Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Mother.. Just kill Your Son. -Caroline-
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Mother.. Just kill Your Son. -Caroline-
"Du bliver nød til at finde hende Kira.. Fokus.." Men der var så mange lyde, men en lille latter længere ned i skoven fik hende til at sætte farten imod den. Hun kom frem til en lysning skønt der ikke var nogen sol. Caroline kunne hører Kiras skridt i mellem træerne.
Gæst- Gæst
Kira kom frem for sit skjul, med armene på kors.
"Hej igen," sagde hun lumsk og fremtryllede Carolines evne som en lille kugle der svævede over hendes åbnehåndflade. "Leder du efter denne her?"
Gæst- Gæst
"Ja og giv mig den inden jeg skiller din krop itu!" Snerrede Caroline vredt.
Gæst- Gæst
"Hvad vil du gøre for at få den?" Spurgte hun og gav sig til at gå listigt rundt, imens hun legede med Carolina evne i sin hånd. "For jeg giver den ikke ligefrem gratis," hun rettede sin opmærksomhed imod træerne, da Jacob kom sprængende.
Hun sendte ham et lumsk smil.
Gæst- Gæst
"Hvad som helst. Bare giv mig den!" Vrissede hun vredt og nærmede sig med truende skridt. Caroline havde ikke lunten til at holde vreden inde mere, hun var som en bombe som meget snart ville ekspoldere i raseri. Følelserne var jo stærkere end før, der var intet som kunne holde hende tilbage ligenu.. Jo hvis Kira kendte til hendes fortid og bruge den imod hende.. Eller sagde ingen elskede hende.. Det ville ramme hårdt..
Gæst- Gæst
"Så? Den uelsket vampyr ønsker at gøre alt for sin evne? hvor heroisk," sagde hun og knipsede med sin hånd og med et var den svævende kugle forsvundet. "Fint, jeg beorde dig til at slå med Jacob, vinder du, får du din evne igen," Hun kiggede hen på Jacob. "Og vinder han, får han sin evne igen," Hun kiggede hen på Victoria igen, lumsk og ondt. "Kun en af jer kan få jeres evne,"
Jacob spændte vredt alle sine muskler i kroppen.. Hvor vovede hun!?
Gæst- Gæst
"Det bliver over mit lig!" Snerrede hun og sprang direkte på Kira så hun fik hende ned og ligge. Caroline havde hænderne omkring hendes hals, og klemte hårdt til. Der var ingen som skulle irritere hende og slippe godt fra det! Især nu når vreden var der.. Det gjorde ondt i hende, at blive ved med at føle sig mere og mere uelsket.. Bare ved nogle nævnte det imens hun ikke havde sin evne. Hun var vred og såret.. Det gjorde ondt..
Gæst- Gæst
"Hvis du dræber mig, får du aldrig din evne igen," sagde hun en lille smule halvlkvalt, imens hun kiggede lumsk på hende.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg, men derfor begynder det ikke at jeg ikke kan toturer dig.. Flå dine lemmer af en fra en, og bagefter nærve for nærve.. Så lade sig ligge og få det bedre, og senre forsætte.. Til der kun er en smule tilbage." Sagde Caroline og kiggede morderisk på Kira, den mordiske side var kommet over hende. Men Caroline holdte Kira en smule over jorden, og holdte stadigvæk om hendes hals med et fast greb.
Gæst- Gæst
Kira smilte bare atter lumsk, som havde hendes trussel slet ikke ramt hende, ikke den mindste smule. Hun vred sig ud af Carolines greb, farede hen imod sin søn, som hurtigt nåede at reagere og undvegede sin mors angreb ved at springe til siden. Kira kiggede sig over skulderen, hvor hun derefter stoppede med at løbe da hun var nået op på toppen af en bakke, så hun var sikker på at kunne holde øje med dem begge.
"I er svæklinge begge to," sagde hun hånende. "Men, det undre mig ikke,"
Jacob knurrede arrigt og løb op imod hende, men blev stoppet da hun pludselig stod helt foran ham og havde et tag om hans hals.
Gæst- Gæst
"Du mere svægling end os." Svarede Caroline igen, og fnøs imod Kira.
Gæst- Gæst
Kira skreg som varede det i et helt minut, men pludselig blev hun helt stille som en radio der gik i hak.. Hun kiggede ned i jorden, men rettede pludselig sit dræberblik op imod dem begge. Hendes øjne glimtede af vreden og en række af hugtænder viste sig, da hun skreg: "Det vil du fortryde!"
På et sekund var hun sprunget på Caroline, lavede en rift i hendes ansigt som strækkede sig hen over kæben og ned til munden. Derefter sendte hun Jacob et dræberblik og sprang på hende, Jacob nåede dog lige at reagere, men slap ikke for at få en rift langs sin kind også.. Han greb fat om sin mors hals og klemte til..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kira krøllede sig kort sammen i smerte og kiggede bedende op på Jacob.
"Jacob.." hviskede hun og rakte en hånd ud efter ham. "Hjælp mig min søn,"
Jacob spærrede forskrækket sine øjne op og kunne ikke længere genkende den kvinde som lå på jorden.. Der var et eller andet inde i ham, som gav ham lyst til at hjælpe hende.. Den side af ham som længtes efter en familie som elskede ham.. Han tøvede, kiggede forvirret på hende, men kom ud af tanken om at hjælpe hende, ved at presse sine fingrespidser ind i sin håndflade.
"Aldrig!" råbte han.. "Aldrig vil jeg hjælpe dig og jeg er ikke din søn!"
Kira fik straks et andet blik på, et blik som ville skræmme en hver.. Hun havde blod i sit ansigt og åbnede munden, hvor hun afslørede sine skarpe tænder.
Kira:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik vredt hen imod Kira, tog et godt greb i hendes hår og trak hende op, så de stod ansigt til ansigt.
"Giv vores evner tilbage!" vrissede han arrigt.
Kira tøvede og knurrede bare.
"Nu!"
Kira knurrede en sidste gang, inden hun gjorde en bevægelse med hånden, så en lille kugle svævede hen imod Caroline og fløj ind i brystet på hende, hvor en anden lille iskugle fløj ind i brystet på Jacob.. Jacob lukkede sine øjne, gav slip på Kira og kunne mærke hvordan kulden var ved at overtage ham igen.. Så snart han åbnede sine øjne, var Kira forsvundet.. Kun rester af blod og en afhugget finger var tilbage..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sendte Caroline et overrasket blik og gik hen til hende, med et triumferende smil på sine læber.
"Vi klarede den Caroline!" sagde han henrykt og kunne ikke lade være med at føle sig stolt, endda selv om at Kira var væk, hun var løbet væk, stukket halen imellem benene. "Hun stak halene imellem benene! Vi vandt!" Han kiggede kort ned i jorden, gav et enkelt hop fra sig, inden han kiggede hen på hende igen. "Du var fantastisk! Den måde du bare rykkede fingeren af hende! Det var fantastisk!"
Gæst- Gæst
"Ja vi klarede den." Svarede hun.. Hun havde klaret den med nød og næppe, vreden var tæmmet og sorgen lagt i seng. Caroline kiggede på Jacob, det var da utroligt at en evne kunne forandre en person så meget. Caroline smilte skævt og lagde hovedet en tak på skrå, da hun fik øje på den finger som bare lagde på jorden indsmurt i blod.
"Ja, så meget kan vrede og sorg gøre ved en." Svarede hun og rystede på hovedet af sig selv. Caroline åndede lettet ud, følelserne var der styr på... Lige nu ihvertfald..
Gæst- Gæst
"Det siger du ikke," sagde han og kørte en hånd igennem sit hvide hår.
Han fulgte hendes blik hen til den afhuggede finger, så et lille smil af afsky og triumf bredte sig på læberne igen. Kira havde aldeles ikke været glad for den afhuggede finger og nu måtte hun leve med det, for den kom ikke frem igen, som den ville gøre ved en øgle.. Han kiggede hen på Caroline igen.
"Så.. Er du frisk på at tage en slapper?" spurgte han efterfulgt af et grin.
Gæst- Gæst
"Hvor skal vi tage en slapper hende?" Spurgte hun med et skævt smil, og kastede sit hår lidt tilbage. Caroline havde helle natten inden hun skulle gemme sig for lyset. Det var noget man skulle vende sig til.. Det var mærkeligt.. Hun kunne stadigvæk huske hun havde været den lille bange pige som var skræmt af denne verden.. Og nu var hun slet ikek bange mere.. Hun smlte lidt af sig selv..
Gæst- Gæst
"Vi kunne finde et vandfald, så noget af alt det blod kan vaskes af," sagde han og grinte kort, inden han begyndte at lunte hen ad soul river, hvor de til sidst vil komme til et vandfald, der ikke var særlig højt, men hvor der stadig kunne danne sig en regnbue over den, når solen ramte rigtig. Han kiggede sig over skuldren for at se om Caroline fulgte med ham.. "Så Caroline, du blevet vampyr igen.. Må jeg hører historien?" Han sendte hende et venligt smil.
Gæst- Gæst
"Altså lad mig sige med få ord, jeg er ret god til at opsøge farer." Sagde hun med et forsigtigt smil, det var sand. Han vidste det jo selv, Caroline havde det med at komme ud i problemer.
Caroline kiggede frem for sig.
"Men altså, jeg var ude i gyderne. Da en flok vampyrer sloges, og kiggede med. Det kunne jo gå hen og blive morsomt. Den gang var jeg også temmelig nede, det var da Nille 'døde'.. Men det jo en anden historie.. Jeg mødte en ældre vampyr, han tog mig med sig.. Altså frivilligt.. Og vi fald i god snak, og han er ikke som Christian, det tror jeg ikke på. Men tre andre varulvhadende vampyrer, tog mig og mente jeg skulle dø. Den ene sugede næsten alt mit blod, men Nicolas kom inden vampyren nåede at tømme mig helt. Nicolas forvandlede mig derfor.. For at redde mit liv."
Gæst- Gæst
"Sikke noget, jeg må sige at du er god til at rode dig ud af ting, men du er nu også god til at komme ud af dem igen," sagde han en anelse alvorligt, men stadig med en stemme som var varm og glad. "Men, det var da altid noget at han reddet dig.." Han kiggede frem for sig igen, da han kunne se vandfaldet foran sig.
Gæst- Gæst
"Ja mig og problemer elsker hinanden så meget." Selvfølgelig var det rent ironisk ment, men Caroline smilte stadigvæk.
"Ja det jeg nu også ret glad for." Caroline tænkte tilbage, det var ikke for andet end nogle dage siden.. Hun havde kysset ham.. Hvorfor skulle livet være så kompliceret!? Caroline smilte og så på Jacob igen, månen var kommer på himeln og spejlede sig i flodens vand. Det var smukt.
"Det mærkeligt." Sagde hun stille, og kiggede på månen. Hun var ikke varulv, efter at have skiftet form ved fuldmånens frembrud, var det mærkeligt ikke at gøre det.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» I'll kill the innocent, when you kill me. But I'll kill the guilty when I want.(Sean)
» Kill. Kill. Kill.. oh torture is fun too - Assorian
» Kill it! Kill it with fire! Or a projektile, your choice.(Dylan Ether)
» I like to kill and you like to kill. Isn't that awesome? -Adrien
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata