Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Lori
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Valentine
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Katrina
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 
Abigail
Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 11 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:44

Hun smilede da han gengældte kysset og længe og kørte sin hånd ned til hendes bryst hvor han følte, hun sukkede nydende. Hun var tryg hos ham det var der ingen tvivl om, hun kunne ikke få mere tryghed... Det vidste hun.
En glædes tåre faldt ned af hendes kind af hans ord og hun knuede sig ind til ham, "jeg elsker dig mere end noget andet" hun smilede kærligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:47

han smilede og klemte om hendes bryst. han gav hende slik på halsen. han ville hende virkelig gerne lige nu, men det ville jo ikke g, så længe at hun havde den ankel. han strøg hende kærligt ned af benet. han måtte beherske sig, for ikke at springe på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:52

Hun stønnede af hans klemmen om hendes bryst holde sig ind til ham. Hun lukkede øjne da han slikkede hendes hals, hun nød det, hun ville have mere men hun måtte passe på sin ankel. Hun stønnede igen da han strøg hende ned af benet, hun lagde sin hånd ned på lem selvom buksen lige dækkede hans lem, hun gned sin hånd mod hans lem som var dækket af hans buks, hun ville virkelig gerne ham lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:57

han tog sit tøj af og tog hendes af. hn lagde hendes ben med den skadet ankel over sin ene skulder og førte sig ind i hende og bevægede sig i hende. han havde ikke kunne stå for det mere. men via han løftede hendes ben, imens han bevægede sig. så ville hun ikke komme mere til skade

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 2:03

Hun smilede da han begyndte at tage sit tøj af og hendes med. Hun ømmede sig men ike meget da han lagde hendes ben med den skadet ankel op på hans skulder, men hun blev afbrudt af et støn som gled over hendes læber da han førte sig ind i hende og bevægede sig, hun smilede op til ham mens hun gav støn fra sig for hvert stød der blev givet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:39

Han smilede og kærtegnede hendes ben, imens han bevægede sig i hende. Han kyssede hendes pande imens, og bevægede sig lidt hurtigere i hende. Han smilede og tog fat i sengen med den ene hånd, for at han bedre kunne bevæge sig i hende. "Jeg vil finde den der skader dig, det skal han bøde for"sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:44

Hun stønnede af hans bevægelser og smilede kort op til ham, hun blev hele tiden afbrudt. Hun kiggede mildt på ham med et blidt smil da han kyssede hendes pande, hun stønnede højere da han satte farten hurtigere op.
Hun kiggede op på ham og rystede på hovedet, "Nej André, lov mig du ikke gør det.. Jeg vil ikke have der sker dig noget" hun kiggede bedende op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:48

Okay søde, men kun fordi du siger der, jeg vil nemlig ikke gøre dig bange igen" sagde han og tog hendes hånd imod sin ene kind. "Hvad med jeg går med dig næste gang" sagde han kærligt. Han ville ikke have at der skulle ske hende noget, for så kunne han ikke tilgive sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:54

Hun smilede blidt til ham og nussede sin næse mod hans, hun nussede hans kind da han lagde hendes hånd mod hans kind, "tak søde" hun ville ikke have der skete ham noget.
Hun nikkede med et smil, "det lyder som en god ide" sagde hun blidt og kyssede ham på næsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 12:04

Han smilede og rødmede. Han tak sig ud og satte sig og gav hendes fode healende massage, bare for at den ikke skulle gøre så ondt på hende. Han kyssede hendes ankel og så på hende. Han ville gerne have at hun skulle blive raske igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 12:08

Hun sukkede da han trak sig ud af hende og kiggede op på ham, hun spændte og bed sig i læben da han begyndte at massere hendes ankel.
Hun smilede til ham da han kyssede hendes ankel og kiggede op på hende, hun viftede med hånden op med sig selv, "kom herop søde* hun smilede blidt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 12:15

Han lagde hendes fod på en høj pude, og lagde sig op til hende. Han lagde sin arm om hende og smilede. Han var stadig sikker på, at han ikke kom til at ramme hendes ankel. Han kyssede hende længe og ømt på munden. Han lagde hånden imod hendes nakke, og holdt sig tæt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 13:58

Hun smilede stort da han lagde sig op til hende efter at havde lagt hendes fod på en høj pude. Hun smilede til ham og lagde sig ind til ham mod han bryst, men så hun stadig kunne se ham. Hun sukkede nydende da han kyssede hende ømt og lidenskabeligt på munden, hun gengælde det så godt hun kunne. hun lagde sig lidt længere ind til da han lagde hånden ved hendes nakke, hun kiggede ham dybt i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 18:01

skal jeg få fat i nogle krykker søde" sagde han blidt og var glad for at være hendes. han gned sit øje og smilede blidt. han ville hente alt for hende, alt hvad hun bad ham om, hun skulle bare sige til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 18:06

Hun smilede blidt til ham og rystede på hovedet, hun havde ikke brug for krykker.. det håbede hun da ikke, "nej tak.. det behøver jeg ikke" hendes mave begyndte at rumle... hun havde købt brød.. det lå i posen, "men.. gider du at hente noget brød.. det ligger i posen" hun smilede blidt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 18:26

ja da skat" sagde han og gik hen og lavede noget mad til hende. han såkort ud og gav hende en sandwich han havde lavet. han gik hen til vinduet og så ud. Han kunne se hen til det gods, han tjente på, som barn. han kørte kort sine fingre over sit venstre øje og sukkede. "En adlig.. en med min rang kan ikke skade der" sukkede han stille, i håb om at hun ikke hørte ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 19:14

Hun smilede roligt da han gik ud for at lave mad til hende, hun havde egentlig bare bedt om et stykke brød men i stedet for kom han med en sandwich, hun smilede bredt til ham da han rakte hende sandwichen, hun tog imod den "mange tak" hun spiste lidt af sandwichen og fulgte André med sit blik hen til vinduet han stod ved, hun lagde hovedet let på skrå, hun kunne høre ham tale.. men hun kunne ikke høre helt præcist hvad han sagde, hun satte sig op i sengen og svang benene ud af sengen, hun støttede på den ene fod som ikke var brækket og støttede sig til sengen. Hun hinkede over til André og lagde den ene hånd på hans skulder "søde.. hva var det du sagde" spurgte hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 19:29

ikke noget skat, jeg mumlede bare om min for tid.. søde har du været på Inex Godset før, der bor grev Inex. Den mand som jeg faktisk tjener, ikke en just venlig herre, jeg kan ikke gå tilbage der til, sidst jeg var væk længe og kom tilbage, endte det med at min bedste holdt en klud på mit blodige øje" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 16:02

Hun lagde armene blidt om ham, for både at støtte sig selv men også for at sige at hun var der, hun rystede på hovedet, nej hun havde aldrig været på Inex Godset... Hun vidste slet ikke hvor det lå.. Hun stivnede lidt, var det hans herre som havde skåret hans øje ud, Hun sukkede og kyssede ham i nakken, "er du stadig... Hans slave" hun sank en klump ved ordet slave.. Det kunne hun ikke lig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 21:00

han så ned. "Ja det er jeg stadig, min far var hans fægtemester, og gik vist i seng med en som herren var vild med, nemlig min mor" sagde han og hørte hamren på døren. han kunne kende den hamrende. "Shit det er lord Inex vagter" sagde han nervøst. han så bange mod døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 22:47

Hun sukkede, han var stadig slave.. Det skulle hun nok få ham ud af.. På en eller anden måde, det kunne de jo ikke have han var, hun kyssede ham op af nakken, "hm... Det må vi få dig ud af min lille slave" hun hviskede det frækt i hans øre men stivnede så da det hamrede på døren, hun kiggede mod døren og så mod André, var det hans herre, men.. Hvordan vidste han at de var her.. Hun slap André og uden rigtig at tænke over det haltede hun sig vej hen til døren og skulle til at åbne den med blikket mod André

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 22:51

andré rystede på hoved. skræk lyste i hans øje. "Gem dig hellere skat" sagde han. han gik hen og tog hende væk der fra. han gemte hende inde på badeværelset. "Bliv her til du ikke kan høre noget fra væelset" sagde han og lukkede døren ind til hende, og gik hen og åbnede døren for dem der hamrede på. det var hans herre. andré vidste han ville få slag. "Undskyld jeg ikke kom tilbage til aftalt tid sir, jeg glemte alt om tiden" sagde André. han bukkede for sin herre og håbede virkelig at herren og vagterne ikke gik mod badeværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 23:22

Hun kiggede forvirret på André, gemme sig.. Nej hun ville ikke gemme sig.. Hun ville være der... Hos ham.. Hvad vis nu der skete noget med ham, hun prøvede at stoppe ham da han tog hende væk fra døren og ind på badeværelset, hun rystede på hovedet, "Nej André.. Lad vær.. Jeg..." hun nåede ikke at sige mere før han lukkede døren, hun lagde øret mod døren for at lytte og hørte døren blev åbnet og bag efter Andrés stemme, hun sukkede men lyttede videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 23:29

med et skreg andré af smerte. han var blevet bundet og pisket. han vidste at hvis de fandtlynie ville de voldtage. han stivnede da han så en af vagterne gjorde sig klar til at voldtage andré. *Lynie flygt, jeg beder dig* tænkte han og så vagten kom mod ham. han blev løftet op, og holdt fast. det ville være vandære for andré hvis han blev voldtaget. han skreg da han mærkede vagtenbs lem inde i sin røv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 23:45

Hun hørte et skrig og hun vidste med det samme at det var André, hun krummede tæerne og måtte holde et råb tilbage.. Men tårende var der allerede på vej ned af kinderne og gjorde dem våde.
Da hun hørte endnu et skrig lidt tid efter det andet kunne hun ikke klare mere, hun åbnede døren arrigt og fandt til sin skræk André bundet og en som voldtog ham bagfra.. En mand, Lynie gav et skrig fra sig, hun kiggede forvirret rundt og hendes blik faldt til sidst på André, hun kunne ikke bevæge sig, hun var som sømmet til gulvet, tåre løb ned af hendes kinder... Hun kunne intet gøre og dog... Hun løb hen til manden som voldtog André og prøvede at skubbe ham væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 11 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum