Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
In the End. -Nille-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: In the End. -Nille-
"Slip mig, Jacob." Hviskede hun lavt, og truende. Hun var ikke sig selv. Det hun havde set havde ødelagt hende psykisk. Hun var som et ødelagt glas. Skrøbelig, men farlig. Man kunne skære sig. "Gå." Hun trådte væk fra ham, med fronten mod ham. Hun holdte stadig fast i tobys døde lig. "Gå hen til jade! Hun sidder sikkert og venter på dig!" Råbte hun. Selvom de havde snakket om det, var Nille stadig såret over det, og som sagt, hun var ikke sig selv. Hvis Jacob kendte Nille godt nok ville han vide det var på grund af det hun havde ser hun reagerede sådan. Hun elskede ham. Hun havde tilgivet ham. Men Nille var som hun var.
Sidst rettet af Nille Søn 20 Okt 2013 - 16:52, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Nille, jeg går ingen steder!" sagde han og kiggede hende i øjnene. "Du er fortvivlet og det forstår jeg godt, men du må ikke lade din vrede tage overhånd, jeg elsker dig jo og det gør også ondt på mig at se Toby død.." Han så hende dybt i øjnene. "Jeg beder dig, du må ikke lukke mig ude.." Forsigtigt gik han tættere på hende, stadig med den dybe øjenkontakt.
Gæst- Gæst
"Du elsker mig ikke! Du elsker Jade! Du har jo selv sagt du var ved at få følelser for hende!" Råbte hun. Hun knurrede højere da han gik tættere på hende. Hun kunne ikke holde ud at se på ham, det gjorde helt ondt. Ikke fordi hun ikke elskede ham mere, det gjorde hun! Men hun var fortvivlet.. Bange... Hun ville bare væk. Hun gik baglæns væk fra ham. "Jeg vil ikke gå.. Men jeg skal før jeg siger noget jeg fortryder." Og så vendte hun ham ryggen, og løb. Bare væk fra ham. Hun ville være alene. Efter hun havde fået begravet Toby, løb hun tilbage til sit hus.
//Out! xD Vil gerne have nyt emne!! Har fantastisk idé, og skal nok lave! Skriver PM når du har svaret! //
Sidst rettet af Nille Søn 20 Okt 2013 - 16:53, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
//venter spændt! ^^ OUT//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» get over it... (Nille)
» We have met once before... //Nille//
» en som mig //Nille//
» Someone new somehow, Nille
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth