis du er tøset så foretrækker jeg altså tøsede mænd i forhold til de klamme snotunger som bare står og taler om hvor stor de er og hvor meget de kan få på den dumme i aften. Så er jeg åbenbart til tøser i stedet for mænd"
Det gik først op for hende bagefter hvordan det kunne lyde, hun fik det nærmest til at lyde som om hun kunne lide ham og det kunne hun jo et eller andet sted godt men også kun som en ven eller det hele var så forvirrende. Hun lænede sig op mod vindueskarmen og skævede over skulderen og ud på sneen. Hvordan skulle hun overhovedet kunne komme hjem i det vejr?
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
''Jamen så er jeg glad for at være tøset.''
Hvad skete der for ham han var ved at blive helt forvirret og han vidste slet ikke hvad han skulle gøre af sig selv. han sad bare og kiggede ned i sengen. han kunne ikke lade være med at sidde og være knaldrød i hovedet gid man kunne skjule den slags for andre.
''Du er også hyggelig.''
Han grinede fjoget.
Gæst- Gæst
"Det var da meget heldigt"
Hun sendte ham et lille forsigtigt smil og prøvede at opføre sig så neutralt som muligt. Hun kiggede stille på og smilede svagt til det han sagde, smilet nåede dog hendes øjne men hun virkede til at være lidt trist til mode nu men mon ikke det nok skulle gå alt sammen. Hun rejste sig op og så på ham.
"Jeg vil gå nu, det var hyggeligt at møde dig Matic"
Et lille smil blev sendt hans vej.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Ordet fløj bare over hans læber uden nogen tankegang hos ham det var vitterligt bare fløjwet ud af munden på ham, men han mente det dog stadig han havde ingen grund til at smide hende hjem sengen var jo til to og stor nok til atman kunne lægge med lidt afstand. han kiggede roligt på hende. Og sank en klump.
''Bliv dog til imorgen... Måske vi skulle tage lidt at drikke? Vi kunne drikke os offivielt dus?''
Han smilede til hende mens han bare forsøgte at flytte sine tanker væk fra hvad hun faktisk havde sagt til ham tidligere han ville ikke have mere end det ene glas vin da han vidste det var nok til at han slappede af.
''Hvad siger du øhhh... de?''
Gæst- Gæst
"Okay nu hvor du insisterer så bliver jeg til imorgen.. Jo det lyder da som en meget god idé men hvad drikke vi så?"
Alane satte sig igen på sengen ved hans side dog stadig med noget afstand mellem dem, hun ville ikke sætte en situation op igen så måske det var bedst hvis hun ikke komplimenterede ham igen? Det besluttede hun sig hvert fald for indtil videre at det virkede til at være det klogeste. De grønne øjne mødte hans og hun sendte ham et dejligt og venligt smil mens hun ventede på at han færdigjorde sin sætning.
"Hvad mener du med de?"
Hun lagde hovedet på skrå og så ham undrende i øjnene.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede roligt til hende, mens han smilde halvvejs grinende over det med at hun undrede sig over at han kaldte hende for de, men det var måske også en smule underligt. Han grinede lidt før han svarede hende endeligt.
''De, fordi hvis vi skal drikke dus, så skal vi da være dis først.''
Han grinede, mens han gik hen og fandt nogle glas som han fyldte halvt med vin og gik så hen til hende ganske stille og roligt. Han gav hende det ene.
Gæst- Gæst
Alane holdt ikke alkohol særlig godt men det handlede mere om at det ikke var noget hun gjorde sig særlig meget i. Hun havde vidst været fuld to gange før og der skulle næsten intet til, det handlede nok også om at hun havde så lille en krop som hun havde men hun havde jo egentlig taget på siden sidst men det var kun rent muskelmasse men mon det havde noget at sige med at holde på alkoholen? Hun sad lidt i sin egen verden men kom hurtigt til sig selv igen.
De grønne øjne kiggede stille på ham mens han stod og ordnede vinen. Et stille smil lå over hendes læber. Hun så træ ud, hun så hærget ud men samtidig ikke eller jo hun så meget træt ud og den hærgede del kom kun af at hun var så træt. Det var hende et under at hun stadig holdt sig vågen. Hun tog stille imod glasset som han rakte hende det.
"Ah okay så er jeg med"
Hun smilede stille til ham og holdt glasset op mod hans så en lille lav klirrende lyd opstod.
"Skål"
Stille drak hun noget af den mørkerødt væske.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han grinede lidt over det. Han smilede roligt til hende og da hun lod deres glas ramme hinanden, gjorde han det samme som hende og drak en lille smule af hans vin. Han smilede roligt til hende, og han kunne godt huske fra et møde en gang at han godt nok skulle passe på med at drikke noget.
''Burde du ikke få en smule søvn?''
Han smilede roligt til hende. Han kunne ikke lade være med at spørge fordi hun så meget træt og smadret ud. Det var da synd at hun så sådan ud. Han kiggede på hende og kunne ikke lade være med at tilbyde hende et bad også.
''DU er også velkommen til at snuppe et bad... Det koster godt nok lidt men hvis du gerne vil have et så er du velkommen.''
Gæst- Gæst
Hun så på ham med et dejligt og måske lidt drillende smil. Let strøg hun håret ud af øjnene og holdt forsat øjenkontakten med ham mens hun stille sippede den røde væske i det klare glas. Hun lænede sig roligt op af væggen bag hende og lod sine fødder dingle ud over senge kanten. Hun kunne ikke lade være med at smile igen, det var lidt sødt at han bekymrede sig om hendes selvom ham teknisk set først lige havde mødt hende.
"Jo det burde jeg men jeg har ikke kunne sove længe men tro mi jeg ville ønske jeg kunne"
Hun kunne godt mærke vinen varmede hendes kinder og fik hendes til at slappe lidt mere af end hun havde gjort før. Kort studerede hun sin hånd, den så ikke just køn ud men nu gik der forhåbentlig ikke betændelse i det. Hun kunne jo håbe. Let tænkte hun over det og et varm bad lød nu egentlig meget dejligt.
"Vil du forbinde mig igen bagefter?"
Hendes stemme var håndfuld og hun så på ham med et stille og charmerende smil.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han så roligt på hende, han syntes hun var virkelig smuk en helt igennem fryd for øjet, og han havde det faktisk skidt med at høre han havde været et svin overfor hende dengang han havde været noget andet. Han så roligt på hende og kiggede rundt i rummet bagefter.
''Måske det kan hjælpe hvis du bliver her? Hvis du da føler dig tryg? Ellers skal du bare sige til hvis jeg kan gøre noget for at du føler dig tryg.''
Han smilede venligt til hende og han nikkede bare til at han nok skulle forbinde hende bagefter. Han så roligt på hende. Han ville da selvfølgelig gøre det for hende han kunne hun var jo sød trods deres fortid.
''Det vil jeg med glæde.''
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Why have I never met you before? //Matic//
» I don't need you! - (Matic)
» æh hva så //Matic//
» Game's on ~ Matic
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata