Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
You're mine now dear - Julianne. EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
You're mine now dear - Julianne. EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
You're mine now dear - Julianne. EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
You're mine now dear - Julianne. EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
You're mine now dear - Julianne. EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
You're mine now dear - Julianne. EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
You're mine now dear - Julianne. EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You're mine now dear - Julianne. EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
You're mine now dear - Julianne. EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 
Lori
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 
Valentine
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 
Jake
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 
Sean
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 
Lenore
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 
Celenia
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 
Edgar
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 
Abigail
You're mine now dear - Julianne. Voteba13You're mine now dear - Julianne. Voteba14You're mine now dear - Julianne. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

You're mine now dear - Julianne.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 12:33

Sted: Nicolas' hus (læs under min profil)
Omgivelser: Der er pænt og ryddet op, der er meget stille, men ekko hvis man taler højt nok. Linetth (NPC slave) kommer og går.
Vejr: Udenfor er der koldt, solen er for længst gået ned.
Tid: 23:45

Nicolas stod i hans entré med et godt greb om armen på en ung kvinde. Et menneske. Han havde først overvejet bare at drikke hende tør for blod, men noget fik ham til at tage hende med tilbage. Men ikke bare som gæst, han ville tage hende som slave. Nicolas skubbede hende frem ad og lod hende vælte på gulve, medmindre hun havde super hurtige reflekser. Han skubbed døren i bag ham og gik flere skridt frem hen imod hende. Nicolas satte sig på hug foran hende og tog fat om hendes hage, så hun var tvunget til at se ham i øjnene. "Goddag kære. Jeg ved at du må være forvirret. Så lad mig gøre det klart for dig. Jeg har taget dig som slave nu, og der er ikke noget du kan gøre ved det." Han nikkede for at gøre det klart at han mente det alvorligt. Denne unge kvinde var nu ikke længere fri. Han havde taget hende med hjem for at få hende til at gøre som han sagde. Selvom Nicolas var slaveejer, var han ikke hjerteløs. De fik ikke lov til at forlade huset medmindre han havde givet dem tilladelse eller var med dem, men han var ikke specielt meget voldig med dem. Kun hvis de var meget imod hvad han sagde. Dog, brugte han Linetth som personlig blodbank. Han gjorde det dog ikke så tit, det var sjovere at finde andre ofre end Linetth.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 12:42

Julianne havde bare gået en stille og rolig aften tur udenfor. Men hun blev grebet i armen og før hun vidste af det blev hun smidt fra sig og landede på gulvet. Hun kiggede op på ham og sank en klump. Slave hende? Aldrig i livet! Julianne mærkede han løftede hendes hage op. Hun bemærkede den anden kvinde som kom og gik frem og tilbage, sikkert også en slave. Julianne så sig halvt omkring der var pænt ryddet op, han var sikkert en ældre vampyr. Han mente hvad han sagde alvorligt, det var ikke bare en lille joke. Hun kiggede ham ind i øjnene, hun havde været vampyr engang. Men det var også engang for meget, Arason havde givet hende en kur. Men hun var ligeglad med Arason nu.
"Hvad hvis jeg nægter." Spurgte hun lidt flabet, og brugte hendes evne til at søge efter minder hun kunne bruge imod ham i følelses former. Hun kunne noget særligt med hendes evne, hun kunne kigge i folks minder. Og finde freks. det øjeblik de var mest bange eller mest såret. Julianne søgte efter noget kun kunne bruge imod ham. Måske sårebarhed.
Men så valgte hun alligevel at lade hver, hvis det skulle gå hen og blive slemt kunne hun noget helt andet. Julianne blinkede en gang og kiggede skapt på Nicolas. Hun havde ikke tænkt sig at være en lille slavetøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 13:13

Nicolas var langt fra den svageste person der var at finde. Han havde ikke mange svagheder, og de han havde var svære at finde. Han prøvede så vidt muligt at skjule dem. Nicolas' største svaghed, var når han bekymrede sig om andre. Han ville gøre alt for at de var i sikkerhed og det kunne nemt skade ham selv. Hans største svagheder var to personer, Angela og Caroline. For dem ville han gøre alt han kunne, de skulle bare være i sikkerhed før han var rolig. Nicolas smilede hånligt af hendes kommentar. "Hvis du nægter.." Han tog fat om hendes hals og brugte sin overnaturlige fart til at klemme hende om mellem ham selv og en mur. "... Så vil det her blive værst for dig selv." Nicolas havde ikke tænkt sig at opgive hende her. Han skulle enten have hende som slave, eller hun ville ligge død på hans gulv. Julianne var meget som Linetth var engang. Uafhængig, selvstændig og fri. Men Linetth var trofast nu, hun havde på den hårde måde lært at, det ikke hjalp at kæmpe imod. Han ville bare skade hende, ikke så voldsomt at hun ville blive langtidsskadet, men nok til at hun indså hvad han var i stand til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 13:22

Juli ventede kun to sekunder før han havde grebet fat om hendes hals. Hun klemte øjne sammen da hun ramte ind i muren, med et fast greb omkring hendes hals. Juli så på ham som om han var et monster, hvad skulle hun gøre? Hun hadede tanken om at være hans lille dukke. Hun havde mødt mange, og ingen var fuldstændig onde i deres sind. Juli kiggede stadigvæk ham i øjne, hun kunne se han havde to han ville gøre alt for. Hun gipsede kort efter vejret, hun var jo blot et menneske. Han var vampyr han kunne dræbe hende på under 2 sekunder, og hun ville ikke bare lige sådan dø. Det var ikke på hendes liste over planer.
"Fint." Svarede hun koldt og rullede øjne. Ikke fordi hun havde tænkt sig at gøre som han sagde eller noget. Hun ville bare ikke sætte røven på spil ligenu. Juli hævede et bryn af ham, og fandt en kilde til en forelskelse han havde i en kvinde. Måske.. Hmm.. Juli fik en ide, han var faktisk ret tiltrækkende.. Juli sendte evnen kærlighed inden i ham, så den ramte at han følte noget for hende. At hun betød noget, Juli gjorde faktsik at hun erstattede Caroline. Så han fik had til Caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 13:32

Nicolas slap hende da hun gik med til at være hans slave. Det var overraskende let, han behøvede ikke engang at skade hende specielt meget. Hun havde bare manglet en lille smule luft og så havde hun givet op. Men så igen, det ville ikke kræve meget for ham at få hende til at falde død om. Nicolas mærkede pludseligt en følelse. Den følelse han havde for Caroline, men det var ikke længere for Caroline, det var for Julianne. En han knap nok kendte. Han prøvede at tænke på Caroline, men der var ingen følelser, det var som med alle andre. Han ville dræbe hende, hvis hun kom i vejen for ham. Men når han tænkte på Julianne, følte han pludselig alle de ting han havde følt for Caroline. Han blev varm indeni, den følelse af at enhjørninge og regnbuer eksploderede inden i ham. Han stod foran hende uden at bevæge sig. Han anede ikke hvordan han skulle tolke det. Caroline var ikke længere en del af ham. Han ønskede ikke holde om hende længere. Eller beskytte hende. Nicolas prøvede at holde sig fra Julianne, han vidste at et enkelt kys kunne gøre det hele anderledes. Hun ville komme til at betyde en hel masse for hende. Men så igen, det gjorde hun jo allerede. Nicolas lagde en hånd på siden af hendes hals og lod hans læber møde hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 13:41

Nu var følelsen inden i ham, og den kunne ikke bare forsvinde før hun gjorde sådan at den var væk. Julianne så ham i øjne, da han placerede hans hånd ved siden af hendes ansigt. Hun mærkede deres læber mødtes og gengaldte kysset. Hun smilte imens hun kyssede ham, unden at slippe kysset en eneste gang. Hun måtte dog trække vejret ind imellem, men hun var næsten ligeglad. Hun lod sig rent faktisk rive med. Julianne lagde hænderne op på hver sin side af hans ansigt og kyssede ham dybt.
Julianne havde ikke tænkt sig at finde ud af hvad der ville ske når hun fjernede evnen en dag. Så måske var det bedst bare at beholde den på ham, Julianne havde mødt hende Caroline tingen. De var ikke de bedste veninder nogensinde, eller hvad man kaldte det. De havde mødt hinanden for langtid siden, imens Caroline var varulv. Og lidt mindre konflikter var bare startet.. Typisk piger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 13:49

Nicolas kunne ikke forstå hvordan de følelser han havde for Caroline var forsvundet, men det var de. Hun var så godt som død for ham. At se hende ville måske få minder frem, men de følelser han havde for hende var væk. De var fortid og virkede ikke til at komme tilbage. Nicolas var kommet videre, meget hurtigt. Hans nye slave var den han havde følelser for nu. Derfor kunne hun heller ikke være hans slave, hun var en af dem der skulle serviceres af Linetth i stedet for. Han forsatte kysset og det blev en anelse mere heftigt som det forsatte, men alle de føleser var overvældende. Han kunne ikke holde sig væk fra hende, selv ikke hvis han prøvede. Præcis som han havde haft det med Caroline dagen inden. Caroline havde været en virkelig stor del af hendes liv og nu var hun ubetydelig. Hun betød ingenting og ville aldrig komme til at betyde noget igen. Han lagde en hånd på det nederst af hendes ryg og holdte hende så tæt ind til sig som muligt. At føle hendes bankende hjerte, at mærkede hendes blod pumpe rundt i hendes krop og at mærke den varme hun udsendte var utrolig. Han havde meget få gange følt den følelse. Det skete mest hvis han drak af en person, men det var ikke på samme måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 14:05

Julianne mærkede at han trak hende tættere på ham, hvilket bare fik hendes hjerte pumpe hurtigere og hurtigere. Julianne kyssede ham mere og mere intimt, Julianne nød at 'udnytte' en bare en bette smule. For hun kunne jo slippe for at være hans slave, satsede hun på. Eller i så falde ikke så hårdt arbejde, hun kunne irritere hende Caroline tøssen med det her. Og hvis hun var heldig fik hun måske noget nydelse.
Julianne kyssede ham igen, men trak sig så lidt væk og smilte indbydende samt en forførrende til ham. De stod midt i entreen, men hans slave var her ikke ligenu. Men hvis der skulle ske noget, som hun håbede på. Såå skulle de måske ikke være der hvor folk kom ind. Selvom hun gerne ville se folks ansigter, specielt Caroline's. Eller hans søsters ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 14:18

Nicolas kunne ikke sige at han havde prøvet særlig meget på at modstå hende. Han så ingen grund til det, de følelser han følte var så kraftige at det ikke ville give mening at lade vær. Da hun stoppede kysset var han en anelse skuffet, men hendes smil gjorde at han ikke fik lyst til mere. Han tog fat i hendes håndled og førte hende op af trappen, medmindre hun gjorde modstand. Han viste et værelse frem hvor hun kunne gøre sig selv tilpas, mens han ville gå ind og sørge for Linetth ville sørge for de ikke blev forstyrret. Han så på hende med et charmerende smil. "Jeg kommer tilbage om lidt." Han forsvandt fra døråbningen og gik i stedet hen til Linetth. "Jeg vil ikke have nogen forstyrrelser." Han gik hen til hende, tog fat om hendes hals og drak uden videre noget hendes blod. Han tørrede blodet væk, før han vendte tilbage til Julianne. Han trådte inden for døren og lukkede den bag sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 14:27

Julianne blev ført op af trappen og ind på et værelse, det var stort og rumligt. Hun smilte skævt for sig selv da han snakkede med hans slave, hun kiggede rundt. Hun kørte en hånd igennem sit hår. Hun vendede sig imod ham da døren lukkede bag hende. Hun smilte forførrende til ham, og så ham i øjne. Som hun havde hørt ham sige, ingen forstyrelser. Hun gik et skridt frem imod ham, og kom helt op foran ham. Hun stillede sig lidt på tæer og kyssede ham så igen. Denne gang ret vildere.
Julianne gav ikke helt slip på ham, hun holdte kun en pause ganske kort. Og det var for at trække hans trøje af, hun kyssede hans hals inden hun kyssede hans læber igen. Julianne lod hans trøje falde ned på jorden da hun havde taget den af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 14:38

Nicolas så på hende mens hun kom tættere på ham. Da hun kyssede ham gengældte han det, men måtte stoppe da hun gjorde. Han hjalp hende med at få trøjen af ham, så godt som han nu kunne. Nicolas løftede hende op og så hendes fødder kun lige var over jorden og forsatte med at kysse hende mens han gik hen imod sengen. Han lod hende falde ned på den bløde madras og lagde sig selv ovenpå hende, dog uden at hans vægt lå på hende. Han holdt sig oppe i sine arme. Nicolas kyssede først hendes læber, men så hendes hals, kæbe og lige omkring øret. Han ville helst ikke gå for hurtigt frem, så han lod hende styre tempoet så godt som han nu kunne. Nicolas lod hans ene hånd ligge på hendes side og ae den, mens hans knæ lå ved siden af begge hendes lår og holdt ham oppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 15:03

Hun lod sig dumpe ned i den bløde madras, og smilte til ham inden han kyssede hende igen. Hun sukkede en smule af nydelse da han kyssede hendes hals og kæbe. Julianne lod sin hånd ligge på hans bryst. Hun nød bare øjeblikkende som de kom det måtte hun, Julianne nød det stadigvæk. Og kyssede så hans hals, og længere ned imod hans skuldre. Hun kyssede hans læber igen, instimt.

//undskylder for min krea lige nu ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 15:13

Nicolas forsatte hans kys på hendes hals og kæbe, indimellem kyssede hun også hendes læber. Nicolas havde haft mange år til at finde ud af hvad kvinder synes om. Så han havde ikke svært ved at få en kvinde til at nyde hvad han gjorde. Da hun kyssede ham intimt, lod han forsigtigt hans hånd der lå på hendes side, trække en anelse op i trøjen så han kunne hentyde hvad han ønskede at gøre. Men han ville ikke tage trøjen af hende, medmindre hun selv viste at hun ville det. Normalt var han ligeglad med om han overtrådte grænser, men lige med Julianne var det anderledes. Han nærede for mange følelser for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 15:32

Da han rykkede lidt op i hendes trøje trak hun den af sig selv, og smed den ned på gulvet. Hun kyssede hans læber igen bagefter, og bed ham lidt forsigtigt i underlæben. Hun lod sin hånd køre ned af hans ovre arme, Julianne kyssede ham normalt igen. Og smilte lidt imens hun kyssede ham, igen uden at slippe kysset. Julianne kyssede ham intimt igen.

//Skal vi lave et tidspring er ikke så meget for at beskrive sådanne scener når det kommer der til. ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 15:48

Nicolas forsatte med at kysse hende.

Noget tid senere.

Nicolas lagde sig ved siden af Julianne, han lå på ryggen og så op i loftet. Han prøvede stadig at forstå hvor alle de følelser kom fra. Han var ikke typen der faldt for hvem som helst, så at falde for en han havde tænkt skulle være hans slave, virkede ikke realistisk. Men han kunne ikke modsige at de følelser han havde føltes ægte, han havde hele tiden lyst til at holde om hende og være sikker på at alle der så meget som tænkte på at såre hende ville falde døde om. Præcis som han havde haft det med Caroline.

//Selvfølgelig Smile//


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 19:05

Julianne åndede lettet ud, hun smilte stort men mest for sig selv. Hun kiggede overpå ham med et skævt smil, og lagde hånden på hans over arm. Julianne så glad ud, men så kom hun i tanke om at det var falske følelser. Arason havde været utro engang, og sidden havde hun følt sig nede. Men nu var det som om det var sluppet fri, fordi hun havde været sammen med en anden. Julianne lod hovedet glide ned i hovedepuden, og åndede lettet ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 19:17

Nicolas kunne ikke mærke forskel på en ægte eller en falsk følelse. De følelser han følte for Julianne virkede bare så ægte. Han troede fuldt ud på at han var forelsket i hende, det var først hvis han begyndte at grave rigtig dybt ind, han ville opdage at følelserne for Caroline stadig var der. Men han havde ingen grund til det, han havde ingen grund til at føle noget for Caroline for han havde en anden. Nicolas lænede sig forsigtigt ind over hende og kyssede hende blidt og ømt. Han lod hans hoved bevæge sig bagud, men lå stadig lænet indover hende. Med hans ene finger fjernede han en tot hår fra hendes ansigt og så hende dybt i øjnene. Han fattede slet ikke hvorfor han ikke havde opdaget hendes skønhed noget før. Han havde selvfølgelig set hun var flot, men han havde været ligeglad. Det var han ikke nu. Nu var hun perfekt, i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 19:21

Julianne smilte imens hun gengaldte hans kys, og kiggede ham op i øjne. Hun grinte kærligt da han fjernede en hårlok væk fra hendes ansigt. Julianne vidste at hun kunne holde evnen på ham til hun døde, måske var det det værd? Det tog kun på hende at sætte den på og tage fra. Julianne smilte skævt til ham, og kyssede ham ømt. Hun løftede hovedet imens og lod igen hovedet dumpe ned i puden. Med et virkelig nuttet smil på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 19:48

Nicolas synes Julianne var smuk ligemeget hvad, men når hun smilede lyste alting bare op. Det gav ham en lyst til at leve videre, til ikke at give op fordi man fik forhindringer på sin vej. Han nød det kys hun plantede på hans læber, det var så fuld af intensitet, selvom det ikke var specielt intenst. Nicolas smilede skævt til hende, hans blik var stadig dybt begravet i hendes. "Der er intet jeg heller vil end at ligge her hos dig." Selvom Nicolas havde det sådan i øjeblikket, var ordene ikke sande. Han ville til hver en tid vælge Julianne frem for Caroline, men han kunne ikke. Han kunne ikke huske de følelser han havde følt for hende, han kunne huske hvad de havde oplevet sammen. Men følelserne for hende var forsvundet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 19:57

Julianne smilte til ham stadigvæk.
"Jeg ville også helst blive her med dig." Svarede hun ham, og smilte stadigvæk så sødt. Julianne ville ikke vide hvor meget ham og Caroline havde haft sammen, men nået sagde hende at han havde været dybt forvirret i de følelser, så hun gættede på ikke så langt. Men hun var sikker på at hvis han så hende nu, ville han ikke føle en skid, ihvertfald ikke hvis hun var helt okay. Julianne lagde sin hånd på hans kind, og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 20:09

Nicolas havde været igennem en masse med Caroline, men de havde aldrig været specielt intime. Deres forhold var blevet stærkt fordi de havde været igennem så meget og overlevet det. Men nu var det hele ødelagt. Han havde ingen anden pige end Julianne i tankerne. Hun var den eneste der betød noget, udover hans søster. Men hans søsters mening om hvem han havde følelser for eller valgte at have et forhold med var ligegyldige. Han var ligeglad, hun måtte bare acceptere hans valg. Nicolas var overvældet af at hans følelser var kommet så hurtigt, men det havde også fået ham til at tænke på han måske skulle vælge at have et fast forhold, et forhold med tillid og troskab. Den han ønskede det med, var Julianne. Men han kunne ikke spørge hende om hun ville være i et forhold med ham, kunne han?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 20:16

Julianne ville ikke kører den forlangt, hun var allerede kommet længere end hun havde troet at hun ville. Men Arian og Zayn havde hun ikke set i så lang tid. Så hun følte sig lidt alene, og det var lige pludselig væk fordi hun havde været sammen med Nicolas. Hun smilte til ham stadigævæk.
Hun ville nok ikke vælge at være i et forhold, eller det ville jo ikke være et forhold. Mere for ham end det ville være for hende. Julianne kunne nu godt hævne sig på Caroline via den måde. Julianne havde lumske tanker omkring det her, tanker som han ikke vidste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 20:36

Nicolas var vant til at dem omkring ham havde en plan. Men han prøvede så vidt muligt ikke at tro det, især hvis der var følelser blandet ind. Han lod sjældent sine følelser tage over, da han kunne ende med et knust hjerte. Så han ventede meget længe med at forpligte sig til nogen, hvilket ofte endte med at skubbe dem væk. Men han havde lyst til at være sammen med Julianne, hele tiden. Men grundet hans stolthed kunne han ikke få sig selv til at spørge hende sådan uden videre. Det skulle komme med tiden, de ville helt sikkert finde sammen. Det var han sikker på. "Jeg kan ikke tage dig som slave." Han lod sig falde ned ved siden af hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 9:44

Julianne lagde sig på siden, og kiggede ham i øjne. Hun smilede lidt, og for hun kunne mærke hvad han følte det var det smarte ved hendes evne. Så hvis han var kommet ud af hendes evne og var vred, ville hun kunne føle på på under to sekunder. Og måske nå at sætte glæde ind eller noget. Julianne Lod igen sin hånd køre op og ned af hans overarme, hævnen var gjort. Eller næsten hun ville se Carolines ansigt.
"Okay, det bestemmer du selv." Svarede hun med et kærligt smil. "Men jeg fik den her ide, lad os holde en fest? Bare for hyggens skyld." Tilføjede hun med et stort smil, som lyste helt op af den ide. For hun ville se Carolines ansigt, når hun stod med Nicolas. Hun ville se sorgen i Carolines ansigt, for at få hævnen over sin mistede følelse.
Hun havde mistet evnen omsorg følelsen var væk fra hende, begravet pga Caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Gæst Man 25 Mar 2013 - 9:53

Nicolas havde aldrig så meget som overvejet at tage Caroline som slave. Han havde ikke engang tænkt på at tænke på det. Så han kunne heller ikke tage Julianne som slave. Nicolas drejede sig om på siden, så han lå med fronten mod hende. En fest.. Ja, det kunne godt lade sig gøre. Det ville ikke tage lang tid at planlægge og han kunne få en masse til at komme. Nicolas så tænksom ud et øjeblik og så derfor ud i luften, fordi han forstillede sig en fest nedenunder. "Lad os gøre det." Nicolas satte sig op og rejste sig fra sengen. "Jeg går straks igang med at planlægge. Så kan vi holde festen i morgen." Han klædte sig på og gik ud på gangen.

//Jeg tænker vi så springer frem til festen, i et nyt emne, og får Caroline med?Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You're mine now dear - Julianne. Empty Sv: You're mine now dear - Julianne.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum