Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Ved du hvad det betyder? - Markulius.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Ved du hvad det betyder? - Markulius.
Og det eneste han bare gjorde var at lade hende være, og sidde oppe på taget. Hvis han virkelig elskede hende måtte han altså snart vise det... For ellers mistede han hende fuldkommen. Hun gad ikk at blive behandlet sådan og han blev ved med at have sex med andre piger efter at have sagt til hende han elskede hende. Hun kunne jo sagtens huske at han havde sagt han elskede hende, før hendes død.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun fik et chok da hun mærkede hans læber mod hendes. Jacob! Åh Gud! Nej nej! Hun lagde hænderne på hans brystkasse, klar til at skubbe ham væk! Men.. Rebecca blev trukket frem.. Og hun lagde sine hænder på hans kinder og gengældte kærligt kysset. Men Rebecca blev slået tilbage. Nille spærrede øjnene op og lagde hurtigt hendes hænder på hans brystkasse og hun prøvede at skubbe ham væk. Hun elskede at mærke hans læber mod hendes, men hun var ikke single! Og hun elskede Jacob!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved at du holdte dig fra kvinder, og så videre, da Rebecca ikke ville have det... Men Rebecca var ikke mig. Jeg er ikke Rebecca. Men jeg kan ikke komme udenom at Rebecca elskede dig, og da hun stadig er inde i mig... Kan jeg mærke jeg føler noget for dig." Hun sukkede lavt. "Og jeg ved... Jeg ved du har flirtet. Med andre. Du kan ikke komme udenom det! Hvordan kan jeg være sikker på du siger sandheden?" Hun ville væk. Hun stivnede i kroppen da blidt kyssede hendes læber igen. Hun var ved at blive vred. Hun kiggede kort på ham. "Men uanset hvad jeg føler, bliver det aldrig til af to årsager. Et; jeg er i et forhold. To; Du kan jo alligevel ikke kæmpe for mig på grund af din tro." Mere havde hun ikke at sige. Hun begyndte igen at gå væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du var der ikke for mig. Du var der for Rebecca. Vi havde aldrig mødt hinanden før." Sagde hun og kiggede så fremad igen. Hun overvejede kraftigt at sparke ham mellem benene, men hun lod være. Hun sagde intet.. Før til sidst. Hun vendte sig om mod ham med lyn i øjnene.
"Nej! Du kan tro hvad du vil, men jeg elsker Jacob!" Hun havde intet mere at sige. Nu var det slut. Hun ville ikke høre mere. Hun begyndte at løbe væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» What to do? ~Markulius~
» Where am I? //Markulius//
» Who are you//Markulius//
» So you are the one - Markulius
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata