Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
On Thin Ice. ~Jacob~
Side 1 af 2 • 1, 2
On Thin Ice. ~Jacob~
"Det kan i ikke mene?" Sagde hun og sprang op i et træ og videre over i et andet. Hun landdede sikkert på jorden og brugte sin overnaturlige fart til at løbe hen imod Jacobs lille hytte. Men havnede på en sø med meget tynd is, et skridt til og hun ville falde i. Og Caroline var ikke så vild med vand, faktisk var det en af hends frygte.
Gæst- Gæst
Sv: On Thin Ice. ~Jacob~
"Tag det helt roligt Caroline okay?" råbte han til hende med et beroligende smil. "Jeg får dig væk derfra," Han kiggede rundt efter noget han kunne hjælpe hende med, selvom det ikke var det nemmeste i verden..
Gæst- Gæst
"Taak." Sagde hun og var helt rolig, det overraskede hende faktsik
Gæst- Gæst
"Jeg vil forsøge at styrke isen, så når jeg ser nu, skal du gå hen over den så hurtigt du kan," sagde han bestemt og nikkede til hende. "Jeg lover dig at du nok skal klarer den," Han smilte til hende, inden han lod sine blege hænder komme i kontakt med isen på søen.. En bølge af is løb igennem ham og ud af hans hænder, så de bredte sig over isen, som lange slange krystaller der snoede sig ud til hvert hjørne af søen.. De krystalblå øjne var lukket i og han måtte fokusere på søen og dets is...
Gæst- Gæst
"Skal man kaste den eller rive hjertet ud på denne hvidhåret uldtot?" Spurgte hun koldt og kiggede igen på dem skiftevis.
Caroline knurrede af Roses.
Gæst- Gæst
Jacob rystede på sit hoved, for at komme ud af sin trance igen, inden han hurtigt var oppe at stå, imens hans blik hurtigt fik øje på stenen i Roses hånd.
Lige så hurtigt som hun havde kastet ham ind i et træ, formede han en istap i sin hånd, som han kastede efter stenen i hendes hånd, så hun sandsynligvis ville tabe den. Med en dyb indånding sprang han på Rose og begyndte at fryse hende indenvendig.
Gæst- Gæst
"Og jeg advare dig, det bliver kun større hvis du forsøger at dræbe mig. Det forsvinder aldrigt." Sagde Roses og smilte stadigvæk lumsk. Hun lod sine hænder glide ned af sin side og op på hver sin side af sin hofter. Hun kiggede på Caroline, og fnøs hånligt. Hun rettede opmærksomheden imod Jacob igen.
Caroline sank en klump, frygten måtte ikke styre hende. Hun susede med overnaturligfart over søens is, og ramte ind i Roses. Men selvom Roses flyttede sig og gav Caroline overbalnce, fandt Caroline hurtigt balancen igen.
Gæst- Gæst
Han gik hen ved siden af Caroline, glad for at se at hun turde at løbe hen over isen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg gætter på at hun også er sådan en der dukke op engang imellem," sagde han og tørrede endnu engang lidt blod af i sit ærme. "Bare man kunne slippe for personer som dem var?"
Gæst- Gæst
"Ja hun kommer når det passer hende, og forsvinder når hun kommer i problemer." Svarede Caroline og trak på skuldrene. "Ja tak."
Caroline kiggede rundt omkring sig.
"Du lige den dæmon jeg ledte efter." Sagde hun med et smil, hun havde også ledt efter Nille.. Men ja Jacob var den hun vidste hvor var henne.
Gæst- Gæst
Et kækt smil blev sendt hende, da hun sagde sin næste sætning. "Og du er vampyren som jeg ledte efter," Det var skam sandt nok, han havde ledt efter caroline, blandt andet for at snakke med hende..
Gæst- Gæst
"Ja det noget tid siden sidst, der er så meget at tale om for min side." Svarede hun ham med et drilsk smil, og begyndte at gå i retning imod hans lille hytte. Caroline var vampyros, og derfor blegere end før. Roses havde fået sig en overraskelse da hun havde set Caroline i live. Caroline gik lidt i forvejen og kiggede tilbage på Jacob.
"Kommer du Pus?"
Gæst- Gæst
"Der er også noget jeg skal fortælle.. eller ik så meget men.. ja," han grinte og placerede sine arme bag hovedet.
Gæst- Gæst
"Jeg er på forhånd ked af hvis du bliver sur over det eller noget, men jeg er ligesom kommet sammen med Nicolas."
Gæst- Gæst
"Mener du ham der ville torturer mig uden grund!?" spurgte han forvirret og en anelse.. Skræmt? "Men.. Han.. Hvad?" Jacob løftede forvirret på et øjenbryn.
Gæst- Gæst
"Ja ham.." Svarede hun og kiggede lidt ned i jorden, og havde det som alle var skuffet over hendes beslutning. Hun elskede ham, og hun ville ikke lave om på den beslutning. Så måtte hun være egoistisk. Hun ånede ud.
"Undskyld, men det bare min beslutning. Jacob han sagde han elskede mig, og jeg elsker ham.. Det første gang nogen har fået mig til at føle på den måde.. At føle mig elsket." Svarede hun og så ham direkte ind i øjnene.
Gæst- Gæst
Jacob udstødte et suk, inden han fik et stort smil på og kiggede hende i øjnene, med et lysende glimt i sine krystalblå øjne.
"Jamen, så kan jeg ikke sige andet end jeg er glad på dine vejne Caroline!" sagde han lystigt og nikkede til hende, med en kærligt smil på sine læber. "Så længe du er lykkelig, så må jeg være glad på dine vejne,"
Gæst- Gæst
"Tak det betyder meget." Svarede hun og tænkte hurtigt. "Hvad gør man enlig hvis ens søster elsker en mand som haar torturet en og voldtaget en?" Man skulle være døv for ikke at vide at hun var om alt om en. Caroline anede seriøst ikke hvad hun skulle gøre omkring den lille simple ting, hun kunne ikke tilgive Kukiu. Men skulle hun gøre som JAcob og være glad på hendes vegne? Caroline var lidt forvirret over det.
"Desuden har jeg fået en opgradering."
Gæst- Gæst
"Wow, godt spørgsmål.. Øhm.. Jeg tænker.. Hvorfor elsker din søster en som har voldtaget dig?" han så spørgende på Caroline. Kunne han godt elske en som havde været så grusom mod sin søster? Det næste fik ham bare til at løfte mere på sit øjenbryn. "En hvad?"
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke hvorfor, men hun er forelsket i en eller anden Kukiu.. Som torturede mig og voldtog mig for nogle uger siden.." Caroline kiggede lidt ned, og åndede ud ingen hun kiggede op igen..
"En opgradering.. Jeg tror Nicolas kaldte det en elite vampyr.. Jeg er stærkere og hurtigere.. " Svarede hun med et lille frisk smil. Caroline kiggede på Jacob og hun stolede 100% på ham, derfor snakkede hun med ahm om nogle ting.
"Og desuden jeg er træt af hemmeligheder, så please fortæl mig hvor Nille befinder sig.." Sagde Caroline så..
Gæst- Gæst
"Har du fortalt hende at han har gjort alt det ved dig?" spurgte han og satte sig i sofaen med en lystig bevægelse, samt et løftet øjenbryn, der viste hans forvirring over denne kukui. "For.. jeg ved, at hvis det havde været Nille som havde voldtaget Josh eller noget i den stil, så ville jeg have svært ved at.. Elske hende.." Pludselig gik det op for ham, at hun faktisk havde sagt at hun var blevet voldtaget. Med et sæt var han oppe at stå igen. "vent, voldtaget! Er du okay?" Han gik hen til hende, lagde en hånd på hendes arm, hvor han derefter kiggede rundt på hendes arme, som søgte han efter sår eller noget i den stil. "For pokker, mænd nogen gange.. En elite vampyr? Det må jeg sige! Godt gået!" Han smilte stort til hende, inden han satte sig ned igen og lænede sig tilbage. "Hun er hos dæmonernes leder, han tager sig godt af hende der,"
Gæst- Gæst
"Ja jeg klare mig." Svarede hun med et skævt smil, hun ville aldrig tilgive Kukiu for hvad han havde gjort. Og hun ville aldrig tilgive Eliza for at elske den mand som torturede hende og voldtog hende. hun knyttede sine næver let.
"Du kan ikke finde nogle mærker, jeg er vampyr sår healer. Selvom jeg har haft mange knive i mig." Sagde hun stille. "Men jeg var heldig at Nicolas var i området, hvem ved om jeg havde været i live ellers." Tilføjede hun.
"Ja Jacob hun ved alt hvad han har gjort, og alligvel vælger min søster at elske ham. Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, på en måde står vi lige. Nicolas er bare sur over at hun elsker Kukiu.. Eliza kan ik lide Nicolas, som ingen af jer andre kan. Så har i noget tilfælles." Sagde hun og satte sig ned med et bumb.
"Super, tror jeg vil skrive til hende at hun skal komme på besøg. Tror jeg har snakket med hende to gange på et år. Det ikke langtid. Men du har sikkert snakket mere med hende, hvordan har hun det.. Og Toby? Og hvordan har du det siden sidst." Spurgte hun med et skævt venligt smil.
Gæst- Gæst
Voldtægt var noget forfærdeligt noget, Jacob hadede det over alt på jorden og han kunne slet ikke få det billed af nøgen kvinder i en kælder ud af sit hoved. På en måde var det godt at de fandt kælderen, ellers havde han jo aldrig mødt Josh og heller aldrig reddet alle kvinderne fra et liv i pinsel. Han udstødte et kort suk og rettede sig op, placerede sine hænder på sine lår og fumlede lidt med dem. Godt nok kunne han ikke lide Nicolas, men han var glad for at han havde reddet caroline fra denne Kukui.. Det var ikke til at tro at hendes søster kunne elske en som havde gjort så voldsomme ting mod sin egen søster.. han ville aldrig tilgive folk i at sårer Josh..
"De har det godt, sidst jeg så dem i hvert fald og det lyder som en god ide at skrive til hende, jeg tror hun ville elske at snakke med dig," Han sendte hende et smil og puffede drilsk til hende med sin skulder..
Gæst- Gæst
"Eliza kan heller ikke lide Nicolas, han truede hende lidt. Men kun på grund af at hun er vild med Kukiu. Men, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg bliver så vred på hende når jeg ser hende, fordi jeg tænker på hun elsker ham mere end mig på en måde. Hvis Nicolas havde gjort noget lignende ved hende, så havde jeg aldrig tilgivet ham. Jacob hvad skal jeg gøre?" Caroline sukkede og kiggede bedende på Jacob efter et godt råd.
Nille, ja hun savnede den dejlige dramatiske tøs.
"Ja det ville hun sikkert, hun er ikke til at finde nu til dags. Hun må virkelig være en mester i gemmeleg. MEn det altid noget at hun klarer dig." Svarede Caroline med et let smil.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» your one of them (Jacob)
» What the fu** am i doing here? //Jacob//
» It's you ~ Jacob
» Sometimes bad things happens - Jacob
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper