Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
All the hate we hold inside... - Matic
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: All the hate we hold inside... - Matic
Nu var det jo ikke fordi hun havde det helt store tortur udstyr, hun holde ikke slaver som nogen gjorde. Hun var helt almindelig.
Så hvordan hun skulle påføre ham smerte... Tænkte hun ret meget over.
Hun stønnede nydende da han stødte op i hende. Hun lagde sig lidt ind til ham. Hun lagde sit hoved ved hans hjerte og hørte på det banke livet ud i ham.
"hvad for en slags smerte... For ærligtalt... Jeg har ikke tortur udstyr eller.. noget i den stil... Hvis det var det du tænkte på"
Hun kiggede op på ham med et hævet øjenbryn.
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende, og han lænede sig ned mod hendes hoved løftede det, og kyssede hende intenst. Han ville hende gøre lige hvad hun ville med ham, selv hvis det betød at hun havde tænkt sig at stoppe med at ride ham, lige nu nød han faktisk at være i hendes magt. At hun var så dominant.
''jeg kan lide det når du er dominant, det er ret frækt.''
Han smilede drillende, og legende.
Gæst- Gæst
Hun kiggede op på ham da han løftede hendes hoved og hans varme læber lagde sig mod hendes yderst kolde læber. Hun pressede sig ind mod ham og besvaret ivrigt kysset.
Hun smilede drillende. Han kunne lide at hun var dominant.
"Så... Kunne det tænkes, den smerte du tænker på, ville være hvis du ikke fik... Hvad du lyster... Måske?"
spurgte hun drillende og kyssede hans mundvige ned til hans kæbe.
Gæst- Gæst
''Altså vi lavede jo en aftale, så det ville betyde at du ikke må drikke af mig jo.''
Han smilede drillende til hende. Han var spændt på om hun ville gøre det og bryde aftalen, eller om hun hellere ville holde aftalen end at være den dominante. Han stødte op i hende hårdt, fordi han kunne lide følelsen af hende om hans lem, det føltes virkeligt godt.
Gæst- Gæst
"Du glemmer en meget vigtig ting her søde... Jeg er den som bestemmer her" hviskede hun frækt i hans øre og bed ham i øreflippen.
Hun stønnede en sidste gang da han stødte op i hende. Men efter løftede hun elegant sin røv og satte sig et lille stykke væk fra hans lem.
Hun smilede skævt og lumsk, og bed ham så hårdt i halsen, for ligesom at signalere at det var altså hende der bestemte der.
Gæst- Gæst
Han smilede drillende til hende, og han stønnede højt da hun bed ham igen, og det fik ham til at vride sig, og med en kraftangstrengelse da hun ikke holdte ham nede, vendte han hende rundt og trængte hurtigt og hårdt op i hende. Han ville have hun skulle kæmpe og vise hun var den dominante, det at han trængte op i hende, fik ham til at stønne ganske lavt. Han så på hende med et drilsk og lumsk smil imens, fordi han virkeligt ville vise hende at hun ikke bare kunne bestemme selvom han kunne lide hun gjorde det.
''Så måske du bare skulle have fortsat med at ride?''
Gæst- Gæst
Men han skulle ikke få lov til sådan at bare føre sig frem. Hun var stærkere end ham.
Hun smilede skævt og rystede på hovedet.
Hurtigt hevet hun sig op og fik ham trukket ud af sig, før hun satte sig op på ham igen, fik lagt ham godt ned og tog hans hænder og lagde dem op over hans hoved, hårdt ned mod sengen, så han ikke ville kunne bevæge dem, eller på nogen måde for hende ned igen.
"Måske skulle du bare havde ladet mig drikke?"
Sagde hun og smilede smørret, før hun satte sine tænder fast i ham igen.
Imens hun drak, fik hun ført begge hans håndled ind i hendes lille, men meget stærke hånd. Mens den anden greb fast om hans hår og trak hans hoved til side så hun kunne komme ordentligt til.
Gæst- Gæst
Han svarede drilsk, og slap så et støn da hun bed ham igen, og han kæmpede ikke imod lige med det samme, men han begyndte så at vride sig lidt, og talte så igen, denne gang dog med en meget lav stemme som han kom med en kommentar.
''Er det ikke synd, når du er så våd at du ikke udnytter at mit lem er så perfekt klar til dig som det er?''
Han stønnede flere gange mens han sagde det fordi hendes bid føltes helt fantastisk for ham. Han vred sig en lille smule mere og hviskede så igen.
''Prøv bare at forestille dig at have det i dig igen, mens jeg ligger forsvarsløs og ikke kan andet end at lade dig udnytte min krop.''
Gæst- Gæst
Hun bed sig dog hurtigt fast igen, hun kunne ike helt holde sig fra hans blod, og det var ved at blive en rigtig dårlig ting for hende.
Det ville bare ende med at hun tilsidst drak ham helt tør, og det havde hun ikke så meget lyst til lige nu.
Hun smilede lidt og hvæsede lavt, da han begyndte at kæmpe imod.
Det ville være løgn at sige at hun faktisk ikke var fristet til at give efter for det han sagde.
Det lød nu meget godt til sidst. Udnytte hans krop, hun smilede halvt mod hans hals, som han stadig ikke havde sluppet et eneste sekund, det var dog ikke meget hun sugede til sig af gangen, han skulle helst ende med at have livet i behold.
Hun strammede sit greb om hans håndled, og hans hår på samme tid, tvang ham lidt længere ned i sengen, med et lidt halvt ondt smil på læben. Ironisk, og så ikke. Hun kiggede kort på ham, inden hun bed sig fast igen, og lod kun lige sit underliv røre toppen af hans lem. Og sådan blev det indtil videre. Hun havde et lumsk smil på læben, og bevægede sine hofter svagt imens hun sugede hans blod til sig, i meget små mængder.
Gæst- Gæst
''Bare tænk på det, bare forestil dig den nydelse du kunne få ved at udnytte mig helt.''
Han smilede blidt og hengivent ud i luften fordi han kunne ikke rigtigt se hende fordi hendes hoved var gem nede ved hans hals, og han kæmpede en smule igen for at komme fri, men ellers sukkede han bare nydende, afbrudt af enkelt lave støn engang imellem.
Gæst- Gæst
Hun slap hans hals roligt, og kiggede så lidt på ham med et smil, inden hun kyssede ham, og lod ham smage sit eget blod, som lige var tilbage på hendes blodigelæber.
Hun slap så hans læber igen, og smilede da han talte igen. Hun dykkede ned ved hans hals igen, og slikkede det resterende blod væk fra hans hals.
"Åh, det tænker jeg skam også på" sagde hun.
Hun smilede da han igen prøvede at kæmpe sig fri, det resulterede dog bare i at hun strammede sit greb om både hans håndled og hår. Hun bevægede stadig sine hofter, bare langsommere og mere sensuelt.
Gæst- Gæst
''Jamen hvorfor stopper du så dig selv? Hvis du ikke gør det snart misser du chancen''
Han sagde det flabet og drilsk, og med et lille udfordrende smil og glimt i øjet. Han betragtede hende helt roligt som hun bevægede sine hofter sensuelt og han blev ved med at sukke og stønne nydende over det hele. han vidste et eller andet sted at det her kunne være en dødsdom.
Gæst- Gæst
Hun strammede ikke mere da han begyndte at vride sig igen, hun strammede hverken mere, eller mindre.
"Jeg misser ikke nogen chance, den står på så længe jeg vil have det" sagde hun, lige så flabet og drilsk som ham.
Hun var dog træt af at lege, så hun gjorde hvad hun mest havde lyst til. Hun løftede sig lidt over ham, inden hun førte hans lem ind i hende, med den hånd som havde holdt i hans hår.
Hun gav et blidt støn fra sig, da hun satte sig ned oven på ham, stadig lidt liggende oven på ham, men ikke helt som før.
Sidst rettet af Demitra Man 6 Okt 2014 - 0:31, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
''Det har du nok ret i, men det er også snyd, du er alt for sexet til en dødelig som mig.''
Han smilede drillende, men stønnede da hun gled ned over hans lem, og han lagde bare hovedet bagover og lod et dybt og nydende suk glide ud af hans mund, han nød følelsen af hendes stramme skede omkring hans lem, og hendes hænder der holdte hans hænder fast. Han så hende i øjnene.
''...''
Han åbnede munden for at sige noget men det eneste der kom ud var et suk og et lavt men dybt støn.
Gæst- Gæst
Hun smilede og blinkede til ham. Han var nu meget sexet, meget lækker, i forhold til så mange dødelige hun havde set. Hun ville nu ikke rigtig sige at hun var for sexet til ham. Men hun tog det som en god kompliment og blev ret smigret af den.
Hun bed sig i læben, da hun begyndte at bevæge sig oven på ham, hun startede med at køre hofter i bløde cirkler, og bagefter begyndte hun at ride ham rigtigt.
Hun smilede af hans støn. Hun lagde sine hænder på hans brystkasse, og lod dem ligge der, imens hun satte farten op med et nydende støn.
//hei. Sorry jeg ikke lige har svaret i laaaaang tid, men har ikke haft tid (gymnasium) og har allerede eksamener -_-'
Men har besluttet mig for at komme lidt igang igen.//
Gæst- Gæst
"Tak det betyder meget at du finder mig sexet"
Han kunne godt mærke han ikke lige kom fri fra hendes hænder så han gjorde det eneste han kunne nu han begyndte også at bevæge hans hofter sådan at hans lem gled op i hende i endnu hårdere stød end før. Han strakte hele hans krop løftede hans bryst og lagde hovedet bagover fordi det føltes så godt.
"Åhhh ja Demitra."
Han rødmede fordi han stønnede hendes navn men han havde bare ikke kunnet lade være.
//Det er hdlt iorden forstår det skam godt selv. :-P//
Gæst- Gæst
Hun smilede til ham og lod sine hænder køre ned af hans brystkasse mens hun bed sig i læben.
Hun stønnede nydende da han begyndte at bevæge sine hofter.
Hun bed sig i læben da han stønnede hendes navn. Hun kunne godt lide at høre hendes navn komme fra ham. At han sagde hendes navn lød bare godt.
Gæst- Gæst
''Mmmhhh...''
Hans hænder gled ned af hendes ryg til hendes røv, hvor han greb fast om hendes baller, og hans negle borede sig da en smule ind i dem, hvilket gjorde det muligt for ham at bevæge sine hofter i et hurtigere og hårdere tempo, hvilket han virkeligt nød, og det fik ham til at stønne igen, igen hendes navn, og han rødmede over det.
''Demitra... Åhhh...''
Gæst- Gæst
Hun kunne godt lide at han rørte hende krop, hans varme hænder, mod hendes meget kolde hud. Hun kunne godt lide følelsen af hans varme, det fik hende til at føle sig knap så kold.
Hun gispede da han greb fat om hendes baller, og hun kunne mærke hans negle presse sig ind i hendes baller. Hun stønnede højere og nydende, da han begyndte at bevæge sine hofter hårdere og hurtigere. Hun smilede igen over at han stønnede hendes navn. Hun bed sig nydende i læben, men kunne alligevel ikke holde et støn tilbage.
"Aaahh"
Gæst- Gæst
"Åååååhh..."
Han håbede at hun også nød det og han lænede sig op og hviskede hende i øret fordi han gerne ville give hende så meget nydelse som muligt.
"Pleease må jeg ikk vende dig"
Han tog fast og vendte hende så ryggen var mod hans hoved og hans ene hånd begyndte at pirre hendes brystvorte og den anden gled ned og pirrede hendes klit.
Gæst- Gæst
Hun nød at have ham så tæt på, at han lænede sig op til hende. Hun kunne stadig smage hans blod, der var stadig noget smag tilbage, og når han var helt tæt på, kunne hun også tydeligt dufte det.
Hun smilede da han bedte om at få lov til at vende hende rundt.
"Selvfølgelig"
sagde hun bare, og lod ham så bare vende hende rundt, så hun havde ryggen mod ham.
Hun bed sig hårdt i læben, men et højt støn slap ud, da han begyndte at pirre både hendes brystvorte og hendes klit. Hun lagde hovedet nydende tilbage, med et højt støn. "Så... Godt" sagde hun gennem støn.
Gæst- Gæst
''Helt enig.''
Han var lige kommet, så hans lem ville føles knap så stort for hende nu, men hans fingre der legede med hendes krop gjorde det bare mere vildt og intenst, hun skulle ikke gå glip af nydelse hvis det altså stod til ham, og lige nu så var det i hvert fald ham det stod til.
Gæst- Gæst
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Hate is hate no Matter what//Mikayla//
» can you hold me? Obi-Wan
» Just hold me... okay? ~Jonathan~
» Take a look inside, before you judge. - Razion
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine