Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
Sted: Ashen wood forest
Vejr: Forholdsvis skyfrit
Omgivelser: Stille
Det var hen af aftenen i Ashen wood forest, og solen var lige så stille på vej ned på himlen, hvilket gjorde de få skyer der var på himlen rødlige, og efterlod skoven i et hyggeligt lys, og en behagelig temperatur efter en god sommerdag. Dog var der en skikkelse der ikke rigtigt passede ind, i dette idyliske billede af denne grå skov, nemlig en skikkelse i form af Dust der var iført sort løst tøj, et stort bælte med et dødningehoved bæltespænde, og 5 daggerts i det, over hans skuldre bar han en smuk mørkeblå rejsekappe med lyseblå kant og hætte der hang løst bag på hans ryg, og på hans ryg bar han 2 kæmpesværd der var lige så lange som han var høj, der hver vejede 50 kg og havde hver sin form. Det ene sværd havde et rent lige blad, skarpt nok til at skære i sten som var det smør, og det andet havde et savtakket hajskinds blad, der kunne save gennem hvad bladet nu end skulle støde på.
Mens Dust gik gennem skoven mod en sø der lå i skoven, rettede han let på hans himmelblå/lyseblå hår, så man kunne se hans ravgule følelsesløse øjne, og det tykke røde ar ned af højre side af hans ansigt, der virkelig gjorde hans ansigt bemærkelsesværdigt sammen med hans sand blege hud. Han lignede ikke lige just typen man normalt gik hen og gav et kram, men da han stoppede ved søen og begyndte at betragte udsigten, virkede han faktisk ret rolig og ufarlig.
Gæst- Gæst
Sv: Hvad vil fremtiden bringe? (Luce)
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Må jeg have lov til at spørge om noget, udover det spørgsmål jeg lige stilte dig?" spurgte han roligt, og der var en påfaldende mangel på følelser i hans stemme, som om han ikke kunne føle noget som helst.
//Hvad er din evne egentlig? ^^
Gæst- Gæst
//Sender den over pm ^^//
Rafaela- Evolved
"Jeg har hørt lidt i krogende om væsner som dig, og jeg har nogle gange undret mig over hvad den normale levetiden for en draconianer egentlig er?" spurgte han roligt, mens han betragtede hende. Han kunne måske ikke se hendes ansigt, men det virkede ret tydeligt på ham at han var vant til den slags, da han oftest mødte væsner der holdt sig så anonyme så muligt, når de kontaktede en der kunne bestilles til at "tage sig af" de ting de havde svært ved at klare på egen hånd, eller som de ikke ville forbindes med. Dust var lidt den type man kontaktede, hvis man havde nogle lyssky opgaver, der skulle tages hånd om uden man selv ville gøre det, lige meget hvad grunden til dette nu skulle være.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg kryds referere mine informationer, for at sikre mig hvor god sandheden i dem er, da udefrakommende væsner ikke lige just er de bedste, til at udtale sig om andre væsner medmindre, de seriøst har gjort noget ud af at have sandfærdig viden i hovedet!" sagde han roligt og lagde hovedet lidt på skrå, mens han tog endnu et hvæs af sin smøg, pustede røgen ud, og tænkte lidt da han kunne mærke nogle usædvanlige skygger over hendes ansigt.
"Hmm hvor ærgeligt at opleve en, der har været så uheldig at miste sine øjne!" sagde han roligt, og mente det selvfølgelig ikke ondt på nogen måde "Jeg mener personligt at en kvindes stærkeste medfødte redskab, er hendes øjne! Gennem dem kan en kvinde, styre alverdens mænd i knæ, med kun et enkelt blik!"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg er skyggedæmon og kan derfor mærke skygger i mine omgivelser, og jeg lagde mærke til efter at have stået nær dig i et øjebliks tid, at jeg kunne mærke skygger der hvor dine øjne burde være hvilket normalt kun er muligt, hvis dine øjne slet ikke er der!" sagde han roligt og skoddet sin smøg, da han havde røget den ned til filteret og derfor, var færdig med denne. Ud fra den måde han forklarede hans kilde til denne information, stod det nok klart at Dust var en analytisk type, og havde været det i lang tid af hans liv.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Da hun spurgte til hvem han var generelt, missede han kort med øjnene da han ikke lige havde forventet, at nogen ville spørge ham om sådan noget, og i den grad ikke havde forventet det fra hende. Hvorfor mon hun ville vide hvem han var? Hun kunne ikke se hvem han var, så hun kunne da ikke have regnet ud hvem han var på den måde, og han havde ikke fortalt hende hvem han var, så hvis hun havde hørt om ham, kunne hun stadig ikke vide at det var ham der stod overfor hende.
"Jeg må indrømme at jeg ikke lige havde forventet det spørgsmål, men jeg vil da gerne prøve at svare på det, så godt som jeg nu kan!" sagde han tænkende mens han betragtede hende, med hans tomme øjne "Jeg er som sagt en skyggedæmon, ikke at forveksle med skyggevæsner som er en helt anden slags race, jeg er den slags person man kontakter, hvis man har nogle lyssky ting man vil have ordnet, uden at ville ordne det selv, jeg er slave ejer med et personligt formål, og jeg kommer desideret set ikke fra denne tidsperiode!"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han vidste godt at når han sagde han var slave ejer, at det ikke lige just så særlig godt ud, eller for den sags skyld lød så godt i andres ører, men Dust var da fuldstændig ligeglad han havde lagt sine planer, og havde tænkt sig at fortsætte med dem, nu hvor han var begyndt på dem. Han var en stålfast type, og kunne være stædig som en i helvede, så når først han havde fået en tanke i hovedet, var det nærmest helt umulig at få den ud af hovedet på ham igen.
"Jeg har valgt at være slave ejer af personlige årsager, jeg startede på mine planer for længe siden, og jeg har ikke tænkt mig at stoppe nu!" sagde han roligt mens han betragtede hende med et tænkende blik "Mine slaver virker da indtil videre, glade for at være kommet under mig, så jeg antager at jeg må være god mod dem! Eller hvert faldt god nok mod dem, til at de bliver glade for at være mine!"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg har mine egne planer, hvad angår min tilegnelse af slaver fra andre slave ejere, men du ville nok ikke kunne forstå det, det er der ikke så mange andre, end mine damer der gør!" sagde han roligt og gik lidt væk fra hende, ned mod søen. Han stoppede dog da han hørte hvad hun sagde derefter, og hvis blot hun kunne se den måde hans øjenlåg placerede sig, ville hun nok have vidst med det samme, at det ikke var noget han gad at høre, fra en udenforstående der ikke vidste hvordan han behandlede `hans damer´ som han lige havde kaldt dem.
"Det er jeg nu ret sikker på det ikke er, da jeg aldrig nogensinde har givet dem nogen grund til at frygte mig!" sagde han roligt "Jeg indrømmer blankt at jeg har en slave, jeg ikke har været god mod men hendes liv er i fare, hvis hun forlader mig derfor er jeg som jeg er mod hende, selvom det piner mig at gøre hende ondt, på den måde! Men de andre får et bedre liv hos mig, de får deres eget værelse eller lejlighed nær mig, deres eget tøj lige meget hvad de ønsker, mad og drikkelse, samt en god behandling! Jeg vil hellere putte et smil på deres læber, end frygt i deres øjne!"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg lagde mine planer for et godt stykke tid siden, da denne tid lige som min egen, er meget præget af slave ejere og slaver og jeg er træt af at se på det!" sagde han roligt "For at gøre det simpelt, var den eneste løsning jeg kunne se på problemet, at blive en slave ejer selv, tilegne mig så mange slaver som mig overhoved muligt mens jeg opholder mig her, for så at træne dem til at klare sig selv, så de ikke ender hos en der seriøst vil gøre dem ondt, når jeg finder min vej hjem igen!" hendes næste spørgsmål, så han lidt som det samme som det første, men han valgte alligevel at svare på det, som et individuelt spørgsmål da hun jo spurgte om det.
"Og selvom jeg kun interessere mig for at få min hævn, kan jeg ikke døje hele dette slave ejer og slave koncept, for selvom jeg godt kan se det tiltalende i at være slave ejer, kan jeg ikke døje den modbydelige tanke om, hvordan det er at leve som slave og være tvunget til at opfylde herrens mindste vink, lige meget hvad det skulle være, eller blive straffet for ikke at gøre som herren siger!" sagde han roligt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Ja det har du faktisk forstået meget godt, selvom nogle ville forstå det som dobbelt moralsk, så befrier jeg dem for slaveri ved at gøre dem til mine slaver!" sagde han roligt, mens han betragtede hende med hans ravgule, følelses forladte men dog smukke øjne. Hun havde da også ret i det næste hun sagde, om at det ikke var mange andre slave ejere der så på tingene som Dust så det, da stort set alle andre slave ejere var onde typer der behandlede deres slaver som skidt, og gjorde ved dem som det passede dem, og det var den slags behandling af slaver, der havde fået Dust til at lave sine planer, og starte som slave ejer selv. Han var træt af at se folk, behandle levende væsner på den måde, fordi han selv var blevet behandlet elendigt hele sit liv.
"Tja jeg har endnu ikke mødt en slave ejer, der behandlede sine slaver lige værdigt, og efter et langt liv som eftersøgt, hadet, og jaget finder jeg det ikke acceptabelt!" sagde han tænkende, før han tændte endnu en smøg. En let brise gik fra hende mod ham, og gjorde at røgen som sådan ikke kom hen til hende, og derved heller ikke kunne irritere hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det er da godt at du har nemt ved at forstå andre så nemt, det gør dig mere kompatibel at snakke med, og så har du nemmere ved at opfatte ting end andre!" sagde Dust tænkende, og virkede til at synes om denne side af hende. Da hun snakkede om hendes slave ejere virkede han dog straks mere interesseret, og rettede hendes øjne direkte mod hende. Hun var en slave, og det indikerede hun først sådan rigtigt nu?
"Hvem er din nuværende herre? Jeg ville være meget interesseret i at hverve dig som en af mine slaver, du virker som et kvikt væsen!" sagde han roligt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Nå ham har hørt lidt om ham, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham!" sagde han roligt "Ideen om at han er denne tids dæmon leder, får mig bare til at tænke på at han er forgængeren til den der er dæmonernes leder i min tid, og det væsen bryder jeg mig ikke engang om! Men indtil jeg har mødt ham danner jeg ikke nogen mening om ham, det må han selv sørge for at jeg får! Og det må du da ikke sige, før jeg har været i kontakt med ham, det kunne da sagtens være jeg kan få dig som slave fra ham!"
Da hun spurgte om hans navn, opfattede han med det samme at hun gerne ville skifte emne, og det forstod han egentlig godt, han havde mødt mange slaver der ikke kunne lide at snakke om sådan noget, og derfor lod han emnet føre over til noget andet.
"Mit navn er Dust, hvad er dit?" spurgte han roligt.
Gæst- Gæst
Hun hadet og snakke om sin herre. Hun ville ikke kunne ændre noget af det han havde gjort ved hende, men hun håbede dog stadig på, at hun en dag ville slippe fri. Selvom hun ikke havde den store tanke om, at det ville lykkes. Hun lyttede stille til det han fortalte. Han havde hørt om hans leder, men havde ingen mening om ham? Sikke en underlig fyr han var, men sådan var han jo og det måtte accepteres. Hun Trak let på skuldrene "Han er et helved. Det er hans skyld jeg mangler det ene øje og han er være end Lucifer og være slave for" hun vidste så ikke helt om det passede, men hun troede ikke på, at Lucifer var så ond som Rafael. "Håber du har ret selvom mit håb næsten er udløbet" hun rystede på hovedet og sukkede. Hun gik hen til søen og satte sig på hug imens hun lod en finger kører rundt i vandet.
Rafaela- Evolved
"Inden vi skifter emne er der kun en ting jeg ønsker at vide, og det er om hvorvidt du er slave på kontrakt, eller slave af frygt til denne Rafael?" spurgte han roligt mens han betragtede hende "Når det er sagt, er jeg stadig interesseret i at vide hvad dit navn er, når nu jeg har fortalt dig hvad mit er?" Dust virkede umiddelbart som om han sagtens kunne være god mod andre, på trods af at han var komplet følelsesløs udover lige den hævngerrige vrede, der ulmede under hans overflade og bare ventede på en grund til at blive slippet fri, og gøre Dust til et voldsomt våben med en dræber agtig blod tørst, som sjældent var set hos et enkelt væsen.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Tro kan bringe alle sammen (Daniella)
» fremtiden og fortiden //Elysia//
» Os fra fremtiden(Josh)
» Fravær for fremtiden.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine