Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Lori
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Valentine
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Katrina
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 
Abigail
Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 9 af 16 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 20:23

Hun rystede blidt hovedet og slap kysset med et suk, "du har ikke gjort mig ked af det... du har gjort mig lykkelig... lige da jeg mødte dig... vidste jeg at der var noget anderledes over dig... du dræbte mig ikke... nej.. du vidste dine følelser... jeg elsker dig" hun holde ham tæt til sig og kyssede ham op halsen og hviskede ham blidt og forførende i øret "jeg elsker dig virkelig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 20:58

han rødmede. "Og jeg elsker dig søde.. og jeg ved det her er tidligt at spørge om, da vi ikke har været et par så længe.. men jeg elsker dig virkelighøjt, og vil så gerne dele mit liv med dig, og håber at du også vil dele livet med mig" sagde han. det var hans meget karve måde at forsøge på at fri

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:09

Hun kiggede på ham med et kært smil og drejede hovedet en anelse på skrå, hvad var det han forsøgte at sige, friede han til hende, hun sank en klump, "Øh... André hvad er det du prøver at sige" hun kiggede spørgende på ham, hun vile gerne giftes med ham, hun ville bare være sikker på hun hørte rigtigt og forstod det rigtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:12

han rejste sig og satte sig såpå knæ foran hende. "Det jeg prøver at sige søde er...om du vil gifte dig med mig" sagde han. han var meget nervøs, men han beherskede sin stemme som han nu så godt kunne. han elskede hende virkelig højt. og han ville kun være hendes. han sank og så på hende. *Bare hun ikke siger nej* tænkte han. mon det var for tidligt at han spurgte om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:18

Hun smilede da han rejste sig op fra sengen og tog hænderne op til munden da han satte sig på knæ foran hende, hun smilede stort bag ved hænderne, hun kiggede på André med store øjne, han ville giftes... han ville virkelig giftes! gad vide hvad Arason ville sige til dette... men det var lige meget hun elskede André, hun fjernede sin hænder fra sin mund og afslørede det store smil og nikkede ivrigt, "Ja... ja jeg vil" hun smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:22

Han smilede glad. "Vil du virkelig søde" sagde han lykkeligt og rejste sig og tog om hende. han kyssede hendes pande og holdt hende tæt. "Jeg vil gøre dig stolt af mig søde, jeg er kun din og ingen andens søde" sagde han blidt og græd helt af glæde. men det sveg dog lidt i hans ødelagte øje. han gned det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:26

Hun smilede stort og nikkede, "ja virkelig.. jeg elsker dig" hun smilede til ham da han rejste sig op og tog om hende, hun lagde armene om ham og holdt sig tæt ind til ham, "du har allerede gjort mig meget stolt søde" hun smilede da han græd af glæde og begyndte lidt at græde med af glæde, hun elskede ham virkelig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:31

han tørrede sit øje. "JEg troede næsten ikke jeg havde modet til at spørge dig søde" sagde han og smilede. "Jeg må vist heller få mig et job, så vi kan få et sted og bo søde" sagde han. han ville give hende alt hvad hun ønskede sig, om så han skulle knokle for at hun kunne få det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:35

Hun smilede stadig stort til ham og holdt sig godt ind til ham, hun lagde sit hoved mod hans bryst, "jeg glad for du gjorde det" hun smilede mod hans bryst.
Hun tittede frem fra hans bryst og kiggede op på ham, "vil du virkelig gøre det søde" hun smilede til ham og kyssede ham på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:44

ja elskede, jeg vil gøre alt for dig, lige meget hvad der er" sagde han og løftede hendes hage og kyssede hende blidt. "Jeg lever kun for dig søde" sagde han og kørte hånden ned af hendes ryg. "Jeg vil give dig alt hvad du ønsker søde, alt hvad dit hjerte måtte begære" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:49

Hun smilede bredt da han sagde han ville gøre alt for hende, det var der virkelig ingen der havde sagt før.. hun holde sig lidt tættere ind til ham da han løftede hendes hage og kyssede hende, hun sukkede i kysset og smilede, "mhm... men... jeg vil også gerne kunne gøre noget for dig... men jeg har ingen penge" hun sukkede og skælvede af hans hånd ned af hendes ryg, hun kiggede op på ham, "Du har givet mig alt... du har givet mig dig" hun smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:51

og du har givet mig dig søde," sagde han blidt og kyssede hendes hals. "Du er min, og jeg er din" sagde han og bed hende frækt i øret. han kørte hånden ned til hendes røv og tog fat. han ville aldrig i sit liv elske en anden kvinde, som han elskede hende. hun var hans hjertebanken, hun var hans liv, hans elskede,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 21:57

Hun stønnede blidt da han kyssede hendes hals, hun smilede blidt til ham og strøg hans kind, mhm... han var så sød, "jeg vil aldrig forlade dig" hun smilede da han bed hende i øret og rødmede da hans hånd kørte ned til hendes røv som han tog fat om, hun ville ikke forlade ham.. ikke nu, aldrig nogensinde, han var den rigtige.. hun vidste det.. om så Arason ikke accepterede det... så måtte han leve med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:03

han lagde hende ned. han kyssede hende ned af halsen og ned af brystet. han så på hende og smilede glad. han følte sig hel, som en hel mand. "Lad vores drømme ske min elskede, lad vores drømme ske" sagde han kærligt og frækt. han kørte sin frie hånd ned mellem hendes ben og kørte fingrene mod hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:08

Hun lod sig ligge ned og sukkede nydende af hans kys ned af halsen til brystet, hun smilede og lå bare helt stille og nød det, "hvordan kan du gøre min drøm mere til virkelighed end den allerede er søde" sagde hun blidt, han var hendes drøm.. det var han virkelig, hun elskede ham.
Hun stønnede da han kørte sin fingre ned mellem hendes ben og kørte den mod hendes underliv, hun vred sig let og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:13

han tog sine fingre op og viste hende hvor våd hun var. "Du længes vist søde hva" sagde han og kravlede ned og slikkede hende mellem benene. han smilede og slikkede hendes underliv, og blev ved i lang tid. han så lidt op på hende, og stak så sin tunge ind i hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:24

Hun kiggede på hans fingre og så hvor våd hun egentlig var, hun rødmede meget og smilede, hendes blik flakkede til alle steder og hun bed sig i læben, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige.
Hun kiggede ned mellem sine ben og så på André hun stønnede højt da han begyndte at slikke hendes underliv, hun spændte lidt i kroppen.
Hun sukkede og lagde sine hænder i hans hår da han stak sin tunge ind i hendes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:29

han bevægede sin tunge og smilede. efter lidt tid trak han sin tunge ud og så på hende og kravlede op på hende og førte sig ind. han havde ikke regnet med at han kunne gøre hende så våd, bare ved at røre hende mellem benene. han smilede og kørte en hånd igennem hendes hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:33

Hun stønnede af hans bevægende tunge og lagde hovedet tilbage i puden og nød det.
Hun kiggede ned på ham da han trak sin tunge ud efter lidt tid, hun betragtede ham mens han kom kravlende op til hende og stønnede da han førte sig ind i hende, hun kiggede op på ham og smilede til ham da han kørte en hånd gennem hendes hår, hun kyssede ham blidt på munden og lagde sine arme om hans nakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:49

han holdt hende tæt og bevægede sig i hende. han nød at høre hende stønne. "Min elskede du ved ikke hvor lykkelig du har gjort mig" sagde han. da de havde haft hed sex i lang tid kom han meget i hende. han rødmede. for hvis han blev ved med at komme i den mængde som han gjorde, så ville han snart gøre hende gravid af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:54

Hun bed sig i læben da han begyndte at bevæge sig i hende, hun holde sig tæt ind til ham og stønnede ham blidt i øret, "Åh... André" bønfallede hun ham.
Efter lidt tid af deres dejlig sex kom han i hende og hun stønnede højt af det, hun smilede af hans rødmen, hun vidste ikke helt hvad det skyldtes.. "Du er sød når du rødmer" hun smilede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:01

søde hvis jeg bliver ved med at komme i den mængde, kan du blive gravid af det" sagde han og kyssede hendes hals. han tænkte stadig lidt på, og hun ønskede at blive det. han ville ikke tvinge hende. han så ind i hendes øjne og kyssede hendes pande. "Søde hvad ønsker du dig mest" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:05

Hun kiggede lidt tavst på ham, overvejede situationen, men hun ville jo gerne blive gravid.. stifte sin egen familie... hun smilede til ham og sukkede af kysset på hendes hals, "Jeg vil gerne være gravid" hun smilede bredt til ham.
Hun kiggede ham dybt i øjne men lukkede stille sine da han kyssede hendes pande, hun sukkede blidt, "der er ikke andet jeg ønsker mig end at stifte en familie med dig og blive sammen med dig" hendes stemme var blid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:12

han rødmede og så på hende. "Men hvad vil din familie sige til det elskede" sagde han og kærtegnede hendes kind. han ville jo ikke splitte en familie af. han gned kort øjet og smilede så. "Vi vil blive en sund familie" sagde han og kyssede hende ømt og længe på munden og holdt hende tæt ind til sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:16

Hun trak på skulderne.. det eneste familie hun havde var hendes bror og hans kæreste... og vis de havde noget imod det... så var det deres problem.. "kan det ikke være lige meget hvad de tænker" hun sukkede, hun gad ikke tænke på hvad andre tænkte på om hende af negative ting.. det var irriterende, hun ville blive sammen med ham og stifte familie sammen med ham om så familien kunne lide det eller ej.
Hun smilede bredt til ham, "ja vi vil" hun sukkede i det ømme og lange kys han gav hende og hun kyssede med så godt kun kunne, hun gned sig op af ham, "gør mig gravid André" hun ville virkelig gerne have en familie med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 9 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 16 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum