Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Lori
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Valentine
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Katrina
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 
Celenia
Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:27

Hun sukkede stille da han skilte deres læber og legede med hendes tunge, hun legede blidt tilbage, hun holdt sig tæt ind til ham men slap lidt og slap kysset da han tog sig til hovedet, hun kiggede bekymret på ham, "hvad er det... er der noget galt.." hun så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:32

det ikke noget søde, bare brudstykker af et minde, det gør altid ondt i mit hoved når det sker, for det ersom om noget blokere formine minder" sagde han og lagde sig ind til hende, men hoved ved hendes bryst. han hadet når det skete. det sidste han enlig kunne huske, var et værre blodbad, mere end det fra sin barndom kunne han ikke huske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:51

Hun sukkede og havde ondt af ham, "søde altså" hun holde ham ind til sig da han lagde sig ind til hende og lagde hovedet ved hendes bryst, hun nussede ham i håret, hun kunne ikke lide han havde ondt eller var ked af det... hun kyssede ham i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 20:54

han så på hende. "Søde jeg tror der har sket et mord i min barndom, for husker et blodbad, men ved ikke om det er mine forældres blod eller andres blod" sagde han og lukkede sine øjne for at slappe af. men billedet af det blodbad, for for hans indre blik og han sukkede. "Hvad pokker var der sket dengang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:03

Hun løsnede sit greb om ham da han sagde at der muligvis var begået et mord i hans familie... hun kiggede ned på ham, hun slap greber om ham og sukkede, hun rystede blidt på hovedet, "jeg ved det ikke... måske skulle du prøve at opsøge nogen som kunne frembringe dine tanker... jeg ved ikke om der findes sådan nogle.. men det er forsøger værd" hun kiggede ned på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:07

måskesøde. måske, men at ´jeg husker brudstykker, skal ikke ødelægge vores hygge" sagde han. selvom han følte at det måske at det allerede havde gjort det. han sukkede kort. han så ned,og nød bare hendes kærtegn. han ville for alt i verden ikke miste hende nu. hun var den eneste han stolede på, og den eneste han elskede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:26

Hun smilede til ham, "det ødelægger ikke vores hygge... okay måske lidt.. men " hun smilede drillende og tog hans hoved væk fra hendes bryst og lagde ham ned så hun var oven på ham, "vi kan da altid få hyggen tilbage" hun blinkede frækt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 16:28

du er færk hva skat" sagde han og smilede. med et huskede han et billede af en kvinde. han rystede på hoved og tog om lynie. han hadet når hans minder kom frem i hans hoved. han kyssede lynie frækt og tog fat i hende og fik hende til at ligge nederst. "Lad os fortsætte elskede" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 16:46

Hun smilede frækt til ham og trak på skulderen "det er jeg vel" hun slikkede ham frækt på næsen men kiggede undrende på ham da han rystede på hovedet.. sikkert endnu et minde... hun smilede til ham da han kyssede hende og tog om hende og lagde hende om så han lå øverst, hun blinkede frækt til ham og nussede blidt hans kind "ja lad os det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 16:53

han fjernede sit tøj igen og kravlede ned og slikkede hendes krop. han vilede og kørte to fingre mod hendes underliv. han tog fat om hendes ene bryst og slikkede det, og efter noget tid, suttede han på hendes bryst og stak sine to fingre ind i hende. han smilede og bevægede sine fingre i hende, og blev ved at sutte hendes bryst. det blev han ved med i lang tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 17:02

Hun betragtede ham da han tog sit tøj af og rødmede lidt af det, hun kiggede lidt ned da han kravlede hen til hende igen og begyndte at slikke hendes krop, hun gav nogle små søde lyde fra sig, hun stønnede da hun mærkede hans to fingre mod hendes underliv og vred sig let under ham, hun gav et stille suk fra sig og holdt op med at vride sig da han slikkede hendes bryst, hun nød det og slappede af, hun lagde hovedet tilbage mod sengen og gav sine små lyde fra sig.
Hun begyndte at stønne da han lige pludselig lidt efter stak sine fingre i hende og suttede hendes bryst, han begyndte at bevæge sine finger og det fik hende til at stønne endnu mere og vride sig mod hans krop mens hun stønnede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 17:08

han så på hende. hans hår dækkede hans ene øje. hvilket han også var glad for. selvom ingen vidste det, så var kaname blind på det ene øje. havde han været længe. men han fornemmede alt via sine andre sanser. så han ønskede aldrig at nogen skulle vide det med hans skadet øje. der lagde resterne af en bandage i hans jakke lomme, som var den bandage han havde haft om øjet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:02

Hun kiggede på ham og trak vejret dybt, hun stønnede næsten ufbrudt mens hun engang imellem kunne tvinge et lille smil på sine læber, hun prøvede at få hoved op til ham så hun kunne kysse ham på læberne, det kunne hun godt lige nu, hun lagde sine hænder på hans kinder og strøg håret væk fra det ene øje mens hun så ind i dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:06

kaname stivnede og drejede hoved. han ønskede ikke, hun skulle se det med hans øje. for det blødte stadig en gang imellem. han fik fat i sin bandage og bandt den om øjet. han var flov over den skade. en mand havde skåret ham i øjet, en da hvor han ville redde en lille slave dreng. han dækkede bandagen med sit hår og så på hende. han tak sine fingre ud af hende og førte sig så ind i hende. han vidste ikke hvordan han skulle fortælle det med sit øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:12

Hun kiggede såret på ham da han drejede hovedet.. hun ville jo bare kysse ham hva pokker var der galt i det... hun kiggede undrende på ham da han bandt en bondage og sit ene øje... hvad skulle det til for var hun nu heller ikke værd at kigge på længere, hun blev endnu mere såret når hun tænkte den tanker, hun mødte hans blik da han så på hende igen... hun var såret det kunne tydeligt ses.. og blikket ændrede sig ikke selvom han trak sine fingre ud af hende og trængte ind i hende, hun gav støn fra sig mens hendes blik forblev såret... indtil han kyssede hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:16

undskyld søde, jeg ønskede bare kke at..at du skulle se jeg var blind på det ene øje" sagde han og turde næsten ikke bevæge sig. han havde brudt sit eget ord. han havde såret hende. han sukkede. han lukkede sit øjne og bed sig i læben. "Søde jeg er en slave, jeg er ikke godsejer, eller noget andet fint.. jeg er bare en slavesøn...jeg kan ikke give noget stort og flot, og...jeg..." sagde han og så ned. han skammede sig forfærdeligt over at have såret hende. han havde set i hendes øjne, hvor hårdt han havde såret. *Hun fortjener en der er bedre end mig.. en mand der er hel...en der kan huske...en der kan se med begge sine øjne* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:27

Hun kiggede op på ham og hendes blik ændrede sig fra såret til et undskydlne blik, hun vidste ikke at han var blind... men han behøvede da ikke at skjule det... hun elskede ham jo lige meget hvad, hun strøg hans kind og holdt ham ind til sig, hun tyssede stille på ham da han brød ud med at han ikke var godsejer men slave... hun kiggede på ham, "jeg elsker dig lige meget hvad.. selvom du er slave, jeg elsker dig af hele mit hjerte" hun hev sig op til ham og kyssede ham på munden i lang tid, hun begyndte at bevæge sine hofter i cirkel bevægelser, hun var ivrig efter ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:31

han fik dem vendt så hun var øverst. han lagde hånden på hendes kind. "Jeg føler bare, at jeg har løjet for dig, fordi jeg ikke fortalte dig hvad jeg rigigt var, og det med mit øje....der er s meget der er så sløret for mig... men når jeg ser dig i lyset, så ser jeg verdens dejligeste og smukkeste pige" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:36

Hun gav et støn fra sig da han vende dem om så hun nu lå øverst igen, hun smilede blidt til ham da han lagde hånden på hendes kind. Hun rystede let på hovedet af ham og kyssede ham op af halsen til munden, hun blev helt rørt.. men hun viste det ikke.. det var indeni, "Søde... alle har hemmeligheder for hinanden... men du sagde det selvom du havde sagt noget andet i starten.. og det er jeg taknemlig for du gjorde." hun smilede til og begyndte langsomt og bevæge sin røv op og ned, hun stønnede mod hans øre og bed ham blidt i øret, "ved du hvad... det er faktisk ret sødt du er blind på det ene øje at du ved det" hun spandt lavt i hans øre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:43

han rødmede og stønnede. "Hvordan kan det være sødt søde" sagde han. han lagde sine hænder på hendes hofter og smilede. "Vil du virkelig kunne leve med at jeg er blind på det ene øje" sagde han og buede i ryggen af nydelse. han huskede med at hvad blodbadet var. det var fra da han mistede sit øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 18:47

Hun smilede af hans rødmen og stønnen og bliver ved med at bevæge sig op og ned, "fordi så har jeg muligheden for at passe på dig" hun smilede frækt til ham og kyssede ham på munden da han lagde hænderne på hendes hofter, hun nikkede, der var ikke noget hun hellere ville end at være sammen med ham, "jeg elsker dig så ja jeg vil kunne leve med en der var blind på det ene øje" hun smilede til ham og kyssede ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 20:23

kaname smilede og en tåre løb. men denne gang var det en glædes tårer. han var glad, for at han havde hende hos sig. "Hvad mener dumed passe på" sagde han og kørte en hånd igennem sit hår. *Måske en dag vil lynie være min familie, men jeg vil ikke tvinge hende* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 20:52

Lynie smilede da hun så tåren og tørede den væk... hun kunne se det ike var fordi han var var ked af det.. men det var af glæde, hun smilede til ham, "Jeg vil ike have du kommer til skade søde" hun nussede hans kind blidt og kyssede ham på munden.. hun ville ike efterlade ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 20:59

søde tror du folk vil stirre over min bandage, kan ikke altid skjule mit ødelagte øje bag mit hår" sagde han og kyssede hendes hals. men han kom til at tænke på, at ejerne af inex godset snart ville komme, så han ville enlig snart være hjemløs. han ville ikke tænke på det, han ville kun tænke på det her med lynie. hans vidunderlige kæreste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 21:18

Lynie smilede til ham og rystede på hovedet, "du skal ikke tænke over sådan noget... hvordan tro du ikke jeg havde det nå jeg stribbede.. du må bide det i dig" hun smilede mildt til ham, hun sukkede da han kyssede hendes hals, hun bed ham blidt i halsen men ikke hårdt så hun bed igennem bare kærligt, hun smilede til ham og nussede sin næse mod hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 7 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum