Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba15 
Lori
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba15 
Jake
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba15 
Valentine
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba15 
Celenia
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba15 
Edgar
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba15 
Lenore
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba15 
Abigail
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

All the hate we hold inside... - Matic

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 13:53

"Jeg ved at du vil gå med til det"

Hun smilede drillende til ham, hun vidste han ville gå med til det, ellers ville han da ikke havde tilbudt at hun bare kunne gøre med ham hvad hun ville lige før, ville han? Hun blev sugede ind kort i sine egne tanker om han nu også havde lyst da han havde fået energien igen. Men hun slap hurtigt ud af tankerne igen og kiggede smilende ned på ham.

"Godt... tænkte jeg nok"

Hun smilede blidt til ham da han stoppede med at kysse hende på halsen, vis han havde blevet ved havde hun nok lige blevet alt for fristet og taget en tur til, men i stedet for nussede han hende ned af ryggen, hvilket ogs var dejligt..

"Mhm... Tjoh... Kød, brød, grøntsager, drikkelse bestemt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 13:56

''Virker jeg da sådan?''

Han så på hende med et blik der både var drillende og spørgende. Fordi han følte da ikke selv at han virkede liderlig, eller lysten. Men han vidste jo ikke hvordan han faktisk så ud ude fra. Han smilede roligt og rejste sig langsomt op, før han gik ned imod der han regnede med at hendes køkken var.

''Jamen du må lige fortælle mig hvor tingene er da jeg jo ikke ved det.''

HAn grinede, og på vejen ned havde han lige taget hans bukser og var hoppet i dem fordi det var nok ikke så godt han gik rundt i hendes køkken nøgen. Han smilede roligt til hende.

''Hvor længe ønsker du så jeg bliver?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 14:13

"Um... Nej.. Men.. men vil du ikke?"

Hun blev nervøs, man kunne høre det i hendes stemme, se det i hendes ansigt, mærke det på hende hvordan tankerne røg rundt i hovedet på hende, hvor fraværende hun var fordi hun tænkte over om han faktisk ikke ville hende... Men bare gjorde det fordi hun havde presset ham..
Hun kiggede op på ham da han rejste sig op og gik ned efter at han havde taget bukser på. Han var på den rette vej mod køkkenet.

"Bare.. Lige ud og så til venstre..."

Køkkenet var hverken dækket af væge eller døre, man kunne frit se ind i det, fra stuen, fra badeværelset, det var et stort åbent rum, dog ikke til udenfor der var selvfølgelig nogle vægge. Køkkenet var lige rundt om hjørnet, man ville allerede kunne se nu at der manglede vægge.

"Så længe du lyster"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 14:17

''Sikkert du giver mig da lyst.''

HAn smilede roligt til hende og gik ned i køkkenet. Han fandt bare noget brød og noget frem som han så satte sig ned og spiste det var en sjov måde det var på køkkenet. HAn forstod ikke lige grunden til hvorfor hun havde valgt at få det lavet på den måde. Han så roligt på hende med et stille smil.

''Hvorfor så åbent et køkken?''

Han smilede roligt og fik hurtigt spist meget, før han gik hen til hende og kyssede hende blidt, han gik så lidt rundt, før han kiggede ud i badeværelset. Han kunne egentligt godt bruge et bad men helst hvis hun havde kar...

''Har du et badekar? og må jeg i så fald tage et bad?''

Han så på hende roligt før han hurtigt tilføjede...

''Du er jo selvfølgelig velkommen med, hvis du vil?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 14:38

"Hmm..."

Det gjorde hende slet ikke mindre nervøs... du giver mig da lyst, men.. stadig han kunne få mindre lyst til hende på bare et minut, hun sank en klump mens hun kiggede på ham, finde mad og sætte sig ned og spise. Demitra stod stadig op, hun stod ved køkkendiskene og betragtede ham mens han spiste. Hun kiggede rundt omkring sig, i sit eget køkken før hendes blik var på ham igen.

"Huh?.. Åh.. Det ved jeg ikke... Det er ikke mig som har bygget det..."

Det var jo ikke hende, det var Markulius, det var hans hus sådan set, eller han havde givet hende det, men han kunne til hver en tid tag det tilbage, da hun jo stod i stor gæld til ham for det han havde gjort.
Hun kiggede på ham blive færdig med at spise, og blev overrasket da han kom hen og kyssede hende blidt før han gik rundt i huset... Hun fulgte lidt efter bagved... Han kiggede åbentbart ind i badeværelset..

"Um.. Ja... Men vis du vil have et badekar skal du til et helt andet badeværelse"

Det badeværelse var lidt længere nede af gangen.
Hun kiggede overrasket på ham over det han tilføjede, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige... men syntes egentlig at det var bedre for ham bare at tage et bad med sig selv...

"Tag du bare et bad med dig selv... Det andet badeværelse ligger lidt længere ned af gangen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 14:45

''Okay.''

Han blev faktisk overrasket over at hun bad ham tage det for sig selv. Det ville han jo egentligt ikke. HAn kiggede på hende roligt, før han tog hendes hånd og gik bare roligt ned mod det andet badeværelse og hev hende med sig medmindre hun selvfølgelig kæmpede for ikke at blive hevet med.

''Kom nu med, det er da langt hyggeligere hvis du tager badet med mig.''

Han smilede bare roligt til hende og kyssede hende legende. Hans hånd gled ned til hende røv som han gav et enkelt klap inden han trak hende med ind på badeværelset, og lukkede døren bag hende. Han smilede roligt til hende.

''Eller er du bange for at få lyst til mig?''

Han blinkede og trak sig tøj af igen, før han stillede sig tæt op af hende, og kyssede hende ned af halsen endnu engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 15:02

"Godt... Øhm... Jeg venter i stuen"

Hun smilede roligt til ham og nikkede før hun vente sig om og skulle til at gå mod stuen i det han tog hendes hånd og hev hende mod badeværelset. Hvorfor tog han hende alligevel med, hun havde lige sagt han kunne tage det selv, så kunne det ikke nytte noget at han trak hende med.. faktisk mod sin vilje selvom hun ikke strittede imod.

"Ja det syntes du sikkert"

Hun gav ham et irriteret blik, men hun duede simpelt hent ikke til at holde sine fristelser inde og da han kyssede hende kyssede hun bare igen. Hun fulgte hans hånd som gled ned til hendes røv som fik et klap, hun gispede da han trak hende ind på badeværelset og lukkede døren bag hende.
Om hun var bange for at få lyst til ham... hun havde for pokker allerede lyst til ham... det var det der var problemet, vis hun nu bare havde fået lov til at gå ind i stuen kunne hun måske få stilnet sine lyster til ham.

"Jeg har.. allerede lyst til dig"

Hviskede hun nærmest, ikke meget for at sige det.
Hun betragtede ham mens han tog hans tøj af igen og sukkede da han stile sig tæt på hende og kyssede hende igen ned af halsen som fik hendes fristelser til at gå amok. Hun prøvede blidt at skubbe ham væk, men kunne ikke få sig selv til at skubbe hårdere til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 15:14

''Jamen det er jeg da kun glad for.''

Han smilede bare drillende til hende, og da de stod helt tæt op af hinanden, lod han sin hånd glide ned af hendes mave mens han kyssede hendes hals... Han lod stille hans hånd finde en plads mellem hendes ben og han kærtegnede hende blidt, han smilede roligt inden hans kys stoppede og han trak sig langsomt væk fra hende og lod hans hånd trække sig væk, og han tændte så for vandet.

''Hov... Det må du altså undskyld...''

Han blinkede og grinede lidt, inden han lod sig langsomt glide ned i vandet. Han var ikke sikker på at han faktisk helt kunne holde til det men han ville ikke lade det stoppe sig selv i at give hende hvad hun fortjente... Han greb hendes hånd og trak hende hen til sig.

''Kom nu i med dig...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 17:25

"Ma.. Mhm..."

Hun sukkede af hans drillende smil, *hold dog op* tænkte hun. Hun skælvede blidt da han lod sin hånd køre ned af hendes mave mens han fortsatte sine kys ned af hendes hals som virkelig tænde hende. Hun begyndte at skubbe lidt hårdere mod hans bryst da han lagde sin hånd mellem hendes ben og begyndte at kærtegne.
Han stoppede dog kysset og gik væk fra hende hen for at tænde vandet.
Demitra stod og kiggede ud i luften, prøvede at få styr på sig selv.. hun ville for pokker ikke springe på ham..

"Idiot"

Hviskede hun for sig selv. Hun skulede irriteret til ham da han satte sig op i vandet. Han skulle passe på at hun ikke lige pludselig skiftede personlighed bare sådan lige, det ville han slet ikke kunne lide.
Hun kiggede ned på sin hånd som han greb fat i og trak hende hen til sig.

"Matic.. Stop"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 17:36

HAn blev meget overrasket over hende, hvorfor ville hun nu pludseligt ikke alligevel... Han var meget forvirret og forstod slet ikke hvad der skete for hende. HAn så roligt på hende med et stille smil...

''Hvad nu? jeg troede du havde lyst?''

Han stod op af vandet igen og holdt stadig hendes hånd han smilede roligt, og så hende i øjnene hvad havde han mon gjort siden hun pludseligt ikke ville alligevel han troede da han tændte hende.

''Hvad er der galt? jeg har lyst... Du har lyst?''

Han så på hende roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 20:47

Hun ville ikke havde gået med ned i vandet og siddet sammen med ham var fordi hun syntes han skulle have meget mere energi end han havde, han skulle slappe af, han skulle sove, helt klart han skulle sove det blev han nød til, han var sikkert også rigtig træt og udmattet.

"Jeg har ogs lyst.. Det.."

Hun sagde ikke så meget mere idet han rejste sig op fra badekarret stadig med hendes hånd i hans, hun sukkede dybt, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, der var ikke rigtig nogen god forklaring på hvorfor hun havde stoppet ham, hun havde en stor lyst til ham.. Men hun måtte også tage hensyn til at han var menneske.

"Der er ikke noget galt.... Du skal have hvile Matic..."

Hun sukkede og kiggede ned på deres hænder. Hun tog blidt sin hånd til sig og gik mod døren. Hun kiggede lige på ham med et blidt smil og åbnede så døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 23:55

''Jeg er altså ikke svag men okay...''

HAn smilede roligt, og lod sig bare glide stille ned i vandet, og tog et halvlangt bad men fordi han var så udmattet og træt faldt han i søvn i badet. Han lagde dog stadig med hovedet over vand, og sov. Han havde ikke regnet med det så han vidste ikke hvordan hun reagerede...

Han var langt væk og vågnede ikke lige sådan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 5:17

Hun sukkede og gik ud af døren til badeværelset og lukkede den i bag hende, hvor efter hun satte sig ind i stuen og ventede pænt på at han kom ud, det kunne da ikke tage så lang tid at tage et bad at hun skulle begynde at lave noget andet gjorde det.

"Hvor lang tid kan det her tage"

Der var gået lidt og han var stadig ikke kommet ud af badet, var han faldet i søvn eller hvad, det var altså ikke lige det hun havde ment med at han skulle sove, hun mente det var en seng han skulle sove i... Ikke et badekar... Det bragte pludselig panik i hende, for vis nu han var faldet i søvn i badekarret... Hvordan mon han ikke lå...
Hun styrtede ud til badeværelset hvor hun så ham side og sove i badekarret, stadig med hovedet over vand...

"Puuh..."

Hun gik hen til ham og ruskede lidt i ham for at få ham til at vågne, så han kunne komme op af badet og blive tørret og lagt i seng, hun havde godt haft på fornemmelsen at han var træt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 13:58

''Øhm hej...''

Han vågnede og rødmede så fordi det var utroligt pinligt da han jo før havde sagt at han ikke var træt og at han sagtens kunne fortstte han smilede roligt til hende, og han fik sig kæmpet op af badet, han smilede roligt til hende, mens han tørrede sig og fik trukket hans underbukser på igen.

''Nu siger du jo jeg skal sove, men så forlanger jeg at du ligger dig med mig.''

Han smilede roligt og kyssede hendes læber blidt og kærligt, men stadig passioneret og lidenskabeligt. Han smilede roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 15:12

"Du faldt vist i søvn?"

Hun grinte kort og strøg blidt hans røde kinder, han skulle til at komme op nu, hun kunne se han havde fået fiske hud på sine hænder, et tydeligt tegn på at han havde været får lang tid i badekarret.
Hun kiggede på ham mens han steg op af vandet og tørrede sig, hun kunne sagtens holde blikket op hos ham.

"Øhm... Ja okay.. Men du får altså dit eget værelse.."

Hun kiggede roligt på ham med et skævt smil, hun skulle nok sove med ham, men han skulle ikke regne med det hele tiden, for han fik sit eget værelse i den tid han skulle være her, hun havde rigtig mange gæsteværelser.. Og det fantastiske ved dem var at de var på størrelse med et almindeligt værelse... Det lignede slet ikke et gæsteværelse.
Hun sukkede blidt da han kyssede hende på munden, hun gav ham et hurtigt strøg ned af kinden før hun gav ham en lyserød pels morgenkåbe...

"Men vis jeg skal sove med dig... Skal du gå med den der"


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 15:19

''JAmen okay... Så længe er god nok til at vi kan have sex når jeg vågner så okay.''

Han rakte tunge af hende, og smilede drilsk. Han havde lyst til hende virkelig meget endda men han vidste jo at hun ikke ville før han var rigtigt frisk. Han smilede bare roligt til hende, med et stille smil, før han kyssede hende igen og tog bare kåben på. Han smilede roligt, før hans arme lagde sig om hende og hans hænder lagde sig på hendes røv, hvor han holdt hende tæt ind mod sig og kyssede hende lidenskabeligt...

''Men jeg har den ikke på mens jeg sover.''

Han smilede roligt, hun virkede som en der tog meget afstand til folk siden hun ville have han skulle have sit eget værelse. Han sagde dog ikke noget om det han tog hende bare roligt med sig mod det værelse hun ville give ham.

''Jeg sover nok ikke ret længe... Og når jeg vågner får du ikke fred fra mig.''

Han kyssede hende lidenskabeligt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 15:35

"Mhm... Sex"

Hun smilede blidt til ham, han tænkte ret meget på sex, ikke at der var noget galt med det, men hun syntes ikke det var normalt... Han havde jo egentlig sagt lige for starten at han ikke ville have sex... men nu var det, det eneste han tænkte på... Hun kiggede på hans tunge som han rakte ud... Det var ret så kært at han rakte tunge..
Hun smilede til ham inde han gav hende endnu et kys, hun var ikke van til at få så mange kys, men det var faktisk ret så rart.. Hun kiggede på morgenkåben han tog på... Hun smilede og fniste lavt af det... Men gav så et gisp fra sig da han lagde hænderne på hendes røv, armene om hende og kyssede hende lidenskabeligt, endnu et kys og hun nød det.

"Nej.. Det bliver ogs for varmt.."

Hun smilede blidt til ham, hun tog blidt hans hånd i sin og gik til det værelse hun tænkte han skulle ha, et stort værelse, med en stor seng, stor plads til alt muligt og et badeværelse, han ville nok føle det overvælende.. Men sådan så alle hendes værelser ud...

"Mhmmm... Det har jeg det fint med."

Hun smilede hurtigt til ham, inden han kyssede hende endnu engang og denne gang kunne hun ikke lade vær, hun lagde armene om ham og mens hun hold kysset gik hun ind i værelset han skulle ha.
Hun gik hen til sengen hvor hun lagde sig ned og hun trak ham ned over sig og smilede til ham...

"Tror du, at du kan holde til det?"



Værelset:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 15:42

''Ja det er da en ting jeg ved du kan lide.''

Han grinede bare roligt af hende, og han blev overrasket over værelset men endnu mere blev han overrasket over at hun reagerede som hun gjorde, ville hun gerne have det nu? Han ville da ikke have noget imod at give hende det. Han ville medglæde give hende alt hvad hun ønskede. Han smilede bare og fik hurtigt kåben af igen...

''Ja det er jeg... Spørgsmålet er om du vil have mig?''

Han smilede roligt, og kunne ikke rigtigt lade hende være. Hendes krop var så fandens til indbydende sove kunne han altid gøre på et andet tidspunkt. Han lod sig derfor synke ned på gulvet, og hev hende ud på kanten, inden han kyssede hende ned af maven, og kyssede hende blidt mellem benene og begyndte så at lade sin tunge lege med hendes underliv...

''Er det okay?''

Han smilede legende til hende og fortsatte bare ganske stille med at kærtegne hendes underliv med hans tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 18:19

"Det er en ting vi har tilfælles"

Hun smilede frækt til ham, hun lagde sine hænder på hans hænder da han tog morgenkåben af igen, hun strøg blidt hans brystkasse og kyssede fra han hans bryst op til hans hals hvor hun nappede ham blidt og bagefter gav ham et lille slik på læberne, hun besvarede klart hans spørgsmål om, om hun ville have ham, det var et tydeligt ja.

"Ja.."

Hun smilede blidt til ham inden han sank ned på gulvet og hun blev hevet ud til kanten, hun kiggede på ham med et smil i det han kyssede hende ned af maven, og mellem benene hvor hun gav et blidt suk fra sig inden hans tunge begyndte at lege med hende underliv, hun greb blidt fast i dynen på sengen, ikke hårdt men bare lige sådan...

"Mhmm.."

Det måtte være nok svar for ham, for hun kunne ikke rigtig give ham andet svar, hun nød det og for at holde lidt igen med sin sukken måtte hun bide sig i læben. Hun buede af nydelse i ryggen da han fortsatte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 18:31

''Godt.''

Han grinede til hende og smilede bare roligt mens han fortsatte med at slikke hende mellem benene, inden han roligt rejste sig op med en lang række kys der gled op af hendes mave og hendes bryst hvor han også nappede hende, inden de fortsatte op af hendes hals. Han smilede roligt, mens hans hånd gled ned mellem hendes ben og hans fingre gled op i hende...

''Han begyndte at lege med hende vildt og en smule hårdt.''

Han så ned på hende mens han fangede hendes læber i et lidenskabeligt kys. Han ville se om hun selv ville lege med eller om han skulle gøre det hele. Han kyssede hende ned af halsen og så op af den igen til hendes øre, inden han hviskede hende blidt i det.

''Hva skal jeg gøre alt?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 18:45

Hun lukkede blidt øjne da hun hørte hans grin og han stadig legede med hendes underliv med hans tunge. Demitra åbnede straks øjne da hun kunne mærke han var stoppet med at lege med hendes underliv og var begyndt at kysse hende op af maven til hendes bryst, hun kiggede på ham med et frækt smil da han nappede hende i hendes bryst inden hans kys fortsatte op af hendes hals. Hun sukkede blidt og lagde armene om ham da han lod sin hånd placeres mellem hende ben og føret sine fingre op i hende og begyndte at lege vildt og hårdt.

"ÅH!"

Udstødte hun blidt og greb fat i dynen igen, denne gang lidt hårdere, hun kiggede op på ham med nydende blik da han kyssede hende lidenskabeligt, hun trak vejret hurtigt og kyssede blidt med til hun kunne høre hans hvisken mod hendes øre, hun skælvede blidt og smilede så frækt...
Hun tog fat i hans skuldre og vente dem om så hun lå øverst og pressede ham ned i sengen..

"Nej det skal du bestemt ikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 18:52

''Dejligt.''

Han smilede bare legende og sukkede nydende. Han kunne godt lide det da han kunne høre hende nyde hans fingre. Han smilede legende til hende da hun vendte dem rundt. Han elskede dette, hun var nok det bedste der var skete for ham rent seksuelt. det var der ikke nogen tvivl om...

''Godt så... Kan du få mig til at larme som dig?''

han smielde frækt til hende og han nappede hende der hvor han kunne komme til, og så længe han havde mulighed for det så lod han hans fingre lege i hende med samme hurtigt og vilde tempo. han kunne se hun nød det...

''Bare husk at sig hvis jeg kan gøre noget.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 19:14

"Hmhm..."

Hun smilede blidt til ham og nød hans fingre som stadig var inde i hende, hun lagde sig ned over ham og begyndte at kysse ham, små blide kys overalt på hans dejlige bryst, hun nussede det blidt imens og af og til nappede hun ham ogs.

"Hmm.... Du vil gerne larme så meget som mig?"

Hun smilede drillende til ham og fortsatte sine små blide kys som engang imellem blev til små nap da han også begyndte at nappe hende overalt han kunne komme til mens hans fingre stadig legede i hende, hun nød det, det var der ingen tvivl om, man kunne se det på hende, man kunne høre det i hendes støn.

"Mhmm.. Du gør allerede meget"

Det gjorde han virkelig, så hun besluttede sig at give ham lidt tilbage, hun tog om hans håndled og tog hans fingre ud af hende. Hun kravlede stille ned af ham og lagde sig nede ved hans ben og tog blidt om hans lem og begyndte at køre sin hånd op og ned af hans lem hvor hun efter tog det ind i hendes mund og begyndte at slikke og bevæge sit hoved frem og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 19:51

Han smilede bare roligt til hende, og han havde sådan set ikke den store ændring ved det endnu fordi hun virkede stadig til at være rimeligt underdanig, men så skete der noget. Han mærkede hende stoppe ham og han smilede bare legende til hende. ahn elskede det virkeligt og et støn slap hans læber da hendes læber lukkede sig om hans lem og hendes tunge gled over.

''Mmmhhhh....''

Han stønnede lavt, og hans hænder lagde sig på henes baghoved, inden han begyndte stille at smilede og han kunne ikke lade være med at stønne lidt igen. Det var virkeligt rart det var der ingen tvivl om..

''Meerreee..''


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 20:05

Hun smilede af hans støn da hun tog hans lem ind i hendes mund og begyndte at slikke, hun øgede tempoet lidt med sine bevægelser med hovedet, frem og tilbage, frem og tilbage, rytmen var let at spore eftersom det var det samme hele tiden.

Hun kunne godt lide at han nød det, det var da godt, og det var da også lidt af en kompliment til hende, sådan at han stønnede og sådan. Hun smilede da han lagde sine hænder på hendes baghoved, det gjorde at hun hævede tempoet en tand mere..

"Kan du lide det"

Spurgte hun blidt inden hun fortsatte igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 5 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum