Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Mød din fætter.... Hvad er der sket med dig?! ~ Luce
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Mød din fætter.... Hvad er der sket med dig?! ~ Luce
O: Ingen væsner, eller hvad?
T: Aften. 20:47.
V: varm aftenvind. Halvmåne.
P: Gabriel; Sort skjorte, cowboy bukser, sorte sko. Romeo; Hvid t-shirt, sorte jeans, brune converse.
Kropsalder; 15.
Gabriel smilede skævt til Romeo som sukkede, og klagede over at han meget hellere ville være hjemme og læse. Gabriel grinede lidt over sin søn, og fortsatte hen af stien. Romeo løb lidt i forvejen. Gabriel så efter ham, og sukkede lavt. På en måde kunne Gabriel ikke lide at Romeo selv kunne bestemme hvor gammel han så ud... Men så alligevel, så var Gabriel da fri for at ordne bleer, og så videre. Så kunne Romeo jo selv.
Romeo elskede det faktum han selv kunne bestemme sin alder. Det var en af de bedste ting i hans liv for tiden. Dog havde Romeo ændret sig en del. Efter det med vampyren var han blevet mere indelukket. Mere stille.
"Romeo, vent lige!" Råbte Gabriel da Romeo var lige lovligt langt væk. Romeo stoppede op og så bare på ham. Romeo rynkede panden lidt, og så foran sig... Der var noget derude... Måske ikke noget der ville gøre dem ondt...
Men der var noget derude.
//Sorry for kort start
Gæst- Gæst
Sv: Mød din fætter.... Hvad er der sket med dig?! ~ Luce
Dag eller nat vidste hun ikke lys eller mørke var svært og se for alt var mørke hos hende. Der var intet lys i hendes hverdag mere. Hun så aldrig noget lys. Hun var blind. Hun havde netop ingen øjne overhovedet. Det havde hun ikke haft i flere måneder. Hvor mange måneder vidste hun ikke. Hun havde ikke styr på tiden. Da hun ikke vidste om det var dag eller nat eller hvad klokken slog. Hendes hår hang ned over hendes ryg og havde et sort stykke stof bundet rundt om sine øjne. Dette havde hun kun for og skjule sine øjenhuler. Hendes blå lillae hud lyste stille i månens lys. Hun havde et par blå bukser på og en sort top og et grønt tørklæde rundt om halsen. Hun havde også et par sorte tynde handsker på for og skjule, at hun ingen negle havde på sine fingre. Hun gik stille og roligt rundt som Sajro havde lært hende da han havde fundet hende efter hun var væltet over en gravsten, hvor han havde hørt hende råbe. Imens hun gik kærtegnede den blide vind hendes kinder og hendes hår så det flavrede blidt i vinden. Hvis man stod tæt på hende kunne man se et lille R der var skåret i hendes højre øreflip.
Hun hørte de små dyr der ikke var gået til ro løbe rundt omkring hende. Hun kunne ikke helt præcist sige hvor de var, men hun var begyndt og ramme plet af og til når hun lyttede godt efter. Luften duftede af træernes blade og blomstrenes dufte. Hun kunne høre en mand råbe efter en eller anden som hed Romeo. Hans søn måske? Gik stille og roligt hen imod stemmen hun hørte uden rigtigt og tænke over det. Hun gik som om hun havde været blind hele sit liv, men det havde hun ikke. Hun havde istedet bare prøvet og prøvet og gå så naturligt som muligt.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Gabriel nåede hen til Romeo, og så lidt på kvinden der gik foran dem hen imod dem. Der var noget bekendt ved den kvinde. Gabriel kneb øjnene lidt sammen over det sorte bind rundt om hendes øjne. Gabriel trådte forsigtigt tættere på.
Gabriel gik så hen til hende, og stoppede op foran hende. Om hun gik ind i ham eller ej, han blev bare hvor han stod.
"Undskyld..." Gabriel så hen imod Romeo og vinkede ham hen til dem. Romeo gik tøvende hen til dem, og anede ikke hvad han skulle gøre. Romeo stillede sig bag ved Gabriel.
"Hvad er dit navn?" Gabriel så spørgende på kvinden, selvom hun nok ikke kunne se det. Der var altså noget bekendt ved den kvinde! "Vi gør dig ikke noget." Gabriels stemme var blid, og rolig. Om kvinden stolede på dem eller ej, Gabriel ville vide hendes anvn.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Ja, det er dig." Gabriel nikkede, og lagde en hånd på hendes overarm. Dog forsigtigt. Han rynkede på panden da hun svarede ham. Luce... Luce... Uroxs datter! Gabriel smilede skævt.
"Mit navn er Gabriel Gravezia. Min søn Romeo er her også." Han vidste jo hun ikke kunne se. "Er dit fulde navn Luce Trieetence? Og er din far Urox Gravezia?" Han spurgte nysgerrigt.
Gæst- Gæst
Hun 'stirrede' bare tomt ud i luften og ventede på, at han sagde noget. Hun stivnede kort da hun hørte navnet Gravezia. Det var det samme efternavn som hendes far havde. Var ham her Gabriel og hendes far Urox i familie? Det var meget undrende. Hun bed sig kort i læben "Rart, at møde dig Gabriel og hej Romeo" hun vidste ikke, hvor Gabriels søm, Romeo stod så hun sagde det bare lige ud i luften. Hun var stadig lidt forvirret over, hvorfor ham her Gabriel havde samme efternavn som hendes far, men hun turde ikke og spørge. Det kom lidt bag på hende, at han kendte hendes fulde navn og hvad hans far hed "Ja jeg hedder Luce Trieetence og ja min far hedder Urox Gravezia" der var lidt undren i hendes stemme. Hun bed sig i læben "Hvor kender du mit navn fra og hvordan ved du hvem min far er?" hun var meget forvirret over hele denne situation og håbede hun snart fik, at vide det som gjorde hende mest forvirret af alt. Hvem var denne mand? Hvordan kendte han til hende og hendes far?
Rafaela- Evolved
Gabriel så roligt på hende, og smilede svagt. Han var sikker på det var hans niece!Han så lidt ned.
"Ja... Hvordan er det sket? Har du altid været blind?" Han spurgte nysgerrigt. Som sin søn var han meget nysgerrig. Gabriel lagde hovedet lidt på skrå, og lagde kort mærke til hun at stivnede. Ja, det var nok ikke så rart at høre at en fremmede mand kendte hendes fars og hendes efternavn, og han selv hed Gravezia til efternavn. Romeo nikkede.
"Hej." Romeos stemme var blid, som altid, men en snert af utålmodighed var der dog i den. Gabriel sagde først ingenting.
Det var hans niece! Hvor havde hun været?! Hvordan var hun kommet tilbage?! Hvad var der sket med hende?!
"Jeg er din fars lillebror." For at overbevise hende foldede han sine vinger ud, og lod den ene vinge berøre hendes arm. Urox var jo også engel. Romeo så kort misundeligt på sin far. Romeo måtte selv opleve ulidelig smerte for at trække sin vinger ud, og han havde højdeskræk... Men Gabriel var en ørn til at flyve! Romeo så lidt op til sin far.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det gør mig ondt." Sagde Gabriel, og smilede skævt. Indeni Gabriel kunne han mærke hævntørsten efter at slå dem der havde gjort det mod hende ihjel. Dog havde han en ide om at de personer var stærke... Så måske skulle Gabriel bare i stedet tage sig af Luce i stedet for at gå på hævnjagt. Det lød også bedre. Gabriel smilede skævt. Romeo grinede lidt.
"Han er i sandhed utålmodig." Gabriel grinede lidt. Gabriel foldede vingerne ved ryggen, men de forsvandt ikke. Han lagde hovedet lidt op skrå.
"Ja, det er jeg." Sagde Gabriel blidt. "Og, Romeo er vel din fætter..." Det var lidt forvirrende. Med hans familie.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Ja, det er Romeo." Sagde Romeo roligt. Romeo så på Gabriel.
Gabriel nikkede langsomt til det hun sagde. "Hvem pillede dine øjne ud?" Gabriel kunne ikke lade være med at spørge. Han ville have hævn.
Luces spørgsmål blev der tøvet ved. Der blev ikke svaret de første sekunder. Mest fordi at næsten ingen kendte til Romeos evne. Kun få. Lige for tiden.
"Han... Er ikke særlig gammel... Han har en evne der gør at han kan se ud som han vil, hans krop kan ligne en på 17, men han er ikke 17." Var Gabriels svar. Hvad skulle han ellers svare? Der var ikke meget andet at sige. Hvis han sagde at Romeo kun var et år gammel ville man jo undre sig en del.
"Det går nok. Jeg ligner heller ikke mig selv mere." Gabriel smilede skævt. Han hentydede mest til sig selv om at han ikke havde hvidt hår mere. Romeo så lidt omkring. "Er du sulten, eller tørstig?" Spurgte Gabriel.
Gæst- Gæst
Hun kunne godt lægge mærke til, at der blev noget stille efter hun havde spurgt, hvor gammel Romeo egentlig var. Det undrede hende temmelig meget, at der var blevet så stille.Hun lyttede roligt efter da der endelig blev svaret på¨hendes spørgsmål. En evne? "Aaah en evne. Lad mig høre hvor gammel han rigtigt er?" hun ville meget gerne vide hvor gammel han var eftersom hun selv havde en søn der var omkring de 1-2 år og hvis det var, at Romeo også var det ville det passe perfekt. Hun rystede på hovedet da Gabriel spurgte om hun havde brug for noget mad og drikke. Hun kiggede hen imod det sted, hvor hun havde hørt Gabriels stemme "Men kunne godt tænke mig og få lov til og sidde ned lidt" hun smilte venligt.
Rafaela- Evolved
"Rafael... Dæmonernes raceleder... Ham kender jeg, men Zann... Aldrig hørt om ham." Hvis der var nogen der kendte til andre var det Nille. Den pige kendte en del. Eller havde bare mødt en del folk. Luce måtte have lidt en del når Rafael havde tortureret hende.
"Et år." Svarede Romeo. "Jeg er et år." det ville han da mene han var. Han kunne ikke holde styr på det. Romeo betragtede Luce lidt.
Gabriel nikkede langsomt. "Selvfølgelig... Nu leder jeg dig hen til en bænk." Det ville sikkert være rart for hende at vide hvor hun blev trækket hen. Romeo gav slip på hende, og gik selv hen imod en bænk lidt væk derfra. Gabriel lagde en arm om Luces skuldre, og førte hende hen til bænken.
Gæst- Gæst
Hun nikkede som tak og smilte. Hun var glad for, at han ville hjælpe hende hen til en bænk, hvor hun kunne sidde og slappe lidt af. Hun fulgte stille med Gabriel hen til bænken. Da de endelig var nået derhen lagde hun en hånd på armlænet og smilte stille "Kan godt klare det selv herfra" hun satte sig langsomt ned og slappede af.
Rafaela- Evolved
Romeo smilede skævt. "Virkelig? Hvad hedder han? Hvem er faderen?" Spurgte Romeo. Ja, Romeo var en nysgerrig dreng. Nogle gange for nysgerrig.
Gabriel smilede skævt, og nikkede. Romeo hoppede op på en bænk lidt væk fra dem, og kravlede op i et træ der var ved bænken.
Gabriel satte sig ved siden af Luce. "Undskyld, at jeg spørger... Men hvorfor torturerede Zann og Rafael dig?" Han spurgte nysgerrigt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Er du stadig sammen med hans far?" Spurgte Romeo. Ramiel så på Romeo med rynket pande, og lagde armene over kors.
Ramiel så på hende, og havde albuerne på knæene. Han havde hænderne foldet i nærmest en bøn, og hvilede hagen på hænderne. Han nikkede langsomt.
"Jeg kender Rafael, på en måde." Sagde han, og så hen imod Romeo der stadig klatrede i et træ. Urox... Ramiel sukkede lavt.
"Selvfølgelig." Han så på hende. "Kald mig Ramiel i stedet for Gabriel.. Ramiel er mit fornavn." Han smilede skævt.
"Luce, har du nogle spørgsmål?" Spurgte Ramiel.
Gæst- Gæst
Hun sad lidt og spekulerede over, hvorfor Gabriel eller Ramiel som han ville kaldes ikke havde været der for hende. Hun havde aldrig mødt ham. Hun sukkede lidt og prøvede og finde den rigtige måde og spørge om det på. Det var svært og få formuleret ordende rigtigt i hendes hoved. Hun bed sig i læben og sukkede "Hvis du er min onkel som du siger jeg er, hvorfor har du så aldrig været der for mig?"
Rafaela- Evolved
Ramiel smilede svagt, og trak på den ene skulder. "Jeg ved ikke meget om ham, det eneste jeg ved er at Nille, Skammeren, kender ham. Han har reddet hendes liv." Svarede han, og så ned. "Så indtil nu kunne jeg faktisk godt lide ham." Mumlede han.
Han så smilende på hende.
"Det passer mig fint." SVarede han til det med navnet. Han så stadig hen imod Romeo, dog holdte han lidt øje med omgivelserne samtidig.
Han stivnede lidt over hendes spørgsmål.
"Fordi at jeg har haft mine egne problemer... Og fordi jeg på sin vis ikke bryder mig om Urox.. På en måde. Det er svært at forklare. Men da han blev falden engel, fulgte jeg ikke med. Begge mine søskende var faldne engle, og jeg var... Lillebroderen der holdte sig på guds sti, og besvimede ved synet af blod, og jeg brød mig ikke om kvinders berøring.." Han kunne udmærket godt huske hvordan han havde reageret i starten da han mødte Kairi. "Jeg var bange for at blive falden engel, og jeg holdte mig fra Urox. Men alligevel så jeg dem han sårede som min pligt at tage mig af... Som ven altså." Han vidste ikke om det var forklaring nok.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Nu er jeg ikke så sikker længere... Han har jo tortureret en fra min familie." Han så på hende. "Men jeg kan ikke få hævn uanset hvor meget jeg ønsker det." Han så mod Romeo igen.
Han sukkede lavt igen, og lukkede øjnene. Han havde været en outsider i familien. Han havde altid nægtet at ville blive en falden engel, han ville være på guds sti. Nu ville Ramiel ikke tilbage til den sti.
Nu ville han have sin egen, sørge for sin familie, og gøre det han ville. Dræbe hvem han ville. Det skulle de andre ikke længere bestemme.
"Har du et sted at være?" Han så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Skammeren har hjulpet mig og Romeo på måder ingen andre kan. Hun har hjulpet Romeo med at være psykisk stærk, og mig.. Ved at være der og lytte til mig." sagde han lidt strengt. "Og så fordi at hvis jeg går imod Rafael vil både Skammeren og Rafaels soldater, eller hvad de er, slå mig ihjel. Eller også bliver jeg tortureret. Jeg vil ingen chance have mod ham." Han masserede sine tindinger, og lukkede træt øjnene.
En anden dæmon? Han rynkede på panden.
"Hvad hedder den dæmon så?" Spurgte Ramiel, og så på hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Hun er ikke en heks." Der var en strejf af irritation i hans stemme. "De behandlede hende som en heks... De ville brænde hende på et bål." Snerrede han. På en måde var Nille som en lillesøster for ham. Det irriterede ham at folk havde behandlet Nille sådan. Men det gjorde ham direkte vred at folk havde behandlet Luce sådan.
Han så på hende.
"Fordi at jeg vil vide hvor jeg kan finde dig, og om jeg har hørt om dæmonen før." Svarede han.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Hvad fanden er der sket!? ~Nille~
» Fandt dig igen men hvad er der dog sket med dig? (Vandrer)
» Du ved ikke hvad der er sket siden sidst - Theo
» The way to the top ~Luce~
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine