Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Fool Me Once. ~Julianne&Nicolas~
Side 1 af 2 • 1, 2
Fool Me Once. ~Julianne&Nicolas~
Caroline løb med overnaturlig fart ind i gyderne, og fik fat i en hals som hun klemte til og løftede op af den nærmeste mur. Hun kiggede vredt på Julianne, og hvæste tænder af denne tøs. Caroline smed hende fra sig så hun blev ned hen langs jorden, og ind i den anden væk. Carolines øjne var røde og tænder fra fremme. Caroline satte sig på hug ved Juliannes side, og satte en af sine knive i benet på hende. hun ignoerede engleblodet i bare lidt tid.
Sidst rettet af Caroline Ons 27 Mar 2013 - 22:26, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Fool Me Once. ~Julianne&Nicolas~
Gæst- Gæst
"Det gør ondt.." Grædt hun hulkende.. "Få det til at stoppe det gør ondt.. Please.." Græd hun og det var ikke tit Caroline græd men dette gjorde for ondt på hende. Hun kunne ikke holde fokus og se det bare var Julianne som legede med hende.
Gæst- Gæst
"Du skulle overveje at slukke for dine følelser? Ville det ikke være meget nemmere?" Spurgte hun så og sendte nye bølger af sorg igennem Caroline.. Den ene tortur.
Gæst- Gæst
"Jeg ville ikke slukke mine følelser Julianne!" Vrissede Caroline af hende.. Men en ny bølge ramte hende efter fuldt at nye, som gik hende til at skrige af gråd. DEt gjorde ondt inde i hendes hjerte... Sorgen for alt hun havde tabt.. Bare følelser som havde gjort hende ked.. De blev forstærket.
"Få det til at stoppe det gør ondt.."
Gæst- Gæst
"Sikker?" Spurgte Julianne og rullede øjne af Carolines gråd og hulken.. Men da Caroline ramte hun skulle få det til at stoppe gjorde hun det. Hun fjernede simpelt alle følelser i Carolines krop fra hende og gemte dem ind under hendes underbevist hed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Flyt dig?" Sagde hun stille men med en kommenderende tone. Manden gik et skridt frem, han var stor og muskuløs.
"Så hellere dø." Sagde han vredt og han spændte alle muskler i sin krop, for at vise hvor stærk han var. Men Caroline var ligeglad, hun havde ingen følelser i kroppen ligenu. Hun trådte frem og stod foran ham.
"De kan vi da godt aftale." Sagde hun koldt, og trak hans hjerte ud inden han nåede at blinke. Caroline smed hjertet fra sig, og satte sig på hug ved den lille 14 årige pige. og smilte koldt og følelsesløst, pigen rystede vildt meget. Og Caroline fik sine tænder frem igen og hendes øjne var blodrøde.
"Farvel søde." Hviskede hun følelsesløst og satte tænderne i pigens nakke. Og sugede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Slip mig!" Sagde hun med en alvorlig tone, hendes ansigt var følelsesløst. Hun prøvede at komme væk, hun fik øje på Julianne og viste tænder af hende. Caroline kiggede op på Nicolas.
"Jeg har to ben, jeg kan udemærket gå selv." Sagde hun helt koldt, aldrig havde man hørt hendes stemme så kold som nu. Caroline snerrede af Nicolas og af Julianne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du skulle aldrig have grinet." Sagde hun koldt, og rejste sig op. Hun fik hen op ved Nicolas' side, og kiggede på ham.
"Se jeg har ikke brug for en babysitter." Sagde hun og hævede et bryn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er da ligeglad hvem jeg dræber, jeg dræber dem der passer mig. Jeg er ligeglad Nic. Jeg gør hvad der passer mig." Svarede hun og viklede sig ud af hans greb. Hun var ude af kontrol, en stod i hendes vej. En mand som stod og snakkede med hans børn, Caroline knækkede menneskets nakke på stedet så han faldt forover. Hun kiggede på børnene som langsomt panikkede og løb væk i nærmeste hjørne imens de græd så højt så højt.
"Så hold dog jeres kæft!" Råbte hun af dem, med sine tænder fremme. Caroline kiggede tilbage på Nicolas kort inden hun vendede tilbage til at fortsætte med at gå frem af udimod Julianne. hun kom udenfor, hendes skridt gav ekko.
"Julianne hvor er du henne?" Spurgte hun koldt og en anelse uhyggeligt, men fandt hende hurtigt. hun løftede tøsen op i halsen, og klemte til. Inden hun kastede hende over i et hjørne.
Gæst- Gæst
"Er det hævn for at jeg manipolerede med din kæreste. Fik ham til at gå iseng med mig? Kysse mig?" Julianne vidste hendes livstid var begrænset, så hvorfor ikke tirre Caroline lidt. Måske kunne hun få hendes føelser frem på den måde. Så hendes egen død ikke blev så brutal. Julianne kiggede op på Caroline og afventede en reagtion. Men Nicolas var der også.. Julianne havde foruset dette ville blive hendes dødsdag..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg føler, jeg føler mig stærk. Jeg har ik lyst til at være ynkeligt og svag" svarede hun koldt. Caroline følte ikke derfor gjorde det hende intet at skade Nicolas. Hun var stærkere uden de følelser der var ikke en masse tanker. Caroline vred hans arm om til Han slap grebet om hendes hals. Hun kiggede hånligt på ham. Og sparkede ham så væk fra sig imod muren overfor den hun stod op af. Caroline kiggede stadigvæk hånligt på ham.
"Du skal ikke fortælle mig hvad jeg skal gøre. DEt skal ingen." sagde hun koldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» you look new(Julianne)
» You're mine now dear - Julianne.
» Daddy loved you very much - Julianne,
» The last tear drops//Julianne//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine