Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Wow.. You.. Wow.. -Alexandria-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Wow.. You.. Wow.. -Alexandria-
Hun stroog hamblidt ned over kinden, lagde hoved paa skraa da hun saa hans udtrykke i oojne, et fint udtrykke der fik en svag rosa farve til at brede sig paa hendes kinder. Hun saa vaek, vidste ikke hvad hun skulle goore, saa hurtigt kyssede hun hans kind, foor hun svoommede om bag ham, lagde armene om ham foor at svoomme videre
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det må jeg sige, det er en fantastisk verden," sagde han lystigt, alt imens han bevægede arme og ben under vandet for at holde sig oppe. Pludselig kom der en lille udfordring op i ham, en som han ikke bare kunne holde tilbage, men som han ville have frem. Han smilte kækt og drilsk til hende. "Hvem er du hurtigst?" Spørgsmålet kom hurtigt ud af hans læber, og ligeså hurtig var han dykket under vandet og var begyndt at svømme. Selvfølgelig vidste han godt at hun ville være hurtigere, men han måtte bare teste det!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Min terori var korrekt, du var hurtigst," grinte han og kørte en hånd igennem det brune hår, hvor han derefter så hen på hende med et smil. "Skovene er meget flotte ja, i hvert fald hvis man er glad for naturen, er man ikke det, så hører man nok mere til i byerne," Han kiggede hende i øjnene, og lagde sin ene på hånd på sin brystkasse som bevægede sig op og ned.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kan heller ikke huske hvornår jeg sidst har haft det så sjovt," sagde han og havde fortsat lukket øjne, imens han forsigtigt lod en hånd kører igennem hendes hår. "Tom timer? det var ikke særlig meget.. Og det vil ikke hjælpe at hurtigt springe i en sø, også op igen?" Spørgsmålet kom blidt og roligt ud fra hans mund.. Nysgerrig var han skam..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han satte sig op og kiggede rundt.
"Hvad med at jeg finder noget tøj til dig, også kommer tilbage igen?" spurgte han og sendte hende et venligt smil. "Jeg lover at komme igen for at vise dig min verden,"
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille til ham, kørte hånden igennem det blonde hår, mens hendes varme øjne hele tiden var på ham "det lyder perfekt, så venter jeg blot her" hun slog ud med hænderne og smilede strålende til ham
Gæst- Gæst
"her, undskyld hvis det tog lidt tid,"
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Hello you//Alexandria//
» Stop it!!! //Alexandria//
» You saved me. Thank you - Alexandria.
» you i have a girlfriend so stop it//Alexandria//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata