Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Jake
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Sasha
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Renata
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Lenore
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Genevira
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Celenia
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Emery
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 
Taliia
All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba13All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba14All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

All the hate we hold inside... - Matic

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:31

''Jamen det skal jeg vel bare være glad for?''

Han griende til hende mens han gik han nikkede til det hun sagde da han sagtens kunne se det. Han vidste ikke hvorfor så mange mænd så det som en kvindes job at de skulle sluge det måske fordi de så kvinder som en beholder til ders sæd eller hvad?

''Hvorfor mener mange mænd at en kvinde skal sluge?''

Han spurgte bare og hn blev meget overrasket over det hun gjorde ved at stryge hans hals når han var i det rigtige humør var berøringer da ikke noget problem for ham heldgivs han kiggede ganske stille og roligt på hende emd et stille blik

''hvad var det?''

Han smilede og samtidigt med gik han lidt tættere på hende og der gled hans hånd op langs hendes baglår og op af hendes ene balle før han lod hånden glide over til sig selv igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:43

"Ja det skal du da.."

Hun grinede for en gangs skyld med ham, at feste med hende syntes hun selv var en fornøjelse... For hun havde da holdt et par fester med sig selv... Det lød godt nok lidt ynkeligt men når man intet liv havde sådan rigtigt hvad skulle man så ellers tage sig til...

"Hm.. Det ved jeg ikke... De synes vel det er sexet"

Hun trak på skulderne, hun vidste virkelig ikke hvorfor mænd syntes kvinder skulle sluge deres sæd... De fik veæ bare en form for magt følelse måske... Måske fordi kvinden af og til ikke ville og manden skulle tvinge kvindn til det så der ligesom var magt spil... Hun vidste det virkelig ikke...

"Det ved man ikke"

Hun var begyndt st være en smule flabet og det tegn på at hendes anden personlighed var ved at tage over. Også da han kom tættere på og lod sin hånd glide op af hendes baglår til hendes balder som tændte hende, hun trak vejret dybt da han tog hånden til sig igen... Hun vende sig endnu engang om mod ham og stoppede...

"Du sagde du ikke ville have sex.. Men hvorfor ligger du så op til det"


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:49

''Hmmm, ja det skal nok passe''

Han nikede bare det var vel bare fordi mænd fandt det sexet at de ville have ne kvinde til et sluge og det var det måske også, men det var vel mere hvis kvinden faktisk havde lyst fordi de jo så fortalte at de kunne lide alt ved manden. Han kiggede roligt på hende og grinede bare over at hun svarede ham som hun gjorde.

''Det var ikke for at lægge op til det det var bare fordi du rørte ved mig, så ville jeg da også røre ved dig er der da noget galt i det?''

Han trak sig lidt til siden da han jo havde ment det jo hun var da sød og rar nok men han ville ikke bare have sex med hende da han ikke rigtigt kendte hende overhovedet. han kiggede bare ganske roligt på hende og ville spørge hende om noget.

''Hvad er din status i samfundet?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:00

Hun nikkede da han var enig i det hun havde sagt.. Eller han sagde i hvert at det nok skulle passe så hun regnede med han var enig i det.
Hun rystede på hovedet, hun havde da overhovedet ikke rørt ham eller jo det havde hun men ikke ment på den måde, hun smagte faktisk på ham på en måde.. Da hun havde kørt fingeren op langs hans hals havde hun jo kunne mærke blodet mod sin finger og på den måde havde hun på en måde smagt på ham.. Hun blev faktisk lidt sulten

"Jeg rørte dig ikke jeg smagte på dig, men nej der var ikke galt i at du rørte mig... Det var bare en mærkelig følelse.."

Hun trak på skulderne.. Det var lang tid siden hun sidst havde været tændt.. Så det var på en måde nyt for hende. Hun betragtede ham som han rykkede lidt væk, hun rynkede på bryne... Nåh...
Hun kiggede spørgende og forvirret på ham, status i samfundet... Hun gik ikke helt ind for samfundet hun holde sig for sig selv

"jeg holder mig væk fra samfundet.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:07

''Altså jeg kunne da mærke dine fingre imod min hals så at du ikke rørte mig det kan vi vidst begge to godt sige er noget af en løgn... Men du får altså ikke bare mit blod lige sådan...''

Han sendte hende et smil. Han kunne lokkes til at give sit blod dette var dog nemmest ved at have sex med ham hvor han lige netop ikke havde noget imod at blive bidt overhovedet. han smilede bare mens han gik med hende og han forstod hende ikke, og han hadede den følelse han havde i fingrene denne kriblen efter at røre ved hende.

''Bliver det aldrig kedeligt at holde sig væk fra samfundet om man må spørge om?''

Han kiggede roligt på hende og trådte så tættere på hende igen, hvor hans hånd stille gled ned af hendes ryg og fandt sin plads på hende røv hvor han i en kort tid masserede hendes balle med hånden, inden han bare lagde den tilbage til sig selv.

''Undskyld... det er min hånd den har sit eget liv...''

Han grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:18

"En løgn... ja kan vi vel godt sige det var... men det var nu egentlig bare for at høre dit blod... Det skal du nu ikke regne med jeg ikke gør søde..."

Hun smilede drilsk til ham, hun havde sine helt egne metoder på at få fat i blod på... men om hun gad at bruge dem på ham bare for at få hans blod vidste hun ikke helt, så glad var hun jo heller ikke for blod at hun ville gøre alt for det... men hun var blevet sulten efter at have mærket hans blod flyde gennem hans hals... hun skævlede blidt og utydeligt.

"Nah... Samfundet vil ikke have noget at gøre med mig så jeg vil ikke have noget at gøre med dem...."

Hun trak på skulderne, hun havde prøvet så mange gange at være en del af samfundet.. men de havde altid vendt den kolde skulder til.. så hun hold op med at prøve til sidst...
Hun gispede igen da hans hånd ramte hendes ryg og gled ned til hendes balder som han masserede, han lagde ikke op til det sagde han... hun tog en dyb indånding igen og vende sig mod ham, hun lagde sin hånd mod hans brystkasse og pressede ham blidt op af det nærmeste træ...

"Det må man sige din hånd har"

Grinede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:30

''Det er da trist at du tror jeg ikke skal tro du ikke gøre det.''

Han grinede fordi hun havde valgt at stille sætningen meget kringlet op han kiggede bare ganske stille på hende og nikkede bare til det med samfundet. han grinede lidt over det også men hn syntes dog det var ærlgeligt men istedet for at sige noget så trak han bare på skuldrende men han blev da også meget overrasket da hun skubbede ham op af et træ og han blev nervøs.

''Skulle vi ikke hellere bare gå videre? Hjem til dig, så vi kan høre lidt musik og fortsætte med at snakke videre hyggeligt?''

*Der er der også en blød seng*

Han vidste ikke hvorfra tanken kom men han flyttede sig stadig ikke han så hende bare i øjnene og sendte hende et par hundeøjne der dog var lavet meget mere i sjov end de var seriøse, men hans evne trådte også i brug uden at han tænkte over det, hvilket skabte en barrierer lige over hans hud der holdte folk væk hvis han troede de ville ham ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 0:52

Hun smilede drilsk da hun kunne mærke han blev nervøs over at hun havde presset ham op af træet, hun nikkede dog til det han spurgte om... jo det ville nok være en bedre ide at tage hjem til hende end at stå herude i kulden. Hun grinte lidt af hans hundeøjne, hun rystede på hovedet af ham og slap ham og trådte så lidt væk fra ham.

"Så lad og os gå hjem til mig..."

Hendes stemme var mere fræk denne gang og hun gik også mere rask til, hun tog til sidst hans hånd og løb med vampyr hastighed hen til hendes store hus i Ashen Wood Forest..

"Så er vi her"

Hun stoppede foran døren til hendes hus, en stor sort dobbeldør til et stort sort slot, hun vende sig mod ham og smilede venligt, hun åbnede så dørende og ingen knirke lyd kom fra dem, det var enormt inden for, det kunne man godt se, der var massere af gange der førte til forskellige rum... hun gav tegn til han skulle gå ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 1:01

Han blev meget overrasket over at hun tog hans hånd og satte i løb på en måde som han ko nærmest ikke kunne følge med til sådan at hun nærmere slæbte ham end hun gjorde andet. han smilede bare ganske roligt til ehnde da de kom frem og han kiggede op på den store bygning.

''Ja den passer da til kjolen.''

Han grinede bare og havde kun sagt det da han vidste at mange kvinder gik meget op i det der med at deres tøj skulle passe sammen og også deres tilbehør. Han gik bare roligt ind med hende og forbi hende hvor hans hånd strøg hende op af låret men det virkede som om det var et uheld.

''Skal vi gå derind? Eller? Eller? ELler? Eller? eller?''

Han griende og kiggede så på hende med et stille og venligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 1:14

Kjolen..? nåh kjolen... farven selvfølgelig... ja det gjorde det vel... farven var nu ikke noget hun havde bestemt... det var ham som havde efterladt hende med huset som havde bestemt den farve, hun trak på skulderne og kiggede op på huset..

"Ja det gør det vel..."

Hun smilede da han gik forbi hende og hun kunne mærke hans hånd strøg hendes lår, men det var nok mere et uheld end det var med vilje, hun valgte i hvert fald at ignorere det..
Hun lagde hovedet på skrå da han lød som om han var gået i hak... eller eller eller eller, hun smilede og nikkede.

"Ja hvorfor ikke"

Hun smilede venligt til ham og gik ind og gjorde så en gestus til at han skulle følge efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 1:20

Han kunne ikke lade være med at føle hun pludseligt var blevet meget kold. han kunne ikke lide at hun virkede så kold overfor ham, det gjorde ham en smule usikker på sig selv og vidste ikke hvor han havde hende henne. han smilede dog bare og nikkede til at han nok skulle følge efter hende.

''Ja ja jeg skynder mig.''

Han skyndte sig ret hurtigt efter hende. Han kiggede på hende da de var kommet ind i et andet rum og han kiggede roligt rundt. Han ville nemlig gerne vide hvordan rummet så ud, han ledte efter et sted at sidde.

''Det er da et meget hyggeligt hus du holder dig.''

Han smilede roligt til hende, mens han gik hen imod hende og han kunne ikke lade være med at give hende et klap i røven og lade sin hånd stryge hen over hendes balle igen, bare for at se om hun blødte op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 1:28

Hun smilede venligt til ham da han kom ind i huset, hun gik ind på sit eget værelse efter fulgt af ham det var hun sikker på, rummet var ret så stort, der var en stor dobbel seng og to kæmpe vinduere med udsigt til horisonten, det var dog mørkt så man kunne ikke helt se horisonten, hun var egentlig bare lige gået derind for at stille sine sko der da de allerede var godt i gang med at give hende vabler og det kunne ses efter som hun ingen sokker havde på.

"Jamen mange tak... Jeg er også rigtig glad for det"

Hun smilede venligt og da hun så endelig var kommet af med sine sko stod han foran hende, hun trak vejret dybt da han gav hende et klap i røven og strøg hendes balde, hun sukkede blidt og hendes blik blev varmt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 1:35

''Har det ikke været et virkeligt utroligt dyrt hus? Hvordan har du fået råd til det?''

Han smilede roligt til hende. han vidste ikke at hun bare var gået derind kort det var jo stort nok til at to personer kunne holde fest derinde. Han grinede lidt og kiggede på hende han var meget glad for at se hendes varme smil. Han vidste jo nu at det hjalt at røre ved hende. han smilede og lod en hånd stryge over hendes inderlår en håndbredde over knæet.

''Du skifter meget mellem at virke kold og varm... Udover din hud der altid er kold.''

Han smilede en smule drillende til hende mens han så fjernede sin hånd og han gjorde som hun havde gjort tidligere med at lægge to fingre under hendes hage og holdte hendes hoved op.

''Hvad så nu?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 1:56

"Jeg ved ikke om det har været dyrt... Jeg blev bragt her til af min skaber efter jeg blev forvandlet til vampyr og han forærrede mig det..."

Hun trak på skulderne, hun vidste ikke hvem der betalte husleje eller noget... der kom aldrig noget post med nogen regninger så mon ikke fyren der havde forvandlet hende stod for den slags.
Hun sukkede blidt da han strøg en hånd op af hendes inderlår, på en mærkelig måde var det ret så behageligt... Hun vende hovedet ned af da han sagde hun skiftede meget mellem kold og varm... hun sukkede igen men det var ikke blidt, det var meget tungt, et meget tungt suk... hun vidste godt hun hang meget mellem kold og varm... men sådan var det når man ikke havde vist følelser eller fået nogle følelser vist...

"Jeg er ikke van til at udtrykke følelser eller at andre udtrykke følelser over for mig.. så..."

Hun mærkede hans to fingre under hendes hage som blev løftet samt hendes hoved som hun havde gjort tidliger med ham, hun trak på skulderne..

"Hvad vil du.. Danse.. drikke.. snakke.. hvad?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 2:03

''Det er da noget af en afskedsgave må man sige.''

Han smilede ganske roligt til hende han vidste ikke ligefrem hvad han skulle svare til at hun ikke viste følelser sådan han kunne jo se hun blev mere varm når hun blev berørt han vidste ikke hvorfor men det gav ham lidt lyst til at have sex med hende men han vidste ikke hvor smart det var.

''Egentligt, så er jeg blevet træt af gåturen... Jeg drikker generelt ikke, og tror sgu ikke jeg kan danse... Så snakke..''

Han sagde det og smed sig så på hendes seng for ligesom at understrege det med at han var træt og udmattet. Han grinede til hende.

''Men du må godt tænde noget musik hvis det er.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 2:14

"Ja... det var det vel... men han ødelagde også mit liv endnu mere end det allerede var så..."

Hun trak på skulderne og smilede venligt til ham, det smil var hun nu ved at have ret godt styr på, efter som hun havde smilet venligt til ham et par gange nu. Hun lagde hovedet på skrå da han sagde han var udmattet oven på gåturen, hun grinede lidt... gåturen... til hvad huset... det var vidst ikke helt lige ham.. men man kunne vel godt blive udmattet efter man var blevet trukket rundt med.

"Snakke lyder fint.."

Hun betragtede ham som han smed sig i sengen og et stød gik igennem hende da han lå der på sengen, men inden hun kunne nå at finde ud af hvad det stød egentlig gik ud på talte han til hende... Musik.. ja..

"Øh.. ja.. Okay"

Hun ville ikke prale men hun gik ud den store stue hvor der stod faktisk en orkester.. det gjorde der altid.. hun havde også en butler og to tjenere som gjorde lige hvad hun ville... hun manglede intet...
Hun bad dem spille noget blidt klassisk musik og gik så ind til ham igen, hun gik hen til sengen og lagde sig ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 2:18

Han nikkede bare og lagde og kiggede lidt han vidste ikke lige hvad han skulle sige til det ting hun sagde så han ventede bare på hun kom ind til ham igen. Han lagde så en hånd på hendes hofte hvor han med sine fingre strøg hende ganske ganske blidt. Han kunne ikke lige selv finde på noget at snakke om.

''Hmmm, ja nu ved jeg ikke lige hvad jeg kan snakke om... men du kan måske finde på noget?''

Han smilede ganske stille og roligt til hende. han vidste ikke lige hvad han skulle sige men han kunne måske få hende til at stille spørgsmål han smilede legende. Han strøg sin hånd op af hends side.

''Du har måske nogle spørgsmål til mig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 2:34

Hun sukkede blidt da han strøg hendes hofte ganske ganske blidt, hun lagde hovedet ned mod sengen i stedet for at holde det svævende oppe i luften, hun kiggede på ham med et varmt blik... hm... hvad mon han egentlig hed...

"Hvad hedder du egentlig...?"

Hun smilede af hans hånd op af hendes side, hun skælvede blidt og forsigtigt lagde hun sin hånd på hans bryst, uden rigtig at gøre noget, slet ikke kærtegne hans bryst eller bare bevæge hånden.. nej den lå helt stille på hans bryst kasse.. dog ville det nok også blive rigtig koldt for ham vis hun bevægede sin kolde kolde hånd rundt på hans bryst og mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Fre 22 Feb 2013 - 9:08

Han smilede bare roligt til hende, han vidste ikke lige hvorfor men han hyggede sig faktisk vældig meget ved bare at lægge her med hende, og kærtegen ehdne meget blidt. Han smilede varmt til hende, og lod sin hånd glide ned til hendes hofte igen.

''Matic, jeg hedder Matic.''

Han smilede roligt, og lavede en bevægelser som om han lagde dårligt men på samme tid rykkede han sig en smule tættere på hende, han lod også sin hånd glide om på hendes baglår og denne gange op under hendes kjole hvor han tog hende på røven.

''Er du egentligt meget glad for din krop?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 3:50

Hun nød hans kærtegn mod hendes krop, blide kærtegn og hans varme smil rettet mod hende, det var et stykke tid siden det havde sket for hende, alle de kærtegn og varme smil, hun var slet ikke van til det og dog føltes det rart.

"Matic.. Mit navn er Demitra"

Hun smilede da han kom tættere på efter at havde lavet en bevægelser som kunne tyde på han ikke lå godt selvom hun havde på fornemmelsen at det ikke rigtig lige spillede nogen rolle der, hun mærkede hans hånd op af hendes baglår og op under hendes hvor den til sidst tog om hendes røv, hun smilte frækt til ham.

"Ja.. Jeg er rimelig tilfreds med den... Der er ikke noget galt der"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 9:48

''Det ville da også være synd hvis du ikke var tilfrweds når din krop er så guddommelig som den er?''

Han grinede lidt. Først nu lagde han mærke til at hun faktisk ikke havde noget undertøj på eller ihvertfald havde hun ikke nogen trusser og han kiggede en smule overrasket på hende men han flyttede ikke sin hånd. Han smilede roligt.

''Hvad pokker? Ikke nogen trusser...''

Han grinede til hende, og tog hende bare på røven mens han hev hen tættere ind imod ham. Hun havde faktisk gjort ham tændt det havde han ikke ligefrem været i lang tid. han smilede roligt til hende mens han kiggede ind i hendes øjne.

''Men hvad synes du så om min?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Søn 24 Feb 2013 - 0:45

"Synes du den er guddommelig?"

Hun smilede til ham med et spørgende blik, hun ville da gerne høre hans mening om hendes krop. Hun lagde mærke til hans overraskede blik og lagde hovedet på skrå og smilede skævt til ham, hvad mon det var..

"Øh... Det glemte jeg vidst"

Hun smilede flovt til ham, hun havde helt glemt hun intet havde på indenunder hendes kjole, det var lidt akavet at han så tog på hendes nøgne røv, men det så ikke ud som om han var skræmt væk af det.
Han trak hende bare tættere ind til sig mens han tog hende på røven.

"Indtil videre med tøj.. lækker.. men jeg tror du ser endnu bedre ud uden tøj"

Hun smilede frækt til ham og i en hurtigt bevægelse lå hun oven på ham og smilede drillende ned til ham, han kunne bare skubbe hende ned vis han følte sig utilpas... hun holde ham ikke nede med kraft eller noget, hun var rimelig koncentreret om hvor meget kræft hun brugte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Søn 24 Feb 2013 - 1:23

"Det synes jeg da helt sikkert, fast røv, flad mave, og dine bryster passer i størrelser til kroppen."

han sendte hende et roligt smil og nej han var slet ikke skræmt af at hun ikke havde noget på inden under hendes kjole selvom det måske fik hende til at fremstå en smule billig selvom hun måske slet ikke var det faktisk. Ham smilede da hun sagde at hun havde glemt det.

"Det gør vel også tingene nemmere?"

han smilede men blev stadig overrasket da hun satte sig over ham men han gjorde ikke noget for at stoppe hende. Han sendte hende et ganske stille smil han vidste ikke lige hvad han skulle svare hende

"Ja det er jo ikke noget jeg har forstand på, det ved du vist bedst af os to."

han grinede lidt og kiggede levende op på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Søn 24 Feb 2013 - 1:36

"Jamen... tak"

Hun smilede varmt til ham mens hun oven på ham og kiggede ned på ham, hun bukkede sig ned over ham og lagde hænderne på hver sin side af hans hoved, hun lagde hovedet på skrå mens hun overvejede sit næste træl grundigt, for hun vidste ikke helt hvor han satte grænsen..

"Det gør det vel"

Hun smilede stadig med hovedet på skrå, hun havde ikke overvejet sit træk endnu men hun skulle nok gøre det på et eller andet tidspunkt.. ellers blev det jo bare akavet at ligge oven på ham og bare kigge på ham og smile..

"Vi kan jo tjekke"

Hun smilede drillende til ham og begyndte langsomt at klæde ham af, hun startede med hans trøje, som hun forsigtigt og langsomt tog af ham, hun gjorde det langsomt så han ville kunne nå at stoppe hende vis han ikke ville, men indtil videre så det ud til han ville.. for han havde jo ikke skubbet hende ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Gæst Søn 24 Feb 2013 - 1:50

"Så lidt."

han smilede roligt og kiggede roligt på hende han vidste ikke lige hvordan han skulle reagere så han gjorde bare noget som endte med at være at ansøge ud efter hendes læbe fordi han kunne dette gjorde han med sine egne læber.

"Du er ikke super nem at blive klog på"

han smilede roligt han lod hende bare ganske roligt tage hans tøj af selvom han blev en smule nervøs over det, han vidste jo egentligt godt hvad det her førte hen til. Han kunne dog ikke lade hende være og for at slippe for noget af nervøsiteten begyndte han langsomt at trække hendes kjole af.

"Smuk som en gudinde under toget også."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All the hate we hold  inside... - Matic - Page 2 Empty Sv: All the hate we hold inside... - Matic

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum