Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Ved du hvad det betyder? - Markulius.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Ved du hvad det betyder? - Markulius.
Gæst- Gæst
Hun hørte ham. Hans stemme. Den bragte af en eller anden grund ro i hendes sind. Hun trak vejret mere normalt... Og så hen imod ham.
"Fordi du ikke måtte slå den mand ihjel." Hviskede hun... Og så besvimede hun.
Sidst rettet af Nille Søn 20 Okt 2013 - 18:12, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var overalt. Hun hadede mørke. En af grundene til hun bare elskede Jacobs blege hud, og hvide hår... Samt hans smukke krystalblå øjne. Der var så meget lys over ham... Men selvfølgelig var det ikke kun derfor hun elskede ham. Jacob var... Ubeskrivelig. Nille kunne savne ham hele tiden. Hun savnede ham hvert sekund. Forventede nærmest at se det kække smil foran hende, og hans krystalblå igang med at prøve at få øjnekontakt med hende... Vievandet sved i Nilles ryg, og hun bed sig hårdt i underlæben. Den begyndte at bløde. Hun mærkede at hun blev løftet op... Og så vågnede hun lidt efter da de var nået skoven. Hun spærrede øjnene op.
"Jacob!" Skreg hun, og vred sig. Hun slappede dog af da hun opdagede hvor hun var. Hun åndede lettet op, men kunne ikke mærke den kulde Jacob udsendte. Hun så op på Markulius. Hun bed sig hårdere i underlæben, og en bloddråbe gled ned fra underlæbe. Hun slikkede den væk.
"Slip mig!" Hun prøvede at komme fri.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nille kneb øjnene lidt sammen, og så irriteret på ham selvom hun inderst inde bare havde lyst til at lukke øjnene, og gemme sig hos ham. "Slip mig så, Markulius! Dette er kidnapning! Jeg vil..." Hun så hen imod huset. Hun bed sig igen i underlæben. Ashen wood forest. Jacob... Jacob... Jacob boede her. I nærheden måske? Skoven var jo stor, men hun kunne efterhånden kende den som The Forest. En lille følelse af lyst til at gemme sig ved Markulius var der kort, men blev hurtigt erstattet af lyst til at løbe skrigende væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Dette er kidnapning! Slip mig så!" Snerrede hun. Hendes øjne lynede. Selvom hun gerne ville have han gav slip... Ville hun heller ikke have det, på en måde. Hun stivnede da hun mærkede det kolde begær. Hun var lige ved at give efter for den, men så røg tanken om Jacob ind i hende. Hun så truende op på ham.
"Stop så!" Hun slog ham på brystkassen, dog ikke særligt hårdt. "Sluk det!" Hun snerrede højere, og hendes øjne lynede mere.
Selvom det var mod hendes vilje lagde hun hovedet mod hans brystkasse, og prøvede at komme tættere på ham.
Gæst- Gæst
Langsomt med rolige skridt fortsatte han bevægelserne imod det værelse han havde tilsendt sine ting til. Da han kom ind af døren tændte han med ro lyset med sin albue og bar hende hen til sengen og lagde hende roligt på sengen med et roligt smil. "Jeg vil intet gøre dig ondt. Bare rolig tag det stille og roligt." Hviskede han roligt med et smil.
Gæst- Gæst
Da han lagde hende på sengen lagde hun sig i fosterstilling. "Lad mig gå, Markulius..." Hun så bedende op på ham. Det føltes som om hun kunne bryde sammen når som helst... Hun lukkede øjnene i et kort sekund, og faldt så i en dyb dyb dyb søvn...
Gæst- Gæst
Han var stædig. Han var fast besluttet. Men en ting var han helt sikkert osse. Han var bevidst hvornår han havde tabt. Og denne krig mellem Markulius. Og den anden dreng. Havde han tabt. Det vidste han. Og alligevel kunne han ikke lade være med at tænke over det.
Gæst- Gæst
Hun vendte sig om, og trak vejret uroligt...
Rebecca... Rebecca var der. Ved en strand. Åh gud, ligesom det minde Nille havde set med hende. Nille trak vejret uroligt.
"Nej... Lad være... Ikke nu!" Hulkede Nille, og faldt på knæ. Hun kunne ikke klare det syn hun kunne se. Det var Rebecca der langsomt fik overtaget Nilles krop. Rebecca der holdte en hånd om Nilles hals. Nille der døde. Nille så sig selv. Men det var kun en drøm. Den anden Nilles øjne lukkede sig langsomt. "Nej!"
"Nej!" Nille satte sig brat op, og havde spærret øjnene op. Hun trak vejret hurtigt, og uroligt. Tårerne gled ned af hendes kinder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da Nille så hen imod så ham ligge ved gulvet, livløs. Det var forkert. Hun udbrød noget der var i retning af... 'Forlad mig ikke!' Hun stormede op, og hen på gulvet. Hun satte sig på hug foran ham. Rebecca blev hevet frem. Dog ikke af udseende, men af personlighed og følelser. Hun fik Marks ansigt vendt mod hende.
"Markulius, nej!" Hun så ned af ham og fik øje på såret. Nogle tårer gled ned af hendes kinder. Han måtte ikke forlade hende! Hun så desperat på ham. Hvad skulle hun gøre?! Hun snøftede.
"Du må ikke forlade mig, Mark..." Hviskede hun lavt, og gemte ansigtet ved hans hals. Hun kyssede hans hals, og græd lavt. Hun ville ikke have han forlod hende... Hun havde brug for ham...
"Hvad skal jeg gøre..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærkede følelserne. Lykke... Sorg... Jalousi... Men lykke? Hvad var lykken lige nu? Sorgen? Jalousien? Det forvirrede hende. Hun mærkede at hans krop blev var lukket ned. Han så, så fredfyldt ud... Det var ikke til at holde ud. Det fik hende jo til at tro han var død. Hun rejste sig op, og tog puden fra sengen. Hun lagde den under hans baghoved. Hun satte sig på gulvet ved ham.
"Hvad kan jeg gøre?" Hun vidste ikke om han kunne høre hende, eller overhovedet snakke. Så lige nu ventede hun. Ventede på at han ville sige, eller gøre noget... Hun betragtede ham bare. Hvad kunne hun ellers gøre?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Vrede, sorg, og ensomhed var de følelser der var tilstede os hende nu. Men også savn. Hun stirrede koldt på ham. Hun forstod ham ikke.
Da han rejste sig op trådte hun ud af skyggen.
"Ville du bare efterlade mig?" Hendes stemme var som en kniv. Noget man kunne skære sig på. Hun stod lidt væk fra ham. Men han kunne se hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er ikke rigtig klog." Hviskede hun sammenbidt. Raseriet var tydelig. "Har du slet ikke hørt til et eneste ord jeg har sagt?" Spurgte hun. "Jeg føler tiltrækning til dig! Jo mere du skubber rebecca frem, jo mere bliver den tiltrækning stærkere!" Knurrede hun. "Du ville dø! Jeg kan ikke være sammen med dig, jeg er ikke fri!" Hun trådte væk fra ham. "Hvad er der galt med dig?!" Hun var rasende. Hun gad ikke være der mere. Ikke hvis han skulle stå og sige at han lige så godt kunne dø. "Hvis du dør, vil jeg savne dig! Og sikkert græde i flere dage! Men det betyder vel ingenting for dig?" Hun rystede på hovedet, og så ned i gulvet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun løftede den ene hånd som om hun ville slå ham, men hånden faldt ned langs siden igen. Hun sukkede lavt. Hun betragtede ham. Så ned på ham med kolde øjne.
"Du har svigtet mig, ja. Men du har også såret mig." Hun tog kniven og kiggede på den. Hun tog fat om hans håndled, og skar i hans arm, bare lige ned til hans albue. Hun stoppede, gav ham kniven, og vendte ryggen til. "Hvis du ikke kan forstå det jeg siger, så tager jeg hjem nu." Hun begyndte at gå ud mod udgangen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du forstår ikke at jeg føler tiltrækning til dig!" Snerrede hun. "Man skulle fandme tro du ikke var forelsket i mig, sådan du opfører dig!" Råbte hun. Hun åbnede døren, trådte ud, og smækkede den efter sig. Hun ville ikke snakke med ham. Men alligevel ville hun gerne... Hun var forvirret.. Hun ville bare hjem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» What to do? ~Markulius~
» Where am I? //Markulius//
» Who are you//Markulius//
» So you are the one - Markulius
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata