Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Ved du hvad det betyder? - Markulius.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Ved du hvad det betyder? - Markulius.
O: Ingen væsner... Eller hvad?
T: 20:41
V: Kølig aftenvind, og fuldmåne.
P: En brun jakke med hætte der skjuler hendes ansigt udover de blå lysende øjne, sort tanktop, sorte jeans, og sorte converse. Håret er løst.
Det var aften. Klokken var nok omkring de tyve stykker. Hun så ligeud, og følte sig træt i kroppen. Det var som om der manglede noget. Det gjorde der jo også. Hun manglede sin Shapeshifter side. Hun manglede følelsen af at kunne skifte form til en panter.
Aftenvinden var kølig, men behagelig. Hun skulle vænne sig til at hun havde en luft evne nu, og ikke sin vand evne. Det havde været... Et par hårde dage. Hun ledte efter den engel der havde sat dusøren på hende... Og Jacob. Caroline. Markulius, som hun skulle forklare nogle ting til.
Som om hun havde bedt en bøn, og gud havde hørt den. Hun gik ind i en mand. Hun så op. "Markulius." Dæmonen, og Nille havde den samme stemme.
//Håber det er okay, at det er Mark hun støder ind i, og kreasvigt. ^^//
Sidst rettet af Nille Søn 20 Okt 2013 - 18:11, rettet i alt 5 gange
Gæst- Gæst
Sv: Ved du hvad det betyder? - Markulius.
Det havde været en mærkelig uge. Først mødet med Nille. Aftenen med Nille. Den vidunderlige tid. Han kunne stadig mærke de sommerfugle i maven hun havde givet ham. Så det store skænderi. Smerten ved hans grav. Og pludselig så var hun væk. Han havde intet hørt fra hende i lang tid. Og så pludseligt for nogle dage siden. Kunne han mærke en voldsom smerte. Det var underligt. Og alligevel kendt på en måde. Han havde kunnet høre hendes skrig. Han havde mærket så mange mærkelige ting. Og så havde alt været stille. Og da han endelig tog sig sammen. Vidste han at det ikke havde været hans smerte. Nille havde fået en voldsom smerte. Der var da kommet en god ting ud af det. Deres blodsforbindelse var stadig intakt. Men hvad betød smerten. *Den hellige gud i det kongelige rige. Giv mig styrke og før mig til Nille.* I samme øjeblik mærkede han en smerte på hans forside. Han var dog ikke ved at falde bagover. Men det havde givet ham et svagt chok. Han vendte ansigtet imod personen som gik ind i ham. Han blinkede et par gange. Han havde svært ved at se hvem det var. Men da hun sagde hans stemme vidste han præcis hvem det var. Stemmen. Stemmen som gav ham den dejlige følelse. "Nille." Han havde tabt mælet og stod nu bare og gloede som en idiot. Og kunne intet sige.
Gæst- Gæst
"J-jeg.." Hun trak vejret dybt ind, og knyttede hænderne. Men trak så hætten af hovedet. Så det løse sorte, og en anelse krøllet hår kom frem.
"Markulius." Hun så bestemt på ham. "Du har sikkert mange spørgsmål... Men sidst du så mig... Hende, mærkede hun stor smerte, ikke? Det var mig der påførte den smerte. Hun var mig, jeg er hende." Hun lukkede øjnene. "Alt hvad hun gjorde kunne jeg ikke sige imod, men jeg gav hende et slag i maven på en måde.... For at straffe hende. Men det var åbenbart ikke nok." Det lød sikkert mega skørt i hans ører, men hun var ståkandet, og havde inden ide om hvordan hun skulle forklare ham det hele.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans dronning? Nå ja... Hun sukkede, og skuldrene røg ned.
"Markulius. Ved du overhovedet hvad dette betyder? Jeg blev myrdet. Dæmonen forsvandt da hun blev svag. Du skubbede mig væk. Jeg blev mere svag når du var i nærheden af hende. Den rigtige Nille er mig. Hun var en reinkarnation. Hvorfor skulle jeg have dig som vogter når du skubber Dæmonen i mig frem?" Hun sukkede, og så ned. "Men selvom jeg kan mærke en hvis... Frastød ved dig. Så kan jeg ikke komme fra jeg har brug for en vogter. Så ja, det vil jeg." Hun så op på ham igen.
Sidst rettet af Nille Søn 20 Okt 2013 - 16:49, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Lys og mørke. Nat og dag.
Godhed og ondskab. Man aldrig må fortag.
I det stærkeste lys må man være stærk. I den bedste godhed må man være royal.
I den mørkeste tid må man følge sin leder. I en tid uden genkendelse må man være loyal.
Det betyder at ligemeget hvad. Om jeg synes det er en god forbedring eller en dårlig forbedring at du ikke længere er den jeg kendte. Det betyder intet. Jeg er tvunget til at følge dig til evig tid." Sagde han roligt og kiggede derefter op på sin dronning. "Min dronning. Jeg er klar på at stå ved din side om det så kræver jeg skal ofre mit liv." Sagde han roligt og smilede svagt. Og rejste sig roligt op. "Hvad er deres befaling min dronning." Spurgte han roligt og holdte stadig den knyttede næve for hans bryst.
Gæst- Gæst
"Tvunget? Du skal ikke føle dig tvunget." Det var akavet, syntes hun. Han var blevet forelsket i Dæmonen, og bom. Hun var væk. Nille var her nu.
"O-O-Ofre dit liv?!" Hun så forfærdet på ham, men huskede så... "Fint." Hun så ned. Hun spændte sin krop, og så op på ham.
"Lad være med at kalde mig dronning." Hun sukkede, og så væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen, det får mig til at lyde gammel, og grim!" Sukkede hun, og trippede lidt. Hun så ned for hun ville ikke se på ham. Det var så ydmygende det han gjorde!
"Jeg har ingen ordre... Vent." Hun så tomt ned. "Du var forelsket i Dæmonen... Hvorfor?" Det var nærmere et spørgsmål, end en ordre, men jaja...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du mener Dæmonen gjorde. Ikke mig. Det kan du godt glemme. Nok er du pæn, og sådan, men nej. Jeg er ikke dæmonen! Hun er død. Kan du forstå det? Jeg slog hende ihjel. Hendes rigtige navn var Rebecca. Jeg slog hende ihjel!" Hun nægtede den tiltrækning hun følte til ham. Den skulle blive erstattet med foragt! Hun nægtede. Hun ville ikke!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du ved det simpelthen? Du ved ingen ting, Markulius." Hun smilede skævt. "Jeg er ikke ledig. Eller jo... Måske." Hun så væk, og mærkede tristheden overvælde hende... Hun kunne ikke forstå Jacob for tiden. Hun var sur på ham. Det havde han fortjent. Hun så på Markulius igen.
"Pas på, Mark. Du er i farezonen. Måske gjorde Dæmonen ikke noget... Men jeg kan skam godt finde på at smide dig ind i en væg." Hun så væk igen, og var blottet for følelser.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Åh gud, åh gud! Det gjorde han bare ikke mod hende! Det kunne han ikke være bekendt! Nu var han ond!
"Jeg er forelsket i en anden!" Skyndte hun sig at sige før hun blev ståkandet af det begær der strømmede ud af ham. Hun maste sig op af væggen for at komme væk fra ham. Hun pressede øjnene sammen. Hun ville ikke se på ham! Hun turde ikke ... Hun stønnede lavt af nydelse over de små dejlige stød hun fik. Hun gispede lavmælt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var ikke mig. Lytter du slet ikke efter? Det var Dæmonen! Jeg sad i total mørke! Dæmonen havde kontrollen. Det var Dæmonen der elskede dig! Jeg døde, og hun blev min reinkarnation! Det var hende der sagde de ord... Ikke mig. Før jeg døde havde jeg en kæreste. Men nu... Har han måske fundet en anden... " Hun så væk, og tvang tårerne tilbage.
Hun så på ham igen.
"Straffe dig? Det ville være mig en glæde... Men jeg kan ikke." Hun trådte endelig væk fra væggen. Hun begyndte at gå væk. Hun kunne ikke komme fra at hendes indre dæmon var i hende, og følte sig tiltrukket. Det værste var... At han nok kunne mærke det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du prøver ikke engang! Kan du slet ikke se chancen?" Det var ikke fordi hun ønskede at han prøvede. Prøvede at lindre den smerte der levede inde i hende ved tanken om at Jacob måske var forelsket i Jade... Hun vendte om, og gik. Hurtigt var hun begyndt at løbe. Hun ville væk! Men så let skulle det ikke gå. En mand greb fat i hendes hår, og tvang hende ind i en gyde. Hun blev presset op af væggen, og følelsen af chok ramte hende. Manden lagde en hånd på hendes mund, og en kniv blev sat mod hendes strube. Hun vred sig. Han tyssede på hende. Med vilje fik hun følelsen af at ville fri komme så Markulius ville opdage det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Manden så på Markulius, og reagerede hurtigt. Han trak noget vievand frem. Han kastede det mod dem, og løb så hurtigt hun kunne. Men i det vievandet ville have ramt dem havde nille fået kontrol over vinden. Vinden skubbede vievandet væk så vievandet lå på asfalten foran dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Stop så, Mark!" Råbte hun. Hun klyngede sig til ham.
"Mark..." Hun hviskede blidt ved hans øre i håb om han ville stoppe. Manden faldte, og prøvede at komme så hurtigt han kunne op igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun rejste sig op, og trådte lidt væk fra væggen. Hun gik så hen til den, og lagde hovedet ved væggen. Hun snerrede, og bankede hovedet hårdt ind i væggen.
En smerte skød gennem hendes hoved, og hun stønnede af smerte. Markulius ville jo også mærke det, derfor gjorde hun det. Hun tog sig til hovedet, og gik lidt væk. Hun havde en dæmons styrke, så... Det gjorde mere ondt. Hun faldt lidt på hug, og holdt sig på hovedet. Hun stønnede igen af smerte.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» What to do? ~Markulius~
» Where am I? //Markulius//
» Who are you//Markulius//
» So you are the one - Markulius
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine