Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Heart of Darkness. ~Nicolas~
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Heart of Darkness. ~Nicolas~
Selvfølgelig havde hun hørt om de rygter blandt menneskene de skulle til stor fest. Caroline gik hen imod Nicolas' hus, folk kom i hestevogne og store strømme derhen imod. Hun havde ikke engang fået en invitasion, men hun var ligeglad hun ville gå derind alligevel efter alt.. Det hende og Nicolas havde sammen måtte det være en enkelt lille fejl. Caroline fik øje på Linetth og smilede lidt skævt til hende, og gik så rundt og kiggede for at finde Nicolas. Hun fik øje på ham og hendes øjne lyste nærmest op. Men så gik der en pige ved siden af ham, menneske. De kyssede, hvilket fik Caroline lyst til rive hovedet af denne kvinde. En ung mand kom op forbi hende, og Caroline tog en vinflaske ud af hånden på ham.
"Tak." Sagde hun bare uden at kigge på personen, hun så bare på den tøs til Julianne, nu kunne hun huske den kvinde. Hun tog en ordenlig slurk af vinen og satte den så fra sig. Hun gik ned imod dem, og da hun kom derned. Fjernede hun bogstavligt Julianne til siden, ved at løfte hende væk i halsen og ud til siden. Hun løftede lidt på brynene af Nicolas, med smilede så lidt.
"Tak for den invitasion som aldrig kom." Sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå, og så spørgende på ham.
Sidst rettet af Caroline Man 25 Mar 2013 - 12:22, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Heart of Darkness. ~Nicolas~
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du kan tro nej." Caroline gik bare videre og lod manden ligge med sit utrukkede hjerte på gulvet.
*Leah bare kom ind.* Sagde Caroline til LEah igennem sine tanker, hun skulle nødig have Leah til at gå på kødjagt eller hvad man kaldte det. Leah trådte ind med et lange mørke brune hår, og safir blå øjne. Hun gik op på siden af Caroline.
"Du dræber ingen i aften forstået?" Spurgte Caroline med en lidt alvorlig tone. Og Leah nikkede blot, med et smil. Hun havde en blå kloje på, og sølv stilletter. Caroline gik videre ind, og havde en smule tortur tanker omkring Julianne. Caroline satte i en fart så ingen nåede at opdage hende, før hun var suset igennem rummet og fået Julianne op af en væk. Med et fast greb omkring hendes hals, den spinkle lille menneske hals. Som hun kunne knække så let som en kvist. Caroline sørgede for Julianne ikke kunne rører jorden med hendes fødder. Desuden var hun løbet lidt væk fra Nicolas, for hun vidste ikke hvad der var galt med ham.
Imellem tiden havde nogle mennesker opdaget deres døde ven som lå med hjertet trukket ud på gulvet og nogle panikkede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg havde aldrig troet du ville knuse mig sådan." Sagde hun stille og snak en klump.
*Leah gå ud og sov, så mødes vi snart..* Sendte Caroline odren til Leah, for Leah skulle ikke se det her. Eller forsøge at bekæmpe Nicolas. Caroline vidste han var stærkere end hende, hun bed sig i læben.
"Så hvad venter du på.." Hendes stemme knækkede over, og hun så trist op på Julianne. Julianne havde vundet hvad end hun havde gang i.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er det mig eller er der noget galt med ham?" Carolines stemme var fyldt med sorg, og hendes øjne var helt våde af gråd.
Gæst- Gæst
Linetth var igang med at rydde op, da Caroline kom hen til hende. Hun stod med en klud og tørrede et bord af. Ved Carolines ord så hun op og sikrede sig at Nicolas ikke ville kunne høre hende. "Jo. Det er meget underligt. Han havde taget Julianne som slave. Jeg så at han holdt hende op mod væggen. Sådan som han altid gør, når han ikke får sin vilje. Jeg gik væk fra dem et øjeblik og da jeg kom tilbage stod han og kyssede hende. Det var som om nogen havde vendt et lagen. Først var han vred og voldig, og det bagefter var han kærlig og omsorgsfuld. Det var som at sig dig med ham."
Gæst- Gæst
//Ikke så langt, men det svært at beskrive når nogle sover SKulle jeg oute nu? ^^//
Gæst- Gæst
"Sådan som han var ved mig rettere sagt." Tilføjede hun og fik sin arm til at lave et lille knæk. Caroline så alvorligt på Linetth.
"Jeg kender Juliannes evne, til at styre følelser.. Men.. Jeg ved ikke.." Svarede hun man kunne se på hende at hun var såret. Hun andede ikke hvad hun skulle gøre ligenu.
"Men jeg bliver her til jeg ved mere."
Gæst- Gæst
En sløret skikkelse kom til syne i en skov. Jo tættere på han kom, jo bedre kunne han se hvem det var. Hun var blond. Han stoppede op et par meter fra hende, da en mand stod med en pistol rettet mod hende. Der lød et brag og den blonde kvinde væltede bagover. Han kunne nu se at det var Caroline.
Det næste han så var en begravelse. Jacob var der, og en kvinde Nicolas havde set før. Han var der også selv. På gravstenen stod Carolines navn. Nicolas smed en rose på hendes grav før han gik derfra.
Nicolas vågnede op med et sæt. Hans brystkasse hævede sig op og ned, hvilket indikerede at han havde været bange eller chokeret. Hans brystkasse bevægede sig næsten aldrig. Han så på Julianne der lå ved hans side og følte pludseligt ingenting for hende. Det var ligesom når han så på Linetth, han ville beskytte hende, men hun var bare en slave. Nicolas rejste sig og klædte sig på. Han tog en lang frakke med sig før han gik nedenunder. Han åbnede døren uden at se på om Linetth var i nærheden. Nicolas gik ud og forlod hans grund.
"Hr. Nicolas har opført sig underligt. Han er ikke sig selv, det er helt sikkert." Linetth så på Nicolas der kom ned af trappen og gik ud. Hun puffede blidt til Caroline, for at gøre hende opmærksom på Nicolas.
Gæst- Gæst
"Jeg følger efter ham," Sagde hun ret stædigt, og løb ud af døren. Hun susede efter ham, men det var ikke altid nemt at finde en vampyr i natten. Det måtte hun indrømm, Caroline kiggede rundt. Men fik øje på ham et længere stykke nede af vejen. Hun susede efter ham, han gik op langs en mur. Men han forsvandt ind i skoven, Caroline løb efter ham, da nogle blokerede hendes afgang. To store brød stod foran hende, og smilte lumsk til hende. Men Caroline gad virkelig ikke deres julelege, en af dem gav sig til at rører hende hen imod hendes krop. Caroline greb fat om hans nakke og knækkede menneskehalsen, som var det en lille kvist. Hun kiggede på den sidste mand og hævede et bryn, og han stak halen imellem benene og løb sin vej. Caroline rettede på sit tøj og løb efter Nicolas. Ind i den mørke skov, hvor man næsten intet kunne se.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ligemeget hvad så tilgiver jeg dig, det var ikke din fejl. Jeg ved du har meget stolthed, og derfor vil jeg ikke grave for meget ned i det." Sagde hun med et skævt smil, og var ikke sikker på om han ville have hende til stede ligenu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg elsker også dig Nicolas." Svarede hun ham og kiggede ham dybt op i øjne.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» I was in darkness, so darkness i became - River
» In the darkness.
» We were in darkness so darkness we became
» Consumed by darkness?((NPC))
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata