Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 10 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 10 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 10 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 10 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 10 Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 10 af 16 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 10 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:24

han rødmede og nikkede og bevægede sig igen i hende. han kyssede hende lidenskabeligt. han ville gøre alt for at opfylde hendes ønske. selvom han snart havde opbrugt alt sin energi. han havde fat i sengen imens han bevægede sig. *Lad det nu lykkes* tænkte han og kom så i hende. han sank udmattet sammen over hende

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:27

Hun stønnede igen da han begyndte at bevæge sig i hende igen, hun nød kysset meget og holdt ham ind til sig, hun smilede lidt af at han havde fat i sengen, det var ret så sexet faktisk.
Hun stønnede højt da han kom i hende og gav et suk fra sig da han sank udmattet sammen over hende, hun lagde armene om hans ryg og holde ham ind til sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:33

han så udmattet på hende. han havde brugt alt sin energi. hvor ville han dog ønske at han havde mere energi,men det havde han desværre bare ikke. "Undskyld jeg er så udmattet søde" sagde han. han kom stadig i hende. han lukkede sit øje og slappede af. han skulle bare lige have luft og energi igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:36

Hun strøg en hånd gennem hans hår og smilede til ham, "du skal ikke undskylde." hun lagde hovedet på skrå og kyssede ham på munden, hun kunne mærke han stadig kom i hende og hun gav nogle som lave støn af det "tag dig en lur... jeg.. finder noget mad imens" hun var også ved at blive ret så sulten... så det var nok på tide de også fik noget mad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:46

han trak sig ud og smilede og gabte. *tænk hun har kunne holde til at jeg er kommet så meget* tænkte han og faldt lidt i søvn. han sov lidt, for at samle energi. han drømte gode drømme om lynie. deres drøm om at blive en familie. han smilede i søvne. han drejede sig lidt og lagde sit hoved på sin arm

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 23:48

Hun smilede til ham da han trak sig ud og gabte, hun rejste sig fra sengen og begyndte at tage tøj på.. stykke efter stykke da det lå lidt spredt, hun gik derefter hen til André og kyssede ham på kinden, "vi ses om lidt" hun gik så ud af døren og ned for at finde mad til dem, hun smilede mens hun gik da tankerne kun gik på André og det var gode tanker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:14

Andre sov meget tungt, som hvis man ikke havde sovet i flere dage. hvilket han næsten heller ikke havde. han drømte om den familie han ville få med lynie, og hvor meget han glædet sig til at det ville ske. for en gang skyld led han ikke af maridt. han havde kun gode drømme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:17

Lynie var væk i flere timer... lidt for mange måske, hun kom haltende ind af døren med en pose, en vampyr havde overfaldt hende... det var anden gang nu, hun sukkede og lagde posen fra sig, hun støttede sig op af muren og gled ned af den, hendes arm var der små bidemærker i men ikke noget der betød noget... men hendes fod var brækket, hun ømmede sig nede på gulvet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:19

han vågnede og skyndte sig i bukser og hen til hende. han forbandt hende og fik båret hende over i sengen og forbandt hendes ankel. "Jeg burde være gået med dig, istedet for at sove" sagde han trist. han ville dræbe den vampyr som der havde skadet hende, ingen skulle skade hans elskede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:24

Hun kiggede op på ham da han vågnede, det var jo ikke menigen "undskyld... det var ikke meningen jeg skulle vække dig" sagde hun blidt mens han forbandt hende, hun holde sig ind til ham da han bar hende over i sengen og lagde hende. Hun pev da han begyndte at forbinde hendes ankel.. den var helt sikkert brækket, hun lagde hovedet tilbage i puden og lukkede øjne mens hun bed tænderne hårdt sammen, "det er.. okay.. André du havd brug for at sove.. du kunne ikke vide at jeg ville blive overfaldt" hun ømmede sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:28

skat selvom jeg er halv blind, så kan du ikke skjule det for mig. du var væk i lang tid" sagde han og kyssede hendes kind. han fandt en is pose og lagde på hendes ankel. han knyttede sin ene hånd og satte hendes varer på plads

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:32

Hun kiggede undskyldne på ham, ja hun var væk i ret så lang tid.. meget lang tid.. alt for lang tid, hun smilede af hans kys på hendes kind. hun sukkede og kiggede efter ham da han gik efter en pose med is, hun klynkede lidt halv kvalt da han lagde den på hendes ankel og vred sig. Hun lå helt stille efter et par minutter, hun var tavs og lå bare og kiggede op i luften... som om hun var død... selvom hun ikke var det... hun prøvede bare at holde smerten fra foden ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:49

jeg ved at det gør ondt skat, men den hævelse skal ligge sig, og så må vi have dig til lægen, for din fod virker til at være brækket" sagde han ulykkeligt og holdt isposen på hendes ankel. han så ned. han hadet når der skete dem han havde kær noget. han lagde sin hånd imod sit ansigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:54

Hun klynkede stadig af isposen og vred sig, hun kunne ikke lide det... hun klynkede bare endnu mere da han holdt den mod hendes ankel så hun ikke kunne få den af, hun lukkede øjne hårdt i og bed tænderne hårdt sammen, hun kunne ike bide smerten i sig mere..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 0:57

han løftede hende op på sit skød og holdt hende ind til sig. "Rolig søde, rolig, smerterne efter hævelsen vil snart fortage sig, og så tager vi direkte hen til lægen,om så jeg skal bære dig hele vejen" sagde han kærligt og kyssede hendes kind. Da isen i posen var smeltet, lagde han posen på bordet og tjekkede hendes ankel igen, for at se om hævelsen var faldet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:01

Hun kiggede op på ham da han løftede hende op på sit skød, hun holde sig ind til ham og kunne ikke helt styre sin hulken, men hun var hold op med at vride sig, hun blev beroliget af hans kys på hendes kind og lagde sig udmattet ind til ham, "nej.. ikke lægen" hun ville ike til lægen... hun vidste ikke hvorfor men hun var bange for læger..
Hun gispede da han tog isposen væk fra hendes ankel, hævelsen var faldet en smule. Hun kiggede op på ham med et blik af forvredet smerte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:05

jeg henter en is pose mere søde, du skal bare bive liggende, med foden løftet okay" sagde han og lagde hende blødt og lagde hendes ankel blødt. han hentede en is pose mere og lagde den på hendes ankel. han lagde sig hos hende og nussede hende i håret. han følte han havde svigtet hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:09

En ispose mere... nej ikke mere, hun ville ikke mere, det gjorde jo ondt, hun kiggede efter ham da han gik efter at havde lagt hende blødt og hendes ankel blødt som hun holdt løftet som han sagde.
Hun kiggede på ham da han kom med endnu en ispose, hun klynkede da han lagde den på hendes ankel, hun lagde sig trygt ind til ham og sukkede mod hans bryst kasse da han nussede hende i håret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:14

jeg er ked af du har så ondt min elskede, men den hævelse skal ligge sig" sagde han trist. han holdt hende tæt ind til sig. han kunne ikke lide at hun havde ondt, men hvad kunne han gøre. han havde gjort sit bedste nu. selvom han var træt af at han ikke kunne gøre mere for hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:16

Hun tog en dyb indånding, nu måtte hun tage sig sammen det nyttede ikke hun hulkede sådan selvom det gjorde voldsomt ondt, hun holdt sig godt ind til ham og bed bare smerten i sig så godt hun kunne, hun begyndte at kysse hans bryst for at tænke på noget andet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:21

han rødmede og nød hendes kys. "Søde hvis du vil kan jeg godt være fræk ved dig, så leder det dine tanker et andet sted hen end din fod" sagde han kærligt. han ville jo gøre alt for hende, for at hun havde det godt.han lagde sin hånd på hendes kind, og kærtegnede hende blidt. han elskede hende så højt, så at se hende have ondt var tortur for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:26

Hun rystede på hovedet og smilede op til ham "Nej tak" sagde hun blidt og kærligt.
selvom hun godt ville have det egentlig så var det ikke det hun havde brug for lige nu, hun ville bare ligge og kysse hans bryst, give ham noget nydelse.
Hun nød hans kærtegn af hendes kind og smilede til ham, hun forsatte stille sine små kys på hans bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:31

han nød hendes kys imod hans bryst. han hviskede søde og kærlige ord ind i hendes øre, imens han nussede hende i håret. han tænkte hele tiden på at finde den idiot som der havde skadet hende, og gennem banke ham. han ville også have fat i den der havde skadet ham, men det var så længe siden nu, at han ikke huskede mandens ansigt længere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:34

Hun sukkede nydende af hans søde små ord i hendes øre og hans nussen i hendes hård, det var dejlig beroligende og hun tænkte slet ikke over hvor ondt hun havde i sin fod, hun koncentrerede sig om ham, kun om ham, hun forsatte sine små kys og fortsatte dem op til hans hals som hun nappede blidt og kærligt i, hun slikkede ham op af halsen til hans kind og kyssede ham intenst på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:41

han gengældte kysset længe. han kørte sin hånd ned til hendes bryst og følte lidt. han smilede i kysset og holdt hende endnu mere tæt. "Du er mit liv min elskede, jeg ved ikke hvad jeg ville gøre uden dig" sagde han kærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 10 af 16 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum