Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
You're mine now dear - Julianne.
Side 1 af 2 • 1, 2
You're mine now dear - Julianne.
Omgivelser: Der er pænt og ryddet op, der er meget stille, men ekko hvis man taler højt nok. Linetth (NPC slave) kommer og går.
Vejr: Udenfor er der koldt, solen er for længst gået ned.
Tid: 23:45
Nicolas stod i hans entré med et godt greb om armen på en ung kvinde. Et menneske. Han havde først overvejet bare at drikke hende tør for blod, men noget fik ham til at tage hende med tilbage. Men ikke bare som gæst, han ville tage hende som slave. Nicolas skubbede hende frem ad og lod hende vælte på gulve, medmindre hun havde super hurtige reflekser. Han skubbed døren i bag ham og gik flere skridt frem hen imod hende. Nicolas satte sig på hug foran hende og tog fat om hendes hage, så hun var tvunget til at se ham i øjnene. "Goddag kære. Jeg ved at du må være forvirret. Så lad mig gøre det klart for dig. Jeg har taget dig som slave nu, og der er ikke noget du kan gøre ved det." Han nikkede for at gøre det klart at han mente det alvorligt. Denne unge kvinde var nu ikke længere fri. Han havde taget hende med hjem for at få hende til at gøre som han sagde. Selvom Nicolas var slaveejer, var han ikke hjerteløs. De fik ikke lov til at forlade huset medmindre han havde givet dem tilladelse eller var med dem, men han var ikke specielt meget voldig med dem. Kun hvis de var meget imod hvad han sagde. Dog, brugte han Linetth som personlig blodbank. Han gjorde det dog ikke så tit, det var sjovere at finde andre ofre end Linetth.
Gæst- Gæst
Sv: You're mine now dear - Julianne.
"Hvad hvis jeg nægter." Spurgte hun lidt flabet, og brugte hendes evne til at søge efter minder hun kunne bruge imod ham i følelses former. Hun kunne noget særligt med hendes evne, hun kunne kigge i folks minder. Og finde freks. det øjeblik de var mest bange eller mest såret. Julianne søgte efter noget kun kunne bruge imod ham. Måske sårebarhed.
Men så valgte hun alligevel at lade hver, hvis det skulle gå hen og blive slemt kunne hun noget helt andet. Julianne blinkede en gang og kiggede skapt på Nicolas. Hun havde ikke tænkt sig at være en lille slavetøs.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fint." Svarede hun koldt og rullede øjne. Ikke fordi hun havde tænkt sig at gøre som han sagde eller noget. Hun ville bare ikke sætte røven på spil ligenu. Juli hævede et bryn af ham, og fandt en kilde til en forelskelse han havde i en kvinde. Måske.. Hmm.. Juli fik en ide, han var faktisk ret tiltrækkende.. Juli sendte evnen kærlighed inden i ham, så den ramte at han følte noget for hende. At hun betød noget, Juli gjorde faktsik at hun erstattede Caroline. Så han fik had til Caroline.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Julianne havde ikke tænkt sig at finde ud af hvad der ville ske når hun fjernede evnen en dag. Så måske var det bedst bare at beholde den på ham, Julianne havde mødt hende Caroline tingen. De var ikke de bedste veninder nogensinde, eller hvad man kaldte det. De havde mødt hinanden for langtid siden, imens Caroline var varulv. Og lidt mindre konflikter var bare startet.. Typisk piger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Julianne kyssede ham igen, men trak sig så lidt væk og smilte indbydende samt en forførrende til ham. De stod midt i entreen, men hans slave var her ikke ligenu. Men hvis der skulle ske noget, som hun håbede på. Såå skulle de måske ikke være der hvor folk kom ind. Selvom hun gerne ville se folks ansigter, specielt Caroline's. Eller hans søsters ansigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Julianne gav ikke helt slip på ham, hun holdte kun en pause ganske kort. Og det var for at trække hans trøje af, hun kyssede hans hals inden hun kyssede hans læber igen. Julianne lod hans trøje falde ned på jorden da hun havde taget den af ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//undskylder for min krea lige nu ^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Skal vi lave et tidspring er ikke så meget for at beskrive sådanne scener når det kommer der til. ^^//
Gæst- Gæst
Noget tid senere.
Nicolas lagde sig ved siden af Julianne, han lå på ryggen og så op i loftet. Han prøvede stadig at forstå hvor alle de følelser kom fra. Han var ikke typen der faldt for hvem som helst, så at falde for en han havde tænkt skulle være hans slave, virkede ikke realistisk. Men han kunne ikke modsige at de følelser han havde føltes ægte, han havde hele tiden lyst til at holde om hende og være sikker på at alle der så meget som tænkte på at såre hende ville falde døde om. Præcis som han havde haft det med Caroline.
//Selvfølgelig //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ville også helst blive her med dig." Svarede hun ham, og smilte stadigvæk så sødt. Julianne ville ikke vide hvor meget ham og Caroline havde haft sammen, men nået sagde hende at han havde været dybt forvirret i de følelser, så hun gættede på ikke så langt. Men hun var sikker på at hvis han så hende nu, ville han ikke føle en skid, ihvertfald ikke hvis hun var helt okay. Julianne lagde sin hånd på hans kind, og smilte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun ville nok ikke vælge at være i et forhold, eller det ville jo ikke være et forhold. Mere for ham end det ville være for hende. Julianne kunne nu godt hævne sig på Caroline via den måde. Julianne havde lumske tanker omkring det her, tanker som han ikke vidste.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay, det bestemmer du selv." Svarede hun med et kærligt smil. "Men jeg fik den her ide, lad os holde en fest? Bare for hyggens skyld." Tilføjede hun med et stort smil, som lyste helt op af den ide. For hun ville se Carolines ansigt, når hun stod med Nicolas. Hun ville se sorgen i Carolines ansigt, for at få hævnen over sin mistede følelse.
Hun havde mistet evnen omsorg følelsen var væk fra hende, begravet pga Caroline.
Gæst- Gæst
//Jeg tænker vi så springer frem til festen, i et nyt emne, og får Caroline med?
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» you look new(Julianne)
» Daddy loved you very much - Julianne,
» The last tear drops//Julianne//
» You are going to be just fine, i promise (Julianne)
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper