Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Heart of Darkness. ~Nicolas~
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Heart of Darkness. ~Nicolas~
"Det må jeg sige.." Sagde hun kort og blinkede et par gange. "Ja jeg kender resten." Svarede hun og kom frem med et lille drilsk smil. Hun kunne ikke lade hver, med at tænke på aftenen, det var meget stort for hende. Større end man skulle tro, hun stolede på Nicolas næsten mere end nogen anden. Caroline kørte en hånd igennem sit hår.
"Men der skal mere end et skud til at slå mig ud." Svarede hun og blinkede overlegent med det ene øje, bare for sjovs skyld.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ved jeg godt." Svarede hun og smilte lidt skævt, hun kunne ikke se noget galt i stadigvæk at have den energi i sig. Caroline kunne ikke huske at han havde krammet hende før sådan her ihverfald. Hun lagde hovedet på hans bryst kasse og lod ham omfavne hende, det var dejligt og trygt. Hun havde altid følt sig tryg i hans nærhver, på en mærkelig måde ja. Caroline smilede for sig selv.
"Det jeg også," Svarede hun kærligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ved jeg, men det bedre end at vise sig svag." Svarede hun ham, hun hadede at vise sig svag og ynkelig. Hun var mester i at rode sig ud i problemer fordi hun troede at hun var så stærk. Men selv hun havde lært at man ikke kom nogle vegne ved at vise sig svag, hvis man var svag blev man trådt på estattet.. Smidt ud som affald. Hun havde prøvet det helle.. Og ville ikke vise sig svag uden det enlig var nødvendigt. Caroline nød de bløde strøj på hendes hovede. Hun kunne heller ikke forstille sig hvis Nicolas døde, hun ville sikkert føle den største sorg nogensinde.. Hun ville ikke kunne holde ud til at miste flere omkring hende, og specilet ikke hvis det betød så meget for hende som Nicolas gjorde. Så ville hun blive knust. Men han levede.
"Men jeg lever." Sagde hun kærligt og ret beroligende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvad skulle hun sige at hun fandt mørket tiltrækkende, var det måske det som havde tiltrukket Nicolas til at starte med?
Hun valgte at skifte emnet til det med Julianne, der var noget han skulle vide omkring den lille sag. Og hvorfor Caroline personligt selv ville tage en snak med hende.
"Nicolas? Du ved Julianne, hun er ligesom min 'fjende' fra fortiden. Hvis man kan sige det på den måde." Sagde hun stille og ventede på en reagtion, og hun kunne frygte de værste. Derfor klemte hun øjne sammen.
"Hun vil have hævn over mig, men jeg troede aldrig hun ville gøre noget ved dig." Caroline var bange for Nicolas skulle blive sur eller vred over det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Derfor konfrontere jeg hende først."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er du helt sikker?" Spurgte hun kort, men tog hans kropsholdninger som et ja.. Hun åndede lettet ud, og kiggede ham dybt ind i øjne.
"Fjern din vrede." Sagde hun med sin evne, hun vidste det ville virke og derved ville han miste den følelse til hun endag ville give ham den igen.. Eller var stærk nok til at bryde igennem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Leah bare tag hjem.* Sagde hun stille, hun vidste Leah var et eller andet sted i verden.. På kødjagt, men nu var hun på vej hjem. Det var Caroline sikker på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo lad os det." Svarede hun blot med et smil som hun kun sendte ham. Det var sjældent at andre fik det. Caroline nød den måde han holdte om hende på, det var trygt, man følte sig ikke svag nærmere en form for uovervindelig.. Eller uden at overdrive stærk. Caroline følte ligenu hende og Nicolas kunne klare hvad som helst, hvis de bare stod fast ved den beslutning. Caroline så op på ham, og kunne ikke lade hver med at føle sig hel. Hun gik med ham op af trapperne, det var næsten som en drøm. For godt til at være sandt agtigt, men det var ikke en drøm.. Eller måske var det en drøm.. En drøm som var blevet til virkelighed. Caroline smilede indvendigt og udvendigt, det var noget af det bedste som var sket for hende.
Og nået Caroline elskede ved sig selv var, at hun ikke lod andres meninger overtage. Og at hun ikke overeagerede. Caroline vidste Nille, Jacob ikke kunne lide Nicolas. Og selvom det var hendes bedste venner, så var hun lidt ligeglad. For hun mente at hvis hun var glad så var det den ting som var vigtigst. Jacob var så gode venner med Christian at de kaldte sig brødre, skulle Caroline måske blive sur over det? At hendes bedste ven var 'bror' med en af dem som havde såret hende indeni så meget? Selvfølgelig var man skuffet, men nu stod de vel lige så. Nille havde sine egne grunde, og ligenu var hun lidt ligeglad.. Hun var lykkelig selvom hende og Nicolas ikke endnu var et par, var hun bare lykkelig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay tak." Svarede hun ham og kiggede ham op i øjne, inden han kiggede lidt ned i jorden. Hun blev dog ved med at se på ham, specielt da han tog hendes hænder. Hun kiggede ham op i øjne imens han snakkede. Hendes hjerte begyndte pludselig at banke hurtigere og hurtigere afsted.. Et par helt officelt.. Selvfølgelig ville hun det, kan var bare meget bedre til at sige det end hende. Caroline smilte igen på samme måde som hun kun gjorde til ham. Han kiggede ned i jorden, hvilket fik hende til at ryste kærligt på hovedet. Hun buggede hovedet op fangede hans læber med et blidt kys. Hun ville fange hans øjne.
"Ja Nicolas, selvfølgelig vil jeg det." Sagde hun med et skævt smil, og kyssede ham igen. Selvfølgelig ville hun det! Hendes første rigtige forhold! Med en som hun både følte sig tryg ved, tilpas ved, sig selv ved, og sådan kunne hun blive ved,
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» I was in darkness, so darkness i became - River
» In the darkness.
» We were in darkness so darkness we became
» Consumed by darkness?((NPC))
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata